quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar heeft iemand nu een linkje van de tweede mail? Dan kan ik zien wat er gebeurd is. Misschien kan ik de dader vinden.
Kunnen we jou niet bij die plaatsnaamborden dumpenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over?
Ga gewoon door met een andere stok.
Jij denkt onbewust?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de stok niet bewust door een FOK!ker gejat is. Dit is een troll.
Mijn mening.
Is goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet bij die plaatsnaamborden dumpen
En ditquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over?
Ga gewoon door met een andere stok.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
De actie is op toeval berust.quote:
Gemeenten in Nederland waar de FOK!stok nog nooit is geweest:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef Etsu het volgende:
Welke plaatsen moeten allemaal nog eigenlijk?
mooi. Zorg jij voor de volgende verplaatsing?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
Hoe kan het nou nooit in Diemen zijn geweest.
Daar kom ik best vaak.
Als iemand een FOK!Stok wil regelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mooi. Zorg jij voor de volgende verplaatsing?
Dan kan dit topic weer gaan waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Inmiddels staan we ook gesignaleerd bij BNW / Wie zou er baat hebben bij de ontvoering van de FOK!Stok?
Hoef jij niet te wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nog een nieuwe stok fixen of hoe zit het?
Flikker (hihi) nou eens opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nog een nieuwe stok fixen of hoe zit het?
Flikker zelf opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Flikker (hihi) nou eens opJe zit alleen maar te vissen naar een kutopmerking en zodra je die krijgt begin je te janken.
Oh ja, stom van me. Je bent zo'n goede jongen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Flikker zelf opAls je verder had gelezen dan je neus lang is, dan had je geweten waarom ik vroeg.
Hoop het, ik ben volgende week in Diemen en dan kan ik eventueel (als de stok op route ligt) verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de nieuwe stok wordt binnenkort geplaatst neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |