Ziek geweest?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best okay.... jaBen erg blij dat ik vorige week toch maar ff naar de dokter ben geweest
dat is minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jein... ik ben er niet voor thuisgebleven, maar soepel ging het ook niet
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2quote:
is allebei niet goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2stomme dingen...
Ja hier ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal straks nog ff meten.... het is hiero gewoon warm
Hier al wel geregend vanavond.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb nog geen regen gezien... dat mag van mij nu wel weer ff vallen
Ja jammer genoeg wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En nog steeds benauwd
Anyway weltrusten![]()
![]()
Oh ja, even ophalen snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman... je vergeet de rest van je harem...
Vrouwen worden helemaal wild als je gaat helicopterenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo dit is helemaalnaardemavo ik wil zo snel mogelijk een lekker chickie hosselen heeft iemand een stappenplan??? ik wil gewoon alleen hosselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Thanks man heb net een heerlijken pijpbeurt gehad!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen worden helemaal wild als je gaat helicopteren
Geen dank hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Thanks man heb net een heerlijken pijpbeurt gehad!!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef kree het volgende:
Ik ben trouwens bij complicateIn Leuven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
haha Leugenaar.quote:
Hij loopt zo vaak blauwtjes, dus nu is het tijd voor wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
haha Leugenaar.
Maar nieuw kleurtje in jouw UI, merk ik. Vond blauw toch beter passen. haha
Zo poëtisch, Thijs! Ik wist niet dat je een verborgen talent had.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij loopt zo vaak blauwtjes, dus nu is het tijd voor wat anders
Het is maar tijdelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
haha Leugenaar.
Maar nieuw kleurtje in jouw UI, merk ik. Vond blauw toch beter passen. haha
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij loopt zo vaak blauwtjes, dus nu is het tijd voor wat anders
En nu ben ik curieus naar de reden, uiteraard!quote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
En nu ben ik curieus naar de reden, uiteraard!
Oh ja de WKquote:
Weet niet. Ben niet bepaad een expert, maar ik heb wel het idee dat het ego-gehalte wel meevalt in het NL elftal nu, en dat die jongens best hard willen werken. Of dat genoeg gaat zijn is maar afwachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja de WKDenk je dat Holland gaat winnen?
![]()
Belgen gaan sowieso verliezen, mja, who cares
Soms komt datgene wat verborgen is naar bovenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo poëtisch, Thijs! Ik wist niet dat je een verborgen talent had.
Ik was in Turnhout vanaf daar met een bootje door België naar Maastricht en toen nog door naar Luik.quote:
Blijkbaar had je dan toch gelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet. Ben niet bepaad een expert, maar ik heb wel het idee dat het ego-gehalte wel meevalt in het NL elftal nu, en dat die jongens best hard willen werken.
Ah okido, je bent al terugquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was in Turnhout vanaf daar met een bootje door België naar Maastricht en toen nog door naar Luik.
En nu ben ik weer in nl
Goed ideequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Dé WK finale zou tussen België en Nederland moeten zijn
Ik geloof het onmiddellijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed idee, we zouden sowieso winnen hoor
Haha alles is nog mogelijk hè.quote:
Als je dan toch oorlog wilt, liever Nederland - Duitslandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Dé WK finale zou tussen België en Nederland moeten zijn
Dat is allang achterhaaldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan toch oorlog wilt, liever Nederland - Duitsland
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald![]()
Liever met onze lieve Zuiderburen dan die maffe Mannschaft.
Die is er ook al geweest hoor, en die liep ook niet zo goed afquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald![]()
Liever met onze lieve Zuiderburen dan die maffe Mannschaft.
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is er ook al geweest hoor, en die liep ook niet zo goed af![]()
[ afbeelding ]
Vleesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
Nu uitbuiken (nog steeds) van de BBQ van net
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij lust wel een flinke worst he? [ afbeelding ]
Allicht. Anders is het geen BBQ maar een vertieft vegetarische gelegenheid. Weg daarmee.quote:
Als ik weer in de buurt ben dan kom ik wel een terrasje doen met je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido, je bent al terugNaar België komen en geen terrasje doen in Leuven
Tis je geraden.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik weer in de buurt ben dan kom ik wel een terrasje doen met je.
Ik mag die Belgen wel.
Is je vriendin van de ketting af?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op t balkon zitten in een stil en leeg huis.
hahaha, ik weet niet meer hoe dat moet joh!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo he![]()
Nouja, geniet ervanMaar jou kennende lukt dat wel
Komt vanzelf welquote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hahaha, ik weet niet meer hoe dat moet joh!
Belgen zijn leuke mensen. En dat meen ik oprecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik weer in de buurt ben dan kom ik wel een terrasje doen met je.
Ik mag die Belgen wel.
Dus, klaar om met Kingkloon te onderhandelen?quote:
Ja hoor, gaat net het topic dichtquote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus, klaar om met Kingkloon te onderhandelen?
Ik ben niet meer beschikbaar, maar als je jouw toekomstige ex aan Kree voorstelt, ben ik bereid om jou met deze TS te proberen koppelen, ze heeft het ook druk om en vindt dat haar vriendje zeurt R&P / Mijn vriend zeurt teveel .quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er niet voor te betalen. Denk eerder dat ik contact opneem met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ja super stom dat een topic maar 300 post omvatquote:
euhmm zoekend als in de zin van kijk om me heen en hou m'n ogen open op het momentquote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja super stom dat een topic maar 300 post omvat![]()
![]()
![]()
, vind het niet kunnen.
Maar hoe staat het met jouw zoektocht naar jouw droomvrouw ?
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
En hier even verder
[..]
Ik ben niet meer beschikbaar, maar als je jouw toekomstige ex aan Kree voorstelt, ben ik bereid om jou met deze TS te proberen koppelen, ze heeft het ook druk om en vindt dat haar vriendje zeurt R&P / Mijn vriend zeurt teveel .
Sounds like a deal? Of moet je geen paardenmeisje hebben
Datingbureau Complicate & Co.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
En hier even verder
[..]
Ik ben niet meer beschikbaar, maar als je jouw toekomstige ex aan Kree voorstelt, ben ik bereid om jou met deze TS te proberen koppelen, ze heeft het ook druk om en vindt dat haar vriendje zeurt R&P / Mijn vriend zeurt teveel .
Sounds like a deal? Of moet je geen paardenmeisjes hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, paar maanden terug wat gehad met een meisje dat van paarden hield, vond het saai. Maar in dat geval lijkt me wel leuk om een meisje te hebben dat ook heel graag tijd voor haar zelf wil.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben verder wel blij met mijn vriendin. De vraag is alleen hoe lang dat goed blijft als we moeten praten over de serieuze dingen. Ik heb haar al een keer laten weten hoe ik denk over kinderen (en wat andere dingen) en ze moest toen huilen omdat ze dacht dat ik het uit wilde maken.
Maar toen ze moest huilen deed dat wat met mijn emotie waardoor ik toch besef dat ik heel veel om haar geef...
Dat zou nogal een carrière zijn hèquote:
Ga je eigenlijk uit Kree? Als in, dansen, festival, disco?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
euhmm zoekend als in de zin van kijk om me heen en hou m'n ogen open op het moment
Volgens R&P regeltjes, moet de oorspronkelijk TS een vervolgdeel openen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:32 schreef KingKloon het volgende:
Waarom openen wij geen deel 2 van de topic?
Anders nemen wij hem een keer uit? Of ik?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk uit Kree? Als in, dansen, festival, disco?
Vrij weinig, tis meer dat echt iedereen die ik ken een relatie heeft (kinderen).quote:Op maandag 16 juni 2014 18:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk uit Kree? Als in, dansen, festival, disco?
Ah ok, maar je was dus met twee meiden aan het daten? aangezien je jouw huidig date/vriendin ook sinds Januari aan het daten bent. Of zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:31 schreef KingKloon het volgende:
[..]Mwah, paar maanden terug wat gehad met een meisje dat van paarden hield, vond het saai. Maar in dat geval lijkt me wel leuk om een meisje te hebben dat ook heel graag tijd voor haar zelf wil.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben verder wel blij met mijn vriendin. De vraag is alleen hoe lang dat goed blijft als we moeten praten over de serieuze dingen. Ik heb haar al een keer laten weten hoe ik denk over kinderen (en wat andere dingen) en ze moest toen huilen omdat ze dacht dat ik het uit wilde maken.
Maar toen ze moest huilen deed dat wat met mijn emotie waardoor ik toch besef dat ik heel veel om haar geef...
Oh ja die film ken ikquote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Anders nemen wij hem een keer uit? Of ik?
Vroeger was het een soort van hobby van me met onbekende mensen af te spreken die ik van het internet leer kennen en hem helpen om iemand te vinden. Tips en advies te geven, een soort Hitch dus. Ken je die film?
Een vriend van me waar ik het samen mee deed wil het alweer oppakken.
Nee, voor mijn vriendin (van September tot December) was ik met een paardenmeisje aan het daten. Eindelijk heeft zij het uitgemaakt, trouwens. Maar dat was niks serieus.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar je was dus met twee meiden aan het daten? aangezien je jouw huidig date/vriendin ook sinds Januari aan het daten bent. Of zie ik dat verkeerd.
Maar ik denk dat je nu misschien een meid nodig hebt die ietsje minder serieus is...
Ja wat kan ik voor U doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hee, hoor ik nu dat ik me hier kan inschrijven bij een dating bureau?
Zo gaan die dingen gewoon. De eerste verliefdheid is meestal gedoemd te mislukken en dan kom je als man (of vrouw) dat het beter is om het veld te verkennen voordat je de keuze maakt om met iemand te settelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja die film ken ikLeuk , als man moet je dat durven met onbekenden afspreken.
Ik heb dat ook vaak gedaan maar dan met mensen die ik ken van de unif, allemaal koppelen tijdens festivals, TD's enzoVond het zo leuk, altijd verlegen jongens aan een meisje koppelen.
![]()
Maar eens ze zelfvertrouwen hadden werden ze allemaal players, behalve 1tje
Haarkleur, oogkleur, lengte, nationaliteit?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een leuke babe met een pretbek graag.
Ik denk dat je makkelijker jouw droomvrouw zou vinden dan meeste mannen, eerlijk gezegd. Maar het verschil zit bij jou dat je niet voldoende in contact komt met vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Vrij weinig, tis meer dat echt iedereen die ik ken een relatie heeft (kinderen).
Bovendien nouja om nog in een disco te gaan staan misschien af en toe.
Heb dat ook wel een beetje gehad.
Ik moet het een beetje hebben van m'n eigen hobby.
Is je vriendin een beetje muzikaal KingKoon?
"Dansend naar een date!"quote:Op maandag 16 juni 2014 18:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou nogal een carrière zijn hè
Yeahquote:
Nee, niet echt. Mijn eerste serieuze relatie wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Vrij weinig, tis meer dat echt iedereen die ik ken een relatie heeft (kinderen).
Bovendien nouja om nog in een disco te gaan staan misschien af en toe.
Heb dat ook wel een beetje gehad.
Ik moet het een beetje hebben van m'n eigen hobby.
Is je vriendin een beetje muzikaal KingKoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |