Bij zijn vrienden de kutstok, het rode slot, het blauwe slot, de gele stok en de panter/tijger stok.quote:
Kabeltje aan stok die het mechanisme in werking stelt en bamquote:
Bewegingssensorquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Kabeltje aan stok die het mechanisme in werking stelt en bam
Die krijgt nogal wat foute hits van dieren. Stok moet echt verplaatst wordenquote:
Maar hoe voorkom je dat de stokkendief 'm steelt?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die krijgt nogal wat foute hits van dieren. Stok moet echt verplaatst worden
Er zijn op FOK! maar twee dingen waar ik tijd in steek: gezelligheid en vrede, stokgerelateerde zaken laat ik aan mij voorbijgaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Heb je hier wat mee te maken?
Je bent zelf één van de slechtste woordgrappen ooit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is één van je slechtste woordgrappen ooit.
Denk jij ook dat de stokkendief in zijn/haar jeugd te weinig nasi heeft gehad?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar hoe voorkom je dat de stokkendief 'm steelt?
Beelden dienen live verzonden te worden want anders ben je hem inderdaad kwijt. En daarna doorsturen naar opsporing verzochtquote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar hoe voorkom je dat de stokkendief 'm steelt?
Het zou zomaar kunnen!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de stokkendief in zijn/haar jeugd te weinig nasi heeft gehad?
Spanning ende sensatie!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Beelden dienen live verzonden te worden want anders ben je hem inderdaad kwijt. En daarna doorsturen naar opsporing verzocht
Je hebt ze ook met simkaartje maar wifi-dekking is goedkoperquote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen!
[..]
Spanning ende sensatie!
Ik ken wel een plekje met wifi dekking. Kunnen we zo'n camera ophangen
De FOK! knokploeg!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met simkaartje maar wifi-dekking is goedkoper
Of natuurlijk gewoon een ploegendienst die de STOK! niet uit het oog verliest en daarna de dief grijpt
Ik ga geen camera ophangen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ummm... is het niet beter dat de die(f/ven) niet we(et/ten) dat er beveiliging is op sommige plekken?
info@fokstok.tkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is nou precies dat emailadres waar ik de informatie over de trolactie heen moet sturen?
noreply@geilewijven.nlquote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is nou precies dat emailadres waar ik de informatie over de trolactie heen moet sturen?
Omdat ik geloof dat de liefde niet wederzijds is.quote:
maar maar maarquote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Pharkus het volgende:
Hoi kneuzen m/v,
Er zullen geen van jullie eisen ingewilligd worden.
Grotjes en kus,
P
Die mail is toch ook om te huilen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Ze zijn wel opvallend meteen weer hier om te emogiffen
Maar zeg nou zelf, als het daadwerkelijk eentje uit GRTD is is diegene wel echt te dom om te poepen. Lijkt me eerder dat iemand ze gewoon probeert te naaien.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:58 schreef CookieSlikker het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik wil ook een grotjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Pharkus het volgende:
Hoi kneuzen m/v,
Er zullen geen van jullie eisen ingewilligd worden.
Grotjes en kus,
P
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
ah ik sta er ook tussen
feest
oh wacht mijn username is zonder hoofdletter
ha jammer joh
Dat heb je expres gedaan om dit te kunnen zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
ah ik sta er ook tussen
feest
oh wacht mijn username is zonder hoofdletter
ha jammer joh
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Maringo het volgende:
Als ze ze in stukken gaan zagen/hakken, hebben we nog meer reservestokken! Ik zeg doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |