Kijkcijfers tellen niet. Als ie in de boeken het niet redt (ik lees de boeken niet), dan kan dat ook in de serie niet, ondanks dat ie daar het meest populaire karakter is geworden. Dat zou teveel problemen geven tussen boeken en serie.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef BenX_95 het volgende:
Ik geloof wel dat Tyrion het redt. Hij is toch wel het type die zich overal uit redt, maar ook omdat hij te belangrijk voor de kijkcijfers cq lezers is.
Buiten Westeros zal vast niemand hem herkennen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dan? Hij is moeilijk te vermommen
Daarom zeg ik cq lezersquote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kijkcijfers tellen niet. Als ie in de boeken het niet redt (ik lees de boeken niet), dan kan dat ook in de serie niet, ondanks dat ie daar het meest populaire karakter is geworden. Dat zou teveel problemen geven tussen boeken en serie.
Ja er waren op voorhand mensen die zeiden dat de uitkomst hiervan best wel eens zou kunnen afwijken van het boek, maar het lijkt me ook dat je dan de boeken voor de rest van het script ook weg zou kunnen smijten...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Kijkcijfers tellen niet. Als ie in de boeken het niet redt (ik lees de boeken niet), dan kan dat ook in de serie niet, ondanks dat ie daar het meest populaire karakter is geworden. Dat zou teveel problemen geven tussen boeken en serie.
Goed punt.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat hij gewoon onthoofd wordt, ging bij Eddard Stark ook prima.
Een dwerg is een dwergquote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Buiten Westeros zal vast niemand hem herkennen.
Hij zal vast niet de enige dwerg op die wereld zijn neem ik aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een dwerg is een dwergCersei stuurt er wel wat mannetjes op af hoor..
Dat bleek wel bij het trouwfeest van Joffquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij zal vast niet de enige dwerg op die wereld zijn neem ik aan.
Oh ja. Dat kan ook nogquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij zal vast niet de enige dwerg op die wereld zijn neem ik aan.
O ja helemaal vergetenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat bleek wel bij het trouwfeest van Joff
Denk dat GRRM het wel nog een beetje verrassend wil houden, anders krijgt hij weer de kritiek (die die nu ook al krijgt) dat hij echt alle interessante personages af laat slachten. Als Tyrion nu weg komt is dat punt ongeldig imo.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat hij gewoon onthoofd wordt, ging bij Eddard Stark ook prima.
Waterdicht planquote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sluit ie zich daar bij aan, laat een snor groeien, zet een bril op en niemand herkent 'm nog
[ afbeelding ]
Ik had érgens stiekem ook een juichmomentje, wat voor klootzak het ook is. Hij had natuurlijk daardoor ook iets tragischquote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet ik me trouwens schuldig voelen toen ik een beetje trots was op Ramsay toen hij zichzelf een Bolton mocht noemen?![]()
Ik weet niet wat ik met die kerel aanmoet..
Ik had eigenlijk verwacht dat pa 'm zou doodsteken of zo toen ie 'm apart nam, omdat ie weer zo grof te werk was gegaan om die veste in te nemen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet ik me trouwens schuldig voelen toen ik een beetje trots was op Ramsay toen hij zichzelf een Bolton mocht noemen?![]()
Ik weet niet wat ik met die kerel aanmoet..
Ik dacht dat het over the mountain ging, dat die graag mensen kapot maakt zoals Orson kevers kapot maakte, gewoon voor zijn plezier en omdat het kan.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:26 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heel erg uit mijn duim gezogen, maar misschien om te vertellen dat we niet altijd weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Al studeer je er nog zo lang op, je komt er nooit achter.
Of dat Ramsay z'n pa zou doodsteken, omdat die nu toch erfgenaam is.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat pa 'm zou doodsteken of zo toen ie 'm apart nam, omdat ie weer zo grof te werk was gegaan om die veste in te nemen.
Vind ik een goeie!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik dacht dat het over the mountain ging, dat die graag mensen kapot maakt zoals Orson kevers kapot maakte, gewoon voor zijn plezier en omdat het kan.
En die is ook goed voor een toekomstige aflevering.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Cikx het volgende:
Of dat Ramsay z'n pa zou doodsteken, omdat die nu toch erfgenaam is.
Ik vond Snow ook zo zielig klinkenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik had érgens stiekem ook een juichmomentje, wat voor klootzak het ook is. Hij had natuurlijk daardoor ook iets tragisch
Alsof het nog gruwelijker kan dan de Red Wedding ofzo. Volgend mij was Roose hartstikke trotsquote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat pa 'm zou doodsteken of zo toen ie 'm apart nam, omdat ie weer zo grof te werk was gegaan om die veste in te nemen.
Hmmm, mjah ook waar, maar misschien ziet ie nog een verschil tussen recht-toe-recht-aan vermoorden en mensen (levend) villen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Alsof het nog gruwelijker kan dan de Red Wedding ofzo. Volgend mij was Roose hartstikke trots
Ja dat vroeg ik mezelf net af, wat als The Mountain het niet overleeft?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Tanin het volgende:
Volgens mij is The Mountain ook gewoon dood, en blijft Tyrion leven
Ramsay zei de vorige keer al dat het Bolton-eigen was, dat villen. Waarop Roose terug sneerde dat Ramsay geen Bolton is.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmmm, mjah ook waar, maar misschien ziet ie nog een verschil tussen recht-toe-recht-aan vermoorden en mensen (levend) villen.
Ik zou willen dat ik dat soort details herinnerde. Bedoelde ie daarmee dat ie het villen afkeurde en het helemaal niet des Boltons was of dat het wel "leuk" is dat Ramsay ook vilt, maar hij niet bij de familie hoort?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ramsay zei de vorige keer al dat het Bolton-eigen was, dat villen. Waarop Roose terug sneerde dat Ramsay geen Bolton is.
Volgens mij was dat meer bedoeld om aan te geven dat villen wel bij de familie hoort, maar dat Ramsay als niet-erkende zoon z'n boekje te buiten was gegaan met zo'n waardevolle gijzelaarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat soort details herinnerde. Bedoelde ie daarmee dat ie het villen afkeurde en het helemaal niet des Boltons was of dat het wel "leuk" is dat Ramsay ook vilt, maar hij niet bij de familie hoort?
Ramsay had Reek gevild, daar was Roose boos om, omdat het iets is wat de Boltons doen. Hun sigil is ook een gevild 'iets', geen tijd om het op te zoeken. Hun handelsmerk. Roose vond het niet kunnen dat Ramsay dat had gedaan bij Reek. Omdat Ramsay geen Bolton is. Maar een Snow.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat soort details herinnerde. Bedoelde ie daarmee dat ie het villen afkeurde en het helemaal niet des Boltons was of dat het wel "leuk" is dat Ramsay ook vilt, maar hij niet bij de familie hoort?
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef outtayourleague het volgende:
Volgens mij was dat meer bedoeld om aan te geven dat villen wel bij de familie hoort, maar dat Ramsay z'n boekje te buiten was gegaan met zo'n waardevolle gijzelaar
Aaah! Dank jullie. Inderdaad, hun sigil laat dat ook zien. Nooit aan gedacht. Geinig om achter dat soort dingen te komen hierquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Ramsay had Reek gevild, daar was Roose boos om, omdat het iets is wat de Boltons doen. Hun sigil is ook een gevild 'iets', geen tijd om het op te zoeken. Hun handelsmerk. Roose vond het niet kunnen dat Ramsay dat had gedaan bij Reek. Omdat Ramsay geen Bolton is. Maar een Snow.
Dat verandert niets. Het gaat erom wie als eerste sterft.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mezelf net af, wat als The Mountain het niet overleeft?
Ik denk dat daar weinig bij terug te halen valt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef P8 het volgende:
Net de aflevering gezien. Wow. Gelukkig kan de Lord of Light mensen terughalen uit de dood
All the king's horses and all the king's menquote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig bij terug te halen valt.
Ik denk dat ze in Dorne wel wat anders aan hun hoofd hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef Tanin het volgende:
Trouwens...Jorah die nu naar Dorne gaat en House Martell regelt als bondgenoot voor Dany?
Ze hadden het beter op nieuwerwetse flits-flits-montage wijze kunnen filmen waarbij mensen die geen vechtskills hebben ineens Bruce Lee lijken te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat was voor de verandering inderdaad wel zo. Dat er redelijk gevochten werd. Al hebben we natuurlijk tien keer beter gezien in andere films en series, en sloeg het verloop nergens op.
Dat past niet echt bij GoT, vind ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze hadden het beter op nieuwerwetse flits-flits-montage wijze kunnen filmen .
Ja dat zou 'ie vast leuk vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef P8 het volgende:
Net de aflevering gezien. Wow. Gelukkig kan de Lord of Light mensen terughalen uit de dood
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig bij terug te halen valt.
Zoals? Ze willen de Lannisters afmaken volgens mij...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Dorne wel wat anders aan hun hoofd hebben.
En dan wordt Hodor de koning.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
Misschien kunnen ze het hoofd van de Mountain erop zetten en dan met de Lord of Light een soort Frankenstein creëren en dan mag Bran terugkomen naar KL om hem te besturen.
[ afbeelding ]
Ik vond het ook geen slechte suggestie eigenlijk. Volgens mij is Jorah inmiddels wijs genoeg om niet meteen wraak tegen Dany te zoeken, maar juist haar cause op een andere manier te helpenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zoals? Ze willen de Lannisters afmaken volgens mij...
Wraak nemen, ik gok via Myrcella.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Zoals? Ze willen de Lannisters afmaken volgens mij...
Of ... of ... Dany doet alsof ze Jorah straft en wegstuurd, maar wordt ie in het geniep een spion die terug rapporteert aan Dany vanuit Westeros.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef outtayourleague het volgende:
Ik vond het ook geen slechte suggestie eigenlijk. Volgens mij is Jorah inmiddels wijs genoeg om niet meteen wraak tegen Dany te zoeken, maar juist haar cause op een andere manier te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |