abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140769793

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Okéééé tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door te squatten, wees ripped door te squatten, kots je ex uit na het squatten, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)

Er zijn momenteel geen meets gepland, dus we zullen het moeten doen met wat plaatjes van mooie vrouwen :P (niet mijn plaatje btw)

pi_140770247
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Psychologen :r

[..]

Ze heeft aangegeven geen contact te willen. Gewoon respecteren :+
Ja, maar vooral omdat het anders nergens op slaat om afstand te nemen. Als je afstand neemt en wel contact blijft houden blijf je die onzekere gevoelens houden waar het om ging toch, vandaar dat wij een algehele stop hadden voorlopig ( en daarom had ik haar niks moeten sturen toen, mja, te verliefd en dom )? Maar een sms'je met goede reis kan dan toch geen kwaad? En dan over 5 maanden kijken of het weer op te pakken is...?
pi_140787375
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 05:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja, maar vooral omdat het anders nergens op slaat om afstand te nemen. Als je afstand neemt en wel contact blijft houden blijf je die onzekere gevoelens houden waar het om ging toch, vandaar dat wij een algehele stop hadden voorlopig ( en daarom had ik haar niks moeten sturen toen, mja, te verliefd en dom )? Maar een sms'je met goede reis kan dan toch geen kwaad? En dan over 5 maanden kijken of het weer op te pakken is...?
Waarom wil je dat eigenlijk per se doen? :D

Bovendien, betekent "afstand" -> "geen contact". Maar als je echt de drang voelt om contact te zoeken, , volg dan maar jouw hart. Maar verwacht achteraf niet dat ze terugstuurt oid :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140787686
VAKANTIE! *O* *O* *O* *O*
pi_140788014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
VAKANTIE! *O* *O* *O* *O*
Yeah :9 Enjoy enjoy enjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooy :Y
pi_140789630
:|W
pi_140789875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
:|W
Want? En hoe ist?
pi_140789919
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Want? En hoe ist?
Je doet zo overdreven soms....

En het gaat prima
pi_140789970
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

En het gaat prima
Gelukkig.
pi_140790129
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

En het gaat prima
Faxieeeeee!
NanananananananaFAXIEEEE!
pi_140790216
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Faxieeeeee!
NanananananananaFAXIEEEE!
_O-

Koffieeeeee

Nananananan KOFFIEE _O-
pi_140790241
Mijn gifje nog in de OP :9 :9 :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:16:02 #13
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140790279
Faxie en koffie :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140790934
Wat is er leuk aan fax en koffie
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:39:31 #15
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140790993
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef habitue het volgende:
Wat is er leuk aan fax en koffie
Koffie is mijn werk :D en fax is retro en dus cool
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140791039
Huh? Sinds wanneer is er nog een R&P SC :D
Wat maf

Is dit een uitvloeisel van niet kunnen versieren? Of van singles of zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140791043
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Koffie is mijn werk :D en fax is retro en dus cool
Aight.

Koffie :9 :9

Ben je barista? :9
pi_140791070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf

Geen idee het is vaak nogal dood hier. Er missen plaatjes van tieten hier, dus voel je vrij :9
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:45:44 #19
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140791134
quote:
Wat maf

Die eerste, singles is al over gegaan in R&P Sc
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:46:22 #20
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140791154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef habitue het volgende:

[..]

Aight.

Koffie :9 :9

Ben je barista? :9
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleur
14 SHADES OF GREY
pi_140791174
quote:
Wat maf

Niet kunnen versieren is een uitvloeisel van deze :P
pi_140791313
quote:
Wat maf

wtf deze topicreeks bestaat al sinds de samenvoeging van alle andere slowchats _O-
pi_140791319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Damn...koning! _O_
pi_140791341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nice !
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:56:36 #25
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140791512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Damn...koning! _O_
Ja klopt :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Nice !
zeker :)
14 SHADES OF GREY
pi_140791547
Ik pas de komende 2 weken op een hond en ben erachter gekomen dat hij rasistisch is, hij valt alleen alle donkere mannen aan _O-
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:01:17 #27
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140791662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef habitue het volgende:
Ik pas de komende 2 weken op een hond en ben erachter gekomen dat hij rasistisch is, hij valt alleen alle donkere mannen aan _O-
Dan heb je dus racistische vrienden. De hond is kleurenblind en zie het verschil dus niet. Je laat de hond van Wilders uit?
14 SHADES OF GREY
pi_140791701
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan heb je dus racistische vrienden. De hond is kleurenblind en zie het verschil dus niet. Je laat de hond van Wilders uit?
Nou nee totaal niet, misschien dat hij het kan ruiken ofzo?

Ze zien volgens mij wel donkertinten hoor.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:05:34 #29
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140791799
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou nee totaal niet, misschien dat hij het kan ruiken ofzo?

Ze zien volgens mij wel donkertinten hoor.
Volgens de islam is een hond haram(onrein) en reageren moslims bewust/onbewust op honden wellicht dat die hond daarop reageert
14 SHADES OF GREY
pi_140791920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens de islam is een hond haram(onrein) en reageren moslims bewust/onbewust op honden wellicht dat die hond daarop reageert
https://www.google.nl/web(...)n%20donkere%20mannen

Het komt vaker voor :P
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:11:07 #31
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140792004
quote:
Of reïncarnatie bestaat dus toch :+ als racist wordt je in je volgende leven een hond
14 SHADES OF GREY
pi_140793628
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom wil je dat eigenlijk per se doen? :D

Bovendien, betekent "afstand" -> "geen contact". Maar als je echt de drang voelt om contact te zoeken, , volg dan maar jouw hart. Maar verwacht achteraf niet dat ze terugstuurt oid :')
Weet niet, dat ze weet dat ik haar dat wens of iets of haar niet vergeet :') En misschien wel bang om zelf vergeten te worden, mja, jij zegt dus echt dat ik die drang opzij moet zetten en er gewoon 4 maanden overheen moet laten gaan bijvoorbeeld zonder zoiets te sturen omdat het ook negatief kan uitpakken omdat ik die stilte al doorbroken had ( en wie weet tegen die tijd of die verliefdheid er nog is of niet, idem bij haar ). Komende tijd gewoon moeilijk..in augustus ben ik zelf 2 maanden weg naar Zuid-amerika waarbij ik weer genoeg aan mijn hoofd heb denk ik en als ik thuiskom is zij al een paar weken terug al.

Ik kan haar ook nog tegenkomen, maar dat is al helemaal uit den boze om erop af te stappen en dat te zeggen zeker?

[ Bericht 4% gewijzigd door kurk_droog op 06-06-2014 23:49:02 ]
pi_140795858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Weet niet, dat ze weet dat ik haar dat wens of iets of haar niet vergeet :') En misschien wel bang om zelf vergeten te worden, mja, jij zegt dus echt dat ik die drang opzij moet zetten en er gewoon 4 maanden overheen moet laten gaan bijvoorbeeld zonder zoiets te sturen omdat het ook negatief kan uitpakken omdat ik die stilte al doorbroken had ( en wie weet tegen die tijd of die verliefdheid er nog is of niet, idem bij haar ). Komende tijd gewoon moeilijk..in augustus ben ik zelf 2 maanden weg naar Zuid-amerika waarbij ik weer genoeg aan mijn hoofd heb denk ik en als ik thuiskom is zij al een paar weken terug al.

Ik kan haar ook nog tegenkomen, maar dat is al helemaal uit den boze om erop af te stappen en dat te zeggen zeker?

Kort gezegd, heb je 1 probleem, je kan het idee dat ze jou zou kunnen vergeten in die 4 maanden niet loslaten. Het ding is dat je absoluut geen controle kan hebben op wat er zal gebeuren. En toch zou je vertrouwen moeten hebben dat als jullie bij elkaar passen dat het goed zal komen.

Verder kan je van die tijd gebruik maken door jouw eigen ding te doen en ondertussen ook na te denken wat je uit jouw relatie haalt, want als jullie besloten hebben om afstand te nemen is toch een indicatie dat er iets niet goed gaat. Maak dus ook gebruik van die periode om erover na te denken.

En vertrouw zo veel mogelijk op jouw gevoel! :+
pi_140796101
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Kort gezegd, heb je 1 probleem, je kan het idee dat ze jou zou kunnen vergeten in die 4 maanden niet loslaten. Het ding is dat je absoluut geen controle kan hebben op wat er zal gebeuren. En toch zou je vertrouwen moeten hebben dat als jullie bij elkaar passen dat het goed zal komen.

Verder kan je van die tijd gebruik maken door jouw eigen ding te doen en ondertussen ook na te denken wat je uit jouw relatie haalt, want als jullie besloten hebben om afstand te nemen is toch een indicatie dat er iets niet goed gaat. Maak dus ook gebruik van die periode om erover na te denken.

En vertrouw zo veel mogelijk op jouw gevoel! :+
Het kutte is dat het niet goed ging als wij niet bij elkaar waren ( onzeker / uitkijken naar het moment we elkaar weer zouden zien en alles...vandaar dat afstand nemen ivm die reis ook om dat als we nu door hadden gezet dat ook ondragelijk zou zijn en je alleen maar met die onzekerheid ziet wat niet de bedoeling van die trip zou zijn ). Waren wij bij elkaar dan ging het geweldig dus daarom dat het zo'n rotgevoel is nu denk ik :) Maar inderdaad, gewoon dingen overdenken nu en dadelijk in Argentinie andere dingen aan mijn hoofd :@

Mijn gevoel en wat slim is om te doen om haar niet weg te jagen via sms ( geen ruimte geven of dat het wanhopig overkomt of iets ) botsen natuurlijk..ben daar ook echt een ramp in maar ik denk dat jouw advies wel het beste is om gewoon helemaal niks te sturen of iets en het dan maar af te wachten en dat ik tegen die tijd altijd wel wat kan sturen om iets te doen of zo of dat ik dan haar al 'vergeten' ben. Je weet maar nooit
pi_140796782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het kutte is dat het niet goed ging als wij niet bij elkaar waren ( onzeker / uitkijken naar het moment we elkaar weer zouden zien en alles...vandaar dat afstand nemen ivm die reis ook om dat als we nu door hadden gezet dat ook ondragelijk zou zijn en je alleen maar met die onzekerheid ziet wat niet de bedoeling van die trip zou zijn ). Waren wij bij elkaar dan ging het geweldig dus daarom dat het zo'n rotgevoel is nu denk ik :) Maar inderdaad, gewoon dingen overdenken nu en dadelijk in Argentinie andere dingen aan mijn hoofd :@

Mijn gevoel en wat slim is om te doen om haar niet weg te jagen via sms ( geen ruimte geven of dat het wanhopig overkomt of iets ) botsen natuurlijk..ben daar ook echt een ramp in maar ik denk dat jouw advies wel het beste is om gewoon helemaal niks te sturen of iets en het dan maar af te wachten en dat ik tegen die tijd altijd wel wat kan sturen om iets te doen of zo of dat ik dan haar al 'vergeten' ben. Je weet maar nooit
Ja denk maar aan Argentinië.
En als ze jou ook mist oid zal ze zelf wel iets sturen. :)
pi_140796952
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja denk maar aan Argentinië.
En als ze jou ook mist oid zal ze zelf wel iets sturen. :)
Dat zou ideaal zijn ja haha.
pi_140796961
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat zou ideaal zijn ja haha.
Wat ga je daar doen?
pi_140797012
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat ga je daar doen?
4 weken Spaanse taalcursus en daarna 5 weken een vrije invulling. Misschien dat ik dan die cursus verleng, of Peru / Panama / Costa Rica ga bezoeken afhankelijk van de kosten of gewoon 5 weken chil in Buenos Aires.

Voordeel is dat een maatje daar de eerste week nog is en ik van afgelopen jaar wat dames ken die daar wonen dus ik heb er zin in. :D
pi_140797035
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

4 weken Spaanse taalcursus en daarna 5 weken een vrije invulling. Misschien dat ik dan die cursus verleng, of Peru / Panama / Costa Rica ga bezoeken afhankelijk van de kosten of gewoon 5 weken chil in Buenos Aires.

Voordeel is dat een maatje daar de eerste week nog is en ik van afgelopen jaar wat dames ken die daar wonen dus ik heb er zin in. :D
Wow dat klinkt erg leuk zeg! Spreek je dan al wat Spaans? Of ga je daar in het kader van jouw studies oid?
pi_140797281
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Wow dat klinkt erg leuk zeg! Spreek je dan al wat Spaans? Of ga je daar in het kader van jouw studies oid?
Nee en nee al klaar met mijn studie maar lastig werk in te vinden momenteel ( bouw ). Ik ga de komende 2 maanden wel mijn NTI cursus oppakken zodat ik wel wat woordjes ken maar ik begin daar gewoon blanco. Het plan was eerst om met die vriend te gaan, toen kwamen er andere plannen met die meid en nu dus weer terug naar het eerste plan maar dan wat later en langer om gewoon even weg te zijn uit NL ook in een goedkoop land.

Maar ik wil gewoon meer talen dan Engels en Nederlands kennen. Ik wou eerst Italiaans maar in mijn omgeving en ook in de stad kom ik meer Spaanstaligen tegen dus dan kan ik beter Spaans eerst leren zodat ik het kan bijhouden ook :)
pi_140797504
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nee en nee al klaar met mijn studie maar lastig werk in te vinden momenteel ( bouw ). Ik ga de komende 2 maanden wel mijn NTI cursus oppakken zodat ik wel wat woordjes ken maar ik begin daar gewoon blanco. Het plan was eerst om met die vriend te gaan, toen kwamen er andere plannen met die meid en nu dus weer terug naar het eerste plan maar dan wat later en langer om gewoon even weg te zijn uit NL ook in een goedkoop land.

Maar ik wil gewoon meer talen dan Engels en Nederlands kennen. Ik wou eerst Italiaans maar in mijn omgeving en ook in de stad kom ik meer Spaanstaligen tegen dus dan kan ik beter Spaans eerst leren zodat ik het kan bijhouden ook :)
Leuk en sowieso meer talen kennen. _O_ Wat is dan een NTI cursus?

Haha ik spreek wel Spaans, Frans, Engels en Nederlands (Vlaams).
En BTW , stel je voor dat je na die 4 maanden een jobaanbieding krijgt.... Heb dat meegemaakt , maar zag me niet in Italië wonen, dus heb ik gepast. hehe

Argentinië lijkt mij best wel leuk om te wonen, moet dan direct denken aan de Argentijnse tango :9

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 07-06-2014 01:18:54 ]
pi_140797801
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Leuk en sowieso meer talen kennen. _O_ Wat is dan een NTI cursus?

Haha ik spreek wel Spaans, Frans, Engels en Nederlands (Vlaams).
En BTW , stel je voor dat je na die 4 maanden een jobaanbieding krijgt.... Heb dat meegemaakt , maar zag me niet in Italië wonen, dus heb ik gepast. hehe

Argentinië lijkt mij best wel leuk om te wonen, moet dan direct denken aan de Argentijnse tango :9
Vlaams O+ Jij kent je talen wel ook. NTI / LOI, gewoon lesmateriaal is het. Basiscursus heb ik liggen. Ik denk niet dat ik in de positie kom om een aanbieding te krijgen daar, sowieso kan ik daar niet wonen denk ik. Die meiden van vorig jaar kon ik ook al niet mee omgaan met hun emoties en alles ( blij / boos / blij / nog bozer..enz. ). Het hielp ook niet dat ik die 2 van de 3 totaal niet mocht en die nou net met 2 vrienden van mij bezig waren, de 3e was wel leuk en een stuk normaler ipv keihard te zijn. Hoop dat die ene mij dus de taal kan helpen leren ook :D

Italie zou ik wel kunnen wonen, hoewel zonder taal en connecties je daar heel moeilijk een baan kan vinden ( behalve als je hem aangeboden krijgt :P ) maar nu dus gewoon in Belgie?
pi_140798251
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:21 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vlaams O+ Jij kent je talen wel ook. NTI / LOI, gewoon lesmateriaal is het. Basiscursus heb ik liggen. Ik denk niet dat ik in de positie kom om een aanbieding te krijgen daar, sowieso kan ik daar niet wonen denk ik. Die meiden van vorig jaar kon ik ook al niet mee omgaan met hun emoties en alles ( blij / boos / blij / nog bozer..enz. ). Het hielp ook niet dat ik die 2 van de 3 totaal niet mocht en die nou net met 2 vrienden van mij bezig waren, de 3e was wel leuk en een stuk normaler ipv keihard te zijn. Hoop dat die ene mij dus de taal kan helpen leren ook :D

Italie zou ik wel kunnen wonen, hoewel zonder taal en connecties je daar heel moeilijk een baan kan vinden ( behalve als je hem aangeboden krijgt :P ) maar nu dus gewoon in Belgie?
Ik hoop het voor je. Over vrouwen en emoties gesproken, ik heb nu ruzie met mijn vriendinnen :') Maar euh morgen gaan we wat bijpraten en dan is het weer opgelost. :)
Ja in België. Kon ik maar zeggen dat ik in Hawaï woon of zo ;(

Maar ik ga snel iets gaan drinken met een maatje en nadien slapen.
Wens je nog een leuke avond.

:W Tot..weet..ik...veel... :') :P
pi_140798568
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. Over vrouwen en emoties gesproken, ik heb nu ruzie met mijn vriendinnen :') Maar euh morgen gaan we wat bijpraten en dan is het weer opgelost. :)
Ja in België. Kon ik maar zeggen dat ik in Hawaï woon of zo ;(

Maar ik ga snel iets gaan drinken met een maatje en nadien slapen.
Wens je nog een leuke avond.

:W Tot..weet..ik...veel... :') :P
Die dame waar ik het over had sprak ook Vlaams, grappig. Moeilijk volk ;) Met praten los je die shit altijd wel op ja en veel plezier vanavond nog :D

Ik ga nog even wat taalscholen bekijken ( keuze is eigenlijk al gemaakt want kan er bij eentje voor 1200$ met private bedroom en 4 weken cursus ) De rest is al snel 1400 euro voor hetzelfde.. >:)

ciao :o

[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 07-06-2014 02:19:34 ]
pi_140801972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die dame waar ik het over had sprak ook Vlaams, grappig. Moeilijk volk ;) Met praten los je die shit altijd wel op ja en veel plezier vanavond nog :D

Ik ga nog even wat taalscholen bekijken ( keuze is eigenlijk al gemaakt want kan er bij eentje voor 1200$ met private bedroom en 4 weken cursus ) De rest is al snel 1400 euro voor hetzelfde.. >:)

ciao :o
haha niet zo generaliseren. En vanwaar de " :o " ?
pi_140803159
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:05 schreef complicate het volgende:

[..]

haha niet zo generaliseren. En vanwaar de " :o " ?
Geen zorgen, ze heeft mij fan gemaakt. Ik generaliseer nu in positieve zin omdat ik nu denk dat alle Belgen zo zijn ( gebaseerd op haar en een Belgische die vorig jaar in Rio in ons hostel zat, schattiger krijg je ze niet :P ) ;)

:o , gewoon, geen idee eigenlijk :')
pi_140803244
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Geen zorgen, ze heeft mij fan gemaakt. Ik generaliseer nu in positieve zin omdat ik nu denk dat alle Belgen zo zijn ( gebaseerd op haar en een Belgische die vorig jaar in Rio in ons hostel zat, schattiger krijg je ze niet :P ) ;)

:o , gewoon, geen idee eigenlijk :')
En jouw vriendin is ook Belg? :P
pi_140803324
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:23 schreef complicate het volgende:

[..]

En jouw vriendin is ook Belg? :P
:Y

Altijd mooi ook als je mensen in een ver land tegenkomt die dezelfde taal praten, meteen vrienden haha
pi_140803362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:27 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:Y

Altijd mooi ook als je mensen in een ver land tegenkomt die dezelfde taal praten, meteen vrienden haha
Leuk *O*.

En hoe heb je haar leren kennen? Je bent Nederlander hè?
pi_140803675
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Leuk *O*.

En hoe heb je haar leren kennen? Je bent Nederlander hè?
pm
pi_140815781
And it's aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... alive....

lokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk koffffie
pi_140816006
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:

Engel :W
14 SHADES OF GREY
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 juni 2014 @ 23:14:46 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_140819135
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:

Alles leeft ondanks de hitte.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_140819308
:')
pi_140852321
Zo, weekend weer voorbij. Lekker UT2004 gelant met een paar vrienden tot in de vroege uurtjes. Vandaag uitbrakken :')
Damn, mn schouder _O-
  maandag 9 juni 2014 @ 09:37:52 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_140862223
Nog leuke vrouwen tegengekomen?
pi_140862424
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:37 schreef twi het volgende:
Nog leuke vrouwen tegengekomen?
Nee en in de supermarkt ook al niet :(
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 13:39:24 #58
Brabo Bastard
pi_140868298
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee en in de supermarkt ook al niet :(
Same here. Enkel een schreeuwend kind die genegeerd werd door wat voor een moeder door moest gaan bij de kassa.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140869412
Leuke vrouwen tegenkomen :')
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 14:27:39 #60
Brabo Bastard
pi_140869931
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:12 schreef Faxie het volgende:
Leuke vrouwen tegenkomen :')
Gast, doe eens niet zo negatief man. Je kan een ui nog laten janken :')
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 juni 2014 @ 14:29:13 #61
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_140869985
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

_O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_140870526
quote:

[..]

Ik laat een citroen nog zuur kijken :6
pi_140870588
quote:

[..]

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140870620
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik laat een citroen nog zuur kijken :6
En je weet het he Faxie; if life gives you lemons, add salt and tequila.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 9 juni 2014 @ 14:52:16 #65
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140870914
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En je weet het he Faxie; if life gives you lemons, add salt and tequila.
Inderdaad maak iets van je leven
14 SHADES OF GREY
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 15:22:57 #66
Brabo Bastard
pi_140872190
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad maak iets van je leven
Doe geen moeite, deze ziel is beyond saving.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 juni 2014 @ 15:27:26 #67
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140872347
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

I call dibs on his pooltafel
14 SHADES OF GREY
pi_140872373
Ondertussen zit Fax met zn cocktail aan het zwembad bij zn villa, met zn 3 vrouwen om hem heen.
pi_140872455
O+
pi_140873000
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:D _O-
pi_140873013
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:28 schreef habitue het volgende:
Ondertussen zit Fax met zn cocktail aan het zwembad bij zn villa, met zn 3 vrouwen om hem heen.
Dat doe ik al :{w
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 15:51:33 #72
Brabo Bastard
pi_140873183
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In zijn villa? :P
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Good luck on that. It has more holes in it then the women in his villa.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140873208
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Nee, de mijne :P
pi_140873333
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Ik tel er 6 bij vrouwen, plus nog een groot gapend gat waar veel herrie uit komt ;(
pi_140873623
quote:

[..]

Godsamme _O-
  maandag 9 juni 2014 @ 16:37:11 #76
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140874719
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik tel er 6 bij vrouwen, plus nog een groot gapend gat waar veel herrie uit komt ;(
7 gaten dus :D
14 SHADES OF GREY
pi_140876939
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat dacht ik enkele maanden geleden ook over mezelf.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:39:34 #78
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140878838
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat dacht ik enkele maanden geleden ook over mezelf.
Join the club
14 SHADES OF GREY
pi_140879355
Neuh gaat nooit meer gebeuren hoor
  maandag 9 juni 2014 @ 18:53:09 #80
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_140879398
Hey, leven hier
  maandag 9 juni 2014 @ 18:58:42 #81
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140879646
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
Neuh gaat nooit meer gebeuren hoor
Wat gaat niet gebeuren?
14 SHADES OF GREY
pi_140879769
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat gaat niet gebeuren?
Ik aan de vrouw
  maandag 9 juni 2014 @ 19:03:55 #83
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140879942
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik aan de vrouw
Als je meer pandapunten krijgt dan ik (nog) heb, dan geloof ik je
14 SHADES OF GREY
pi_140879976
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik aan de vrouw
Ik durf te wedden dat er wel een vrouw is die aan Faxie wil. ;)
pi_140880354
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat er wel een vrouw is die aan Faxie wil. ;)
Ja zodat ze me kunnen friendzonen, de hoeren :(
  maandag 9 juni 2014 @ 19:13:25 #86
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140880491
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je moet ze ook betalen :P
14 SHADES OF GREY
pi_140881074
quote:

[..]

Ze geven om je... Ze weten dat jij het niet leuk zal vinden wanneer zij (de hoeren) weer met iemand anders seks (moeten) hebben. :D
pi_140881568
quote:
3s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ze geven om je... Ze weten dat jij het niet leuk zal vinden wanneer zij (de hoeren) weer met iemand anders seks (moeten) hebben. :D
:'(
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:31:03 #89
Brabo Bastard
pi_140890305
quote:

[..]

Leg je verwachtingen lekker laag, dan kan je ook niet teleurgesteld worden :P

Net terug van een BBQ, ik zit vol :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140890610
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Leg je verwachtingen lekker laag, dan kan je ook niet teleurgesteld worden :P

Net terug van een BBQ, ik zit vol :')
Zeg dat tegen de optimisten :P
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:42:18 #91
Brabo Bastard
pi_140891162
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeg dat tegen de optimisten :P
Dat doe ik, onder andere tegen mezelf. En het werkt. Als je zo negatief blijft tegenover jezelf dan zal je nooit een vriendin krijgen.

Maar goed, ik vertel niks nieuws.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140891628
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat doe ik, onder andere tegen mezelf. En het werkt. Als je zo negatief blijft tegenover jezelf dan zal je nooit een vriendin krijgen.

Maar goed, ik vertel niks nieuws.
Snap nou eens dat het juist andersom is...

Hoe fucking naief en optimistisch ik jarenlang gebleven ben :') Fuck die shit :') Rotwijven.
pi_140892988
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Snap nou eens dat het juist andersom is...

Hoe fucking naief en optimistisch ik jarenlang gebleven ben :') Fuck die shit :') Rotwijven.
Misschien moet je maar eens proberen een man te versieren... :')
pi_140893067
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Misschien moet je maar eens proberen een man te versieren... :')
Ja maar die hebben piemels :'(
pi_140893101
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar die hebben piemels :'(
Ze schijnen ook een gaatje te hebben...
pi_140893191
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ze schijnen ook een gaatje te hebben...
He bah
pi_140897125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
:(

met je :') Ga kiten man
  maandag 9 juni 2014 @ 23:13:30 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_140897199
Engel in da huis *O*
pi_140897214
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:(

met je :') Ga kiten man
Komend weekend :*
pi_140897227
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maltaman O+
-O- ... je vergeet de rest van je harem...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')