Dat doe ik, onder andere tegen mezelf. En het werkt. Als je zo negatief blijft tegenover jezelf dan zal je nooit een vriendin krijgen.quote:
Snap nou eens dat het juist andersom is...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik, onder andere tegen mezelf. En het werkt. Als je zo negatief blijft tegenover jezelf dan zal je nooit een vriendin krijgen.
Maar goed, ik vertel niks nieuws.
Misschien moet je maar eens proberen een man te versieren...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap nou eens dat het juist andersom is...
Hoe fucking naief en optimistisch ik jarenlang gebleven benFuck die shit
Rotwijven.
Ja maar die hebben piemelsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens proberen een man te versieren...
He bahquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze schijnen ook een gaatje te hebben...
Ziek geweest?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Best okay.... jaBen erg blij dat ik vorige week toch maar ff naar de dokter ben geweest
dat is minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jein... ik ben er niet voor thuisgebleven, maar soepel ging het ook niet
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2quote:
is allebei niet goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke thermometer ik nu moet geloven... ;') Het verschilt tussen 35,4 en 38,2stomme dingen...
Ja hier ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal straks nog ff meten.... het is hiero gewoon warm
Hier al wel geregend vanavond.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb nog geen regen gezien... dat mag van mij nu wel weer ff vallen
Ja jammer genoeg wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En nog steeds benauwd
Anyway weltrusten![]()
![]()
Oh ja, even ophalen snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman... je vergeet de rest van je harem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |