Dit is één van je slechtste woordgrappen ooit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd op met al die ruzie.
In opdracht van Yvonne zal ik daar een stokje voor steken.
Daarnaast is het ook nog eens een stokoude grap.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is één van je slechtste woordgrappen ooit.
Jij veranderd snel van mening, geloof dat jij de eerste was die met Grtd-kleuters aankwamquote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef Cat22 het volgende:
Dit wordt volgens mij het snelste topic van deze reeks.![]()
Wie het ook gedaan moge hebben: voor de rest een tip -> negatieve aandacht is ook aandacht.
De dader(s) zit(ten) zich nu te verkneukelen op hun zolderkamertje.
Do you know where you can stick your joke?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook nog eens een stokoude grap.
Jij wenst me dus gewoon een ziekte toe nu he? Vind je dat normaal?quote:
*verandertquote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij veranderd snel van mening, geloof dat jij de eerste was die met Grtd-kleuters aankwam
Bedankt GGMM. Als we jou niet hadden.quote:
We weten dondersgoed dat jij hier verantwoordelijk voor bent, dat je het even weet.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wenst me dus gewoon een ziekte toe nu he? Vind je dat normaal?
Je zal het aan jezelf te danken hebben. Karmaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wenst me dus gewoon een ziekte toe nu he? Vind je dat normaal?
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We weten dondersgoed dat jij hier verantwoordelijk voor bent, dat je het even weet.
Dankje Mexicanoquote:
Dag met chocolade belegd fijnkruimelig prinsesjequote:
Anders kom jij zeker even (inwendige) stokslagen uitdelenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe niet zo triest en geef gwn die stok terug
ik merk dat er vandaag echt veel seksuele spanning tussen ons is ;$quote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders kom jij zeker even (inwendige) stokslagen uitdelen
Ik vind het gewoon leuk om een beetje te STOKen xDquote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik merk dat er vandaag echt veel seksuele spanning tussen ons is ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |