Ook omdat ze niet meer veel verdienen aan platenverkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef MrBradge het volgende:
Ja, dat was wel een nadeel aan Prince of überhaupt aan artiesten, ze maken die concerten zo schreeuwend duur
Klopt, maar eh.. James Brown in 2005 betaalde ik 39 euro voor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ook omdat ze niet meer veel verdienen aan platenverkoop.
Ziggo Dome ben ik met mijn vriendin ook heen geweest. Tot drie keer toe naast de kaartjes gegrepen en uiteindelijk twee kaartjes met "beperkt zicht" kunnen bemachtigen, die op de avond zelf perfect zicht boden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:43 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Ik ben naar het GelreDome en ZiggoDome in mijn eentje geweest, omdat het voor anderen (minder grote fans) gewoon te duur was om gezellig mee te gaan. Maar kaartjes krijgen was wel een ware uitdaging... Secondewerk!
Super naar dat hij nota bene afgelopen week nog in het ziekenhuis is geweest![]()
Ik hoop nu maar dat er meer live materiaal van hem vrijkomt! Niet te overtreffen.
Of nog beter: live registraties. Ze zijn allemaal netjes opgenomen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:30 schreef bjanaan het volgende:
Zou zijn muziek nou wel op Spotify komen?
o wauw.. Van dat concert heb ik nooit beeldmateriaal teruggezien, maar nu ik een stukje zie, weet ik het direct weer.quote:
Krap anderhalf uur gespeeld idd. Flink balen toen.quote:Op zondag 24 april 2016 11:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
o wauw.. Van dat concert heb ik nooit beeldmateriaal teruggezien, maar nu ik een stukje zie, weet ik het direct weer.
Dat was ook het jaar met die enorme wolkbreuk halverwege het concert en álles op het podium onder water stond. Prince was een paar keer uitgegleden toen hij op de piano wilde springen en uiteindelijk is hij eerder gestopt met het concert
Dat was toch met echte Purple Rain toen?quote:Op zondag 24 april 2016 11:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
o wauw.. Van dat concert heb ik nooit beeldmateriaal teruggezien, maar nu ik een stukje zie, weet ik het direct weer.
Dat was ook het jaar met die enorme wolkbreuk halverwege het concert en álles op het podium onder water stond. Prince was een paar keer uitgegleden toen hij op de piano wilde springen en uiteindelijk is hij eerder gestopt met het concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |