Ziek geweest?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best okay.... jaBen erg blij dat ik vorige week toch maar ff naar de dokter ben geweest
dat is minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jein... ik ben er niet voor thuisgebleven, maar soepel ging het ook niet
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2quote:
is allebei niet goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2stomme dingen...
Ja hier ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal straks nog ff meten.... het is hiero gewoon warm
Hier al wel geregend vanavond.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb nog geen regen gezien... dat mag van mij nu wel weer ff vallen
Ja jammer genoeg wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En nog steeds benauwd
Anyway weltrusten![]()
![]()
Oh ja, even ophalen snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman... je vergeet de rest van je harem...
Vrouwen worden helemaal wild als je gaat helicopterenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo dit is helemaalnaardemavo ik wil zo snel mogelijk een lekker chickie hosselen heeft iemand een stappenplan??? ik wil gewoon alleen hosselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |