Bij zijn vrienden de kutstok, het rode slot, het blauwe slot, de gele stok en de panter/tijger stok.quote:
Kabeltje aan stok die het mechanisme in werking stelt en bamquote:
Bewegingssensorquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Kabeltje aan stok die het mechanisme in werking stelt en bam
Die krijgt nogal wat foute hits van dieren. Stok moet echt verplaatst wordenquote:
Maar hoe voorkom je dat de stokkendief 'm steelt?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die krijgt nogal wat foute hits van dieren. Stok moet echt verplaatst worden
Er zijn op FOK! maar twee dingen waar ik tijd in steek: gezelligheid en vrede, stokgerelateerde zaken laat ik aan mij voorbijgaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Heb je hier wat mee te maken?
Je bent zelf één van de slechtste woordgrappen ooit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is één van je slechtste woordgrappen ooit.
Denk jij ook dat de stokkendief in zijn/haar jeugd te weinig nasi heeft gehad?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar hoe voorkom je dat de stokkendief 'm steelt?
Beelden dienen live verzonden te worden want anders ben je hem inderdaad kwijt. En daarna doorsturen naar opsporing verzochtquote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar hoe voorkom je dat de stokkendief 'm steelt?
Het zou zomaar kunnen!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de stokkendief in zijn/haar jeugd te weinig nasi heeft gehad?
Spanning ende sensatie!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Beelden dienen live verzonden te worden want anders ben je hem inderdaad kwijt. En daarna doorsturen naar opsporing verzocht
Je hebt ze ook met simkaartje maar wifi-dekking is goedkoperquote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen!
[..]
Spanning ende sensatie!
Ik ken wel een plekje met wifi dekking. Kunnen we zo'n camera ophangen
De FOK! knokploeg!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met simkaartje maar wifi-dekking is goedkoper
Of natuurlijk gewoon een ploegendienst die de STOK! niet uit het oog verliest en daarna de dief grijpt
Ik ga geen camera ophangen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ummm... is het niet beter dat de die(f/ven) niet we(et/ten) dat er beveiliging is op sommige plekken?
info@fokstok.tkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is nou precies dat emailadres waar ik de informatie over de trolactie heen moet sturen?
noreply@geilewijven.nlquote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat is nou precies dat emailadres waar ik de informatie over de trolactie heen moet sturen?
Omdat ik geloof dat de liefde niet wederzijds is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |