Wat jij niet weet hoeft voor een ander niet te gelden natuurlijk. Ik beschuldig jou dan ook nergens van maar we moeten de mogelijkheid van een inside-job niet uitsluiten. Is in het verleden al te vaak voorgekomen om te doen. Misschien een gefrustreerde user die de STOK! al zo vaak is misgelopen dat hij ze nu allemaal voor zichzelf wenst te behouden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Hoe groot mijn hekel jegens wie dan ook is, ik zou bij god niet weten wie er allemaal betrokken is in GRTD
Daarmee wil ik zeggen dat je niet echt kan zeggen wie de 'harde kern' van GRTD is, zonder er echt betrokken mee te zijn. En wie gaat er nou vele pagina's vol met SC doorlezen zonder zelf ooit mee te doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeptoeter dan niet zo. Zo sta je een beetje voor paal..
eens, gewoon bannen al die kleine kinderen. Zulke users wil je gewoon niet op een forum hebben. Heel dat kliekje sluiten en bannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg bewijs dat GRTD het was, de vraag is wie van GRTD het heeft gedaan.
Geile Rellende Tieten Duikersquote:
GEEN RECALCITRANTE TAFELPOOT (STOK) DIEVENquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geile Rellende Tieten Duikers
(geen reet te doen)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg bewijs dat GRTD het was, de vraag is wie van GRTD het heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 mails die duidelijk komen van iemand die betrokken is met GRTD.
Houden zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Hoe groot mijn hekel jegens wie dan ook is, ik zou bij god niet weten wie er allemaal betrokken is in GRTD
Die troll/dief dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat je niet echt kan zeggen wie de 'harde kern' van GRTD is, zonder er echt betrokken mee te zijn. En wie gaat er nou vele pagina's vol met SC doorlezen zonder zelf ooit mee te doen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar heeft iemand nu een linkje van de tweede mail? Dan kan ik zien wat er gebeurd is. Misschien kan ik de dader vinden.
Kunnen we jou niet bij die plaatsnaamborden dumpenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over?
Ga gewoon door met een andere stok.
Jij denkt onbewust?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de stok niet bewust door een FOK!ker gejat is. Dit is een troll.
Mijn mening.
Is goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet bij die plaatsnaamborden dumpen
En ditquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over?
Ga gewoon door met een andere stok.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
De actie is op toeval berust.quote:
Gemeenten in Nederland waar de FOK!stok nog nooit is geweest:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef Etsu het volgende:
Welke plaatsen moeten allemaal nog eigenlijk?
mooi. Zorg jij voor de volgende verplaatsing?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
Hoe kan het nou nooit in Diemen zijn geweest.
Daar kom ik best vaak.
Als iemand een FOK!Stok wil regelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mooi. Zorg jij voor de volgende verplaatsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |