Dat is dan ook de enige reden dat je als boekenlezer in dit topic komtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:
Man, man, man echt fantastisch om die reacties te kijken, prachtig hoe mensen hun dromen en verwachtingen verwoest worden en intens verdrietig of boos worden.![]()
vanaf 4.00, eerst lachen en dan BAM; alles kapot
Kan ik me voorstellen, man dan moet je je echt verheugen op dit soort momenten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden dat je als boekenlezer in dit topic komtIs gewoon 1 grote reactie video.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vond ik haar nog best milt. Normaal is ze veel haatdragender en laat ze haar rivalen en verraders executeren. Jorah werd alleen (maar wel zeer dringend) gesommeerd om Meereen te verlaten. Hij kwam er in mijn inzicht nog goed vanaf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom was Danny nou weer zo'n kutwijf?
Hij had haar gered en zat nu duidelijk aan haar kant.
Ik snap wel dat verraad niet zomaar overzien wordt maar goed.
Hij moest oh zo nodig stoer doen. Jammer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:13 schreef Baszh het volgende:
Oberyn vroeg er wel om zeg. Hoop dat de Mountain ook dood is, heeft ie tenminste nog wraak genomen.
bij dany is een nieuwe vacature vrij, misschien iets voor tyrion!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Buiten Westeros zal vast niemand hem herkennen.
ik zeg, doen!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef Tanin het volgende:
Trouwens...Jorah die nu naar Dorne gaat en House Martell regelt als bondgenoot voor Dany?
Dan zou ik weer een beetje vertrouwen krijgen in TeamDany haha.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij dany is een nieuwe vacature vrij, misschien iets voor tyrion!
Prince OBrien?quote:
Benieuwd of hij er nu echt uitgeschreven is of dat hij later in de serie terugkeert om Dany te helpen in een penibele situatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
te weinig kudos voor jorah vind ik, weer ballingschap, weer getergd door grrm![]()
[ afbeelding ]
Klik op 'show less' -> opgelost.quote:
Praat toch normaal man, idiootquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:
Man, man, man echt fantastisch om die reacties te kijken, prachtig hoe mensen hun dromen en verwachtingen verwoest worden en intens verdrietig of boos worden.![]()
vanaf 4.00, eerst lachen en dan BAM; alles kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |