Ik zou zogenaamd de mailer zijn, maar helaas heb ik genoeg dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Hebben brugklassers deze week vakantie ofzo?
We zijn in ieder geval wel harde kernquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou zogenaamd de mailer zijn, maar helaas heb ik genoeg dingen te doen.
ZOALS STOKKEN STELEN? NOU NOU NOU?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan dat pimpabo? NouNounOU?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dit. Geen nasi meer voor jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wat minder offtopic en wat meer ontopic gaarne.
Geen enkel bewijs dat het GRTD was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Triest weer om een stok te jatten, kleuters ook bij GRTD
Genoeg bewijs dat GRTD het was, de vraag is wie van GRTD het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enkel bewijs dat het GRTD was.
Okay, waar is het bewijs?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg bewijs dat GRTD het was, de vraag is wie van GRTD het heeft gedaan.
Of een hekel heeft aan GRTD. Iemand vanuit FOK!STOK dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 mails die duidelijk komen van iemand die betrokken is met GRTD.
Je bedoeld, iemand die meeleest in GRTD. Dat kan dus iedereen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 mails die duidelijk komen van iemand die betrokken is met GRTD.
Juist...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Of een hekel heeft aan GRTD. Iemand vanuit FOK!STOK dus.
Dus eigenlijk heb je geen bewijs?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Hoe groot mijn hekel jegens wie dan ook is, ik zou bij god niet weten wie er allemaal betrokken is in GRTD
Roeptoeter dan niet zo. Zo sta je een beetje voor paal..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist...
Hoe groot mijn hekel jegens wie dan ook is, ik zou bij god niet weten wie er allemaal betrokken is in GRTD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |