SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dat wisten ze ook al je hebt oberyn het toch zien zeggen tegen tyrion én tegen tywin!?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Weakling het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is er niks aan de hand en wisten de Martells al lang wat er gebeurt was en is de bekentenis van The Mountain totaal nutteloos. Lijkt me eerlijk gezegd ietwat sterk.
is een WoW referentie (Ragnaros). Vond hem wel goed gevonden door ene user in het vorige topiquequote:
Weten en kunnen bewijzen zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Tywin heeft zonder bekentenis van de Mountain gewoon plausible deniablity.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef Maanvis het volgende:
mijn vorige post.
[..]
Dat wisten ze ook al je hebt oberyn het toch zien zeggen tegen tyrion én tegen tywin!?
Nee, want Mountain zegt het dus ten overstaan van heel politiek westeros. Daardoor kunnen ze het nu bewijzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Weten en kunnen bewijzen zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Tywin heeft zonder bekentenis van de Mountain gewoon plausible deniablity.
Oftewel waar deze discussie om begonnen was: de Lannisters zijn f*cked want ze hebben de Martells nodig en dat gaat ze niet meer lukken nu The Mountain bekend heeft, is niet waar, want er wezenlijk niks verandert in de relatie tussen die twee families. Goed Oberyn is het haasje, maar daar had ie zelf voor gekozen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef Maanvis het volgende:
mijn vorige post.
Dat wisten ze ook al je hebt oberyn het toch zien zeggen tegen tyrion én tegen tywin!?
sha, my thoughts exactly.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef ZodiaX het volgende:
Verdomme George RR martin!
![]()
Hij had em...en dan.....meh.
hier kan ik niet meer op reageren zonder wat er in het boek gebeurt te spoileren.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oftewel waar deze discussie om begonnen was: de Lannisters zijn f*cked want ze hebben de Martells nodig en dat gaat ze niet meer lukken nu The Mountain bekend heeft, is niet waar, want er wezenlijk niks verandert in de relatie tussen die twee families. Goed Oberyn is het haasje, maar daar had ie zelf voor gekozen.
Ah, de spanning stijgt weer!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Maanvis het volgende:
hier kan ik niet meer op reageren zonder wat er in het boek gebeurt te spoileren.
Het wil er maar niet in bij je he? De opdracht geven om de Mad King te doden is echt van een heel ander kaliber dan de opdracht geven om ook zijn vrouw te verkrachten en vermoorden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, want Mountain zegt het dus ten overstaan van heel politiek westeros. Daardoor kunnen ze het nu bewijzen.
Alleen is het enige dat ie bekend heeft dat ie haar vermoord en verkracht heeft en niet dat ie het in opdracht heeft gedaan. Dan kun je misschien 1 bij 1 optellen, maar het is niet daadwerkelijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef DO2 het volgende:
Oberyn wist het ws wel, maar wilde vooral een bekentenis van The Mountain zelf.
Nee, die is gevangen genomen dacht ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Gezicht het volgende:
Ik zat even in de OP te kijken, maar is Edmure Tully niet ook afgemaakt in z'n huwelijksnacht na the Red wedding?
Onduidelijk volgens mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Gezicht het volgende:
Ik zat even in de OP te kijken, maar is Edmure Tully niet ook afgemaakt in z'n huwelijksnacht na the Red wedding?
Indien het nog niet gepost is:quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik het gevecht retestrak vond gechoreografeerd vondt
Dat was voor de verandering inderdaad wel zo. Dat er redelijk gevochten werd. Al hebben we natuurlijk tien keer beter gezien in andere films en series, en sloeg het verloop nergens op.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik het gevecht retestrak vond gechoreografeerd vondt
Ja, dus is ie daar niet volledig in geslaagd.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Weakling het volgende:
[..]
Alleen is het enige dat ie bekend heeft dat ie haar vermoord en verkracht heeft en niet dat ie het in opdracht heeft gedaan. Dan kun je misschien 1 bij 1 optellen, maar het is niet daadwerkelijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hier wordt de sack of kings landing uitgelegd. MIsschien begrijp je het dan wat beter. (vanaf 11:00)quote:Op maandag 2 juni 2014 22:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het wil er maar niet in bij je he?De opdracht geven om de Mad King te doden is echt van een heel ander kaliber dan de opdracht geven om ook zijn vrouw te verkrachten en vermoorden.
Thank youquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Meneerik2 het volgende:
Wat wilde Tyrion nou precies met het hele keververhaal vertellen?
En misschien een n00b vraag, maar wieSoldaten van de GreyjoysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Beneath the gold, the bitter steel
Zolang er af en toe ook sleutelkarakters door het oog van de naald kruipen en het wel overleven, blijft het een leuk spelletje om te gokken wie er wel en wie niet het loodje legt.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef jpjedi het volgende:
Pff die kut trend om sleutelkarakters eruit te schrijven gaat me irriteren. Wordt meer een moetje.
Ik krijg er minder plezier door op deze manier.
Heel erg uit mijn duim gezogen, maar misschien om te vertellen dat we niet altijd weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Al studeer je er nog zo lang op, je komt er nooit achter.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Meneerik2 het volgende:
Het keververhaal is denk ik een verwijzing naar de macht die heerst over leven en dood. De macht over iemands lot. Zie ook wat Petyr Baelish (toch wel de idioot van de parabel die de kevers vermorzelt) zei tegen de weesgeworden zoon.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik ga het filmpje bekijken. Laten we verder geen woorden hier aan vuil maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier wordt de sack of kings landing uitgelegd. MIsschien begrijp je het dan wat beter. (vanaf 11:00)
Meiske heeft sowieso goede achtegrondvideo's van de diverse houses.
Ik vond oberyn geen sleutelkarakter. We krijgen niets te zien van waar hij woont en hoe het land is waar ie leeft, en hij is er pas vanaf seizoen 4 in. Dus het is geen sleutelkarakter. Wel vind ik het zonde dat ie dood is, ik identificeer me wel met 'm qua seksualiteit en attitudequote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef jpjedi het volgende:
Pff die kut trend om sleutelkarakters eruit te schrijven gaat me irriteren. Wordt meer een moetje.
Ik krijg er minder plezier door op deze manier.
Ik zat het net te bekijken, inderdaad. Pedro heeft echt wel goede skills, in tegenstelling tot wat zijn spieren vertellenquote:
Misschien wordt het een halfslachtige execute en wordt hij net als de idioot waar hij van vertelde.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef BenX_95 het volgende:
Ik geloof wel dat Tyrion het redt. Hij is toch wel het type die zich overal uit redt, maar ook omdat hij te belangrijk voor de kijkcijfers cq lezers is.
Joffrey was al geestelijk kreupelquote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Misschien wordt het een halfslachtige execute en wordt hij net als de idioot waar hij van vertelde.
Eén van de Starks werd ook kreupel in seizoen 1, waarom dat niet één van de Lannisters op een geestelijke manier?
En dan? Hij is moeilijk te vermommenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Cikx het volgende:
Denk dat Tyrion uit KL ontsnapt, misschien met behulp van Jaime of Bronn.
Maar wel goed te verbergenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dan? Hij is moeilijk te vermommen
Zou wel fijn zijn als Bronn nog één keer iets voor 'm doet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Cikx het volgende:
Denk dat Tyrion uit KL ontsnapt, misschien met behulp van Jaime of Bronn.
Kijkcijfers tellen niet. Als ie in de boeken het niet redt (ik lees de boeken niet), dan kan dat ook in de serie niet, ondanks dat ie daar het meest populaire karakter is geworden. Dat zou teveel problemen geven tussen boeken en serie.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef BenX_95 het volgende:
Ik geloof wel dat Tyrion het redt. Hij is toch wel het type die zich overal uit redt, maar ook omdat hij te belangrijk voor de kijkcijfers cq lezers is.
Buiten Westeros zal vast niemand hem herkennen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dan? Hij is moeilijk te vermommen
Daarom zeg ik cq lezersquote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kijkcijfers tellen niet. Als ie in de boeken het niet redt (ik lees de boeken niet), dan kan dat ook in de serie niet, ondanks dat ie daar het meest populaire karakter is geworden. Dat zou teveel problemen geven tussen boeken en serie.
Ja er waren op voorhand mensen die zeiden dat de uitkomst hiervan best wel eens zou kunnen afwijken van het boek, maar het lijkt me ook dat je dan de boeken voor de rest van het script ook weg zou kunnen smijten...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kijkcijfers tellen niet. Als ie in de boeken het niet redt (ik lees de boeken niet), dan kan dat ook in de serie niet, ondanks dat ie daar het meest populaire karakter is geworden. Dat zou teveel problemen geven tussen boeken en serie.
Goed punt.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat hij gewoon onthoofd wordt, ging bij Eddard Stark ook prima.
Een dwerg is een dwergquote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Buiten Westeros zal vast niemand hem herkennen.
Hij zal vast niet de enige dwerg op die wereld zijn neem ik aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een dwerg is een dwergCersei stuurt er wel wat mannetjes op af hoor..
Dat bleek wel bij het trouwfeest van Joffquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij zal vast niet de enige dwerg op die wereld zijn neem ik aan.
Oh ja. Dat kan ook nogquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij zal vast niet de enige dwerg op die wereld zijn neem ik aan.
O ja helemaal vergetenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat bleek wel bij het trouwfeest van Joff
Denk dat GRRM het wel nog een beetje verrassend wil houden, anders krijgt hij weer de kritiek (die die nu ook al krijgt) dat hij echt alle interessante personages af laat slachten. Als Tyrion nu weg komt is dat punt ongeldig imo.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat hij gewoon onthoofd wordt, ging bij Eddard Stark ook prima.
Waterdicht planquote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sluit ie zich daar bij aan, laat een snor groeien, zet een bril op en niemand herkent 'm nog
[ afbeelding ]
Ik had érgens stiekem ook een juichmomentje, wat voor klootzak het ook is. Hij had natuurlijk daardoor ook iets tragischquote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet ik me trouwens schuldig voelen toen ik een beetje trots was op Ramsay toen hij zichzelf een Bolton mocht noemen?![]()
Ik weet niet wat ik met die kerel aanmoet..
Ik had eigenlijk verwacht dat pa 'm zou doodsteken of zo toen ie 'm apart nam, omdat ie weer zo grof te werk was gegaan om die veste in te nemen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet ik me trouwens schuldig voelen toen ik een beetje trots was op Ramsay toen hij zichzelf een Bolton mocht noemen?![]()
Ik weet niet wat ik met die kerel aanmoet..
Ik dacht dat het over the mountain ging, dat die graag mensen kapot maakt zoals Orson kevers kapot maakte, gewoon voor zijn plezier en omdat het kan.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:26 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heel erg uit mijn duim gezogen, maar misschien om te vertellen dat we niet altijd weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Al studeer je er nog zo lang op, je komt er nooit achter.
Of dat Ramsay z'n pa zou doodsteken, omdat die nu toch erfgenaam is.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat pa 'm zou doodsteken of zo toen ie 'm apart nam, omdat ie weer zo grof te werk was gegaan om die veste in te nemen.
Vind ik een goeie!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik dacht dat het over the mountain ging, dat die graag mensen kapot maakt zoals Orson kevers kapot maakte, gewoon voor zijn plezier en omdat het kan.
En die is ook goed voor een toekomstige aflevering.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Cikx het volgende:
Of dat Ramsay z'n pa zou doodsteken, omdat die nu toch erfgenaam is.
Ik vond Snow ook zo zielig klinkenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik had érgens stiekem ook een juichmomentje, wat voor klootzak het ook is. Hij had natuurlijk daardoor ook iets tragisch
Alsof het nog gruwelijker kan dan de Red Wedding ofzo. Volgend mij was Roose hartstikke trotsquote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat pa 'm zou doodsteken of zo toen ie 'm apart nam, omdat ie weer zo grof te werk was gegaan om die veste in te nemen.
Hmmm, mjah ook waar, maar misschien ziet ie nog een verschil tussen recht-toe-recht-aan vermoorden en mensen (levend) villen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Alsof het nog gruwelijker kan dan de Red Wedding ofzo. Volgend mij was Roose hartstikke trots
Ja dat vroeg ik mezelf net af, wat als The Mountain het niet overleeft?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Tanin het volgende:
Volgens mij is The Mountain ook gewoon dood, en blijft Tyrion leven
Ramsay zei de vorige keer al dat het Bolton-eigen was, dat villen. Waarop Roose terug sneerde dat Ramsay geen Bolton is.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmmm, mjah ook waar, maar misschien ziet ie nog een verschil tussen recht-toe-recht-aan vermoorden en mensen (levend) villen.
Ik zou willen dat ik dat soort details herinnerde. Bedoelde ie daarmee dat ie het villen afkeurde en het helemaal niet des Boltons was of dat het wel "leuk" is dat Ramsay ook vilt, maar hij niet bij de familie hoort?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ramsay zei de vorige keer al dat het Bolton-eigen was, dat villen. Waarop Roose terug sneerde dat Ramsay geen Bolton is.
Volgens mij was dat meer bedoeld om aan te geven dat villen wel bij de familie hoort, maar dat Ramsay als niet-erkende zoon z'n boekje te buiten was gegaan met zo'n waardevolle gijzelaarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat soort details herinnerde. Bedoelde ie daarmee dat ie het villen afkeurde en het helemaal niet des Boltons was of dat het wel "leuk" is dat Ramsay ook vilt, maar hij niet bij de familie hoort?
Ramsay had Reek gevild, daar was Roose boos om, omdat het iets is wat de Boltons doen. Hun sigil is ook een gevild 'iets', geen tijd om het op te zoeken. Hun handelsmerk. Roose vond het niet kunnen dat Ramsay dat had gedaan bij Reek. Omdat Ramsay geen Bolton is. Maar een Snow.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat soort details herinnerde. Bedoelde ie daarmee dat ie het villen afkeurde en het helemaal niet des Boltons was of dat het wel "leuk" is dat Ramsay ook vilt, maar hij niet bij de familie hoort?
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef outtayourleague het volgende:
Volgens mij was dat meer bedoeld om aan te geven dat villen wel bij de familie hoort, maar dat Ramsay z'n boekje te buiten was gegaan met zo'n waardevolle gijzelaar
Aaah! Dank jullie. Inderdaad, hun sigil laat dat ook zien. Nooit aan gedacht. Geinig om achter dat soort dingen te komen hierquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Ramsay had Reek gevild, daar was Roose boos om, omdat het iets is wat de Boltons doen. Hun sigil is ook een gevild 'iets', geen tijd om het op te zoeken. Hun handelsmerk. Roose vond het niet kunnen dat Ramsay dat had gedaan bij Reek. Omdat Ramsay geen Bolton is. Maar een Snow.
Dat verandert niets. Het gaat erom wie als eerste sterft.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mezelf net af, wat als The Mountain het niet overleeft?
Ik denk dat daar weinig bij terug te halen valt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef P8 het volgende:
Net de aflevering gezien. Wow. Gelukkig kan de Lord of Light mensen terughalen uit de dood
All the king's horses and all the king's menquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig bij terug te halen valt.
Ik denk dat ze in Dorne wel wat anders aan hun hoofd hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef Tanin het volgende:
Trouwens...Jorah die nu naar Dorne gaat en House Martell regelt als bondgenoot voor Dany?
Ze hadden het beter op nieuwerwetse flits-flits-montage wijze kunnen filmen waarbij mensen die geen vechtskills hebben ineens Bruce Lee lijken te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat was voor de verandering inderdaad wel zo. Dat er redelijk gevochten werd. Al hebben we natuurlijk tien keer beter gezien in andere films en series, en sloeg het verloop nergens op.
Dat past niet echt bij GoT, vind ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze hadden het beter op nieuwerwetse flits-flits-montage wijze kunnen filmen .
Ja dat zou 'ie vast leuk vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef P8 het volgende:
Net de aflevering gezien. Wow. Gelukkig kan de Lord of Light mensen terughalen uit de dood
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig bij terug te halen valt.
Zoals? Ze willen de Lannisters afmaken volgens mij...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Dorne wel wat anders aan hun hoofd hebben.
En dan wordt Hodor de koning.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
Misschien kunnen ze het hoofd van de Mountain erop zetten en dan met de Lord of Light een soort Frankenstein creëren en dan mag Bran terugkomen naar KL om hem te besturen.
[ afbeelding ]
Ik vond het ook geen slechte suggestie eigenlijk. Volgens mij is Jorah inmiddels wijs genoeg om niet meteen wraak tegen Dany te zoeken, maar juist haar cause op een andere manier te helpenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zoals? Ze willen de Lannisters afmaken volgens mij...
Wraak nemen, ik gok via Myrcella.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zoals? Ze willen de Lannisters afmaken volgens mij...
Of ... of ... Dany doet alsof ze Jorah straft en wegstuurd, maar wordt ie in het geniep een spion die terug rapporteert aan Dany vanuit Westeros.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vond het ook geen slechte suggestie eigenlijk. Volgens mij is Jorah inmiddels wijs genoeg om niet meteen wraak tegen Dany te zoeken, maar juist haar cause op een andere manier te helpen
Godskolere nouquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Cheiron het volgende:
En wat zag Sansa er badass uit toen ze in haar laatste scene naar beneden kwam lopen.
Oberyn was ook echt een van mijn favorieten geworden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Cheiron het volgende:
Godnondeju. Vond dit wel een beetje flauw eerlijk gezegd. Met de helenstijl van GoT isnhet bijna onmogelijk dat een cool characterneen tijd overleeft.. Wat zonde, want ik vond Oberyon een geweldig character met voldoende achtergrond.
Nou ja..maar eens kijken wat het gaat worden de rest van het seizoen.
En wat zag Sansa er badass uit toen ze in haar laatste scene naar beneden kwam lopen.
lijkt me ook winter is coming en dan komen die white walkers iedereen effe vermoorden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oberyn was ook echt een van mijn favorieten geworden.![]()
Maar we hebben nog Tyrion (voor hoelang..), Littlefinger, Varys, Tywin, Jaime, Davos, Bronn, Arya, The Hound stuk voor stuk bazencharacters.
Ze zullen in de laatste 2 episodes wel stuk voor stuk afgeslacht worden nu ik dit heb gezegd.
Dat zou wel een enorme anti-climax zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me ook winter is coming en dan komen die white walkers iedereen effe vermoorden.
Varys lijkt er ook wel helemaal uitgeschreven te zijn. Heeft misschien net vijf zinnen gezegd dit hele seizoenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:27 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oberyn was ook echt een van mijn favorieten geworden.![]()
Maar we hebben nog Tyrion (voor hoelang..), Littlefinger, Varys, Tywin, Jaime, Davos, Bronn, Arya, The Hound stuk voor stuk bazencharacters.
Ze zullen in de laatste 2 episodes wel stuk voor stuk afgeslacht worden nu ik dit heb gezegd.
het gevecht was niet zo bijzonder het was alleen vol gore. maar echte schokkende dingen die je niet verwachtte gebeurden ook niet. vond de stukjes met littlefinger veel leuker want die waren echt doordacht.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Cornelis83 het volgende:
Trouwens, hoe zou iedereen naar die aflevering hebben gekeken, als ze dat gevecht aan het begin van de aflevering hadden gedaan? Dan had iedereen nog minder meegekregen wat er zich in de andere verhaallijnen hadden afgespeeld volgens mij
Gelukkig heeft 'ie ons wel nog deze legendarische gif gegeven.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Varys lijkt er ook wel helemaal uitgeschreven te zijn. Heeft misschien net vijf zinnen gezegd dit hele seizoen
Nou, als je het hier zo leest dan heeft met name de laatste minuut van het gevecht aardig wat indruk achtergelaten bij een (groot) aantal kijkers.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het gevecht was niet zo bijzonder het was alleen vol gore. maar echte schokkende dingen die je niet verwachtte gebeurden ook niet. vond de stukjes met littlefinger veel leuker want die waren echt doordacht.
Smartphones bestaan in die tijd nog niet en kraaien komen hoogst waarschijnlijk te laat. Dus hoe verwacht je dat ze op tijd op de hoogte is dat Tyrion ge-executeerd gaat worden?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat volgende week Littlefinger als moordenaar van Joffrey wordt ontmaskerd via Sansa...
Kan me niet voorstellen dat ze Tyrion laten sterven
Geen idee, maar ik verwacht nog iets van een wendingquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Smartphones bestaan in die tijd nog niet en kraaien komen hoogst waarschijnlijk te laat. Dus hoe verwacht je dat ze op tijd op de hoogte is dat Tyrion ge-executeerd gaat worden?
Ooooh, we hebben de Tyrells allang niet meer gezien, misschien bekent Olenna het oid! Ik voel me nu heel intelligent.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Smartphones bestaan in die tijd nog niet en kraaien komen hoogst waarschijnlijk te laat. Dus hoe verwacht je dat ze op tijd op de hoogte is dat Tyrion ge-executeerd gaat worden?
Of zij naait Littlefinger een oor aan om zelf buiten schot te blijvenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ooooh, we hebben de Tyrells allang niet meer gezien, misschien bekent Olenna het oid! Ik voel me nu heel intelligent.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Verbal het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik mis een Sansa-gif.
V.
Kom op zeg hoever loop jij achter, dat gif van Sansa is al een maand geleden geweest.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Verbal het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik mis een Sansa-gif.
V.
Sowieso heeft ze er iets mee te maken als er zo'n twist komt, die er sowieso komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of zij naait Littlefinger een oor aan om zelf buiten schot te blijven
Niet die, maar deze.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op zeg hoever loop jij achter, dat gif van Sansa is al een maand geleden geweest.
Ik lees dit vaker. "Ze" is een puisterige dikke 60'er met een vadzig baardjequote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze Tyrion laten sterven
Wel iets ouder.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik lees dit vaker. "Ze" is een puisterige dikke 40'er met een vadzig baardje
Nee, dat is iets voor de allerlaatste ep in het laatste seizoen. Iedereen denkt dat [vul je favo karakter in] de IJzeren Troon bestijgt en dan komen de WW, die je tot nu toe 1 ep per seizoen gezien hebt.."Hoi! en de mazzel", en slachten iedereen af.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat zou wel een enorme anti-climax zijn
40'er?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik lees dit vaker. "Ze" is een puisterige dikke 40'er met een vadzig baardje
quote:
Geef 'm eens ongelijk. Damn!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Littlefinger zag je ook kijken alsof hij super geil was.
60er zelfs dacht ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik lees dit vaker. "Ze" is een puisterige dikke 60'er met een vadzig baardje
HOTdamn! Die blik... eindelijk een beetje pitquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
Geef 'm eens ongelijk. Damn!
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]
Geef 'm eens ongelijk. Damn!
Lijkt alsof haar haar niet rood is -> meteen sexy.quote:
Pycelle die onderbroken werd.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Overigens had Tywin ook niet zoveel in de openings toespraak bij het gevecht
Ik zou hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt alsof haar haar niet rood is -> meteen sexy.
Mag wel, maar ik vind rood haar geil.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde zeggen.
Rood haar
Ze ziet er gelijk een stuk beter uit.
Maar ja, dat mag ik niet zeggen hè
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde zeggen.
Rood haar
Ze ziet er gelijk een stuk beter uit.
Maar ja, dat mag ik niet zeggen hè
Haar gezicht heeft bruin haar??quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Skillstorm het volgende:
What the...ik zie het nu pas maar mijn vriendin lijkt een beetje op Sansa maar dan met bruin haar. (gezicht bedoel ik)
Nee dat komt gewoon door haar All Black Everything look. Want rood haarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt alsof haar haar niet rood is -> meteen sexy.
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Haar gezicht heeft bruin haar??
Waar heb je die Wooky vandaan dan?
Fixedquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Haar gezicht heeft bruin haar??
Waar heb je die Wooky Wookie vandaan dan?
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de regisseur bij die laatste scene niet koos voor de muziek van Danny Vera - This is my confession. Echt een gemiste kans.
Vond dat wel echt goed geacteerd door Allen, toen hij vertelde dat ze net als hem behandeld zouden worden als ze zich overgaven zag je dat hij brakquote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
Vond het wel lullig trouwens, die Ironborn die een bijl door de kop kreeg van die mede-Ironborn.
En dan zelf alsnog doodgaan.![]()
Ramsay kutjoch.![]()
Oooh was dat daarom?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond dat wel echt goed geacteerd door Allen, toen hij vertelde dat ze net als hem behandeld zouden worden als ze zich overgaven zag je dat hij brak
Ik denk dat Danny Vera ook wel een goede Oberyn neer zou kunnen zetten met zijn mediterraanse looks. En misschien dat er wel een rolletje voor Escha weggelegd is, nu ze toch met haar funbags openbaar gaat.quote:
quote:
Daarna ging het inderdaad alleen maar bergafwaarts.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oooh was dat daarom?
Dacht dat hij zomaar een paniekaanval kreeg.
Zou HBO ook meer DVD'tjes verkopen in Zeeland en Turkije.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny Vera ook wel een goede Oberyn neer zou kunnen zetten met zijn mediterraanse looks. En misschien dat er wel een rolletje voor Escha weggelegd is, nu ze toch met haar funbags openbaar gaat.
DVD is zijn dat van die videobanden op CD's?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou HBO ook meer DVD'tjes verkopen in Zeeland en Turkije.
Dat zijn van die Blu-Rays die niet op diskettes passen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
DVD is zijn dat van die videobanden op CD's?
Het is de eerste van de twee die doodgaat die telt ...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Tanin het volgende:
Volgens mij is The Mountain ook gewoon dood, en blijft Tyrion leven
a oke ik zal er eens op letten of dat wat word. Dat Internet begint ook aardig te lopen deze dagen namelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn van die Blu-Rays die niet op diskettes passen.
deze dan...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Verbal het volgende:
http://happyplace.someeca(...)ts-game-of-thrones/#
V.
Niet hier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Skillstorm, doe eens pics van je vriendin dan?
cersei is er toch nog..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:17 schreef MouzurX het volgende:
Maarja nu blijven er wel heel weinig leuke personages over.
Zeker als Tyrion ook dood zou gaan.
En met leuk bedoel ik dan ook voornamelijk "uitgediepte" personages.
Ze is een heel lief meisje dus haar laten zien aan een stel zolderautisten op het internet gaat ver, je snapt het wel.quote:
haha, nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef Cikx het volgende:
Hahaha prachtige reactie.
De rechter en linker hebben de boeken al gelezen, maar toch die kop van die linker.Priceless.
ik vind haar wel boeiend. altijd maar dat gehang rondom de badass happy joy joy karakters...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik iemand niet boeiend vind, is zij het wel
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik iemand niet boeiend vind, is zij het wel
Openingsscene van de eerste aflevering van seizoen 1. Deze kerel wordt gekilled door een white walker.quote:
je vergeet de indoctrinatie van tywin en haar verrotte jeugd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit ja.
Komt echt over als een tienermeisje die denkt dat ze macht heeft/volwassen is.
Voor een deel ook natuurlijk omdat ie zelfs toen ie al bij haar was, dus nog werkte voor de verantwoordelijke voor haar vaders dood.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom was Danny nou weer zo'n kutwijf?
Hij had haar gered en zat nu duidelijk aan haar kant.
Ik snap wel dat verraad niet zomaar overzien wordt maar goed.
Je kan iemand nooit meer vertrouwen in zo'n geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Oh wow helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:53 schreef Tom_88 het volgende:
"He is the biggest man I've ever seen."
"Size does not matter when your flat on your back"
"Thank the gods"
Dat is dan ook de enige reden dat je als boekenlezer in dit topic komtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:
Man, man, man echt fantastisch om die reacties te kijken, prachtig hoe mensen hun dromen en verwachtingen verwoest worden en intens verdrietig of boos worden.![]()
vanaf 4.00, eerst lachen en dan BAM; alles kapot
Kan ik me voorstellen, man dan moet je je echt verheugen op dit soort momenten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden dat je als boekenlezer in dit topic komtIs gewoon 1 grote reactie video.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vond ik haar nog best milt. Normaal is ze veel haatdragender en laat ze haar rivalen en verraders executeren. Jorah werd alleen (maar wel zeer dringend) gesommeerd om Meereen te verlaten. Hij kwam er in mijn inzicht nog goed vanaf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
Hij moest oh zo nodig stoer doen. Jammer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:13 schreef Baszh het volgende:
Oberyn vroeg er wel om zeg. Hoop dat de Mountain ook dood is, heeft ie tenminste nog wraak genomen.
bij dany is een nieuwe vacature vrij, misschien iets voor tyrion!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Buiten Westeros zal vast niemand hem herkennen.
ik zeg, doen!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef Tanin het volgende:
Trouwens...Jorah die nu naar Dorne gaat en House Martell regelt als bondgenoot voor Dany?
Dan zou ik weer een beetje vertrouwen krijgen in TeamDany haha.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij dany is een nieuwe vacature vrij, misschien iets voor tyrion!
Prince OBrien?quote:
Benieuwd of hij er nu echt uitgeschreven is of dat hij later in de serie terugkeert om Dany te helpen in een penibele situatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
te weinig kudos voor jorah vind ik, weer ballingschap, weer getergd door grrm![]()
[ afbeelding ]
Klik op 'show less' -> opgelost.quote:
Praat toch normaal man, idiootquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:
Man, man, man echt fantastisch om die reacties te kijken, prachtig hoe mensen hun dromen en verwachtingen verwoest worden en intens verdrietig of boos worden.![]()
vanaf 4.00, eerst lachen en dan BAM; alles kapot
Ik denk eigk niet dat Tyrion echt dood zal gaan, maar we zullen het zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je zag het van mijlenver aankomen dat Oberyn nog zou verliezen. Wat een sukkel
Jammer was een tof personage.
Nu Tyrion waarschijnlijk dood en dan blijft er niet zo heel veel meer over. Misschien dat Jaime dan nog in opstand komt tegen zijn vader en geliefde zusje.
Was een somber momentje ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
te weinig kudos voor jorah vind ik, weer ballingschap, weer getergd door grrm![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan hij dit nog overleven man? Ik zie hem niet meer weggesmokkeld worden hoor, en GRRM houdt ervan om zijn personages te vermoorden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk eigk niet dat Tyrion echt dood zal gaan, maar we zullen het zien.
quote:
Die gaat zeker pas de laatste aflevering van het laatste seizoen eens even buurten in Westeros, waar het dan winter is. Dit vind ze dan veel te koud en gaat ze dus mooi weer terug naar de woestijn om daar prinsesje te spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:36 schreef Shreyas het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik zou het totaal ongeloofwaardig hebben gevonden als Oberyn zou winnen van de Mountain. Ik vond het al opvallend en licht teleurstellend dat Oberyn eigenlijk praktisch de Mountain de baas was in het gevecht, dat slaat nergens op. De grootste, sterkste, best getrainde, meest ervaren krijger uit Westeros wordt even op z'n nummer gezet door een irritant bijdehand lulletje uit Dorne.
Het zegt iets over de rest van het leger van King's landing, als de kwaliteit van de vechters zo slecht is kan Daenerys zomaar binnenwandelen met haar unsullied leger.
Groot en sterk is niet altijd beter. Gaat ten koste van snelheid en wendbaarheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:36 schreef Shreyas het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik zou het totaal ongeloofwaardig hebben gevonden als Oberyn zou winnen van de Mountain. Ik vond het al opvallend en licht teleurstellend dat Oberyn eigenlijk praktisch de Mountain de baas was in het gevecht, dat slaat nergens op. De grootste, sterkste, best getrainde, meest ervaren krijger uit Westeros wordt even op z'n nummer gezet door een irritant bijdehand lulletje uit Dorne.
Het zegt iets over de rest van het leger van King's landing, als de kwaliteit van de vechters zo slecht is kan Daenerys zomaar binnenwandelen met haar unsullied leger.
Ik denk dat Jaime iets zal doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dit nog overleven man? Ik zie hem niet meer weggesmokkeld worden hoor, en GRRM houdt ervan om zijn personages te vermoorden.
Of een apparaat van 5 kubieke meter in omvang ook automatisch de beste krijger in het leger is, is volgens mij al sinds David en Goliath een betwist standpunt. Waarom zou een lenig iemand als Oberyn geen enkele kans hebben tegen zo'n logge houten klaas?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:36 schreef Shreyas het volgende:
In het eerste seizoen was hij wel beter, maar nog steeds aardig log. Het lijkt me sterk dat hij de beste in Westeros is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:36 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:36 schreef Shreyas het volgende:
Niets voor niets dat er zo voor de Dothraki gevreesd wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Groot en sterk is niet altijd beter. Gaat ten koste van snelheid en wendbaarheid.
Dat zou jammer zijn, het zou nog erger zijn als zij de troon uiteindelijk. Irritant omhoog gevallen tutje die Daenerys. Zonder haar draakjes en mannetjes die haar supporten is ze niets. Gewoon een dom blondje dat niet eens een zwaard kan vasthouden. En ja, van dankbaarheid heeft ze ook nooit gehoord.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat zeker pas de laatste aflevering van het laatste seizoen eens even buurten in Westeros, waar het dan winter is. Dit vind ze dan veel te koud en gaat ze dus mooi weer terug naar de woestijn om daar prinsesje te spelen.
Dat is de enige hoop voor Tyrion ben ik bang. De enige die iets om hem geeft nog in KL, best wel treurig.quote:
The Mountain staat niet alleen bekend om groot en sterk, maar vooral om zijn fantastische vechttechnieken. Hij is niet voor niets een befaamd warrior met veel ervaring.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Groot en sterk is niet altijd beter. Gaat ten koste van snelheid en wendbaarheid.
Het plan was voor de trial om hem naar de Wall te brengen. Als hij weggesmokkeld kan worden en bij de Night's Watch gaat, kan hij misschien nog z'n straf ontlopen. Al is de Wall niet echt een plek voor iemand als Tyrion.quote:
Eerst was ik team Dany omdat ik haar best een leuk meisje vind om te zien, maar het personage is echt vreselijk. Wat een giganisch ego heeft dat kind zeg. Hoop ook niet dat ze de troon wint maar ik ben nu aan het bedenken wie ik wel de troon nog gunquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, het zou nog erger zijn als zij de troon uiteindelijk. Irritant omhoog gevallen tutje die Daenerys. Zonder haar draakjes en mannetjes die haar supporten is ze niets. Gewoon een dom blondje dat niet eens een zwaard kan vasthouden. En ja, van dankbaarheid heeft ze ook nooit gehoord.
Jongen die was al lang blij dat Oberyn hem niet had afgemaakt eerder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:43 schreef Romanus het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend dat Tywin meteen zei dat Tyrion dan ter dood veroordeeld was. Hij wilde toch koste wat het kost niet zijn eigen bloedlijn afmaken
Hij heeft wel een hekel aan Tyrion en hij heeft Jaime nog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:43 schreef Romanus het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend dat Tywin meteen zei dat Tyrion dan ter dood veroordeeld was. Hij wilde toch koste wat het kost niet zijn eigen bloedlijn afmaken
The Mountain is getraind om het op te nemen tegen 2-3 types als Oberyn tegelijkertijd en nog won hij vrij gemakkelijk. Normaal is hij zeer snel, ondanks zijn grote sterke postuur, maar deze aflevering moest hij even voor houten klaas spelen ja. Dat irriteert me. En who the hells is Oberyn dan? Het kleine broertje van Doran en Elia, de enige twee Martells die wél wat voorstelde. Die gefrustreerde pipo denkt dat hij heel wat is en even de held kan uithangen, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:42 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Of een apparaat van 5 kubieke meter in omvang ook automatisch de beste krijger in het leger is, is volgens mij al sinds David en Goliath een betwist standpunt. Waarom zou een lenig iemand als Oberyn geen enkele kans hebben tegen zo'n logge houten klaas?
Ja qua uiterlijk valt er weinig op haar aan te merken, maar er zijn genoeg andere leuke characters, ik vind Margaery ook heel leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst was ik team Dany omdat ik haar best een leuk meisje vind om te zien, maar het personage is
echt vreselijk.
Brandon Starkquote:Wat een giganisch ego heeft dat kind zeg. Hoop ook niet dat ze de troon wint maar ik ben nu aan het bedenken wie ik wel de troon nog gun. Arya misschien?
Of Jon Snow
Jaime zal nu niet willen meewerken aan pappa's plannetjes denk ik zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hekel aan Tyrion en hij heeft Jaime nog.
Hij kan toch ook zijn straf ontlopen als er wordt bewezen dat LF eigenlijk de dader is? Ik denk dat het zoiets wordt, dat Olenna nog een of ander plan heeft om LF te verraden. Al zou ik niet zo snel een motief kunnen bedenken..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het plan was voor de trial om hem naar de Wall te brengen. Als hij weggesmokkeld kan worden en bij de Night's Watch gaat, kan hij misschien nog z'n straf ontlopen. Al is de Wall niet echt een plek voor iemand als Tyrion.
Margaery heeft wel een raar bekkie maar ik zou haar zeker niet mijn bed uitschoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja qua uiterlijk valt er weinig op haar aan te merken, maar er zijn genoeg andere leuke characters, ik vind Margaery ook heel leuk
[..]
Brandon Stark
Mja, valt weinig over te zeggen denk ik. Tywin zou dan wel een probleem hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime zal nu niet willen meewerken aan pappa's plannetjes denk ik zo.
Hij was anders goed bezig, je argumenten tellen niet zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
The Mountain is getraind om het op te nemen tegen 2-3 types als Oberyn tegelijkertijd en nog won hij vrij gemakkelijk. Normaal is hij zeer snel, ondanks zijn grote sterke postuur, maar deze aflevering moest hij even voor houten klaas spelen ja. Dat irriteert me. En who the hells is Oberyn dan? Het kleine broertje van Doran en Elia, de enige twee Martells die wél wat voorstelde. Die gefrustreerde pipo denkt dat hij heel wat is en even de held kan uithangen, laat me niet lachen.
Hij moet maar hopen dat Tommen als een konijn gaat neuken met Margaery dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, valt weinig over te zeggen denk ik. Tywin zou dan wel een probleem hebben.
LF heeft verder toch niets gedaan behalve Sansa daar weghalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij kan toch ook zijn straf ontlopen als er wordt bewezen dat LF eigenlijk de dader is? Ik denk dat het zoiets wordt, dat Olenna nog een of ander plan heeft om LF te verraden. Al zou ik niet zo snel een motief kunnen bedenken..
Ja, bij elke scene die gerelateerd is aan die drie-ogige pokkenkraai denk ik: ''wanneer is dit intermezzo over en kan de serie weer verder gaan'' ... maar ja Martin kennende zal hij wel voor zo een gekke stunt zorgen. Andere optie is Petyr Baelish op de troon. Het wordt wellicht één van de twee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Margaery heeft wel een raar bekkie maar ik zou haar zeker niet mijn bed uitschoppen. Al is ze alweer een tijdje niet echt te zien geweest.
Bran vind ik wel echt een lulletje in de serie, maar misschien dat hij nog wat boeiend ontdekt op zijn quest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |