Mja, valt weinig over te zeggen denk ik. Tywin zou dan wel een probleem hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime zal nu niet willen meewerken aan pappa's plannetjes denk ik zo.
Hij was anders goed bezig, je argumenten tellen niet zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
The Mountain is getraind om het op te nemen tegen 2-3 types als Oberyn tegelijkertijd en nog won hij vrij gemakkelijk. Normaal is hij zeer snel, ondanks zijn grote sterke postuur, maar deze aflevering moest hij even voor houten klaas spelen ja. Dat irriteert me. En who the hells is Oberyn dan? Het kleine broertje van Doran en Elia, de enige twee Martells die wél wat voorstelde. Die gefrustreerde pipo denkt dat hij heel wat is en even de held kan uithangen, laat me niet lachen.
Hij moet maar hopen dat Tommen als een konijn gaat neuken met Margaery dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, valt weinig over te zeggen denk ik. Tywin zou dan wel een probleem hebben.
LF heeft verder toch niets gedaan behalve Sansa daar weghalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij kan toch ook zijn straf ontlopen als er wordt bewezen dat LF eigenlijk de dader is? Ik denk dat het zoiets wordt, dat Olenna nog een of ander plan heeft om LF te verraden. Al zou ik niet zo snel een motief kunnen bedenken..
Ja, bij elke scene die gerelateerd is aan die drie-ogige pokkenkraai denk ik: ''wanneer is dit intermezzo over en kan de serie weer verder gaan'' ... maar ja Martin kennende zal hij wel voor zo een gekke stunt zorgen. Andere optie is Petyr Baelish op de troon. Het wordt wellicht één van de twee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Margaery heeft wel een raar bekkie maar ik zou haar zeker niet mijn bed uitschoppen. Al is ze alweer een tijdje niet echt te zien geweest.
Bran vind ik wel echt een lulletje in de serie, maar misschien dat hij nog wat boeiend ontdekt op zijn quest.
Tommen is officieel een Baratheon hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet maar hopen dat Tommen als een konijn gaat neuken met Margaery dan.
Ja en als Jon Snow in z'n eentje wint van het leger van Mance Rayder is het ook eind goed al goed en tellen niemands argumenten. De schrijver bepaalt wat gebeurt en natuurlijk is daarbij logica en realisme ver te zoeken als het even niet uitkomt, maar dat mag ik als kijker wel iets van vinden, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij was anders goed bezig, je argumenten tellen niet zo.
Als hij gewoon Gregor afgemaakt had was het nu eind goed al goed.
Ik denk dat Littlefinger uiteindelijk nog wel gestopt wordt in zijn honger naar macht. Geloof niet dat hij op de troon zou komen. Denk dat een Stark misschien wel kan, om uiteindelijk toch de "goodguys" te laten winnen als ultieme plottwist omdat niemand dat meer verwacht van GRRMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, bij elke scene die gerelateerd is aan die drie-ogige pokkenkraai denk ik: ''wanneer is dit intermezzo over en kan de serie weer verder gaan'' ... maar ja Martin kennende zal hij wel voor zo een gekke stunt zorgen. Andere optie is Petyr Baelish op de troon. Het wordt wellicht één van de twee.
Hij heeft toch toegegeven dat hij achter de moord op Joffrey zat, met die ketting en Dontos etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LF heeft verder toch niets gedaan behalve Sansa daar weghalen?
Dacht ik net ook aan ja, stom. Haal het altijd door de war omdat Tommen natuurlijk zo Lannister is als maar zijn kanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tommen is officieel een Baratheon hè.
Oh, ik dacht dat Olenna dat allemaal had gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij heeft toch toegegeven dat hij achter de moord op Joffrey zat, met die ketting en Dontos etc.
Ik bedoel maar dat The Mountain dus blijkbaar helemaal niet zo goed was tegen types als Oberyn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en als Jon Snow in z'n eentje wint van het leger van Mance Rayder is het ook eind goed al goed en tellen niemands argumenten. De schrijver bepaalt wat gebeurd en natuurlijk is daarbij logica en realisme ver te zoeken als het ever niet uitkomt, maar dat mag ik als kijker wel iets van vinden, toch?
Vind ik niet. Alle Lannisters zijn enorm egoïstich, lichtelijk gestoord wat neigt naar een zieke geest, ze zijn machtsbelust en meedogenloos. Tommen is totaal niet zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht ik net ook aan ja, stom. Haal het altijd door de war omdat Tommen natuurlijk zo Lannister is als maar zijn kan
goede vermakelijke analysequote:
Ik had het er meer over dat zijn ouders natuurlijk broer en zus Lannister zijn. Biologisch gezien dus zo Lannister als wat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind ik niet. Alle Lannisters zijn enorm egoïstich, lichtelijk gestoord wat neigt naar een zieke geest, ze zijn machtsbelust en meedogenloos. Tommen is totaal niet zo.
SWSquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Lord of Light zal overwinnen, dat heeft Carice zelf gezegd.
Deze scene nog eens kijken misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Olenna dat allemaal had gedaan.
Dat zeg ik, als hij 999 van de 1000 keer wint van dit soort types en deze ene keer niet omdat het even past in het straatje van Martin kan hij die regels en statistieken dus in een split second verdraaien en iedereen moet het maar accepteren. Nogmaals uiteindelijk won de Mountain terecht, dus waar hebben we het over. Het zou pas een schande zijn geweest als Oberyn won.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat The Mountain dus blijkbaar helemaal niet zo goed was tegen types als Oberyn.
En wie in Westeros heeft ooit gehoord van die snelle, lenige, vaardige non-valeur uit Dorne?quote:Maar Oberyn focust nou eenmaal op zwakke plekken en is ook nog eens heel lenig, snel en vaardig met zijn speer.
Een betere matchup kan je niet vragen.
Misschien komt Carice uiteindelijk wel op de troon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Lord of Light zal overwinnen, dat heeft Carice zelf gezegd.
Ja genetisch is hij een Lannister ja. En Joffrey was als kind ook al volgeslagen gestoord en ziek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het er meer over dat zijn ouders natuurlijk broer en zus Lannister zijn. Biologisch gezien dus zo Lannister als wat.
Daarbij kan hij zich ook nog ontwikkelen tot egocentrisch en arrogant. Hij is nu nog maar een kind, wacht maar tot hij volwassen is.
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat een vrouw op de troon zal komen te zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien komt Carice uiteindelijk wel op de troon.![]()
Dwingt ze meteen iedereen in Westeros om met een accent te praten.
Als het goed is ook veel mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als hij 999 van de 1000 keer wint van dit soort types en deze ene keer niet omdat het even past in het straatje van Martin kan hij die regels en statistieken dus in een split second verdraaien en iedereen moet het maar accepteren. Nogmaals uiteindelijk won de Mountain terecht, dus waar hebben we het over. Het zou pas een schande zijn geweest als Oberyn won.
[..]
En wie in Westeros heeft ooit gehoord van die snelle, lenige, vaardige non-valeur uit Dorne?
Joffrey was gewoon heel erg psycho. Maar Tommen kan zich ook gewoon ontwikkelen tot een Jaime. Wel met positieve kanten, maar ook arrogant, egoïstisch en gemeen bij vlagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja genetisch is hij een Lannister ja. En Joffrey was als kind ook al volgeslagen gestoord en ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |