SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
ik was er 25 mei
WAS GEWELDIG GOED !!
zat achter Toine van PeperstratenIk stond voor Boris Keep The Soul AliveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
haha was die er ook jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik stond voor Boris Keep The Soul Alive
Ik had Coen Swijnenberg wel verwacht eigenlijk, die zie je overal met z'n lange lijf bovenuit steken. Maar niet gezienquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben geen BNNers gespot, normaal wel altijd![]()
Oh jawel, dinges, Yuri Mulder of hoe die heet.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik had Coen Swijnenberg wel verwacht eigenlijk, die zie je overal met z'n lange lijf bovenuit steken. Maar niet gezien
Ik heb 'm meteen afgedaan, zat iets te strak. Op m'n kop gekregen van m'n dochter, die vindt dat je zo'n bandje altijd, onder alle omstandigheden, moet laten zitten tot 'ie er spontaan vanaf kruimelt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
( ben ik de enige die dat bandje nog om heeft?? )
Gaf 'ie 'm weg of deed 'ie alsof?quote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 09:14 schreef oh-oh het volgende:
( ben ik de enige die dat bandje nog om heeft?? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |