Dan kan dit topic weer gaan waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Inmiddels staan we ook gesignaleerd bij BNW / Wie zou er baat hebben bij de ontvoering van de FOK!Stok?
Hoef jij niet te wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nog een nieuwe stok fixen of hoe zit het?
Flikker (hihi) nou eens opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nog een nieuwe stok fixen of hoe zit het?
Flikker zelf opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Flikker (hihi) nou eens opJe zit alleen maar te vissen naar een kutopmerking en zodra je die krijgt begin je te janken.
Oh ja, stom van me. Je bent zo'n goede jongen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Flikker zelf opAls je verder had gelezen dan je neus lang is, dan had je geweten waarom ik vroeg.
Hoop het, ik ben volgende week in Diemen en dan kan ik eventueel (als de stok op route ligt) verplaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de nieuwe stok wordt binnenkort geplaatst neem ik aan?
Prima toch, hoe meer FOK!ker hoe meer vreugdquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Ik zie dit niet als een moment vol haat en tegenstellingen maar als een moment dat FOK!STOK en GRTD elkaar vinden waarna zij samen fuseren tot een kuttopic vol kutpubers en stokzoekers.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Ik zie dit niet als een moment vol haat en tegenstellingen maar als een moment dat FOK!STOK en GRTD elkaar vinden waarna zij samen fuseren tot een kuttopic vol kutpubers en stokzoekers.
wauw ik pink een traantje wegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Dven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |