SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
ik was er 25 mei
WAS GEWELDIG GOED !!
zat achter Toine van PeperstratenIk stond voor Boris Keep The Soul AliveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
haha was die er ook jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik stond voor Boris Keep The Soul Alive
Ik had Coen Swijnenberg wel verwacht eigenlijk, die zie je overal met z'n lange lijf bovenuit steken. Maar niet gezienquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben geen BNNers gespot, normaal wel altijd![]()
Oh jawel, dinges, Yuri Mulder of hoe die heet.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had Coen Swijnenberg wel verwacht eigenlijk, die zie je overal met z'n lange lijf bovenuit steken. Maar niet gezien
Ik heb 'm meteen afgedaan, zat iets te strak. Op m'n kop gekregen van m'n dochter, die vindt dat je zo'n bandje altijd, onder alle omstandigheden, moet laten zitten tot 'ie er spontaan vanaf kruimelt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
( ben ik de enige die dat bandje nog om heeft?? )
Gaf 'ie 'm weg of deed 'ie alsof?quote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
( ben ik de enige die dat bandje nog om heeft?? )
Wauw, super vet! Gelijk een paar dagen vakantie van gemaakt?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:52 schreef Felixa het volgende:
Wat ben ik blij dat ik gisteren naar het concert in Wenen ben geweest! Wat een avond... Ik snapte al niet waarom hij nou naar Oostenrijk of all places ging voor een concert maar nu snap ik het. Prince+Weens publiek=ware liefde! Wat een stomende, zwetende, kolkende mensenmassa was dat in de golden circle. Alles werd luidkeels meegezongen, sowieso deed het publiek alles net even wat langer mee dan anders (handen klappen, armen zwaaien etc). Hij was zelf ook duidelijk in zijn nopjes. Controversy heb ik nooit beter gehoord en zijn gegil bij The Beautiful Ones ging door merg en been. Ik weet niet meer hoe vaak ie terug kwam voor nog een toegift... Volgens mij veegde hij op een gegeven moment, toen hij van het podium liep, zelfs een paar traantjes weg. Setlist ook super met oa Empty Room, Bambi en Sometimes It Snows In April. En het publiek mee laten scanderen, daar leent Vienna zich ook lekker voor. Vieeeeeeenna! Topavond! Tikkeltje beter nog dan Amsterdam. Absolute buitenklasse. Ik ben gelukkig en blij. :-)
Ehhh, hmmm, ehhh, psst, hoe krijg je ze weer af?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:18 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je schijnt ze ook als cockring te kunnen gebruiken.
Onder heel koud water houden totdat 'ie krimpt en dan doorknippen (het bandje, niet je piemel)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:46 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ehhh, hmmm, ehhh, psst, hoe krijg je ze weer af?
bronquote:A late-night taste of Prince's new music
Article by: JON BREAM Updated: June 23, 2014 - 10:01 AM
He offered samples of a funky solo album but expressed frustration with the slow-grinding wheels of the record business.
Prince marches to his own time. We’ve known that for years.
His guy called late Saturday night while I was reviewing the Bruno Mars concert at Xcel Energy Center: Prince wants to play you his new album tonight.
When you arrive at Paisley Park, you switch to Prince time. After nearly an hour’s wait, I was ushered into Studio B about 1 a.m. All three members of 3rdEyeGirl were there, as well as two of their spouses, who work for Prince, plus Prince’s road manager and a reporter from Fox 9. But no Prince.
This is a new Prince album, not to be confused with the one he made with 3rdEyeGirl, “Plectrum Electrum,” which hasn’t been released. The ever-prolific Rock Hall of Famer hasn’t issued an album in the United States since 2009.
My next two hours at Paisley Park would be filled with funk, frustration and funny lines — all courtesy of Prince.
Engineer/producer Joshua Welton, husband of 3rdEyeGirl drummer Hannah Ford Welton, sat at the Studio B console, pushing the buttons. The long, opening tune, “The Gold Standard,” was percolating electro-funk, an update of classic Prince with a lyric that referenced the notions of “wild and rude” from his previous days. The second selection was a complex electronic discourse that was hard to grasp first time around.
Suddenly, the phone rang. It was Prince. Via speaker phone, we chatted. He said he believed in albums, not singles: “I’ve finally got something that is a cohesive statement.”
He didn’t mention the album’s title or release date. But he did discuss the difficulties of getting in contact with top executives at Warner — his old label, with which he signed a new deal this spring — and complained about how slowly wheels turn in the record business.
“Every No. 1 song, every Top 10 song, every song in the Top 40 is at least six months old,” he said. “We should be able to make music and put it out now.”
He also carped about radio, wondering if program directors really direct their programs. “I don’t need to be on the radio,” he said. “I’ve been on the radio all my life.” But he wants to hear new, young artists on the radio.
Those are old complaints from Prince. At least he was happy that this new project was made without a record label looking over his shoulder. The album was recorded mostly with just him and Welton, whom he touted as a rising producer.
Prince explained that the next song, “This Could Be Us,” was inspired by a meme of him and Apollonia riding on a motorcycle, clearly a scene taken from the 1984 movie “Purple Rain.” It’s a joyful ballad with some ecstatic Prince vocalizing.
The ensuing number was a remix of “Funk ’n’ Roll,” a single he made with 3rdEyeGirl this year. Funkier and nastier than the original, it lived up to the title.
After hearing me praise his new recording, Prince asked if I had any money in my pocket and would I spend it on his new album.
“I spent most of it at Bruno Mars,” I said. “But I have plastic.”
“We don’t take plastic around here,” he said.
Rapping with Rita
Ever impatient, Prince asked Welton to play a tune they made recently with British pop sensation Rita Ora. It’s a rare rap song on which the music was as aggressive and menacing as the rapping.
Prince talked about the urgency of releasing that tune because with Ora “time is money.” As a celebrity with lots of endorsements, she makes money walking out of the house wearing a certain kind of makeup or sunglasses, he explained.
Before Prince invited everyone to go to another room to watch a video of his recent Paris performance with 3rdEyeGirl, our ever-gracious but unseen host asked if anyone was hungry. The answer around the room was “No.”
“Good,” he said. “Then I don’t have to come cook for you again.”
Eigenlijk niet zo. Zijn nieuwe werk kan mij vaak maar matig bekoren. Live vind ik hem geniaal, maar verder hoor ik het wel als het beschikbaar is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Niemand enthousiast over de nieuwe CDs
Ja dat, behalve dan dat ik niet eens downloadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo. Zijn nieuwe werk kan mij vaak maar matig bekoren. Live vind ik hem geniaal, maar verder hoor ik het wel als het beschikbaar is.
Voor de goede orde: met beschikbaar doel ik niet op illegaal downloaden oid... Ik ben nog van het kopen van muziek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat, behalve dan dat ik niet eens download![]()
Ik hoor de live versies wel verschijnen.
Clouds was op de radio, ik schaamde me dood
Veel van de tegenwoordige R&B heeft nog maar weinig met de originele R&B uit de jaren 50 en 60 te maken: dat was een vaak rauwe mix van soul en blues.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat is er mis met R&B doen? Call my name is een van mijn favoriete nummers van Prince.
Check je pm.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef JorritvL het volgende:
Iemand al ergens een rip van die liveshow/stream van gisteren gevonden?
Hier staat nog wel eea:quote:Op maandag 3 november 2014 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Kun je die videos nog ergens bekijken eigenlijk? Waarom is dat allemaal geblokkeerd.. zo krijg je toch geen nieuw aanwas van fans.. alles moet gewoon op youtube.
Ik heb veel nummers ook op de radio voorbij zien komen. The greatest romance ever sold heb ik destijds op de radio voorbij horen komen. Maar toen die uitkwam, luisterde ik vooral veel naar Meat Loaf.quote:Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar op de radio wordt en werd ie toch altijd gewoon veel gedraaid en niet alleen de oudere hits.
Stuk beter dan 'What if'quote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
http://yourlisten.com/staxowax/prince-xs-face-usa-radio-broadcast
Heerlijke nieuwe track.
PMquote:Op maandag 16 maart 2015 09:03 schreef warpozio het volgende:
Bestaan er ook fysieke links naar What if en X's Face?
Op Princevault staat: "was available as a free download" over beide nummers.
Ik heb alleen Tickle My pickle gevonden (die had ik nog niet)
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 16-03-2015 om 13:50:03The one and only! @SheilaEdrummer staat 5 april @MetropoolHglTickets: ¤27,- (incl. sk) http://t.co/qKIS5WtRrT reageer retweet
Dat is een oudje. Mijn lievelings-nummer is en blijft nog altijd.quote:
quote:Prince is set to embark on a tour of 16 cities in 11 countries in less than a month!
The tour is entitled: Prince Spotlight: Piano & A Microphone
The first date will take place in Vienna November 21st (Konzerthaus of Vienna) and end December 22nd in Brussels (Royal Circus.) Another "confirmed" date is Teatro Liceo in Barcelona December 13th.
The countries will include:
U.K.
Holland
Switzerland
Italy
Germany
Austria
France
Denmark
Belgium
Spain
2 dates in Denmark, 1 in Sweden, and 1 in Norway. In Britain, 4 dates: Glasgow, Birmingham, London and Liverpool. There will be at least one each in the Netherlands, Switzerland, Italy, Germany, France, Austria, Belgium and Spain. The story was first broken HERE.
According to the promoter, it is the first time in 37 years Prince has embarked on a tour like this. Also, not all dates have been signed so there might be some changes where dates are added or changed. The promoter is Doctor Music (a distant cousin on our Aunt's side of the family.) and Danish Promoter's ICO.
"Why do this now? For several reasons. For starters it is a challenge. I do not want to have bad reviews, but not back to what I'm sure I can do because I've done for 30 years. You have to try new things. With the piano it is more naked, more pure. You can see exactly what you get. "-Prince
Prince has just released HITNRUN Phase one in September and 3 albums in the past year (Art Official Age, PLECTRUMELECTRUM) along with an exclusive deal with Tidal Music that has been seeing his extensive catalog on display for the Jay Z run streaming service.
When we have more info, confirmed dates, sale dates, will update U here and on social media platforms.
Thanks to the #purplearmy for their patience over the weekend as I hinted on Twitter about the tour but couldn't give exact details as it had to be one of the journalists who attended the Paisley Park event this weekend to break the story.-DocFB
Diagnosis: We will be bringing back the PRINCE Spreecast during the tour. U can access it here and join us live on November 25th (tentative) and be on camera and who knows what other surprises will be in store!
Zou best willen. Kaarten zijn er nog en maar 27 euro zie ik net.quote:Op maandag 9 november 2015 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik zag m ook net
Ga je niet naar het concert? Ik ben in april geweest, was leuk!
Ik ga vanavond!quote:Op maandag 9 november 2015 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon doen, is echt wel leuk! En idd niet duur, ze was in april in Heerlen, dat was ook vlakbij voor mij
Zal wel een dure grap worden vermoed ik.quote:Op maandag 9 november 2015 15:08 schreef Dagonet het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)nde-europese-1556962
Carré waarschijnlijk
Reken er maar niet teveel op.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zie net al prijzen van vanaf 300 euro voorbij komen voor Brussel, hallo zeg![]()
Bob Dylan komt wel een stuk minder vaak dan Prince, ik hoop dat ie het een beetje normaal houdt.
Dit lijkt me toch wel iets anders dan de zoveelste greatest hits show.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik ga echt geen 300 euro aan een kaartje uitgeven.
Hij komt zo vaak de laatste tijd.
Sinds 2011 ruim 530 euro uitgegeven aan kaartjes voor 5 concerten en dan had ik nog voor een concert gratis kaartjes gewonnen en kon ik de derde avond van NSJ niet gaan.
Ik ben benieuwd hoor, wat het gaat worden.
Nee, maar ook weer niet zo uniek als een solo concert. Zelfs in Paisley Park heeft hij nog nooit een solo optreden gedaan (dat open was voor het publiek). Die small club shows daar heeft hij er door de jaren heen toch al heel wat van gegeven. Daar zou ik ook geen ¤200-¤300 voor neerleggen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja soit, dat waren die 2 gigs in Paradiso en die 3 nachten op NSJ ook niet , alleen dat losse concert in Ahoy en in de Ziggo waren normale gigs.
Waar?quote:
Dan nog is 300 euro voor velen teveel van het goede.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef KillemWieft het volgende:
Dit lijkt me toch wel iets anders dan de zoveelste greatest hits show.
Begrijpelijk, maar het ging mij meer om het argument dat hij al zo vaak hier is geweest. Ik heb wel vaker shows aan me voorbij laten gaan omdat ik er niks bijzonders van verwachtte, maar dit unieke optreden laat ik niet schieten. Beter voor mij als er weinig animo is voor deze show, dan is de kans groter dat ik een kaartje weet te bemachtigen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog is 300 euro voor velen teveel van het goede.
Max 1700 las ik ergens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Kaarten krijgen voor een Princeconcert is de laatste jaren ook al een kunst op zich natuurlijk, animo is er altijd ten overvloede. Hoeveel mensen kunnen er in Carré?
Ik heb maar een paar wensen:quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja er waren zat mensen die 100 euro voor die paradiso gigs al veel te duur vonden, dat vond ik dan juist wel weer een prima prijs.
Sowieso word ik soms ook wel een beetje flauw van die Princefans die maar elke keer zeuren dat ze er niks bijzonders van verwachten. Ik ken geen andere artiest die zo gevariëerd speelt, zelfs bij een "standaard" concert. Juist dat vind ik leuk aan hem, anders ging ik niet al sinds 88 naar elke tour.
En ja dit is echt weer iets anders ( ik ben benieuwd of ie de dames nu echt gedumpt heeft trouwens ) maar ik hoop dat wel dat ie dan wel ouder werk en hits speelt en niet die bagger van de laatste albums want dat is mij dan niet eens 100 euro waard eerlijk gezegd
Alleen Prince en een piano ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wat houden die Princeconcerten in? Alleen piano? Geen gitaren? Dan vind ik er niks aan.
Hoe weet jij dat nou? Het lijkt mij juist erg tof, maar het is me ook te duur.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wat houden die Princeconcerten in? Alleen piano? Geen gitaren? Dan vind ik er niks aan.
Hoe ik dat weet? Omdat ik het mooiste aan de muziek van Prince zijn gitaarspel vind. Dat kan toch, dat ik een andere smaak heb? Een man achter een piano alleen vind ik niks aan. Zelfs niet als het Prince is. Heb dat ook wel eens gezien en gehoord tijdens eerdere concerten.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Het lijkt mij juist erg tof, maar het is me ook te duur.
In Paradiso was hij al onderweg. Dat is wat anders dan een tour op zichzelf.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:09 schreef oh-oh het volgende:
In Paradiso was het 2x1500x100 euro op een avond en toen moest ie ook nog een band betalen hoor. Wenen was toen ook veel duurder toch?
Ik ben het er ook mee eens. Ik vind het minder dat hij alleen achter de piano zit. Eens temeer een reden om er geen 300 euro voor af te tikken.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe ik dat weet? Omdat ik het mooiste aan de muziek van Prince zijn gitaarspel vind. Dat kan toch, dat ik een andere smaak heb? Een man achter een piano alleen vind ik niks aan. Zelfs niet als het Prince is. Heb dat ook wel eens gezien en gehoord tijdens eerdere concerten.
twitter:theatercarre twitterde op woensdag 11-11-2015 om 15:59:361/2 De concerten van Prince zijn niet bevestigd. Wanneer en of de concerten bevestigd worden is niet bekend. reageer retweet
http://www.oeticket.com/T(...)prince&xtnp=1&xtcr=1quote:ACHTUNG: Keine Fotos/Kameras erlaubt (GILT AUCH FÜR MOBILTELEFONE)
Hij heeft zoiets nog nooit gedaan en de kans is groot dat hij hierna nooit meer solo zal optreden, dus het wordt sowieso een unieke ervaring. Jammer dat hij z'n gitaar thuislaat, want die solo's vind ik toch wel het vetst, maar hij zal vast en zeker nog heel vaak met band en gitaar in NL te bewonderen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:24 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me bijzonder om dit te gaan zien. Zelf lange tijd fan geweest, hem vervolgens (in de jaren 90) lange tijd uit het oog verloren maar de laatste jaren de interesse weer opgepakt. Nog nooit een concert van hem meegemaakt maar de laatste paar keren dat ie in Nederland optrad wel steeds op het punt gestaan om kaarten te kopen (maar om diverse redenen het toch steeds niet gedaan). Ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
hahaquote:Op donderdag 12 november 2015 22:53 schreef Felixa het volgende:
Dat ze het in Wenen maar effe weten ja!
[..]
http://www.oeticket.com/T(...)prince&xtnp=1&xtcr=1
Weer? Wanneer heeft hij na de officiële aankondiging een Europese tour afgeblazen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:12 schreef Felixa het volgende:
Oh jee... Voorverkoop voor het eerste concert, in Wenen, is uitgesteld voor onbepaalde tijd.
Hij zal toch niet weer alles afblazen hè.
Nee je hebt gelijk. Niet na een officiële aankondiging.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weer? Wanneer heeft hij na de officiële aankondiging een Europese tour afgeblazen?
Héél tof. Ik vond dat 'ie vorig jaar in de Ziggo Dome juist iets teveel op z'n gitaar aan het rammen was. Sowieso, Carréquote:Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen Prince en een piano ja.
Tof juist.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:30 schreef Dagonet het volgende:
Sowieso, hoe wil je kaartjes kopen voor een nog niet bevestigd concert?
Viagogo/stubhub/seatwave is verder gewoon betrouwbaar ja. Alleen om nu al kaarten te kopen is idd onzin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Is dit betrouwbaar denken jullie?
http://www.viagogo.nl/Con(...)e-Kaartjes/E-1351401
/edit
Oh. Laat maar
http://www.ticketaanbiede(...)d_filter=neg#reviews
Viagogo en consorten drijven de prijzen op en maken daar forse winst op. Maar zolang er mensen zijn die meer willen betalen dan wat een ticket echt kost, zullen dit soort zwarthandelaren helaas blijven bestaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Viagogo/stubhub/seatwave is verder gewoon betrouwbaar ja. Alleen om nu al kaarten te kopen is idd onzin.
Overigens worden prince kaarten hier in uK altijd al op naam verkocht. Je kan wel 2 tickets kopen en er dan EEN verkopen maar dan moet de persoon die de tickets gekocht heeft de persoon die de kaart koopt van je mee naar binnen nemen. Ze checken altijd super streng op ID (toen ik naar Prince in Roundhouse ging ook zo gedaan).
Uitgesteld in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:35 schreef beantherio het volgende:
Na de gebeurtenissen van gisteren zal ie wel niet meer komen denk ik.
twitter:housequakecom twitterde op maandag 16-11-2015 om 10:25:52According to Konzerthaus, due to the tragic events in Paris, the Prince Piano and a Microphone tour has been postponed until further notice. reageer retweet
twitter:housequakecom twitterde op maandag 16-11-2015 om 10:24:33Aufgrund der tragischen Ereignisse in Paris hat sich der Tourveranstalter entschlossen, die Europa-Tournee bis auf weiteres zu verschieben. reageer retweet
Album bevalt vooralsnog goed. Niet alles gloednieuw, maar volgens mij zijn het toch nét iets andere versies.quote:Op maandag 14 december 2015 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Fase 2 is hier.
[ afbeelding ]
1. "Baltimore" 4:34
2. "RocknRoll Love Affair" 4:02
3. "2 Y. 2 D." 3:50
4. "Look at Me, Look at U" 3:27
5. "Stare" 3:46
6. "Xtraloveable" 5:01
7. "Groovy Potential" 6:17
8. "When She Comes" 3:46
9. "Screwdriver" 4:15
10. "Black Muse" 7:22
11. "Revelation" 5:21
12. "Big City" 6:25
-bron: http://www.nbcnews.com/ne(...)lack-artists-n494241quote:He recalled a time when they were both scheduled to be in Minneapolis around the same time. Bowie invited Simpson to one of his performances while he was in town.
"He sits me at the soundboard where the sound engineer sits. Ray Leonard, who is my best friend, goes with me. We go to sit down, and it's actually funny, I spoke to the person in front of me saying, 'excuse me ma'am,'" Simpson remembers. "And Prince turns around."
Simpson breaks out in a hysterical laugh, adding that what he appreciated about Bowie and Prince at the time and even still today is how unapologetically different they were.
Prince turns around, addresses me, 'Hey Donnie,' and proceeds to invite me and Ray to a private party at Paisley Park [Prince's studio complex in Minneapolis]."
It was very private; just Prince, Simpson, Leonard, Bowie and one other individual.
Dus van Carré naar niks naar de HMH?quote:During the ticket sales for the Jan 21 shows at Paisley Park for some people this screen appeared at www.paisleyparkafterdark.com. (crowdsurge is handling the dates) I needed my glasses to check the dates lol. Possibly negotiations has started, so don't get your hopes up.
• May 7, Hammerstein Ballroom - New York
• June 3, Red Rocks Morrison - Morrison
• June 28, Terminal 5 - New York
• June 29, Madison Square Garden - New York
• June 30, O2 Arena London
• July 1, Heineken Music Hall - Amsterdam
• July 2, Arena - Berlin
• July 3, Scala - London
twitter:housequakecom twitterde op woensdag 16-03-2016 om 20:02:55Stay tuned: Piano and a microphone tour news are around the corner. https://t.co/2RSvRggidU reageer retweet
Ik ben vooral benieuwd naar de verhalen achter de muziek. Wat betreft z'n privéleven verwacht ik weinig openheid.quote:Prince heeft aangekondigd dat hij bezig is met het schrijven van zijn memoires. Het boek, getiteld ‘The Beautiful Ones’, zal in de herfst van 2017 uitkomen, het zal zijn eerste originele boek zijn. ‘The Beautiful Ones’ overspant de periode vanaf zijn eerste herinnering tot het optreden dat hij gaf tijdens de pauze van de Super Bowl XLI halftime show in 2007.
Prince’s onconventionele en poëtische reis
Het boek wordt beschreven als “een onconventionele en poëtische reis door zijn leven en creatieve werk – vanaf de familie die hem vormde en de mensen, de plaatsen en ideeën die zijn creatieve verbeelding opstartten, tot de verhalen achter de muziek die de wereld veranderde”. Prince is een niet weg te cijferen figuur in de mondiale muziekcultuur, we zijn zeer blij dat we de krachtige weerspiegeling van zijn leven, zijn eigen levendige verhaal mogen uitgeven”, aldus Spiegel & Grau Executive Editor Chris Jackson.
Godver.twitter:drmabuse twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:57:41TMZ claims multiple sources confirming Prince's death, related to previous medical emergency. https://t.co/kmqEMMaLIW reageer retweet
twitter:ReuseRecruiting twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:02:12We weren't supposed to use phones at Prince in ATL last week, but I couldn't resist. Last performance of Purple Rain https://t.co/6FjkJTksJO reageer retweet
Dank u. Ik ben er kapot verdrietig van.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens alle Prince-fans veel sterkte met het verwerken van dit afschuwelijke nieuws.
Beetje erg vroeg pensioen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:03 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Interessant. Jammer dat het maar tot 2007 is. Maar dan heeft hij nog ruimte om daarna deel twee uit te brengen als hij met pensioen gaat.
Ja, dat is echt een hele mooie plaat. Een van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:02 schreef beantherio het volgende:
Ik had nog een onbeluisterd Prince-album naast de stereo liggen die ik tijdens de droevigheid van vanavond eindelijk maar eens heb opgezet: The Rainbow Children. Ik verwachte er eigenlijk niet zoveel van maar damn wat een leuke plaat! Echt "authentiek Prince" als zoiets bestaat.
Muzikaal fantastisch album, ben het niet altijd eens met de boodschap.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:02 schreef beantherio het volgende:
Ik had nog een onbeluisterd Prince-album naast de stereo liggen die ik tijdens de droevigheid van vanavond eindelijk maar eens heb opgezet: The Rainbow Children. Ik verwachte er eigenlijk niet zoveel van maar damn wat een leuke plaat! Echt "authentiek Prince" als zoiets bestaat.
Voor mij is dit een muzikaal kunstwerk. Alles klopt. Niet altijd eens met de boodschap, maar muzikaal is het ongeevenaard! Gister naar bed gegaan met dit album in de oordopjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:02 schreef beantherio het volgende:
Stu Bru?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Stu Bru is echt een aanrader vandaag, alleen maar Prince en verhalen van fans
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zou huilen om een idool maar damn zeg
Same here =(quote:
Ik ook, heb meerdere keren Prince laten schieten omdat ik het te duur vondquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:25 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Same here =(
En ik zat zo te wachten op zijn volgende tour door Europa... Balen dat het was uitgesteld.. en nu...
Ben wel erg benieuwd naar de doodsoorzaak!
Ik ben naar het GelreDome en ZiggoDome in mijn eentje geweest, omdat het voor anderen (minder grote fans) gewoon te duur was om gezellig mee te gaan. Maar kaartjes krijgen was wel een ware uitdaging... Secondewerk!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook, heb meerdere keren Prince laten schieten omdat ik het te duur vondKen niet super veel muziek van hem, maar baal dat ik hem nooit live heb kunnen aanschouwen.
Hoor dingen als AIDS, overdosis, dat soort zaken
Ook omdat ze niet meer veel verdienen aan platenverkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef MrBradge het volgende:
Ja, dat was wel een nadeel aan Prince of überhaupt aan artiesten, ze maken die concerten zo schreeuwend duur
Klopt, maar eh.. James Brown in 2005 betaalde ik 39 euro voor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ook omdat ze niet meer veel verdienen aan platenverkoop.
Ziggo Dome ben ik met mijn vriendin ook heen geweest. Tot drie keer toe naast de kaartjes gegrepen en uiteindelijk twee kaartjes met "beperkt zicht" kunnen bemachtigen, die op de avond zelf perfect zicht boden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:43 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Ik ben naar het GelreDome en ZiggoDome in mijn eentje geweest, omdat het voor anderen (minder grote fans) gewoon te duur was om gezellig mee te gaan. Maar kaartjes krijgen was wel een ware uitdaging... Secondewerk!
Super naar dat hij nota bene afgelopen week nog in het ziekenhuis is geweest![]()
Ik hoop nu maar dat er meer live materiaal van hem vrijkomt! Niet te overtreffen.
Of nog beter: live registraties. Ze zijn allemaal netjes opgenomen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:30 schreef bjanaan het volgende:
Zou zijn muziek nou wel op Spotify komen?
o wauw.. Van dat concert heb ik nooit beeldmateriaal teruggezien, maar nu ik een stukje zie, weet ik het direct weer.quote:
Krap anderhalf uur gespeeld idd. Flink balen toen.quote:Op zondag 24 april 2016 11:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
o wauw.. Van dat concert heb ik nooit beeldmateriaal teruggezien, maar nu ik een stukje zie, weet ik het direct weer.
Dat was ook het jaar met die enorme wolkbreuk halverwege het concert en álles op het podium onder water stond. Prince was een paar keer uitgegleden toen hij op de piano wilde springen en uiteindelijk is hij eerder gestopt met het concert
Dat was toch met echte Purple Rain toen?quote:Op zondag 24 april 2016 11:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
o wauw.. Van dat concert heb ik nooit beeldmateriaal teruggezien, maar nu ik een stukje zie, weet ik het direct weer.
Dat was ook het jaar met die enorme wolkbreuk halverwege het concert en álles op het podium onder water stond. Prince was een paar keer uitgegleden toen hij op de piano wilde springen en uiteindelijk is hij eerder gestopt met het concert
Haha, dat weet ik ook nog ja! Misschien was Indoor Brabant net geweest (paardenwedstrijd).quote:Op zondag 24 april 2016 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Brabanthallen, daar stonk het naar mestEn daar sliepen we ook buiten, was supergezelig!
Een goede lossless versie van Electric Intercourse zou ik wel fijn vinden eigenlijk. Prince kennende zullen er veel meer redenen zijn waarom hij bepaalde nummers niet uit heeft gebracht buiten "niet goed genoeg".quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet te wachten op dat werk uit die kluis, als hij het uit had willen brengen had hij dat wel gedaan. Maar live registraties en wat minder youtube restricties zou wel erg tof zijn.
Wat is de internationale Prince fanclub? de org?quote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren toevallig thuis geweest bij de voorzitter van de internationale Prince fanclub. Wat een vette Prince spullen hingen daar in huis!
Die was zeker ook helemaal ondersteboven? Zal inderdaad wel bijzonder zijn wat die allemaal in huis heeft.quote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren toevallig thuis geweest bij de voorzitter van de internationale Prince fanclub. Wat een vette Prince spullen hingen daar in huis!
Bij Hans???? [grin]quote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat is de internationale Prince fanclub? de org?
IAO dusquote:
Ik vermoed dat je de Live versie beter gaat vinden dan de circulerende studio/demo versiequote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een goede lossless versie van Electric Intercourse zou ik wel fijn vinden eigenlijk.
Wel over aan het denken. Maar bang dat het een deceptie wordt.quote:Op maandag 25 april 2016 00:54 schreef hmmmz het volgende:
Mensen die morgenavond naar Paradiso gaan?
Ik wil na m'n werk even binnenlopen, maar als het erg druk wordt heb ik geen zin om lang van tevoren in de rij te moeten staan.quote:Op maandag 25 april 2016 00:56 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Wel over aan het denken. Maar bang dat het een deceptie wordt.
Dan heb je het nog wat gemakkelijker. Ik moet er een uur voor rijden...quote:Op maandag 25 april 2016 00:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik wil na m'n werk even binnenlopen, maar als het erg druk wordt heb ik geen zin om lang van tevoren in de rij te moeten staan.
Daar zal morgen in de loop van de dag wel wat meer over bekend worden.quote:Op maandag 25 april 2016 01:00 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Dan heb je het nog wat gemakkelijker. Ik moet er een uur voor rijden...
Bo Saris is dan wel redelijk, maar welke andere artiesten kunnen we verwachten? Lois Lane, Jett Rebel, Candy Dulfer? Of gewoon een 13 in dozijn coverbandje.....
14 mei ook iets in Tivoliquote:Op maandag 25 april 2016 01:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Daar zal morgen in de loop van de dag wel wat meer over bekend worden.
https://www.facebook.com/events/789491114515122/quote:Op maandag 25 april 2016 01:06 schreef Florint2013 het volgende:
Link naar Paradiso is trouwens;
https://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Nothing-compares-to-u.htm
Het is maar goed dat ze voor crematie gekozen hebben, hoeft Prince zich niet om te draaien in zijn graf.quote:Op maandag 25 april 2016 01:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou die Bo Saris is een goede reden om er ver weg van te blijven.
Ja bizar. Is nog steeds niet helemaal te bevatten dat hij er gewoon niet meer is. Zelfs letterlijk niet meer is.quote:Op zondag 24 april 2016 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Pfff. Hij is gewoon ook al gecremeerd en alles he...Helemaal weg...
Echt serieus, no way in hell dat ik daar vanavond tegenaan zou willen kijken,quote:Op maandag 25 april 2016 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze voor crematie gekozen hebben, hoeft Prince zich niet om te draaien in zijn graf.
Bo Saris... The horror!
Ik vind het ook te bizar. We zijn ook zo verwend de afgelopen jaren, het werd bijna vanzelfsprekend dat ie wel weer kwam...quote:Op maandag 25 april 2016 12:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja bizar. Is nog steeds niet helemaal te bevatten dat hij er gewoon niet meer is. Zelfs letterlijk niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |