Ik denk dat de 3FM SC de FOK!stok in bezit heeft genomen. Wat jij, Bronson?quote:
Ik zeg dat jouw redenatie logisch is. Maar wil niet zeggen dat GRTD er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die opmerking zeg je dus dat:
[..]
Nergens op slaat?
Dat doe ik toch niet? Ik zeg dat het iemand van GRTD moet zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg dat jouw redenatie logisch is.
Maar om de hele SC en alle users te gaan beschuldigen vind ik te ver gaan.
Logisch om je eigen achterban te beschermen...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch, inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat GRTD schuldig is, met je 'Jullie dit, jullie dat'.
Maargoed, we zullen nooit weten wie het was, maar ik weet wel dat GRTD geen reet (hihi) mee te maken heeft. Dus hou alsjeblieft je beschuldigingen voor je.
Oké, ik wacht op je, de stok staat klaarquote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed vijlen en insmeren met vaseline. Komt goed.
Ik verdenk wolfrolf van het nodige. Hij is daar wel het type voor.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3FM SC de FOK!stok in bezit heeft genomen. Wat jij, Bronson?
Heb je al een online-gastenboek aangemaakt, zodat mensen haar even hun excuus kunnen aanbieden aan Cookie?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
Zolang jullie maar weten dat #TeamJohannes er in zijn geheel niets mee te maken had en dat ik Cookie in deze moeilijk tijd alle steun en kracht toewens. Dit gun je niemand.
Jawel:quote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet? Ik zeg dat het iemand van GRTD moet zijn.
Je generaliseert de hele SC en beschuldigt de hele SC, terwijl het niet vast staat dat zij er iets mee te maken hebben (wat wel logisch is, maar wil niet zeggen dat het echt zo is).quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie verpesten een spel, sturen een dreigmail maar blijven toch schijnheilig anoniem. Als je echt wilt dat er iets gebeurt doe dan normaal en maak je bekend, des noods onder een nieuw account.
Ik ga zo ook een petitie maken. Uiteindelijk is het mijn doel alle reacties gebundeld in boekvorm aan haar aan te bieden, samen met een roos.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je al een online-gastenboek aangemaakt, zodat mensen haar even hun excuus kunnen aanbieden aan Cookie?
Suske en Wiske en de verdwenen FOK!STOK.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een petitie maken. Uiteindelijk is het mijn doel alle reacties gebundeld in boekvorm aan haar aan te bieden, samen met een roos.
Instant best-seller!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de verdwenen FOK!STOK.
Eentje maar?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Je generaliseert de hele SC en beschuldigt de hele SC, terwijl het niet vast staat dat zij er iets mee te maken hebben (wat wel logisch is, maar wil niet zeggen dat het echt zo is).
Er is maar 1 user die met GRTD en met FOK!Stok te maken heeft, en we weten allebei wie het is.
Inderdaad, 218 posts vol met geneuzelquote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom wordt er zo serieus en lang doorgegaan op een troll-actie? Bereik je toch alleen maar het tegenovergestelde van.
Begin over wat anders dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom wordt er zo serieus en lang doorgegaan op een troll-actie? Bereik je toch alleen maar het tegenovergestelde van.
Gebeurt er tenminste iets hierzo. Ergens een Stok neerleggen heeft ook geen zin.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We kunnen ook ophouden en een nieuwe stok in het spel brengen. 3x raden wat er dan weer gebeurt...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik wil best een nieuwe Stok voor jullie maken hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen ook ophouden en een nieuwe stok in het spel brengen. 3x raden wat er dan weer gebeurt...
Wtf loop jij nou te praten eigenlijk de hele tijd? Zelfs Yvonne heeft al gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk niet iemand uit onze sc is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen ook ophouden en een nieuwe stok in het spel brengen. 3x raden wat er dan weer gebeurt...
Een groot slot op grtd zul je bedoelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt gelijk, hier kan eigenlijk wel een slotje op.
Doe ff normaal joh gekquote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Een groot slot op grtd zul je bedoelen.
Liever niet, want dan verspreid de ziekte zich over het rest van het forum.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb nog 5/6 stokken, dus dat is het probleem niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil best een nieuwe Stok voor jullie maken hoor
oke.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb nog 5/6 stokken, dus dat is het probleem niet.
Jij zit makkelijk op de kast, zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf loop jij nou te praten eigenlijk de hele tijd? Zelfs Yvonne heeft al gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk niet iemand uit onze sc is.
Met je 'jullie'
Ga in je vrije tijd lekker andere stokken zoeken sukkeltje
dat zeiden ze ook over JNGquote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Liever niet, want dan verspreid de ziekte zich over het rest van het forum.
waarom?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste gek samen met je vriendjesquote:
Top! Waar leg je hem neer en hoe delen we de foto's?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb nog 5/6 stokken, dus dat is het probleem niet.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij zit makkelijk op de kast, zeg.
Heb je een stofdoek nodig? Of is het er nog stofvrij van de vorige keer dat je er zat?
Schat, laat hem gaan. Hij is je aandacht niet waardquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste gek samen met je vriendjes
Ik heb werkelijk geen idee meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Top! Waar leg je hem neer en hoe delen we de foto's?
De ziekte ja? Zegt iemand uit ONZquote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij zit makkelijk op de kast, zeg.
Heb je een stofdoek nodig? Of is het er nog stofvrij van de vorige keer dat je er zat?
JNG harde kern zit gewoon in GRTD/ONZ SCquote:
Geen enkel probleemquote:
Ik post ongeveer even vaak in GRTD als hierquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste gek samen met je vriendjes
Giel Beelen loopt al jaren de zielen van de 3fm luisteraars te vergiftigen en ik denk dat die recordpoging onlangs de druppel was voor onze mysterieuze dader.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3FM SC de FOK!stok in bezit heeft genomen. Wat jij, Bronson?
Mis ik nou iets? Of quote ik dan de verkeerde?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post ongeveer even vaak in GRTD als hier
Heb jij nog geen ernstige ziekte?quote:
Hij bedoelt dus nauwelijks.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mis ik nou iets? Of quote ik dan de verkeerde?
Pardon?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Heb jij nog geen ernstige ziekte?
Hoi Johannes.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd op met al die ruzie.
In opdracht van Yvonne zal ik daar een stokje voor steken.
Dit is één van je slechtste woordgrappen ooit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd op met al die ruzie.
In opdracht van Yvonne zal ik daar een stokje voor steken.
Daarnaast is het ook nog eens een stokoude grap.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is één van je slechtste woordgrappen ooit.
Jij veranderd snel van mening, geloof dat jij de eerste was die met Grtd-kleuters aankwamquote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef Cat22 het volgende:
Dit wordt volgens mij het snelste topic van deze reeks.![]()
Wie het ook gedaan moge hebben: voor de rest een tip -> negatieve aandacht is ook aandacht.
De dader(s) zit(ten) zich nu te verkneukelen op hun zolderkamertje.
Do you know where you can stick your joke?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook nog eens een stokoude grap.
Jij wenst me dus gewoon een ziekte toe nu he? Vind je dat normaal?quote:
*verandertquote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij veranderd snel van mening, geloof dat jij de eerste was die met Grtd-kleuters aankwam
Bedankt GGMM. Als we jou niet hadden.quote:
We weten dondersgoed dat jij hier verantwoordelijk voor bent, dat je het even weet.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wenst me dus gewoon een ziekte toe nu he? Vind je dat normaal?
Je zal het aan jezelf te danken hebben. Karmaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wenst me dus gewoon een ziekte toe nu he? Vind je dat normaal?
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We weten dondersgoed dat jij hier verantwoordelijk voor bent, dat je het even weet.
Dankje Mexicanoquote:
Dag met chocolade belegd fijnkruimelig prinsesjequote:
Anders kom jij zeker even (inwendige) stokslagen uitdelenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe niet zo triest en geef gwn die stok terug
ik merk dat er vandaag echt veel seksuele spanning tussen ons is ;$quote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders kom jij zeker even (inwendige) stokslagen uitdelen
Ik vind het gewoon leuk om een beetje te STOKen xDquote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik merk dat er vandaag echt veel seksuele spanning tussen ons is ;$
hahahaha das een goeie! XD ik viel bijna van mijn stokjequote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om een beetje te STOKen xD
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahaha das een goeie! XD ik viel bijna van mijn stokje
Haha, alle gekheid op een stokje dit xDquote:Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kusquote:
quote:Wie is Tyron zijn stokpaardje?
Hoiquote:Op maandag 2 juni 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, ik word altijd een beetje hitsig als ik je berichtjes lees :;3quote:
kan ik me voorstellen, daar hebben onlogisch en happel ook last vanquote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik word altijd een beetje hitsig als ik je berichtjes lees :;3
Nee. Constant Vanden Stockquote:
Of deze begenadigd voetballer die nog in de jeugd van PSV gespeeld heeft : Erik Stockquote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van die Nederlandse Hockeykeeper?
Jaap Stockmann bedoel ik xd
bedankt rolfquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw posts, de kwaliteit is fantastisch.
Ik ben fan!
Als er geen valse beschuldigingen meer komen denk ik dat iedereen wel weggaat jaquote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als dit topic vol is, kunnen de slowchatters dan weer naar hun eigen topic? Dank
En dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er geen valse beschuldigingen meer komen denk ik dat iedereen wel weggaat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |