Ik ben dan ook in zijn algeheelheid niet bekend met het land 'tjeschië'.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
niet weten dan .cz de .nl van tjeschië is
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Diegene die de mail heeft gestuurd is best wel een lafaard
Wel eisen stellen maar volledig anoniem en onbereikbaar blijven.
Ligt toch naast Slokawije?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben dan ook in zijn algeheelheid niet bekend met het land 'tjeschië'.
Oh, dat vroeger onderdeel was van Tjescho-Slokawijequote:
Ik krijg meer en meer het idee dat jij er wat mee te maken hebt, het moet iemand uit GRTD zijn.quote:
Misschien was ik het welquote:Op maandag 2 juni 2014 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg meer en meer het idee dat jij er wat mee te maken hebt, het moet iemand uit GRTD zijn.
Maar jij woont in Burgalije toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh, dat vroeger onderdeel was van Tjescho-Slokawije
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben dan ook in zijn algeheelheid niet bekend met het land 'tjeschië'.
Ik vind er van uitgaan dat ik inderdaad niet bekend ben met .cz nog veel erger.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]Tsjechië, ja ik faal. maar dat je het domein niet kent is net zo erg
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg meer en meer het idee dat jij er wat mee te maken hebt, het moet iemand uit GRTD zijn.
Jullie verpesten een spel, sturen een dreigmail maar blijven toch schijnheilig anoniem. Als je echt wilt dat er iets gebeurt doe dan normaal en maak je bekend, des noods onder een nieuw account.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie verpesten een spel, sturen een dreigmail maar blijven toch schijnheilig anoniem. Als je echt wilt dat er iets gebeurt doe dan normaal en maak je bekend, des noods onder een nieuw account.
Jullie dit, jullie dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie verpesten een spel, sturen een dreigmail maar blijven toch schijnheilig anoniem. Als je echt wilt dat er iets gebeurt doe dan normaal en maak je bekend, des noods onder een nieuw account.
Valse beschuldigingen? Dit lijkt me overduidelijk een GRTD-user. Dat iedereen die in de mail zelf staat er niks mee te maken heeft kan best.quote:
Waarom?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen? Dit lijkt me overduidelijk een GRTD-user. Dat iedereen die in de mail zelf staat er niks mee te maken heeft kan best.
Tuurlijk is dat idioot, vooral iemand hieraan tijd besteedt om wat mensen te zieken en een relletje te gaan veroorzaken.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nattekad is een beetje gefrustreerd. Kan gebeuren.
Ik geloof niet dat GRTD er wat mee te maken heeft. Wel geloof ik dat dit idioot is.
Ja, valse beschuldigingen. Waarom een GRTD-user?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen? Dit lijkt me overduidelijk een GRTD-user. Dat iedereen die in de mail zelf staat er niks mee te maken heeft kan best.
Nou weet ik dat jullie en Cookie nou niet bepaald door één deur gaan, en dat dit iemand is die zeker weet wat er in GRTD speelt. Het kan ook een vormalige-meeposter zijn, maar iig iemand die met jullie te maken heeft.quote:Wij willen dat onze leden niet meer geband worden van het forum. Daarnaast gaat Cookie toegeven dat zij een jongen is.
Dus iemand pikt hier een random forum of random aantal mensen uit, om een andere groep mensen te gaan zieken ?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef KitKatChunky het volgende:
Grote kans dat de mensen in de mail er juist niks mee van doen hebben
Cookie/Geflipte-Koelkast was een user van de SC en je zegt het zelf al: we kunnen niet samen door een deur. Ik vind het aannemelijk dat Cookie erachter zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik dat jullie en Cookie nou niet bepaald door één deur gaan, en dat dit iemand is die zeker weet wat er in GRTD speelt. Het kan ook een vormalige-meeposter zijn, maar iig iemand die met jullie te maken heeft.
Je bent zelf link.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dus iemand pikt hier een random forum of random aantal mensen uit, om een andere groep mensen te gaan zieken ?
Daar geloof ik niet in. Er is een link.
ze jatten ook al een stok van een spelletje van een ander, ik zie het probleem niet. Dat neemt niet weg dat die persoon ze best zou kunnen kennen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dus iemand pikt hier een random forum of random aantal mensen uit, om een andere groep mensen te gaan zieken ?
Daar geloof ik niet in. Er is een link.
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan had er wel xcachet onder de mail gestaan.
Lijkt me een goed ideequote:Op maandag 2 juni 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
Zal ik 'm maar weer ergens bij een bord plaatsen dan?
Ik geloof echt niet dat Cookie hierachter zit, waarom een hele mail vervalsen als je hem ook gewoon in het topic kan gooien? Even ter info: e-mails naar info@fokstok.tk komen bij haar terecht. Uiteindelijk was ik degene die besloot dit openbaar te maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cookie/Geflipte-Koelkast was een user van de SC en je zegt het zelf al: we kunnen niet samen door een deur. Ik vind het aannemelijk dat Cookie erachter zit.
Kijk. Beschuldigen zonder bewijs kan ik ook.
Kan je zwanger raken van die stok? Zoja, dan vertrouw ik hem niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog wel een stok die jullie mogen gebruiken. Ophalen bij mij thuis
Dat laatste is logisch, inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat GRTD schuldig is, met je 'Jullie dit, jullie dat'.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Cookie hierachter zit, waarom een hele mail vervalsen als je hem ook gewoon in het topic kan gooien? Even ter info: e-mails naar info@fokstok.tk komen bij haar terecht. Uiteindelijk was ik degene die besloot dit openbaar te maken.
Waarom zou iemand zich verdiepen in GRTD en wie er allemaal zitten zonder ooit mee te posten, en jullie daarna zwartmaken?
Nee, dat kan niet. Ik wist ook niet dat jullie hem zouden gebruiken als neukstok. Splinters zouden wel kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je zwanger raken van die stok? Zoja, dan vertrouw ik hem niet.
Als je dit zo zegt, weet jij dus wel wie er mee te maken heeft ?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch, inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat GRTD schuldig is, met je 'Jullie dit, jullie dat'.
Maargoed, we zullen nooit weten wie het was, maar ik weet wel dat GRTD geen reet (hihi) mee te maken heeft. Dus hou alsjeblieft je beschuldigingen voor je.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Als je dit zo zegt, weet jij dus wel wie er mee te maken heeft ?
Goed vijlen en insmeren met vaseline. Komt goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik wist ook niet dat jullie hem zouden gebruiken als neukstok. Splinters zouden wel kunnen.
Eerst zeg je dat ik een punt heb, daarna zeg je iets dat precies het tegenovergestelde is. Als mijn opmerking echt klopt, moet het iemand van GRTD zijn.quote:
Lees eens verder dan je neus lang is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ik een punt heb, daarna zeg je iets dat precies het tegenovergestelde is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch, inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat GRTD schuldig is, met je 'Jullie dit, jullie dat'.
Je zegt dat je ZEKER weet dat GRTD er niks mee te maken heeft. Om dat zeker te weten moet je dus weten wie er wel wat mee te maken heeft.quote:
Met die opmerking zeg je dus dat:quote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees eens verder dan je neus lang is.
[..]
Nergens op slaat?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou iemand zich verdiepen in GRTD en wie er allemaal zitten zonder ooit mee te posten, en jullie daarna zwartmaken?
De users die in die mail staan, hebben allemaal ontkend en ik ken ze goed genoeg om te weten dat we allemaal niks met de FOK!stok te maken hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Je zegt dat je ZEKER weet dat GRTD er niks mee te maken heeft. Om dat zeker te weten moet je dus weten wie er wel wat mee te maken heeft.
Of een vergelding van OUDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |