Thanx Thijs!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
Gefeliciteerd voor de Belgen! 2e helft was stukken beter
Mag ik je daaraan houden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:29 schreef -Engel- het volgende:
NL o nl ... gij wordt toch geen kampioen, maar als jullie dat doen ... dan geef ik jullie een zoen
TB zou dan vreemdgaan, de kerelquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had het over de spelers TB... de Spelers
Misschien heb je daar wel een puntjequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
TB zou dan vreemdgaan, de kerel
Maar Spanje kan na de laatste 'wedstrijd' de koffers pakken
Wat vliegen?quote:
Open dag bij de luchtmacht hierquote:
Oh ja die 5 vingers aan een handquote:
aah iemand uit de buurt van gilze dusquote:
Tilburg, Reeshof om precies te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah iemand uit de buurt van gilze dus![]()
En voor de rest: welkom allen
ik woon net buiten de reeshof.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tilburg, Reeshof om precies te zijn
Was geweldig vandaagLangs de startbaan, luisterend naar het overdonderende geweld van een opstijgende F16 of MiG29
Red Arrows waren inderdaad zeer indrukwekkend. En wat je met zo'n oude helikopter allemaal wel niet kan was ook best stoerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik woon net buiten de reeshof.
Zag de red arrows hier in formatie over vliegen. Prachtig gezicht
Dan zullen we je allemaal troosten hier in je topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
Ik ben klaar om de rode duivels morgen te gaan supporteren in Brusselspringen, lachen, zingen, juichen, en hopelijk niet huilen op het einde
Mercikes, Thijs!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zullen we je allemaal troosten hier in je topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |