Buitenland mag niet. Erg flauw. Ik ben voor altijd uitgesloten aan dit fantastische spelquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik hem voor 30 juni krijg kan ik hem in Ecuador leggen
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij was toch de gene met de 6 stokken?
Je mag wel samen met mij doenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Buitenland mag niet. Erg flauw. Ik ben voor altijd uitgesloten aan dit fantastische spel
Normaal gesproken ben ik over een paar weken in NL. Dan kunnen we samen op stokkejacht gaanquote:
Dealquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik over een paar weken in NL. Dan kunnen we samen op stokkejacht gaan
quote:
Jawel. En onze verstopplek is GRTD-proofquote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
Gelieve de nieuwe stok aan Moeraskat te overhandigen zodat wij deze kunnen verstoppen. Hebben de perfecte lokatie al gevonden.
Waar is de oplossing dan?quote:
Zie hierbovenquote:
Maak een nieuwe reeks: 'Fok!Stok in het Buitenland'.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Buitenland mag niet. Erg flauw. Ik ben voor altijd uitgesloten aan dit fantastische spel
Nieuwe stok, en doorgaan. Eventueel met zo'n systeem zoals bepaalde users hierboven ergens zeiden?quote:
Buiten een zolderkamer plaatsen hadden we al geprobeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Jawel. En onze verstopplek is GRTD-proof
'FOK!STOK goes abroad'quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maak een nieuwe reeks: 'Fok!Stok in het Buitenland'.
FOK!POST-STOK. is dan beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
'FOK!STOK goes abroad'
Met Internationale handleiding
Uiteraard in 29 talen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
'FOK!STOK goes abroad'
Met Internationale handleiding
gewoon een linkje naar google.translatequote:
Ik vind het wel een mooie.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Ik blijf opperen voor mijn cameraval trouwens. Heb ik ook gelijk een zeldzaam kiekje van de zeldzame zolderautist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |