Als die stok een keer in de buurt isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb er even over nagedacht. Mij lijkt het een goede zaak als de GRTD lui ter verzoening allemaal een verplaatsing doen.
Nee. Het eerste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
Dus kort door de bocht, er is een stok die ergens in Nederland wordt gelegd, en gevonden kan worden door FOK!kers? Nu hebben een stel FOK!kers 'm gevonden (zoals de bedoeling) is, maar niet de goede FOK!kers?
I am confuzeled.
Ik heb met de namen contact gezocht, om ze danwel een ban danwel een pimpabonnement aan te bieden, maar geen van die namen nam de verantwoordelijkheid voor danwel het stelen van de fokstok dan wel het versturen van het mailtje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom krijgen ze geen ban?
Toen met vbl sc was het 1 groot drama, werden er tientallen wel 4 maanden geband, terwijl ze onschuldig waren. Er werden lijsten gemaakt, we moesten yvonne mailen ivm onze onschuld.
En nu doen jullie er zo luchtig omTerwijl er nu 2 stokken zijn gejat. En de namen onder het mailtje staan
![]()
Beetje vage situatie zo.
Einde bericht.
Dus ze hebben een stok gegijzeld. Voor een Pimpabbo? En niemand wil zeggen wie het is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Het eerste gedeelte klopt.
Nu is er iemand die hem steeds pakt en het hier niet meld. Daarna kwam er een bericht dat GRTD er achter zou zitten. En die ontkenden dat. Dus wie het is, is onbekend.
Elke FOK!ker mag er aan mee doen, maar volg dan wel de regels.
Zo ongeveer. Meerdere stokken. Kan ook zijn dat degene die de stokken wegpakt los staat van dat mailtje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus ze hebben een stok gegijzeld. Voor een Pimpabbo? En niemand wil zeggen wie het is?Fucken hi-la-risch
Al met al mag de gijzelaar wel een beetje beter zijn best doen, als ie wil dat zijn eisen worden ingewilligd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Meerdere stokken. Kan ook zijn dat degene die de stokken wegpakt los staat van dat mailtje.
Uit het verleden is gebleken dat FOK! niet onderhandeld met stokkenstelers en dat gaat nu weer niet gebeuren. Maar het is dus niet zeker dat die eisen van de stokkensteler komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al met al mag de gijzelaar wel een beetje beter zijn best doen, als ie wil dat zijn eisen worden ingewilligd.
Hoe weet je dat de dader een pimp abo wilt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:37 schreef ursel het volgende:
Oplossing is toch simpel. gewoon iedereen een pimp-abo geven. Ongetwijfeld dat de dader er tussen zit en dus opgelost.
Ik weet wel wat; de laatste stok is nooit op de foto geweest, niemand weet hoe ie er uitziet. Deze laatste stok is dan ook niet genoemd in de mail. (Tenzij ie geel of panter was)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Meerdere stokken. Kan ook zijn dat degene die de stokken wegpakt los staat van dat mailtje.
Dat stond toch in dat mailtjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de dader een pimp abo wilt?
In de mail opgeëist.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de dader een pimp abo wilt?
Dat heb ik sowieso met dat hele stok verhaal, maar dit is wel een beetje overtreffende trap. Laat ze lekker met die stok kutten, en als je niet mee wil spelen moet je er gewoon van af blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:39 schreef CherryOnTop het volgende:
Wie gaat nou helemaal die stok ophalen om een fok abonnement te krijgen? Royal sadness zou in dat geval een understatement zijn![]()
Hij zal vast niets anders te doen hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is denken dat je door die stok te jatten werkelijk iets voor elkaar krijgt naief of... eerder triest.
Wat doet dat er toe?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker als je denkt dat je zo een pimp abo krijgt
Al is CookieSlikker natuurlijk wel gewoon een man, maar dat weet iedereen
Ik zou 't ook niet weten nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wel wat; de laatste stok is nooit op de foto geweest, niemand weet hoe ie er uitziet. Deze laatste stok is dan ook niet genoemd in de mail. (Tenzij ie geel of panter was)
quote:
Wie zegt dat de stokensteler de mailer is?quote:
Dat vraag ik me ook af. Ik ben eigenlijk wel klaar met die berichten.quote:
Wow, dit kan nog veel dieper gaan dan ik dacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Wie zegt dat de stokensteler de mailer is?
Ik zou zogenaamd de mailer zijn, maar helaas heb ik genoeg dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Hebben brugklassers deze week vakantie ofzo?
We zijn in ieder geval wel harde kernquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou zogenaamd de mailer zijn, maar helaas heb ik genoeg dingen te doen.
ZOALS STOKKEN STELEN? NOU NOU NOU?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan dat pimpabo? NouNounOU?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dit. Geen nasi meer voor jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat minder offtopic en wat meer ontopic gaarne.
Geen enkel bewijs dat het GRTD was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Triest weer om een stok te jatten, kleuters ook bij GRTD
Genoeg bewijs dat GRTD het was, de vraag is wie van GRTD het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enkel bewijs dat het GRTD was.
Okay, waar is het bewijs?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg bewijs dat GRTD het was, de vraag is wie van GRTD het heeft gedaan.
Of een hekel heeft aan GRTD. Iemand vanuit FOK!STOK dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 mails die duidelijk komen van iemand die betrokken is met GRTD.
Je bedoeld, iemand die meeleest in GRTD. Dat kan dus iedereen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Of een hekel heeft aan GRTD. Iemand vanuit FOK!STOK dus.
Dus eigenlijk heb je geen bewijs?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Hoe groot mijn hekel jegens wie dan ook is, ik zou bij god niet weten wie er allemaal betrokken is in GRTD
Roeptoeter dan niet zo. Zo sta je een beetje voor paal..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Hoe groot mijn hekel jegens wie dan ook is, ik zou bij god niet weten wie er allemaal betrokken is in GRTD
Wat jij niet weet hoeft voor een ander niet te gelden natuurlijk. Ik beschuldig jou dan ook nergens van maar we moeten de mogelijkheid van een inside-job niet uitsluiten. Is in het verleden al te vaak voorgekomen om te doen. Misschien een gefrustreerde user die de STOK! al zo vaak is misgelopen dat hij ze nu allemaal voor zichzelf wenst te behouden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Daarmee wil ik zeggen dat je niet echt kan zeggen wie de 'harde kern' van GRTD is, zonder er echt betrokken mee te zijn. En wie gaat er nou vele pagina's vol met SC doorlezen zonder zelf ooit mee te doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeptoeter dan niet zo. Zo sta je een beetje voor paal..
eens, gewoon bannen al die kleine kinderen. Zulke users wil je gewoon niet op een forum hebben. Heel dat kliekje sluiten en bannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geile Rellende Tieten Duikersquote:
GEEN RECALCITRANTE TAFELPOOT (STOK) DIEVENquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geile Rellende Tieten Duikers
(geen reet te doen)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Houden zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Die troll/dief dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat je niet echt kan zeggen wie de 'harde kern' van GRTD is, zonder er echt betrokken mee te zijn. En wie gaat er nou vele pagina's vol met SC doorlezen zonder zelf ooit mee te doen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar heeft iemand nu een linkje van de tweede mail? Dan kan ik zien wat er gebeurd is. Misschien kan ik de dader vinden.
Kunnen we jou niet bij die plaatsnaamborden dumpenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over?
Ga gewoon door met een andere stok.
Jij denkt onbewust?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de stok niet bewust door een FOK!ker gejat is. Dit is een troll.
Mijn mening.
Is goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet bij die plaatsnaamborden dumpen
En ditquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over?
Ga gewoon door met een andere stok.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
De actie is op toeval berust.quote:
Gemeenten in Nederland waar de FOK!stok nog nooit is geweest:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef Etsu het volgende:
Welke plaatsen moeten allemaal nog eigenlijk?
mooi. Zorg jij voor de volgende verplaatsing?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
Hoe kan het nou nooit in Diemen zijn geweest.
Daar kom ik best vaak.
Als iemand een FOK!Stok wil regelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mooi. Zorg jij voor de volgende verplaatsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |