Alle meiden gaan naar de gitaristen heej.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat je makkelijker jouw droomvrouw zou vinden dan meeste mannen, eerlijk gezegd. Maar het verschil zit bij jou dat je niet voldoende in contact komt met vrouwen.
Wat ga je bijvoorbeeld tijdens de zomer doen? Je kan je toch inschrijven in een band en daar muziek draaien , wie weet...Met jou talent zou je toch een paar harten kunnen doen smelten toch?
Ja kak, die lastige vragen altijd weer..quote:
Ik was naar een soort dansbar, waar er muziek werd gespeeld voor de dansavond. En hij speelde daar gitaar. Op het einde van de avond heeft hij mij doen smelten met zijn gitaar "kunst".quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Hoe heb je de jongen wat je nu hebt leren kennen?
Iets met veel passie en seks, zonder verplichtingen. Zij verwacht niks anders van me dan dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is dan een ideale relatie voor je nu?
Goed in wii-enquote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja kak, die lastige vragen altijd weer..
Doe wel wat aan sport, vaste leuke baan, ben een blije eikel, kan koken, hekel aan strijken en eeehhhh
Vrouwen hebben geen humorquote:Op maandag 16 juni 2014 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lichte voorkeur voor rood, oogkleur groen, lengte tot 1.83, nationaliteit, scandinavisch of hollands. Niet te stevig, hbo+ en dikke humor, niet bang zichzelf voor lul te zetten.
Ok, valt te regelen zeker omdat je kan koken.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja kak, die lastige vragen altijd weer..
Doe wel wat aan sport, vaste leuke baan, ben een blije eikel, kan koken, hekel aan strijken en eeehhhh
Een meisje zoals jij lijkt me dan ook heel leuk in de toekomst. Zelf ben ik ook verlegen, hoewel je dat niet zou denken dat ik dat ben als je me IRL ontmoet. Maar jij komt over als iemand die heel down to earth is en weet wat ze wilt en dat vind ik een prettige idee.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik was naar een soort dansbar, waar er muziek werd gespeeld voor de dansavond. En hij speelde daar gitaar. Op het einde van de avond heeft hij mij doen smelten met zijn gitaar "kunst".
Hij heeft de hele avond voor mij gespeeld, gelachen en gedanst. Was wel leuk, maar hij was erg verlegen zonder gitaar, maar ik ben niet verlegen dus was dat ook geen probleem voor mij, vond het juist sexy
Je wilt een seksrelatie? Wow, had ik niet van je verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Iets met veel passie en seks, zonder verplichtingen. Zij verwacht niks anders van me dan dat.
Meeste vrouwen verwachten dat niet van me. Waarom is dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt een seksrelatie? Wow, had ik niet van je verwacht.
Zou kunnen, ik heb wel iets met een gitaristquote:
Durf je bijvoorbeeld een optrede te geven voor een 30 tal mensen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef kree het volgende:
Nee maar ff serieus meiden vinden het wel leuk, had ik in het verleden (toen er echt nog veel meer keus was) wat meer gebruik van moeten maken denk.
Ik twijfel nog over een paar muzikale projectjes.
Voor de rest is mijn planning meer zsm werk vinden.
Het zal me gewoon eeuwig dwarszittenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je hebt hem verkocht.. Nu kan je geen wraak meer nemen.
Ohquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Een meisje zoals jij lijkt me dan ook heel leuk in de toekomst. Zelf ben ik ook verlegen, hoewel je dat niet zou denken dat ik dat ben als je me IRL ontmoet. Maar jij komt over als iemand die heel down to earth is en weet wat ze wilt en dat vind ik een prettige idee.
Niet dat ik je nu probeert te versieren, ben nog steeds verliefd op mijn vriendin. Maar ik geef je een compliment.
Omdat ik me schuldig voel dat ik zo praat over haar en onze relatie op fok.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh, wat een compliment. Merci
Hoe weet je of je echt verliefd bent op haar?
stikvraaje
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat van je denk, maar je lijkt mij (gelukkig) geen manhoer of player.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:53 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Meeste vrouwen verwachten dat niet van me. Waarom is dat?
Het klopt trouwens wel, ik ben eerder een relatie type dan een sekstype. Maar ik wil dat veranderen (al is het voor even).
Ja, maar ik wil de serieuze relatie niet meer voorlopig. Wil een paar keer meemaken dat ik met iemand ben waarvan wij beiden weten dat het niet een toekomst hoeft te hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat van je denk, maar je lijkt mij gelukkig geen manhoer of player.
Ik denk niet dat je type bent om te neuken voor te neuken![]()
Ik snap wat je zoekt, maar je vergeet dat je én lekker magisch seks vol passie kan krijgen én een serieuze relatie.
Ik dacht het alquote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voel dat ik zo praat over haar en onze relatie op fok.
Wraak nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt hem verkocht.. Nu kan je geen wraak meer nemen.
Hmmm, dat lijkt mij geen stevige basis voor een relatie. Maargoed, er zal vast nog meer zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voel dat ik zo praat over haar en onze relatie op fok.
Ok, zo iemand vind je zeker in discoquote:Op maandag 16 juni 2014 19:02 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de serieuze relatie niet meer voorlopig. Wil een paar keer meemaken dat ik met iemand ben waarvan wij beiden weten dat het niet een toekomst hoeft te hebben.
Ik ben meesterlijk in dansen vanwege mijn Antilliaanse bloed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, zo iemand vind je zeker in discoKan je dansen? dan versier je ze allemaal tegelijk
Ja je bevestigde het alweer met je post erna jaquote:Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb wel iets met een gitarist
Oja wel hoor, hoewel dat heeft ook moeten groeien.quote:[..]
Durf je bijvoorbeeld een optrede te geven voor een 30 tal mensen?
Ach ik ben weer beter in andere dingenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
revanche dan.ze kon er niet tegen dat ik beter in wii-en was.
Dan weet je waar je ze kan vindenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Ik ben meesterlijk in dansen vanwege mijn Antilliaanse bloed.
Heb daardoor ook weleens sjans.
Jaja, ik was effe douchen want moet zo wel weg.quote:
Oh das wat minder. Ik zou er ook niet tegen kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
revanche dan.ze kon er niet tegen dat ik beter in wii-en was.
Maar ik heb gevoelens... ik weet het niet. Ik heb haar wel gesproken, maar... Zucht.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan weet je waar je ze kan vinden, maar even terzijde, misschien moet je toch wat praten met je vriendin hè
Werk/studie en karakter?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
Kingkloon, als je kunt dansen als een king, waarom ga je dan niet vaak uit?![]()
Ik vind het vreselijk jammer dat je dat nu niet doetquote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je bevestigde het alweer met je post erna ja
Zie je wel
[..]
Oja wel hoor, hoewel dat heeft ook moeten groeien.
Meeste waarvoor we optraden is denk 400-500 man met musicals
En in een coverbandje een feesttent vol, wat zal het zijn geweest man of 200 denk.
Helemaal solo alleen dan is altijd wat spannender, maar niet echt moeite meer mee.
Niets gaat boven een man die lekker ruiktquote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja, ik was effe douchen want moet zo wel weg.
(maar extra spuitje axe op gedaan, je weet t niet heej)
Behalve een vrouw die lekker ruikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Niets gaat boven een man die lekker ruikt
Je wilt er niet over praten hèquote:Op maandag 16 juni 2014 19:08 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Maar ik heb gevoelens... ik weet het niet. Ik heb haar wel gesproken, maar... Zucht.
Ander onderwerp. Ben je verliefd op de jongen waarmee je nu aan het daten ben?
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt er niet over praten hèOk respect.
Verliefd op hem? Als verliefd zijn betekent dat ik kriebels voel in mijn buik dan zeker ja.Als het betekent dat ik ermee ga trouwen enzo, nee.
Maar al bij al, alles voelt gewoon perfect aan, je kent dat wel hè.
Heb je dat ook met haar?quote:
Je hebt wel gelijk, ik zou er iets actiever in kunnen zijn om wat meer kansen te creëren.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk jammer dat je dat nu niet doet. Zeker in de zomer tijdens festivals, komen er veel leuke mensen, kun je nagaan wie je dan allemaal tegenkomt
Gewoon een beetje showen met je piano en wat knipogen haha , weet ik veel
True true.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Behalve een vrouw die lekker ruikt.![]()
Kijk, al je niet volledig into haar bent zoals ze dat wel is, misschien moet je echt gaan nadenken. Allez ik weet dat je er niet over wilt praten. Is de seks wel geweldig?quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, al je niet volledig into haar bent zoals ze dat wel is, misschien moet je echt gaan nadenken. Allez ik weet dat je er niet over wilt praten. Is de seks wel geweldig?![]()
Voor mij is dat toch de eerste keer, meestal had ik aantrekkingskracht naar een man maar hij intereseerde mij niet. Maar met hem heb ik het gevoel van zelfs emotioneel samen te groeien. I know klinkt super stom, maar zo voelt dat
hehe
Ah ok Kree, duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik zou er iets actiever in kunnen zijn om wat meer kansen te creëren.
Ben namelijk niet per definitie ontevreden nu ofzo omdat ik geen vriendin heb.
Zou het wel leuker vinden om met z'n tweeën te zijn, het gaat een beetje in golven bij mij soms denk ik er echt actief over over hoe en die en die meid etc.
Soms ook helemal niet
Sowieso gewoon blijven genieten van het leven, komt wel goed zolang je eerlijk blijft naar jezelf toe.quote:
Amusementquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef kree het volgende:
Precies, maar nu moet ik echt weg, tot vanavond maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |