Liever niet, want dan verspreid de ziekte zich over het rest van het forum.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Een groot slot op grtd zul je bedoelen.
Ik heb nog 5/6 stokken, dus dat is het probleem niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil best een nieuwe Stok voor jullie maken hoor
oke.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb nog 5/6 stokken, dus dat is het probleem niet.
Jij zit makkelijk op de kast, zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf loop jij nou te praten eigenlijk de hele tijd? Zelfs Yvonne heeft al gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk niet iemand uit onze sc is.
Met je 'jullie'
Ga in je vrije tijd lekker andere stokken zoeken sukkeltje
dat zeiden ze ook over JNGquote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Liever niet, want dan verspreid de ziekte zich over het rest van het forum.
waarom?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Een groot slot op grtd zul je bedoelen.
Jij bent hier de grootste gek samen met je vriendjesquote:
Top! Waar leg je hem neer en hoe delen we de foto's?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb nog 5/6 stokken, dus dat is het probleem niet.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij zit makkelijk op de kast, zeg.
Heb je een stofdoek nodig? Of is het er nog stofvrij van de vorige keer dat je er zat?
Schat, laat hem gaan. Hij is je aandacht niet waardquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste gek samen met je vriendjes
Ik heb werkelijk geen idee meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Top! Waar leg je hem neer en hoe delen we de foto's?
De ziekte ja? Zegt iemand uit ONZquote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij zit makkelijk op de kast, zeg.
Heb je een stofdoek nodig? Of is het er nog stofvrij van de vorige keer dat je er zat?
JNG harde kern zit gewoon in GRTD/ONZ SCquote:
Geen enkel probleemquote:
Ik post ongeveer even vaak in GRTD als hierquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste gek samen met je vriendjes
Giel Beelen loopt al jaren de zielen van de 3fm luisteraars te vergiftigen en ik denk dat die recordpoging onlangs de druppel was voor onze mysterieuze dader.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3FM SC de FOK!stok in bezit heeft genomen. Wat jij, Bronson?
Mis ik nou iets? Of quote ik dan de verkeerde?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post ongeveer even vaak in GRTD als hier
Heb jij nog geen ernstige ziekte?quote:
Hij bedoelt dus nauwelijks.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mis ik nou iets? Of quote ik dan de verkeerde?
Pardon?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:18 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Heb jij nog geen ernstige ziekte?
Hoi Johannes.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Houd op met al die ruzie.
In opdracht van Yvonne zal ik daar een stokje voor steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |