Haha, dat weet ik ook nog ja! Misschien was Indoor Brabant net geweest (paardenwedstrijd).quote:Op zondag 24 april 2016 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Brabanthallen, daar stonk het naar mestEn daar sliepen we ook buiten, was supergezelig!
Een goede lossless versie van Electric Intercourse zou ik wel fijn vinden eigenlijk. Prince kennende zullen er veel meer redenen zijn waarom hij bepaalde nummers niet uit heeft gebracht buiten "niet goed genoeg".quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet te wachten op dat werk uit die kluis, als hij het uit had willen brengen had hij dat wel gedaan. Maar live registraties en wat minder youtube restricties zou wel erg tof zijn.
Wat is de internationale Prince fanclub? de org?quote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren toevallig thuis geweest bij de voorzitter van de internationale Prince fanclub. Wat een vette Prince spullen hingen daar in huis!
Die was zeker ook helemaal ondersteboven? Zal inderdaad wel bijzonder zijn wat die allemaal in huis heeft.quote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren toevallig thuis geweest bij de voorzitter van de internationale Prince fanclub. Wat een vette Prince spullen hingen daar in huis!
Bij Hans???? [grin]quote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat is de internationale Prince fanclub? de org?
IAO dusquote:
Ik vermoed dat je de Live versie beter gaat vinden dan de circulerende studio/demo versiequote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een goede lossless versie van Electric Intercourse zou ik wel fijn vinden eigenlijk.
Wel over aan het denken. Maar bang dat het een deceptie wordt.quote:Op maandag 25 april 2016 00:54 schreef hmmmz het volgende:
Mensen die morgenavond naar Paradiso gaan?
Ik wil na m'n werk even binnenlopen, maar als het erg druk wordt heb ik geen zin om lang van tevoren in de rij te moeten staan.quote:Op maandag 25 april 2016 00:56 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Wel over aan het denken. Maar bang dat het een deceptie wordt.
Dan heb je het nog wat gemakkelijker. Ik moet er een uur voor rijden...quote:Op maandag 25 april 2016 00:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik wil na m'n werk even binnenlopen, maar als het erg druk wordt heb ik geen zin om lang van tevoren in de rij te moeten staan.
Daar zal morgen in de loop van de dag wel wat meer over bekend worden.quote:Op maandag 25 april 2016 01:00 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Dan heb je het nog wat gemakkelijker. Ik moet er een uur voor rijden...
Bo Saris is dan wel redelijk, maar welke andere artiesten kunnen we verwachten? Lois Lane, Jett Rebel, Candy Dulfer? Of gewoon een 13 in dozijn coverbandje.....
14 mei ook iets in Tivoliquote:Op maandag 25 april 2016 01:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Daar zal morgen in de loop van de dag wel wat meer over bekend worden.
https://www.facebook.com/events/789491114515122/quote:Op maandag 25 april 2016 01:06 schreef Florint2013 het volgende:
Link naar Paradiso is trouwens;
https://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Nothing-compares-to-u.htm
Het is maar goed dat ze voor crematie gekozen hebben, hoeft Prince zich niet om te draaien in zijn graf.quote:Op maandag 25 april 2016 01:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou die Bo Saris is een goede reden om er ver weg van te blijven.
Ja bizar. Is nog steeds niet helemaal te bevatten dat hij er gewoon niet meer is. Zelfs letterlijk niet meer is.quote:Op zondag 24 april 2016 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Pfff. Hij is gewoon ook al gecremeerd en alles he...Helemaal weg...
Echt serieus, no way in hell dat ik daar vanavond tegenaan zou willen kijken,quote:Op maandag 25 april 2016 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze voor crematie gekozen hebben, hoeft Prince zich niet om te draaien in zijn graf.
Bo Saris... The horror!
Ik vind het ook te bizar. We zijn ook zo verwend de afgelopen jaren, het werd bijna vanzelfsprekend dat ie wel weer kwam...quote:Op maandag 25 april 2016 12:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja bizar. Is nog steeds niet helemaal te bevatten dat hij er gewoon niet meer is. Zelfs letterlijk niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |