Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de regisseur bij die laatste scene niet koos voor de muziek van Danny Vera - This is my confession. Echt een gemiste kans.
Vond dat wel echt goed geacteerd door Allen, toen hij vertelde dat ze net als hem behandeld zouden worden als ze zich overgaven zag je dat hij brakquote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
Vond het wel lullig trouwens, die Ironborn die een bijl door de kop kreeg van die mede-Ironborn.
En dan zelf alsnog doodgaan.![]()
Ramsay kutjoch.![]()
Oooh was dat daarom?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond dat wel echt goed geacteerd door Allen, toen hij vertelde dat ze net als hem behandeld zouden worden als ze zich overgaven zag je dat hij brak
Ik denk dat Danny Vera ook wel een goede Oberyn neer zou kunnen zetten met zijn mediterraanse looks. En misschien dat er wel een rolletje voor Escha weggelegd is, nu ze toch met haar funbags openbaar gaat.quote:
quote:
Daarna ging het inderdaad alleen maar bergafwaarts.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oooh was dat daarom?
Dacht dat hij zomaar een paniekaanval kreeg.
Zou HBO ook meer DVD'tjes verkopen in Zeeland en Turkije.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny Vera ook wel een goede Oberyn neer zou kunnen zetten met zijn mediterraanse looks. En misschien dat er wel een rolletje voor Escha weggelegd is, nu ze toch met haar funbags openbaar gaat.
DVD is zijn dat van die videobanden op CD's?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou HBO ook meer DVD'tjes verkopen in Zeeland en Turkije.
Dat zijn van die Blu-Rays die niet op diskettes passen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
DVD is zijn dat van die videobanden op CD's?
Het is de eerste van de twee die doodgaat die telt ...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Tanin het volgende:
Volgens mij is The Mountain ook gewoon dood, en blijft Tyrion leven
a oke ik zal er eens op letten of dat wat word. Dat Internet begint ook aardig te lopen deze dagen namelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn van die Blu-Rays die niet op diskettes passen.
deze dan...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Verbal het volgende:
http://happyplace.someeca(...)ts-game-of-thrones/#
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |