Niet hier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Skillstorm, doe eens pics van je vriendin dan?
cersei is er toch nog..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:17 schreef MouzurX het volgende:
Maarja nu blijven er wel heel weinig leuke personages over.
Zeker als Tyrion ook dood zou gaan.
En met leuk bedoel ik dan ook voornamelijk "uitgediepte" personages.
Ze is een heel lief meisje dus haar laten zien aan een stel zolderautisten op het internet gaat ver, je snapt het wel.quote:
haha, nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef Cikx het volgende:
Hahaha prachtige reactie.
De rechter en linker hebben de boeken al gelezen, maar toch die kop van die linker.Priceless.
ik vind haar wel boeiend. altijd maar dat gehang rondom de badass happy joy joy karakters...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik iemand niet boeiend vind, is zij het wel
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik iemand niet boeiend vind, is zij het wel
Openingsscene van de eerste aflevering van seizoen 1. Deze kerel wordt gekilled door een white walker.quote:
je vergeet de indoctrinatie van tywin en haar verrotte jeugd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit ja.
Komt echt over als een tienermeisje die denkt dat ze macht heeft/volwassen is.
Voor een deel ook natuurlijk omdat ie zelfs toen ie al bij haar was, dus nog werkte voor de verantwoordelijke voor haar vaders dood.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom was Danny nou weer zo'n kutwijf?
Hij had haar gered en zat nu duidelijk aan haar kant.
Ik snap wel dat verraad niet zomaar overzien wordt maar goed.
Je kan iemand nooit meer vertrouwen in zo'n geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom was Danny nou weer zo'n kutwijf?
Hij had haar gered en zat nu duidelijk aan haar kant.
Ik snap wel dat verraad niet zomaar overzien wordt maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Oh wow helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:53 schreef Tom_88 het volgende:
"He is the biggest man I've ever seen."
"Size does not matter when your flat on your back"
"Thank the gods"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |