SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 02-06-2014 15:31:16 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wordt al geregeldquote:Op maandag 2 juni 2014 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nattekat, pak dan tenminste de OP uit de wiki?
Ik ben een slowchatter, maar dat wil niet zeggen dat ik een nare user ben, als het goed komt met de stok, dan wil ik graag serieus meedoen. Kan dit?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als dit topic vol is, kunnen de slowchatters dan weer naar hun eigen topic? Dank
Uiteraard. Eg graag zelfs. Het was meer dat binnen no time een heel topic volgekletst werd met geleuter, beschuldigingen, weerspraak, etc etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een slowchatter, maar dat wil niet zeggen dat ik een nare user ben, als het goed komt met de stok, dan wil ik graag serieus meedoen. Kan dit?
Ik had aangeboden om een nieuwe stok te maken maar volgens een bepaalde user was dit niet nodig. Ze had er nog 6 of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uiteraard. Eg graag zelfs. Het was meer dat binnen no time een heel topic volgekletst werd met geleuter, beschuldigingen, weerspraak, etc etc.
Terwijl mijn idee is, uitvinden wie een nieuwe stok gaat maken en weer een nieuwe ronde te starten. Gewoon door met het spelletje
Daar pleit ik voor.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(moet ik wel zelf dat zinnetje over GRTD in de OP op de wiki weghalen)
Wil jij dan eenmalig de stok namens mij pakken en weer wegleggen op een door mij opgegeven lokatie?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een slowchatter, maar dat wil niet zeggen dat ik een nare user ben, als het goed komt met de stok, dan wil ik graag serieus meedoen. Kan dit?
Teveel gedoe, en iemand die wil zieken doet dat toch wel. Spoilers werkten ook niet. Schrikt af voor nieuwelingen en wordt het een elite-spelletjequote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Als we nu doorgaan zie ik toch echt het liefst wat meer beveiliging. Mijn idee is om de foto's op een eigen server te gooien (Die van Maringo bijv.), waar je met een wachtwoord voor moet inloggen. Als je niet bent ingelogd zie je de foto's in dit topic niet. Naast een permanente login kunnen we ook met éénmalige wachtwoorden werken die na een verplaatsing weer verdwijnen.
We kunnen de foto's ook uploaden naar tinypic en die server slechts als doorgeefluik gebruiken, zodat er geen ruimte verloren gaat.
Hangt er een beetje vanaf waar, maar okequote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil jij dan eenmalig de stok namens mij pakken en weer wegleggen op een door mij opgegeven lokatie?
Dit omdat ik zelf uitgesloten ben van deelname wegens de standplaatsverordering.
Ga er dan niet op in. Zo hou je het moddergooien in stand. Het is weggehaald. Klaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij hebt dus echt niks te eisen hier.
Jij was toch de gene met de 6 stokken?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij hebt dus echt niks te eisen hier.
Gedoe niet per sé, veruit het grootste deel van de verplaatsingen wordt door dezelfde users gedaan. En wanneer iemand zich heeft bewezen kunnen we hem toegang geven. Enkel de sleutellocatie niet prijsgeven kan ook gewoon.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Teveel gedoe, en iemand die wil zieken doet dat toch wel. Spoilers werkten ook niet. Schrikt af voor nieuwelingen en wordt het een elite-spelletje
Wat wel baas zou zijn is dat je een cameraval maakt die geactiveerd wordt op het moment dat iemand de stok oppakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Als we nu doorgaan zie ik toch echt het liefst wat meer beveiliging. Mijn idee is om de foto's op een eigen server te gooien (Die van Maringo bijv.), waar je met een wachtwoord voor moet inloggen. Als je niet bent ingelogd zie je de foto's in dit topic niet. Naast een permanente login kunnen we ook met éénmalige wachtwoorden werken die na een verplaatsing weer verdwijnen.
We kunnen de foto's ook uploaden naar tinypic en die server slechts als doorgeefluik gebruiken, zodat er geen ruimte verloren gaat.
Daar ga ik nog eens goed voor zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf waar, maar oke
Als ik dit zo lees over bewijzen en zo, dan zou ik al een beetje minder enthousiast worden om mee te doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gedoe niet per sé, veruit het grootste deel van de verplaatsingen wordt door dezelfde users gedaan. En wanneer iemand zich heeft bewezen kunnen we hem toegang geven. Enkel de sleutellocatie niet prijsgeven kan ook gewoon.
Als we nu zo doorgaan raken we nog mensen kwijt, want ik geloof niet dat dit lang goed blijft gaan.
als ik hem voor 30 juni krijg kan ik hem in Ecuador leggenquote:
Meer iets in de trand van: We geven je het wachtwoord, als ie daarna weg is dan weten we wie het is, als ie weer opduikt zit je goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees over bewijzen en zo, dan zou ik al een beetje minder enthousiast worden om mee te doen.
Wat TARAraboemdijee zegt dus
Ah op die fiets, okéquote:Op maandag 2 juni 2014 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer iets in de trand van: We geven je het wachtwoord, als ie daarna weg is dan weten we wie het is, als ie weer opduikt zit je goed.
Enkel het sleutelbord verborgen houden kan voldoende zijn.
Buitenland mag niet. Erg flauw. Ik ben voor altijd uitgesloten aan dit fantastische spelquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik hem voor 30 juni krijg kan ik hem in Ecuador leggen
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij was toch de gene met de 6 stokken?
Je mag wel samen met mij doenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Buitenland mag niet. Erg flauw. Ik ben voor altijd uitgesloten aan dit fantastische spel
Normaal gesproken ben ik over een paar weken in NL. Dan kunnen we samen op stokkejacht gaanquote:
Dealquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik over een paar weken in NL. Dan kunnen we samen op stokkejacht gaan
quote:
Jawel. En onze verstopplek is GRTD-proofquote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
Gelieve de nieuwe stok aan Moeraskat te overhandigen zodat wij deze kunnen verstoppen. Hebben de perfecte lokatie al gevonden.
Waar is de oplossing dan?quote:
Zie hierbovenquote:
Maak een nieuwe reeks: 'Fok!Stok in het Buitenland'.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Buitenland mag niet. Erg flauw. Ik ben voor altijd uitgesloten aan dit fantastische spel
Nieuwe stok, en doorgaan. Eventueel met zo'n systeem zoals bepaalde users hierboven ergens zeiden?quote:
Buiten een zolderkamer plaatsen hadden we al geprobeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Jawel. En onze verstopplek is GRTD-proof
'FOK!STOK goes abroad'quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maak een nieuwe reeks: 'Fok!Stok in het Buitenland'.
FOK!POST-STOK. is dan beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
'FOK!STOK goes abroad'
Met Internationale handleiding
Uiteraard in 29 talen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
'FOK!STOK goes abroad'
Met Internationale handleiding
gewoon een linkje naar google.translatequote:
Ik vind het wel een mooie.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Ik blijf opperen voor mijn cameraval trouwens. Heb ik ook gelijk een zeldzaam kiekje van de zeldzame zolderautist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |