abonnement Unibet Coolblue
pi_140584980
Ilse deLange en Waylon hebben tijdens de Finale op zaterdag 10 mei onder de naam "The Common Linnets" Nederland vertegenwoordigd in Kopenhagen, met het nummer 'Calm after the storm' en werden daar tweede.

https://www.facebook.com/thecommonlinnets
https://twitter.com/CommonLinnets





quote:
#WAARISWAYLON!
HIER BEN IK!

Lieve Fans,

Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.

The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agendas ook op ingericht.

Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album Heaven after Midnight in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.

Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.

Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.

Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.

Liefs Waylon (Wally)
https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2014 @ 23:21:37 #2
163650 Greys
pi_140585023
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Daniël is er ook. Die is ook uit TCL gestapt toch? Zou wel geinig zijn als die met Waylon gaat zingen :Y.
Is Lohues uit TCL gestapt?

Toen ze een week terug waren en hun album zo goed ging, was Ilse volop met Daniël aan het twitteren (met hém wel... :') ) over dat ze snel hun succes moesten gaan vieren.
Dus hij zal wel wél royalties krijgen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140585051
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, beetje té toevallig als je het mij vraagt :')
Zou ze zich toch een beetje schamen voor hoe het allemaal gelopen is?

Dat wordt gezellig op Tuckerville jongens, wat een sféér en chemie zal er zijn tussen die twee *O*
Nee niet schamen de deal was immers helder voor iedereen, waylon had een contract tot een week na het songfestival, ze wil niet waylon ontwijken maar de riooljournalistiek.

Haar is vast geadviseerd om totaal niet in te gaan op de rel of op waylon, als je gaat zwarte pieten dan raak je uit de gratie bij het publiek, gewoon stoïcijns en nergens op reageren.
pi_140585109
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Is Lohues uit TCL gestapt?

Toen ze een week terug waren en hun album zo goed ging, was Ilse volop met Daniël aan het twitteren (met hém wel... :') ) over dat ze snel hun succes moesten gaan vieren.
Dus hij zal wel wél royalties krijgen :+
Ik las in een vorig topic dat die niets in het ESF zag en daar niet aan mee wilde doen?
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2014 @ 23:24:28 #5
163650 Greys
pi_140585114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:22 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee niet schamen de deal was immers helder voor iedereen, waylon had een contract tot een week na het songfestival, ze wil niet waylon ontwijken maar de riooljournalistiek.

Haar is vast geadviseerd om totaal niet in te gaan op de rel of op waylon, als je gaat zwarte pieten dan raak je uit de gratie bij het publiek, gewoon stoïcijns en nergens op reageren.
Hoe wil ze dat doen bij Tuckerville dan?
Dat is ook al snel. Hoe wil ze hem daar dan ontwijken? :)

En ik denk dat ze hem toch ook wel een beetje wil ontwijken.
Doet ze immers al een tijdje, ook voordat bekend werd over 'het gedoe'. Betrok hem nergens bij.

Bij nader inzien hadden we al eerder gelijk he, dat we het bij de halve finale al zo 'koel' vonden overkomen dat ze elk hun eigen feestje vierden toen ze werden genoemd dat ze in de finale kwamen. Vielen elkaar totaal niet om de nek, niks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140585149
Ik vrees dat ze zichzelf tot elkaar veroordeelden door de gang naar het ESF aan te kondigen en toen de samenwerking spaak liep niet meer terug konden komen op hun woorden.. Zal vast al langer spelen..
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2014 @ 23:26:03 #7
163650 Greys
pi_140585166
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik las in een vorig topic dat die niets in het ESF zag en daar niet aan mee wilde doen?
Da's nog niet hetzelfde als uit TCL gestapt zijn ;)
Toch? :@ Hij was volop aanwezig in de docu over the making of, van het album.
Daar heeft hij volgens mij echt flink aan meegewerkt? Volgens mij valt hij ook onder de Linnets, of viel, geen idee idd. Maar ze was naar hem in elk geval wel hyper aan het tweeten een paar dagen geleden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2014 @ 23:27:16 #8
163650 Greys
pi_140585211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:25 schreef Peter het volgende:
Ik vrees dat ze zichzelf tot elkaar veroordeelden door de gang naar het ESF aan te kondigen en toen de samenwerking spaak liep niet meer terug konden komen op hun woorden.. Zal vast al langer spelen..
Denk ik ook.
Was allemaal al aangekondigd en 'ingeschreven' qua Eurovisie, kan je je lastig meer terugtrekken. Maar dat hele handje vasthouden daar voor de camera was pure schijn. Ook de reden dat ze apart heen reisden denk ik :P

(Oh nee wacht, dat was om drugs te smokkelen, hoe kon ik het vergeten :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140585240
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe wil ze dat doen bij Tuckerville dan?
Dat is ook al snel. Hoe wil ze hem daar dan ontwijken? :)

En ik denk dat ze hem toch ook wel een beetje wil ontwijken.
Doet ze immers al een tijdje, ook voordat bekend werd over 'het gedoe'. Betrok hem nergens bij.

Bij nader inzien hadden we al eerder gelijk he, dat we het bij de halve finale al zo 'koel' vonden overkomen dat ze elk hun eigen feestje vierden toen ze werden genoemd dat ze in de finale kwamen. Vielen elkaar totaal niet om de nek, niks.
Ze zal vast niks met waylon hebben en met zijn gedrag, en ze zullen zeker niet bij elkaar op de koffie komen, maar ik denk niet dat ze hem bewust ontwijkt, eerder een houding als het moet dan moet het en niet meer dan dat.

Ik verwacht op tuckerville juist een duo zoals op het esf, ilse zal waarschijnlijk de kijk ons goed bezig zijn, niks aan de hand show opvoeren, negatieve berichten kan ze niet gebruiken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2014 @ 23:32:03 #10
163650 Greys
pi_140585370
Maar best triest, toch? Als je elkaar al van kinds af kent en dat het dan door waarschijnlijk zakelijk gedoe zó eindigt dat je inmiddels beland bent op het punt van 'als het moet dan moet het'.

Dat is dus ook gewoon een klote idee voor het publiek van Tuckerville straks.
Geen hond die dat nog een beetje geloofwaardig vindt als ze lief naar hem gaat staan glimlachen tijdens dat nummer :D

Had dan verdomme voor het publiek (zowel de kopers van je album als de songfestivalfans als de Tuckervillekaartenkopers) nog even de schijn opgehouden dat álles goed is tot ná Tuckerville, als je dan zo professioneel bent. Maar ze speelde het al in de kijker door hem totaal te negeren direct na het ESF, terwijl hij nog vrolijk dagen lang filmpjes van hen samen zat te Facebooken :D Ze had het best even iets langer kunnen ophouden dan, die schijn. Had ze velen een plezier mee gedaan.

Niemand had er om gegeven (of in elk geval veel minder) als ze het nog even twee weken had volgehouden tot na Tuckerville en daarna was uit gaan kijken naar nieuwe gastzangers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140585445
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:32 schreef Greys het volgende:

Had dan verdomme voor het publiek (zowel de kopers van je album als de songfestivalfans als de Tuckervillekaartenkopers) nog even de schijn opgehouden dat álles goed is tot ná Tuckerville, als je dan zo professioneel bent. Maar ze speelde het al in de kijker door hem totaal te negeren direct na het ESF, terwijl hij nog vrolijk dagen lang filmpjes van hen samen zat te Facebooken :D Ze had het best even iets langer kunnen ophouden dan, die schijn. Had ze velen een plezier mee gedaan.

Niemand had er om gegeven (of in elk geval veel minder) als ze het nog even twee weken had volgehouden tot na Tuckerville en daarna was uit gaan kijken naar nieuwe gastzangers.
Precies dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_140585600
Als het allemaal een act was en ze tijdens het songfestival elkaar al kunnen schieten, dan heb ik nog het idee dat er daarna wel iets ontploft moet zijn dat ze het niet nog even een paar weekjes langer hebben kunnen volhouden. Tja of ze wisten allebei al lang dat het snel klaar zat en Waylon heeft het spelletje gewoon goed gespeeld in interviews om de publiekslieveling te blijven met zijn 'ik wil hier heel graag nog heel lang mee doorgaan' terwijl ie al lang wist dat ie er klaar mee was.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:45:07 #13
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_140585801
Toch prachtig juist dat dit gebeurt? Dít is 'the storm', mensen, begrijp dat nou!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_140585843
Het is geen act, het was gewoon een keiharde deal, waar ilse hem aan heeft gehouden.

Na het songfestival een concert en daarna iedereen de eigen weg en de commony linets blijft bij mij.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:50:06 #15
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_140585984
Dat ik hier lees dat mensen echt een 'team' kiezen in een ruzie als deze, da's toch gewoon verschrikkelijk treurig? Dan heb je toch gewoon geen leuk leven? Kom op mensen, 'who gives a fuck', echt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:51:48 #16
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140586042
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Strani het volgende:
Dat ik hier lees dat mensen echt een 'team' kiezen in een ruzie als deze, da's toch gewoon verschrikkelijk treurig? Dan heb je toch gewoon geen leuk leven? Kom op mensen, 'who gives a fuck', echt.
Ik heb niet echt een leuk leven nee, maar dit gedoe van de afgelopen tijd is best vermakelijk.

Niks mis mee dan toch?

#teamWaylon w/
Koel en donker bewaren
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:54:28 #17
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_140586118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een leuk leven nee, maar dit gedoe van de afgelopen tijd is best vermakelijk.

Niks mis mee dan toch?

#teamWaylon w/
Goed, dat zal ik dan wel nooit begrijpen. Waarom een 'team' kiezen van mensen die je niet kent, waarvan je de ruzie niet kunt overzien en die waarschijnlijk niet eens een 'team' willen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 1 juni 2014 @ 00:07:37 #18
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140586486
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed, dat zal ik dan wel nooit begrijpen. Waarom een 'team' kiezen van mensen die je niet kent, waarvan je de ruzie niet kunt overzien en die waarschijnlijk niet eens een 'team' willen?
Alsof het teamkiezen gaat om de goedkeuring van de gekozene, danwel aan hen kenbaar wordt gemaakt!! Nog nooit een 'gate' meegemaakt op Fok! zeker??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 1 juni 2014 @ 00:10:37 #19
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_140586556
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Alsof het teamkiezen gaat om de goedkeuring van de gekozene, danwel aan hen kenbaar wordt gemaakt!! Nog nooit een 'gate' meegemaakt op Fok! zeker??
Nee, bewust niet ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 1 juni 2014 @ 00:17:19 #20
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140586713
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, bewust niet ;)
Dus je weet er geen zak van maar hebt wel een oordeel ... _O-
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 1 juni 2014 @ 00:18:06 #21
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_140586737
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dus je weet er geen zak van maar hebt wel een oordeel ... _O-
Zie je nou zelf ook de ironie van wat je zegt? :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_140586983
Wat als 'we' gewonnen hadden? :+
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dan hetzelfde zou zijn gebeurd...(toch net iets meer verplichtingen dan de nr 2)

Ik begrijp nu ook waarom ze zo blij waren met de tweede plek :D
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 00:51:04 #23
368283 ato
  zondag 1 juni 2014 @ 00:55:14 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140587633
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Zie je nou zelf ook de ironie van wat je zegt? :D
Leg uit.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 1 juni 2014 @ 00:55:25 #25
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_140587637
Van Velzen post net een foto op fb.



Ziet er wel gezellig uit daaro :+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 00:56:25 #26
368283 ato
pi_140587660
Sorry ik bedoelde dit:


Nederland is een lange tijd niet zo dichtbij geweest..

Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 01:00:10 #27
368283 ato
pi_140587753
Waylon is echt niet groot he?
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 1 juni 2014 @ 01:02:02 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_140587789
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:00 schreef ato het volgende:

Waylon is echt niet groot he?
Dat is Van Velzen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 1 juni 2014 @ 01:15:38 #29
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140588094
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:02 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is Van Velzen.
:D
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 1 juni 2014 @ 01:19:04 #30
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_140588164
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:55 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Leg uit.
Ik vraag waarom jullie allemaal je mening hebben klaarliggen over iets waar je niks van weet, waarop jij mij vervolgens beticht van hetzelfde. Dát was juist wat ik probeerde aan te kaarten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 1 juni 2014 @ 01:22:19 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_140588226
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:D
Hij is next, the common midgets :+

Het is wel allemaal een beetje gekut in de marge, toch?
Waar gaat het over! _O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_140590448
Ach, het is in ieder geval heel veel (gratis) reclame voor tuckerville. Hoeveel mensen zouden gaan kijken hoe dit af loopt?
pi_140591424
morgen zit Ilse bij Hotel M op VRT1
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 1 juni 2014 @ 11:11:34 #34
300082 roos85
JUICHEN!
pi_140592274
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:10 schreef hole1988 het volgende:
morgen zit Ilse bij Hotel M op VRT1
Zo, die is snel beter.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_140593541
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zo, die is snel beter.
Ja het heerst zeker , de 24 uurs griep O-)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 1 juni 2014 @ 12:08:52 #36
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140593544
De griepverhaal is ook onzin, denk ik. Maar ik wil wel geloven dat ze inmiddels op het randje van een nervous breakdown is beland. Ze kan volgens insiders slecht tegen kritiek en die krijgt ze nu wel met bakken over zich heen. Ze doet niet voor niks al zo'n 20 jaar haar best om altijd over te komen als dat lieve, vrolijke Almelose buurmeisje. Zo wil ze gezien worden, maar dat beeld is hoe dan ook behoorlijk beschadigd op dit moment.
Ik zou er zelf dan ook niet van opkijken als de aanwezigheid van Waylon zelf niet eens per se de reden is dat ze gisteren niet kwam opdagen, maar meer angst voor het publiek. Bij haar eigen concerten staan natuurlijk allemaal Ilse de Lange-fans, maar hier staan ook (vooral) andere mensen. Fans van de andere acts en mensen die gewoon een leuke avond willen, maar die waarschijnlijk (want het zijn voornamelijk Nederlanders) een mening hebben over de TCL-gate.
Overigens denk ik zelf niet dat ze bang had hoeven zijn voor boe-geroep o.i.d., maar misschien was ze er zelf wel bang voor?

Het nieuwsbericht van nos.nl van gisteravond (in de rubriek 'Opmerkelijk'):

quote:
Waylon treedt op, Ilse ziek


Waylon vanavond in Groningen

Wie stiekem hoopte op een hereniging van The Common Linnets, vanavond in Groningen, kwam bedrogen uit. Ilse DeLange en Waylon stonden op het programma van 'De vrienden van Amstel zingen hun helden', maar de zangeres meldde zich vanmiddag ziek.

"Heb er zo naar uitgekeken, maar ben ziek...Baal! Kan dus niet spelen vanavond", twitterde DeLange. Volgens een woordvoerder is ze geveld door griep en heeft ze een flinke koorts.

DeLange zou nummers van Dolly Parton, Fun. en Avicii ten gehore brengen. Waylon koos voor Aerosmith, Michael Jackson en Nirvana. Behalve Waylon stonden ook VanVelzen, Nick en Simon, Nielson en Xander de Buisonjé op het podium.

#waariswaylon
Het optreden was het eerste van Waylon sinds alle ophef van woensdag. Toen werd #waariswaylon trending topic op Twitter, omdat de zanger verstek had laten gaan bij meerdere optredens van The Common Linnets.

Waylon reageerde laconiek op de ludieke zoektocht die er naar hem was gestart op internet. In een reactie op Facebook schreef hij dat hij was overvallen door zijn grote populariteit na het Songfestival en dat hij het te druk had met zijn eigen nieuwe album om ook met The Common Linnets door Europa te reizen.

"The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange", aldus Waylon. "Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse."

Snel beter
DeLange hoopt dat ze door te rusten snel weer op de been is. Ze denkt dat ze bij het volgende optreden van Vrienden van Amstel, volgende week zaterdag in Alkmaar, weer beter is. "Hoop jullie volgende week allemaal te zien."

Overigens hoeft het publiek ook daar niet op een reünie te hopen: Trijntje Oosterhuis zingt daar in plaats van Waylon.

http://nos.nl/artikel/655234-waylon-treedt-op-ilse-ziek.html
Je kunt er over twisten of dit een nieuwsbericht waard is, maar blijkbaar vonden ze bij de NOS van wel. En hoewel het bericht zelf vrij neutraal is, is het al met al weer geen reclame voor Ilse de Lange B.V..

Heeft ze geen mensen om zich heen die haar (goed) adviseren of luistert ze er gewoon niet naar?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jane op 01-06-2014 14:49:26 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2014 @ 12:25:47 #37
163650 Greys
pi_140593977
Dat team kiezen is des FOKs, en moet je vooral niet te serieus nemen hoor. Jaren geleden koos 'men' al team Rob, team Belinda of team Ezeltje :D
Team Yolanthe of team Jan, team Saab of Syl. Niemand kent die mensen IRL, maar zonder ongefundeerde teams geen gates :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 1 juni 2014 @ 12:28:03 #38
375570 crew  Cyan9
pi_140594034
Ik heb mezelf op taart getrakteert, dis is blijkbaar m'n eerste Fok!-gate. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2014 @ 12:31:15 #39
163650 Greys
pi_140594100
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb mezelf op taart getrakteert, dis is blijkbaar m'n eerste Fok!-gate. :D
:D
Je gate-ontmaagding! *O*

TeamPannenkoek is ook wel een aantrekkelijke is deze...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2014 @ 12:31:42 #40
163650 Greys
pi_140594107
Maar ze is wel heel snel beter ja :')
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140596922
Ben benieuwd hoe alles zou zijn verlopen als ze gewonnen hadden! :')
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 14:26:39 #42
368283 ato
pi_140597122
Wel opvallend, dat Ilse ziek is.
Life can be a bitch, so like it..
pi_140597198
Kan best zijn dat ze de promo in BE belangrijker vindt op dit moment en dat ze dat optreden van gisteren heeft afgezegd omdat ze niet lekker was (ze is/was al maanden aan het touren in NL en daarna nog het ESF erbij zal vast veel energie van een mens vragen en op een gegeven moment moet je ook gewoon je rust pakken.) en zoals Jane schrijft niet Waylon wil vermijden, maar misschien toch een bepaalde angst had. Zou het best sneu voor d'r hebben gevondenv als er boe geroep zou zijn geweest, maar goed dat zullen we toch nooit weten. Denk eerlijk gezegd ook niet dat dat zou zijn gebeurd.

Als ze er gisteren was geweest, dan zou de media haar ongetwijfeld gevraagd hebben naar TCL-gate. Je kunt er dan voor kiezen om daar niet op in te gaan, maar denk niet dat dat slim is. Daardoor denkt men juist dat er meer aan de hand is. Maar door niet op te treden creëer je ook weer nieuw voer voor de mensen en de media waar zij graag induiken. Ik denk dat Ilse hoopt dat deze storm vanzelf gaat liggen en dat ze straks samen met Waylon zich op Tuckerville kan richten en daar een mooie avond van maken. En dat komt vast goed.

Enige waar ik op blijf hopen is dat ze na Tuckerville aankondigen er te zijn uitgekomen en samen nog een tijd door te gaan.
~The present is all there is~
pi_140597210
Dat ziek zijn komt wel heel goed/slecht uit inderdaad, al moet ik zeggen dat ik vroeger heel vaak écht ziek was vlak voor dingen die ik spannend/stressvol vond.
Maar, waar of niet, het ademt wel 'kutsmoes' uit, dit doet 'r reputatie allemaal geen goed.
pi_140597254
Tja, óf er liggen plannen om van Tuckerville echt hét herenigingsoptreden te maken en dat kon niet als ze er gister allebei waren.
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 14:36:11 #46
368283 ato
pi_140597377
Gaaf om te zien hoe "Calm after the storm" gewaardeerd wordt in Nederland, verleden week een paar maal gedraaid op een verjaardag en mensen die het meezingen en gisteren in de kroeg.

Tekst is inderdaad passend in de situatie tussen de twee..
Life can be a bitch, so like it..
pi_140597389
Het blijft verbazend dat er nog steeds geen statement vanuit Ilse is en dat er op facebook en twitter nog steeds gedaan wordt alsof er niks aan de hand is. Blijkbaar denken ze dat het op een gegeven moment wel over waait.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140597476
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef marcodej het volgende:
Het blijft verbazend dat er nog steeds geen statement vanuit Ilse is en dat er op facebook en twitter nog steeds gedaan wordt alsof er niks aan de hand is. Blijkbaar denken ze dat het op een gegeven moment wel over waait.
Tja, of ze wachten op een aanvraag voor een primetime interview (+promotie gelegenheid)
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 14:40:14 #49
368283 ato
pi_140597502
Door niets te zeggen, komen er verhalen in de wereld..
Life can be a bitch, so like it..
pi_140597518
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Strani het volgende:
Dat ik hier lees dat mensen echt een 'team' kiezen in een ruzie als deze, da's toch gewoon verschrikkelijk treurig? Dan heb je toch gewoon geen leuk leven? Kom op mensen, 'who gives a fuck', echt.
Och, wij internetten een paar uurtjes per dag. Voor ons is dit gewoon vermaak.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zondag 1 juni 2014 @ 14:41:13 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140597533
Ze heeft waarschijnlijk op een bepaald moment besloten haar kop in het zand te steken en wijkt daar nu niet meer vanaf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140597875
Toen Xander gister aangaf dat ze niet op zou treden omdat ze ziek was, werd er wel boe geroepen. Maar dat kan ook zijn omdat mensen teleurgesteld waren? Vind het ook best lullig voor haar allemaal, als je al die reacties ook steeds op Facebook ziet. Ze wordt continu aangevallen, alsof er niet twee kanten aan het verhaal kunnen zitten.

Waylon was live gisteren trouwens fantastisch. _O_
pi_140598039
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:55 schreef Em31 het volgende:
Toen Xander gister aangaf dat ze niet op zou treden omdat ze ziek was, werd er wel boe geroepen. Maar dat kan ook zijn omdat mensen teleurgesteld waren? Vind het ook best lullig voor haar allemaal, als je al die reacties ook steeds op Facebook ziet. Ze wordt continu aangevallen, alsof er niet twee kanten aan het verhaal kunnen zitten.

Waylon was live gisteren trouwens fantastisch. _O_
Daarom is het raar dat er geen reactie komt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140598065
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk op een bepaald moment besloten haar kop in het zand te steken en wijkt daar nu niet meer vanaf.
Waylon heeft zijn kop in het witte poeier gestoken, haha!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 1 juni 2014 @ 15:05:56 #55
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140598079
Waylon neemt ondertussen nog gewoon de tijd om mensen desgevraagd advies te geven:

Gussem1 twitterde op zondag 01-06-2014 om 12:57:53 @waylonline Ik sta op het punt mee te doen aan een talentenshow, maar weet niet of dit imago-wijs slim is. Hoe heb jij dit gedaan na HGT? reageer retweet
waylonline twitterde op zondag 01-06-2014 om 13:20:33 Je imago ben je zelf! “@Gussem1: @waylonline Ik sta op het punt mee te doen aan een talentenshow, maar weet niet of dit imago-wijs slim is." reageer retweet
:D

Tja, of je het nu terecht of niet vindt dat hij besloten heeft om te stoppen met TCL (onder de omstandigheden), ik denk dat je sowieso kunt zeggen dat hij veel verstandiger met de consternatie van nu omgaat. Sowieso een stuk relaxter. Misschien is hij ook meer gewend qua jezelf wapenen tegen kritiek en vooroordelen en plukt hij daar nu de vruchten van.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 1 juni 2014 @ 15:06:18 #56
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140598086
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:05 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waylon heeft zijn kop in het witte poeier gestoken, haha!
Doe eens normaal joh. Heb je daar bronnen voor?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 1 juni 2014 @ 15:08:32 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140598146
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:55 schreef Em31 het volgende:

Waylon was live gisteren trouwens fantastisch. _O_
Je was er bij? Tof! ^O^

Ik zit er zelf ook aan te denken om maar een keer naar een optreden van hem te gaan. Zal hij wel weer (meer) gaan doen als zijn album uit is, denk ik?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 1 juni 2014 @ 15:13:36 #58
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140598246
Filmpje vanuit het publiek gisteren:

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140598296
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:08 schreef Jane het volgende:

[..]

Je was er bij? Tof! ^O^

Ik zit er zelf ook aan te denken om maar een keer naar een optreden van hem te gaan. Zal hij wel weer (meer) gaan doen als zijn album uit is, denk ik?
Ja! Zou ik zeker een keer doen. Wat een energie heeft hij zeg. :P Na Smells like teen spirit zei hij nog 'en dat zonder drugs'. :D
pi_140598323
Vrijdagavond naar een concert van Ilse de lange(geen common linnets) geweest, op een lokaal festivalletje bij zowat in de achtertuin.
Het was geweldig. w/ w/

Viel me erg op dat ze zuiver en toonvast kon zingen, en de nummers klonken erg goed.
Er werden ook nog nummers van the common linnets gespeeld. Still loving after you & uiteraard CATS. En 3x raden wie er bij was toen ze deze nummers speelde? Jake Etheridge :) (en 2 andere Amerikanen waar ik de naam niet van ken.)

Dat het publiek hun niet zo goed kent, merkte je meteen aangezien er nauwelijks applaus was kwam toen zij opkwamen. Toen ze samen met Ilse CATS inzette, kwam er wel luid applaus.

Ik volg het hier niet zo goed, maar was ze gisteren ziek? :o
Dat is wel vreemd, vrijdagavond stond ze gewoon op het podium, er gingen wel geruchten dat ze zich niet zo lekker voelde. Heb er niet veel van gemerkt eigenlijk, ze speelde gewoon keurig de geboekte tijd vol, en ze stond toch echt wel te schitteren op het podium.
  zondag 1 juni 2014 @ 15:30:08 #61
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140598602
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja! Zou ik zeker een keer doen. Wat een energie heeft hij zeg. :P Na Smells like teen spirit zei hij nog 'en dat zonder drugs'. :D
:D _O- O+

Zelfspot, altijd goed. En eerlijk gezegd geloof ik het inmiddels ook wel. 'Afkicken' leek mij eerst een soort van logische verklaring voor wat er gebeurde, maar ik moet zeggen dat ik in al het hele gebeuren rond het ESF (interviews, optredens, de hele zooi) eigenlijk nooit de indruk heb gekregen dat hij zwaar onder invloed was o.i.d.. Niet dat ik nou een expert ben hoor. Er is één persoon die ik een paar keer 'stijf van de coke' heb meegemaakt (een semi-BNer trouwens :') ) en ik kan alleen zeggen dat ik het gedrag van díe gozer niet bij Waylon terugzag. Meer nog bij Ilse dan idd, alhoewel ik dat ook niet denk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2014 @ 15:33:02 #62
368283 ato
pi_140598664
Ik denk dat Ilse ADHD heeft, ik geloof wel dat Waylon van de drugs af is.
Toch blijf ik zeggen dat ik hem af en toe vaag vind overkomen.

Ik vond die uitspraken voor het songfestival ook raar, dat hij eerder voor het concert en cd ging ipv het songfestival en dat hij het een poppenkast vond.
Life can be a bitch, so like it..
pi_140598854
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef ato het volgende:
Ik denk dat Ilse ADHD heeft, ik geloof wel dat Waylon van de drugs af is.
Toch blijf ik zeggen dat ik hem af en toe vaag vind overkomen.

Ik vond die uitspraken voor het songfestival ook raar, dat hij eerder voor het concert en cd ging ipv het songfestival en dat hij het een poppenkast vond.
Dat waren sowieso bijzondere uitspraken als hij zou hebben geweten dat het hele avontuur na het songfestival zou stranden.
  zondag 1 juni 2014 @ 15:43:18 #64
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140598899
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef ato het volgende:
Toch blijf ik zeggen dat ik hem af en toe vaag vind overkomen.
Mmm, ja, maar 'vaag overkomen' is dan weer geen standaard symptoom van cocainegebruik (het middel dat toch het meeste genoemd wordt ivm W.). Hyperactief, veel ouwehoeren maar niet luisteren, dat soort dingen wel. Vaag zijn is meer iets dat bij blowen past ofzo.

quote:
Ik vond die uitspraken voor het songfestival ook raar, dat hij eerder voor het concert en cd ging ipv het songfestival en dat hij het een poppenkast vond.
Tja, dingen verliepen misschien totaal anders dan hij had verwacht en had hij er al genoeg van om alleen nog maar de marionet van Ilse te zijn. Ik gok dat die uitspraken daar een gevolg van waren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 1 juni 2014 @ 15:48:18 #65
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140599032
quote:
Ilse de Lange reageert op breuk met Waylon

Ilse de Lange refereerde vrijdagavond tijdens haar optreden op EGOpop in Egchel op het einde van de samenwerking tussen haar en Waylon.

Tijdens haar optreden nam de zangeres tussen twee nummers het woord. "Er zijn van die momenten in het leven dan moet je gaan met die banaan. Anders gebeurt het niet. Je pakt dan elkaars hand en gaat er voor en als dat niet werkt dan maar alleen."

Ook net voor het slotnummer leek De Lange nog te refereren aan de breuk tussen haar en Waylon. "Soms zit het allemaal niet mee hé. Moet je gewoon een beetje vertrouwen hebben in elkaar. Zo simpel is het", waarna de Almelose de avond afsloot met Have a Little Faith in Me van John Hiatt.

bron
Ik vind dit toch wel opvallend. Allebei wilden ze gaan voor het grote succes en er voor gaan, alleen Ilse wil dat op haar voorwaarden en Waylon op de zijne. Zo treurig dat je allebei hetzelfde doel hebt maar elkaar niet kunt vinden op de weg er naar toe (o, hoe symbolisch, gezien de liedtekst van CATS).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2014 @ 15:48:19 #66
163650 Greys
pi_140599033
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja! Zou ik zeker een keer doen. Wat een energie heeft hij zeg. :P Na Smells like teen spirit zei hij nog 'en dat zonder drugs'. :D
:D zelfspot is in deze echt de beste aanpak!
Doet hij goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2014 @ 15:59:17 #67
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140599322
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel opvallend. Allebei wilden ze gaan voor het grote succes en er voor gaan, alleen Ilse wil dat op haar voorwaarden en Waylon op de zijne. Zo treurig dat je allebei hetzelfde doel hebt maar elkaar niet kunt vinden op de weg er naar toe (o, hoe symbolisch, gezien de liedtekst van CATS).
In mijn ogen bevestigt Ilse het verhaal van Waylon, dus dat zij het voor het zeggen had, maar ze vindt dat hij er op had moeten vertrouwen dat haar beslissingen de juiste zouden zijn. Tja, denk er van wat je wil, maar zelf kan ik me wel voorstellen dat Waylon daar geen zin in had en dan maar liever voor zijn eigen carriere koos waain hij tenminste zelf wat te zeggen heeft.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140599361
Zoals waylon het al zei bij rtlln de verdeling is 90/10 ook financieel en qua songwrites, dus logisch.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:01:02 #69
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_140599369
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ilse de Lange reageert op breuk met Waylon
Hmm, interessant.
pi_140599613
Ilse heeft er moeite mee om de controle uit handen te geven en op gelijkwaardige voet met Waylon verder te gaan. Ik denk dat het ook de reden is waarom ze nog niet gereageerd heeft... omdat ze twijfelt wat de juiste weg is?

Ondertussen komen en er bakken met kritiek los en begint NL in te zien dat ze niet dat naïeve giebeltje is dat toevallig goed kan zingen, maar een harde tante die precies weet wat ze wil (alleen nu dan ff niet... of beter gezegd, ze weet wat ze wil maar krijgt het dit keer niet voorelkaar, namelijk Waylon mee als buikspreekpop)

waarschijnlijk zorgt dit icm met de drukke periode van het ESF zoveel stress dat het lichaam ff zegt.. stop.. waardoor ze echt ziek is geworden

ik hoop dat ze in deze noodgedwongen korte pauze rustig kan nadenken en toenadering zoekt naar Waylon

#teamilse&waylon

en ja zowel Ilse en Waylon zijn solo live steengoed :D
pi_140599706
:D :D :') :') Ik moest verschrikkelijk lachen om deze post, ga der maar vanuit dat ze hem zeer bewust op een zijspoor heeft gezet en dat ze zeker niet twijfelt.

Ik begin het een beetje zielig te vinden dat mensen nog steeds graag in die schattige knuffelbare naieve ilse blijven geloven, dat mensen nog steeds geloven dat ze twijfelt en dat het wel weer goed komt, no way het komt niet goed, ilse heeft haar springplank waar ze al jaren van gedroomd heeft en waylon heeft zijn contract uitgezeten, en samen gaan ze ieder hun eigen weg.

Zal me niks verbazen als de platenmaatschappij waylon heeft gepusht als tweede kandidaat bij ilse en haar team.
pi_140599815
nee, ik zo zie ik Ilse helemaal niet... zoals ik al schreef wil ze Waylon als buikspreekpop mee naar het buitenland zodat zij zichzelf overal in de picture kan spelen.. ze snapt ook wel dat the common linnets met waylon geloofwaardiger en gewilder is internationaal.. en daar komt dus de twijfel om de hoek zetten.. ga ik het redden zonder waylon of gooit ze dan haar eigen glazen in?
pi_140599947
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:21 schreef Jee2701 het volgende:
nee, ik zo zie ik Ilse helemaal niet... zoals ik al schreef wil ze Waylon als buikspreekpop mee naar het buitenland zodat zij zichzelf overal in de picture kan spelen.. ze snapt ook wel dat the common linnets met waylon geloofwaardiger en gewilder is internationaal.. en daar komt dus de twijfel om de hoek zetten.. ga ik het redden zonder waylon of gooit ze dan haar eigen glazen in?
Onzin dat is vooral een nederlands dinggetje als je de media optredens van de afgelopen dagen terug kijk dan zie je dat de buitenlandse media niet tot nauwelijks ingaat op waylon, en genoegen neemt met vervang-waylon.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:40:17 #74
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140600282
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Onzin dat is vooral een nederlands dinggetje als je de media optredens van de afgelopen dagen terug kijk dan zie je dat de buitenlandse media niet tot nauwelijks ingaat op waylon, en genoegen neemt met vervang-waylon.
Dat is vooral omdat het geen Nederlanders zijn en derhalve geen last hebben c.q. niet gezegend zijn met onze 'Dutch Directness' (http://stuffdutchpeoplelike.com/2011/05/28/dutch-directness/). :D
Die optredens met Jake hebben niets van de magie, dat bijzondere, de chemie, of hoe je het ook wil noemen, wat die met Waylon wel hadden. Het komt totaal niet over. Dat zien ze daar net zo goed. Tuurlijk blijven ze in het buitenland netjes en vonden ze het 'geweldig', maar ondertussen denken ze "oké, die hoeven we dus ook niet meer te vragen".
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 1 juni 2014 @ 18:48:19 #75
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140603696
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Onzin dat is vooral een nederlands dinggetje als je de media optredens van de afgelopen dagen terug kijk dan zie je dat de buitenlandse media niet tot nauwelijks ingaat op waylon, en genoegen neemt met vervang-waylon.
Precies. Dat willen de Waylon-fans maar niet inzien.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 1 juni 2014 @ 20:52:08 #76
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_140608254
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Precies. Dat willen de Waylon-fans maar niet inzien.
Dus jij denkt dat de nieuwe Common Linnets het enorme succespotentieel gewoon voor de volle 100% kunnen verzilveren, ook al is Waylon er uit gekickt?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2014 @ 22:03:44 #77
163650 Greys
pi_140612840
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de nieuwe Common Linnets het enorme succespotentieel gewoon voor de volle 100% kunnen verzilveren, ook al is Waylon er uit gekickt?
Jazeker, zeker in het buitenland
  zondag 1 juni 2014 @ 22:18:39 #79
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140613311
quote:
ik dacht even dat jij het was ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_140613386
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef icloud het volgende:

[..]

Jazeker, zeker in het buitenland
Ik moet nog maar zien hoe groot dat potentieel uberhaupt is. Zelfs met Waylon erbij waren sommige optredens vrij matig, o.a. DWDD en Eurovision in Concert. En die Jake is weer een stuk minder dan Waylon.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140613458
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik moet nog maar zien hoe groot dat potentieel uberhaupt is. Zelfs met Waylon erbij waren sommige optredens vrij matig, o.a. DWDD en Eurovision in Concert. En die Jake is weer een stuk minder dan Waylon.
Waylon bestaat niet in het buitenland, slechts een achtergrond zangertje net als jake, ilse gaat dit echt wel uitbuiten
  zondag 1 juni 2014 @ 22:50:55 #82
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140615173
quote:
OMG! :D _O-
Maareh... het Viva-forum...? Really? o|O :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 1 juni 2014 @ 22:55:47 #83
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_140615470
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef icloud het volgende:

[..]

Jazeker, zeker in het buitenland
Agree to disagree, dan maar.

Ik persoonlijk vind het een monumentale fout die Ilse hier is begaan, en ik verwacht dat het buitenlandse succes nu grotendeels uit zal blijven.
pi_140615501
iTunes

Calm After the Storm
#1 Netherlands
#2 Austria
#7 Honduras

*O*
~The present is all there is~
  zondag 1 juni 2014 @ 23:00:45 #85
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_140615756
Verder buitenlands succes, bedoel ik.

Dat het momenteel goed loopt is alleen maar een bewijs dat de combinatie die we op het Songfestival hebben gezien uiterst goed verkoopt. ;)

En Honduras? Nice!
  maandag 2 juni 2014 @ 00:28:03 #86
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140618901
Was ze nou trouwens op de VRT vanavond? Heeft iemand gekeken?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140619663
Nee, dacht morgen (vandaag) toch?
~The present is all there is~
pi_140621237
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 00:28 schreef Jane het volgende:
Was ze nou trouwens op de VRT vanavond? Heeft iemand gekeken?
Vandaag om 21.40 op VRT1
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 2 juni 2014 @ 09:02:43 #89
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140622118
Oh sorry, in de dag vergist dus.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 09:41:43 #90
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_140622729
Oh dan is Ilse snel weer beter
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 juni 2014 @ 09:44:41 #91
163650 Greys
pi_140622801
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Jane het volgende:

[..]

OMG! :D _O-
Maareh... het Viva-forum...? Really? o|O :D
Die link kwam op twitter voorbij :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2014 @ 09:50:53 #92
43556 miss_dynastie
pi_140622927
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 06:44 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Vandaag om 21.40 op VRT1
Was dat live?
  maandag 2 juni 2014 @ 10:05:54 #93
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140623249
Over vaag overkomen gesproken... Xander de B. in dit clipje. :')


Komt er op neer dat hij het ook niet weet, volgens mij. :+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140623489
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef Jane het volgende:
Over vaag overkomen gesproken... Xander de B. in dit clipje. :')


Komt er op neer dat hij het ook niet weet, volgens mij. :+
Nooit geweten dat ze daar ook dit soort muziek (Nirvana dus) zingen :o Tof!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 juni 2014 @ 10:18:37 #95
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140623559
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat ze daar ook dit soort muziek (Nirvana dus) zingen :o Tof!
Ligt er maar net aan wie ze als helden kiezen toch? Waylon koos Nirvana als één van de zijne, dus vandaar. Wel jammer dat je maar zo'n klein stukje ziet, want het klonk wel goed. En hij ging helemaal los, idd. Zonder drugs. :P :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140623592
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:18 schreef Jane het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wie ze als helden kiezen toch? Waylon koos Nirvana als één van de zijne, dus vandaar. Wel jammer dat je maar zo'n klein stukje ziet, want het klonk wel goed. En hij ging helemaal los, idd. Zonder drugs. :P :D
Ah ja, ik weet niks van dat feest af, ik zie tijdens het zappen wel eens fragmenten en dan ben ik blij dat ik er niet ben zeg maar :+

Jammer idd dat het niet een langer fragment was, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 juni 2014 @ 11:45:48 #97
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140626247
vrtpers twitterde op maandag 02-06-2014 om 11:12:33 Vanavond moet @IlseDeLange verstek geven voor #hotelm wegens ziekte; ook The Common Linnets spelen niet, wel Stoomboot en zij zingen Nina reageer retweet
-edit- Ik moet wel een beetje glimlachen om de mededeling "ook The Common Linnets spelen niet".
Nee, Jake in z'n eentje trekt al helemaal geen volle zalen, nee. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Jane op 02-06-2014 12:05:10 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140628423
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:18 schreef Jane het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wie ze als helden kiezen toch? Waylon koos Nirvana als één van de zijne, dus vandaar. Wel jammer dat je maar zo'n klein stukje ziet, want het klonk wel goed. En hij ging helemaal los, idd. Zonder drugs. :P :D
Waar treedt Waylon de komende tijd op? Dat smaakt naar meer :P (Nou niet Tuckerville noemen, daar ga ik niet heen :P )
  maandag 2 juni 2014 @ 13:53:18 #99
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140630743
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef icloud het volgende:

[..]

Waylon bestaat niet in het buitenland, slechts een achtergrond zangertje net als jake, ilse gaat dit echt wel uitbuiten
*kuch* Ook Ilse maakt in het buitenland nog niets klaar, slechts een provinciaaltje met een gitaartje en country liedjes. Ze loopt niet voor niets al jaren over de grenzen te leuren met haar materiaal, zonder ook maar enig resultaat. Wanneer zie je dat nou eens in?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_140630774
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah ja, ik weet niks van dat feest af, ik zie tijdens het zappen wel eens fragmenten en dan ben ik blij dat ik er niet ben zeg maar :+

Jammer idd dat het niet een langer fragment was, ja.
Je hebt de Helden van Amstel live en de Vrienden van Amstel live. Bij de Vrienden van Amstel live zingen Nederlandse artiesten nummers van elkaar (en vast ook weleens een cover). Bij de Helden van Amstel live spelen Nederlandse artiesten covers van hun muzikale 'helden'.
pi_140630838
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Je hebt de Helden van Amstel live en de Vrienden van Amstel live. Bij de Vrienden van Amstel live zingen Nederlandse artiesten nummers van elkaar (en vast ook weleens een cover). Bij de Helden van Amstel live spelen Nederlandse artiesten covers van hun muzikale 'helden'.
Aha, ik dacht dus dat het het eerste was :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:11:21 #102
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140631271
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Waar treedt Waylon de komende tijd op? Dat smaakt naar meer :P (Nou niet Tuckerville noemen, daar ga ik niet heen :P )
Op zijn site staan maar 3 data.

quote:
21 juni: Tuckerville - Stadion FC Twente
22 augustus: Glemmer Beach Festival - Lemmer
28 augustus: Meerlive - Hoofddorp
Op Tuckerville na niet echt 'de komende tijd'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140631688
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:05 schreef Jane het volgende:
Waylon neemt ondertussen nog gewoon de tijd om mensen desgevraagd advies te geven:

Gussem1 twitterde op zondag 01-06-2014 om 12:57:53 @waylonline Ik sta op het punt mee te doen aan een talentenshow, maar weet niet of dit imago-wijs slim is. Hoe heb jij dit gedaan na HGT? reageer retweet
waylonline twitterde op zondag 01-06-2014 om 13:20:33 Je imago ben je zelf! “@Gussem1: @waylonline Ik sta op het punt mee te doen aan een talentenshow, maar weet niet of dit imago-wijs slim is." reageer retweet
:D

Tja, of je het nu terecht of niet vindt dat hij besloten heeft om te stoppen met TCL (onder de omstandigheden), ik denk dat je sowieso kunt zeggen dat hij veel verstandiger met de consternatie van nu omgaat. Sowieso een stuk relaxter. Misschien is hij ook meer gewend qua jezelf wapenen tegen kritiek en vooroordelen en plukt hij daar nu de vruchten van.
Dat is natuurlijk nogal makkelijk, omdat hij degene is die er weinig 'schuld' aan heeft. Dus nauwelijks tot geen reden om hem te bekritiseren en dan is het niet zo moeilijk om relaxed te zijn.

Maar over Ilse: die Amerikanen zullen toch ook niet voor niets meedoen. Dus misschien heeft Ilse wel een 'dom' contract getekend waardoor ze met die Amerikaan zit opgescheept en weinig anders kan op dit moment.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_140635701
En hoe zijn de ontwikkelingen? Is het duo weer terug bij elkaar?

Ze doen het trouwens nog steeds goed zeg... esctracker.com
pi_140636295
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:53 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

*kuch* Ook Ilse maakt in het buitenland nog niets klaar, slechts een provinciaaltje met een gitaartje en country liedjes. Ze loopt niet voor niets al jaren over de grenzen te leuren met haar materiaal, zonder ook maar enig resultaat. Wanneer zie je dat nou eens in?
Haar buitenlandse carriere was voorheen inderdaad zeer magertjes, maar de afgelopen dagen heeft ze niet in de minste programma's gezeten, het is nu of nooit
  maandag 2 juni 2014 @ 17:08:13 #107
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140636792
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef icloud het volgende:

[..]

Haar buitenlandse carriere was voorheen inderdaad zeer magertjes
Daarom sloeg de post van Old_Pad nergens op. Ze waren beiden onbekend in het buitenland. Ik hoop dat 'het buitenland' Ilse platvraagt over de afwezigheid van Waylon, en de aanwezigheid van een Dodo waarmee het lang zo lekker niet klinkt als met Waylon. Want dat zal 'het buitenland' toch ook wel merken, dat de chemie tussen beiden volledig verdwenen is nu met die Sjeek, om over zijn gebrek aan zangtalent nog maar te zwijgen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_140636846
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Daarom sloeg de post van Old_Pad nergens op. Ze waren beiden onbekend in het buitenland. Ik hoop dat 'het buitenland' Ilse platvraagt over de afwezigheid van Waylon, en de aanwezigheid van een Dodo waarmee het lang zo lekker niet klinkt als met Waylon. Want dat zal 'het buitenland' toch ook wel merken, dat de chemie tussen beiden volledig verdwenen is nu met die Sjeek, om over zijn gebrek aan zangtalent nog maar te zwijgen.
als de filmpjes terug kijkt, dan zie dat het buitenland het niks kan schelen met wie ze optreed, ik vraag me zowiezo af of sommige zenders wel weten dat jake waylon niet is.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:14:10 #109
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140637034
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef icloud het volgende:
maar de afgelopen dagen heeft ze niet in de minste programma's gezeten, het is nu of nooit
Ik heb haar anders niet gezien bij Jools Holland? B-) Sorry, maar een internationale carrière betekent doorbreken in de UK en/of de USA. Leuk of niet, dat is gewoon hoe het is in de (pop-)muziekwereld. RTV-optredens bij onze buurtjes België en Duitsland, en - o, hoe exotisch - Oostenrijk, blijft gerommel in de marge.

Caro Emerald, die heeft een internationale carriere. En André Rieu - onze grootste superster - ook. Ilse nog bij Lange na niet. :') En inmiddels heeft ze zich al ziek gemeld bij de Belgen, dus het zal wel nooit worden dan. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140637141
Daar ben ik niet mee eens, een europese carriere zou haar enorm vooruit helpen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 17:23:57 #111
375570 crew  Cyan9
pi_140637350
Ze kan ook nog steeds echt ziek zijn hè.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:58:34 #112
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140638457
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb haar anders niet gezien bij Jools Holland? B-) Sorry, maar een internationale carrière betekent doorbreken in de UK en/of de USA. Leuk of niet, dat is gewoon hoe het is in de (pop-)muziekwereld. RTV-optredens bij onze buurtjes België en Duitsland, en - o, hoe exotisch - Oostenrijk, blijft gerommel in de marge.
Eens.

quote:
En André Rieu - onze grootste superster - ook.
God, wat haat id die man!! Klassieke muziek verkrachter!!

quote:
Ilse nog bij Lange na niet. :') En inmiddels heeft ze zich al ziek gemeld bij de Belgen, dus het zal wel nooit worden dan. B-)
_O-

Is dat de tweede afzegging al??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_140638497
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Unites het volgende:
En op 10 hier... ... http://www.mediatraffic.de/albums.htm
met 44.000 sales op 10 staan in de wereld. :') Die lijst is niet te vertrouwen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140638886
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef hole1988 het volgende:

[..]

met 44.000 sales op 10 staan in de wereld. :') Die lijst is niet te vertrouwen.
Zo vreemd is dat niet hoor :P
pi_140639065
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Jane het volgende:

[..]

Op zijn site staan maar 3 data.

[..]

Op Tuckerville na niet echt 'de komende tijd'.
Hopelijk komen er meer festivals ofzo bij :)
pi_140640081
RTL Boulevard zometeen over TCLgate.
~The present is all there is~
  maandag 2 juni 2014 @ 18:51:46 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140640108
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:58 schreef ElizabethR het volgende:

Is dat de tweede afzegging al??
Yep. Waylon wordt ervan beschuldigd (iig door die rare Rachel dan), maar Ilse doet het gewoon. :+

quote:
12s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:50 schreef grazz het volgende:
RTL Boulevard zometeen over TCLgate.
Oké, ik heb gezapt. Wee je gebeente als ik straks voor niks heb zitten kijken. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 2 juni 2014 @ 18:54:46 #118
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140640202
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Hopelijk komen er meer festivals ofzo bij :)
Ik heb clipjes zitten kijken op YouTube, maar godsamme, hij is nog veel beter dan ik dacht! Ik schaam me gewoon dat ik daar nu pas achter kom.

*wil ook naar een Waylon-concert
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140640412
Daphne: "Waylon en Ilse zouden in Groningen weer op het zelfde podium staan, maar Ilse kwam met een briefje van de dokter.."

Albert: "Haha.. }) "

Zometeen meer :P
~The present is all there is~
pi_140640537
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:01 schreef grazz het volgende:
Daphne: "Waylon en Ilse zouden in Groningen weer op het zelfde podium staan, maar Ilse kwam met een briefje van de dokter.."

Albert: "Haha.. }) "

Zometeen meer :P
Ze heeft zich ook afgemeld voor Hotel M. Dus het lijkt serieus.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_140640717
Tis weer net als vorige week denk ik. Ilse zou reageren en uiteindelijk hebben we de hele uitzending gewacht en werd er niks nieuws verteld -O-
~The present is all there is~
pi_140641034
Iedereen heeft het erover. Ook VanVelzen wil weten hoe het zit.
~The present is all there is~
  maandag 2 juni 2014 @ 19:16:19 #123
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140641039
Nou, van Velzen wil ook weten hoe het zit.... :Z
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 2 juni 2014 @ 19:18:24 #124
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140641132
Ik ga koken, ik hoor het wel
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140641396
Nu
~The present is all there is~
pi_140641417
Albert, valse nicht. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140641438
Waylon :')
~The present is all there is~
pi_140641444
Haha _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 2 juni 2014 @ 19:26:22 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_140641489
Jullie reacties: :')

Ik kijk niet, vandaar.
Geen idee wat er gezegd wordt :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_140641504
kut rtl, laten ze bn-ers praten die er geen zak mee te maken hebben en net zo veel wetens als wij :')
Ze smelten de kazen!
pi_140641538
Nou. Weer wat geleerd. :{
~The present is all there is~
pi_140641556
quote:
13s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef grazz het volgende:
Nou. Weer wat geleerd. :{
ik ook, dat ik nooit meer boulevard kijk
Ze smelten de kazen!
pi_140641593
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef Stickertje het volgende:

[..]

ik ook, dat ik nooit meer boulevard kijk
Ik blijf er telkens intrappen, maar tis echt GEEN showbizz-news, niks, gewoon niks.
~The present is all there is~
pi_140641627
Fijn ook dat Nielson de gelegenheid heeft gekregen om zijn mening te geven :O
~The present is all there is~
pi_140643098
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:28 schreef grazz het volgende:
Fijn ook dat Nielson de gelegenheid heeft gekregen om zijn mening te geven :O
hallo
het is nielson!!

:')

:')

...

:')

....
pi_140643417
Nielson?
Wie?
pi_140643460
En ik dacht... hoe, hoe...
pi_140648683
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:56 schreef grazz het volgende:
iTunes

Calm After the Storm
#1 Netherlands
#2 Austria
#7 Honduras

*O*
In Vlaanderen was het dit weekend nog altijd nummer 7 in de Ultratop.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:08:36 #139
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140649834
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef icloud het volgende:

[..]

Waylon bestaat niet in het buitenland, slechts een achtergrond zangertje net als jake, ilse gaat dit echt wel uitbuiten
Waylon mag nog niet eens de veters strikken van de schoentjes van Ilse.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 2 juni 2014 @ 22:09:44 #140
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140649895
dus Boulevard heeft ook weer een natte scheet gelaten. de gate die geen gate wil worden!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 2 juni 2014 @ 22:11:03 #141
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140649987
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Daarom sloeg de post van Old_Pad nergens op.
Mijn naam is Old_Pal. Ik ben je oude vriend. :)
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 2 juni 2014 @ 22:55:11 #142
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140652177
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waylon mag nog niet eens de veters strikken van de schoentjes van Ilse.
Nee, je hebt gelijk.

B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 2 juni 2014 @ 23:16:48 #143
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140653460
quote:
Owwwwwww O+ Supermuzikaal!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_140665309
Vanmorgen op de radio gehoord:

quote:
Column Eugène Roorda | Zoek een hoed

We zijn er allemaal naar op zoek. In de reclame, de kunst, de media en de politiek. Op zoek naar dat ene beeld dat in één klap zegt wat we bedoelen en dat zich in 3 seconden in miljoenen zielen brandt. Een plaatje dat boven zichzelf uitstijgt en iconisch blijkt in deze gefragmenteerde mediatijden.

Zo’n beeld is goud waard, dat begrijpt iedereen behalve Ilse de Lange. Nou vond ik dat altijd al een hysterisch giecheldoosje; te blij, te gulzig naar goedkeuring, teveel provincie.

Heb niks van dat hele songfestival gezien maar wel dat oogbrandende plaatje van die twee artiesten. Ilse als het fonkelende maagdje samen met die zachte donkere en dienende Waylon. Met hoed! Je zag meteen: dit beeld is episch, dit raakt, dit komt bij iedereen binnen en vooral: dit blijft hangen. Immers: het liedje is weinig bijzonder, de Common Linnets een naam van niks. Maar je ging het vanzelf mooi vinden door de ene “key visual” van die twee. Dat ene beeld: tientallen miljoenen euro’s waarde.

Nu blijkt het sprookje alweer uit voor het goed en wel begonnen is. Problemen over de creatieve gelijkwaardigheid en de tijdrovende inspanningen van een komende wereldtournee. Onzin natuurlijk. Ik bedoel: je kweelt jarenlang in kansloze bierbuikhonken en krijgt ineens de kans op een wereldwijde doelgroep. Kennelijk wilde Ilse de poen niet delen; iets anders kan ik er niet van maken. Zij gaat solo door met haar platform om haar “rootsy kant” te laten zien. Ze zingt die winnende song nu met een andere prima knaap, alleen ziet dat er totaal anders uit.

Of beter: het ziet er niet uit! Alle magie in een klap weg, dat ene beslissende merkbeeld helemaal naar de “gallemiezen”.

Juist die donkere stille man met hoed naast haar gaf haar performance precies de “bite” die de doorslag gaf in de internationale bijval. De Lange dacht dat het om haar muziekplaatje ging – de schat - maar het ging om dat andere plaatje. Dat plaatje met die hoed.

Als u dus iedereen op de banken wilt voor uw product of merk, vind een hoed, zet ‘m op. En bewaak dat beeld met alles wat u heeft.
Na te luisteren via: http://www.bnr.nl/opinie/(...)pinie:recentecolumns
pi_140667565
Ik dacht altijd dat Ilse wel slim was, maar dit doet ze ontzettend maar dan ook ontzettend dom. Weg sympathie, had nou maar gewoon met Waylon die tour gedaan, domme doos. Begrijpen kan ik het niet, zij moet toch ook snappen dat het succes komt door de combinatie en niet door haarzelf.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:25:17 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140667889
Ik had de uitzending bij RTLLN, na het ESF, nooit gezien, maar inmiddels bekeken via Youtube.
Die Ilse is toch niet helemaal 100, zou je denken? Wat een vreemd overdreven gedrag en dan die geplengde tranen er nog bij... :?

Ze leek me altijd wel sympathiek, maar ik vraag me inmiddels af of ze niet kierewiet is en is gaan geloven in haar eigen kleinemeisjessprookje. Je ziet Waylon ook af en toe wel kijken van 'Eeeehhhmmm doe even normaal.' :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 juni 2014 @ 14:31:45 #147
163650 Greys
pi_140668098
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:24 schreef Loohcs het volgende:
Maar over Ilse: die Amerikanen zullen toch ook niet voor niets meedoen. Dus misschien heeft Ilse wel een 'dom' contract getekend waardoor ze met die Amerikaan zit opgescheept en weinig anders kan op dit moment.
Die Amerikaan heeft het nummer meegeschreven :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 juni 2014 @ 14:31:58 #148
163650 Greys
pi_140668110
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef piglet het volgende:
Vanmorgen op de radio gehoord:

[..]

Na te luisteren via: http://www.bnr.nl/opinie/(...)pinie:recentecolumns
:D _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140669631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Die Amerikaan heeft het nummer meegeschreven :P
I know, maar misschien dat ze behalve royalties nog meer eisen hebben gesteld (qua bezetting en wiens 'team' mee mag doen). En dat Ilse daar dus mee akkoord is gegaan, mede omdat ze die 2e plaats ook niet zag aankomen. Als ze 15e waren geworden - of de finale niet eens gehaald hadden - was het 'dumpen' van Waylon imho niet zo'n groot issue geweest.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 juni 2014 @ 16:48:41 #150
163650 Greys
pi_140672586
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef Loohcs het volgende:

[..]

I know, maar misschien dat ze behalve royalties nog meer eisen hebben gesteld (qua bezetting en wiens 'team' mee mag doen). En dat Ilse daar dus mee akkoord is gegaan, mede omdat ze die 2e plaats ook niet zag aankomen. Als ze 15e waren geworden - of de finale niet eens gehaald hadden - was het 'dumpen' van Waylon imho niet zo'n groot issue geweest.
Oh zo bedoel je :)
Hm, ik weet het niet. Stel dat je vlak na het ESF naar een optreden van hen gaat, verwacht je daar toch stiekem wel ook Waylon. Ongeacht de eindklassering. Tenminste, dat zou ik hebben, na al die maanden 'hypen' zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140677195
German Singles chart

20 (21 - last week) Calm After the Storm

German Albums chart

15 (11 - last week) The Common Linnets

Doen ze best goed *O*
~The present is all there is~
pi_140677583
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef grazz het volgende:
German Singles chart

Doen ze best goed *O*
Wie precies?
dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:40:28 #153
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140678960
Alhoewel ik die BNR-column best grappig vind, denk ik toch dat de beste man de plank misslaat. Ik begrijp dat het een reclameman is en die kan waarschijnlijk alleen in termen van poen denken als uiteindelijke doel. Maar dit gaat niet over poen, daar ben ik wel van overtuigd. En niet alleen omdat Waylon zelf zegt dat het niet over geld gaat, maar omdat het m.i. ook niet erg logisch lijkt dat het daarom te doen is.

Want om welk geld zou het dan gaan? Niet om de royaltyverdeling van de verkoop van cd's. Dat is allang vastgelegd. En het zou ook raar zijn als 'succes op het ESF' daar iets aan zou veranderen. Dat zorgt er alleen voor dat er waarschijnlijk meer van verkocht worden en dat betekent automatisch dat Waylon er ook meer aan verdient. Als songwriter en als uitvoerende artiest. Ik vind het ook niet aannemelijk dat hij daar een slechte deal heeft gekregen. Het is niet de eerste plaat die hij maakt en bovendien gaan de platenmaatschappij en muziekuitgever volgens mij over dat soort dingen.
Voor die promotieoptredens voor radio en tv die Ilse en co. nu gedaan hebben in België, Duitsland en Oostenrijk krijgen ze waarschijnlijk helemaal niks, behalve een onkostenvergoeding. Het is immers de artiest die graag z'n plaatje wil promoten. Net als een schrijver die over z'n nieuwe boek komt praten bij DWDD ofzo.
Blijft over een eventuele buitenlandse tournee. Maar daar was en is vooralsnog helemaal geen sprake van. En ik denk zelf ook niet dat er dan van hem verwacht werd dat hij voor een habbekrats op zou treden en dat Ilse al het geld zou opstrijken ofzo.

Dit gaat gewoon om inspraak. Inspraak over welke promotieoptredens er wel of niet gedaan worden. Moet ik 'ludieke' dingen doen waar ik niet achter sta? Inspraak over de setlist, mochten er concerten gegeven gaan worden. Vullen we het alleen aan met Ilse-solonummers of ook met die van Waylon? Of met covers van Johnny Cash en June Carter? Als we op tournee gaan hebben we een hele band nodig i.p.v. 3 man, wie bepaalt de samenstelling? Mochten we toch weer nieuwe songs willen schrijven met TCL, met welke songwriters werken we dan samen? Mag ik meebepalen welke liedjes het dan worden? Dat soort dingen. Kortom, 'creatieve gelijkwaardigheid', zoals Waylon het zelf noemde.

De meneer van BNR vergeet dat muziek een kunstvorm is, waar dus ook andere dingen belangrijk zijn dan alleen geld. Natuurlijk, popmuziek als 'money making machine' bestaat wel (denk aan die bedachte boybands enzo), maar Waylon en Ilse vallen beiden niet in die categorie (nee, ik denk Ilse ook niet).
Ilse hunkert volgens mij vooral naar wereldroem, maar maakt daarbij 2 fouten. Ten eerste dat ze er vanuit gaat dat Waylon er precies zo over denkt als zij en ten tweede dat ze die roem éigenlijk liever niet wil delen, dus dat ze de touwtjes in handen wil houden zodat ze zichzelf steeds nét ietsje meer op de voorgrond kan zetten.

Ik denk dat Waylon best wereldroem wil, maar niet als hij daarin een rol moet vervullen waarin hij niets te zeggen heeft. Die reclameman zou het moeten vergelijken met een scenario waarin hij zelf gevraagd wordt om te komen werken bij het allerbekendste reclamebureau ter wereld, dat campagnes bedenkt voor de bekendste bedrijven. Geweldig! Alleen wordt hij daar dan wel receptionist. Het gezicht van het bedrijf voor alle bezoekers, maar zelfs als hij in die functie een beter inkomen zou verdienen dan nu, weet ik zeker dat hij het aanbod zou afslaan. Dan ineens zou geld voor hem ook een minder belangrijke rol spelen.

Sorry voor de lange post. :@
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140679219
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef grazz het volgende:
German Singles chart

20 (21 - last week) Calm After the Storm

German Albums chart

15 (11 - last week) The Common Linnets

Doen ze best goed *O*
Dat doet Conchita ze in elk geval niet na :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:03:12 #155
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140679786
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:40 schreef Jane het volgende:

Sorry voor de lange post. :@
Vind lange posts hier altijd leuk om te lezen.

Ik begin het nu toch wel erg raar te vinden dat Ilse nog steeds niet met een statement gekomen is. Ze heeft al die reacties op haar Facebook vast wel gelezen, daar zitten ook genoeg fans van haar bij.
Maar wel zichzelf heel verdacht ziekmelden, en om Waylon 'heenplannen'. Of zou ze druk in beraad zijn om er toch uit te komen?
Zou weleens willen zien wat er schuilgaat achter die hysterische blijdschap altijd. En dat ze nu eens met een serieus verhaal komt.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:32:33 #156
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_140681042
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef Jane het volgende:
Over vaag overkomen gesproken... Xander de B. in dit clipje. :')


Komt er op neer dat hij het ook niet weet, volgens mij. :+
wat zingen nielson en vanvelzen vals zeg..van roel ben ik t gewend, maar dacht dat nielson beter was live

verder loop ik al jarenlang te roepen hoe nep en gemaakt ilse altijd op mij overkomt..niemand snapte waar ik t over had, ook hier op dit forum..pas bij tvoh begonnen mensen t te zien... en ook nu door die niks aan de hand houding van haar zien meer mensen in dat ze gewoon aan t ontkennen wat iedereen al ziet

hoe lang wil dit volhouden, tot dat tv geweest is?
pi_140688315
quote:
NinoslavaKu
12 uur geleden

I have already heard this song in our shopping mall (Slovakia - Bratislava). But still haven´t heard Austrian song. For me it is a small sign that this song was a true winner (at least for me).
~The present is all there is~
pi_140689259
ondertussen op facebook:
Ilse DeLange
5 min. ·
Zo vandaag was een fijne dag zeg! Alweer 2 liedjes erbij.... Zo blij mee!!!! Joehoe:)
pi_140689961
Joehoe *O* , maar vergeet Waylon niet Ilse -O-
~The present is all there is~
pi_140690040
~The present is all there is~
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:28:14 #161
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_140690053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Jee2701 het volgende:
ondertussen op facebook:
Ilse DeLange
5 min. ·
Zo vandaag was een fijne dag zeg! Alweer 2 liedjes erbij.... Zo blij mee!!!! Joehoe:)
Al die reacties er onder ook over Waylon! _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:34:38 #162
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140690435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Jee2701 het volgende:
ondertussen op facebook:
Ilse DeLange
5 min. ·
Zo vandaag was een fijne dag zeg! Alweer 2 liedjes erbij.... Zo blij mee!!!! Joehoe:)
Kop nog steeds ferm in het zand dus. En het komt ook heel erg fake over. Ik heb en wil geen FB, maar voor zover ik het mag lezen, zie ik mensen nog steeds om Waylon roepen in de reacties. Gaat zeker nog door tot Tuckerville, denk ik.

En dan komt er een tweede album van TCL uit met die liedjes? Denkt ze dat dat ook maar een fractie van het succes wordt van het eerste? :?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 juni 2014 @ 01:04:42 #163
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140694198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Jee2701 het volgende:
ondertussen op facebook:
Ilse DeLange
5 min. ·
Zo vandaag was een fijne dag zeg! Alweer 2 liedjes erbij.... Zo blij mee!!!! Joehoe:)
Dit kan zo onderhand echt niet meer :')
Koel en donker bewaren
pi_140695311
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef icloud het volgende:
Daar ben ik niet mee eens, een europese carriere zou haar enorm vooruit helpen
Zo'n egoistische tang gun je toch geen internationale carriere?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:08:09 #165
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140696463
Oh, Sjeek is naar huis, btw.

jetheridgemusic twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 07:41:31 Toodles dearest Netherlands. See you soon. reageer retweet
IlseDeLange twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 07:58:44 @jetheridgemusic see you soon!!! Safe trip!! X reageer retweet
Nou, dat was dan de Europese promotietour, denk ik? Joehoe! (ofzo)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 04-06-2014 08:20:54 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140698631
Ja ik ben nog steeds een fan van Ilse maar dit pakt ze echt niet handig aan allemaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 12:56:10 #167
163650 Greys
pi_140702861
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef grazz het volgende:
Joehoe *O* , maar vergeet Waylon niet Ilse -O-
Dat is al een gepasseerd station ben ik bang :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 12:57:21 #168
163650 Greys
pi_140702891
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:08 schreef Jane het volgende:
Oh, Sjeek is naar huis, btw.

jetheridgemusic twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 07:41:31 Toodles dearest Netherlands. See you soon. reageer retweet
IlseDeLange twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 07:58:44 @jetheridgemusic see you soon!!! Safe trip!! X reageer retweet
Nou, dat was dan de Europese promotietour, denk ik? Joehoe! (ofzo)
Ah, dan toch met Waylon op Tuckerville dus.
Ze zal idd wel moeten, want als ze dáár met Jake zou hebben gezongen terwijl Waylon in de locatie aanwezig is voor zijn eigen nummers, had het publiek haar compleet uitgejouwd. En terecht, dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:55:52 #169
300082 roos85
JUICHEN!
pi_140704637
Zijn de Team Waylon shirts al klaar?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_140704676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 01:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit kan zo onderhand echt niet meer :')
Ik kon niet verwoorden wat ik dacht, maar dit vat het wel samen. Wat een flauwekul. Dat doorschrijven, die smiley ook, "joehoe" :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:45:16 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140705900
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kon niet verwoorden wat ik dacht, maar dit vat het wel samen. Wat een flauwekul. Dat doorschrijven, die smiley ook, "joehoe" :')
Ik had precies hetzelfde! :D

Wat een vreemd gedoe is dit geworden. 8)7 Ik begin zo langzamerhand te denken dat Waylon beter af is op dit moment. Als hij het ESF al poppenkast vond, dan is theater Ilse ook niets voor hem.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_140710378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah, dan toch met Waylon op Tuckerville dus.
Ze zal idd wel moeten, want als ze dáár met Jake zou hebben gezongen terwijl Waylon in de locatie aanwezig is voor zijn eigen nummers, had het publiek haar compleet uitgejouwd. En terecht, dan.
Fout tuckerville is een contractuele verplichting, in het contract van waylon is opgenomen dat hij beschikbaar moest zijn tot een week na het songfestival en voor tuckerville

Voor beide is het een contractuele verplichting trouwens, ilse kan op haar kop gaan staan maar op tuckerville moet ze waylon accepteren naast haar.

[ Bericht 8% gewijzigd door icloud op 04-06-2014 17:27:13 ]
pi_140711056
Oke, hun carrière in het buitenland kunnen ze op hun buikschrijven denk ik :)
pi_140712323
Nederlandse duo's en het ESF eindigt op de één of andere manier altijd in een topklassering en daarna vaak in ellende. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:23:10 #175
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140712995
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik begin zo langzamerhand te denken dat Waylon beter af is op dit moment. Als hij het ESF al poppenkast vond, dan is theater Ilse ook niets voor hem.
Oh, zonder twijfel denk ik. En hij komt op mij ook een soort van opgelucht over, iig sinds dat interview bij Humberto Tan n.a.v. #waariswaylon. Hij staat denk ik gewoon achter zijn beslissing, en dat is altijd een fijn gevoel, ondanks het feit dat hij natuurlijk ook wel teleurgesteld is/was bij de gedachte aan hoe het had kúnnen zijn. Maar het kon niet met Ilse, dus dan maar liever voor jezelf kiezen i.p.v. je principes/dromen/ziel/whatever verloochenen.

Ik denk trouwens dat Waylon ook véél minder op ziet tegen Tuckerville dan Ilse op dit moment. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:38:03 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140713410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:22 schreef Unites het volgende:
Oke, hun carrière in het buitenland kunnen ze op hun buikschrijven denk ik :)
Dat lijkt me wel, ja. :') Maar het verschil tussen beiden is dat het gebrek aan erkenning in het buitenland (blijkbaar, gezien de tranen) al jaren een grote frustratie was voor Ilse en dat dat voor Waylon niet (of iig een stuk minder) lijkt te gelden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140714577
net weer effe jenkende ilse bij blvd
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:12:48 #178
300082 roos85
JUICHEN!
pi_140714627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef JaneDoe het volgende:
net weer effe jenkende ilse bij blvd
Wadan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_140714863
lees net op twitter dat de party Ilse respectloos neer heeft gezet... iemand al gelezen? klinkt wel spannend liefdesfoto van Ilse en Jake :o
pi_140714998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef Jee2701 het volgende:
lees net op twitter dat de party Ilse respectloos neer heeft gezet... iemand al gelezen? klinkt wel spannend liefdesfoto van Ilse en Jake :o [ afbeelding ]
http://www.weekbladparty.nl/index.php/overparty/column-ton-de-wit:

Vorige week zorgde onze coverstory over de breuk tussen Ilse en Waylon voor een storm aan publiciteit. De shownieuwsprogramma’s op tv, de kranten en de praatprogramma’s hadden het maar over een ding: Ilse en Waylon. U als trouwe Party-lezeres wist dit schokkende nieuws dus al eerste. Ik waarschuw u maar alvast: bij de andere bladen leest u deze week het ’oude verhaal’ over Ilse en Waylon, maar in deze Party nieuwe onthullingen over het meest succesvolle ’Songfestival’-duo van de afgelopen 30 jaar, dat nu op zo’n trieste wijze uit
elkaar dreigt te vallen. Als ze allebei hun ego even opzij hadden kunnen zetten, hadden ze werkelijk miljoenen kunnen verdienen met het ’Songfestival’-succes. Want het wordt steeds duidelijker, Conchita heeft weliswaar gewonnen omdat er even een statement moest worden gemaakt, maar de echte winnaars waren toch echt Ilse en Waylon. Doodzonde dat ze er nu zo’n puinhoop van maken… Wij ontdekten dat Ilse DeLange, van wie werkelijk iedereen in Nederland houdt, al sinds vorig jaar een meer dan vriendschappelijke relatie heeft met de Amerikaan Jake Etherigde, (de nep Waylon) met wie ze nu overal in Europa ’Calm After The Storm’ zingt. Op zijn Facebook (ik weet niet of de foto er nu nog opstaat) zien we in januari al hoe Ilse en Jake zich prima vermaken tijdens een avondje uit in Amsterdam. Met haar hoofd heel intiem op zijn schouder wandelen ze arm in arm. Op pagina 8 en 9 alle spannende details over deze bijzondere vriendschap.
pi_140715154
zou dit de beruchte foto zijn? valt me een beetje tegen :P
pi_140715185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:24 schreef Jee2701 het volgende:
zou dit de beruchte foto zijn? valt me een beetje tegen :P
[ afbeelding ]
Als dat een liefdesfoto voor moet stellen... :N
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:53:51 #183
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140716382
Nou, wat een 'liefdesfoto'. :')

Maareh... jankende Ilse in blvd? Die oude beelden uit RTL Late Night of was dit een nieuwe huilbui?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:04:19 #184
300082 roos85
JUICHEN!
pi_140716931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Als dat een liefdesfoto voor moet stellen... :N
De liefde spat er vanaf he ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_140717060
fantasie hebben ze bij de bladen wel :')
pi_140717269
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef Jane het volgende:
Nou, wat een 'liefdesfoto'. :')

Maareh... jankende Ilse in blvd? Die oude beelden uit RTL Late Night of was dit een nieuwe huilbui?
dat eerste, ze blikten samen met humberto terug op zijn seizoen en toen lieten ze een aantal beelden achter elkaar zien...waaronder huilende ilse

ik had dat nog niet gezien...channant!!
pi_140717330
wat is er zo respectloos aan dat artikel en foto?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 20:15:02 #188
163650 Greys
pi_140717451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:03 schreef icloud het volgende:

[..]

Fout tuckerville is een contractuele verplichting, in het contract van waylon is opgenomen dat hij beschikbaar moest zijn tot een week na het songfestival en voor tuckerville
Fout? Wat precies klopte er niet aan wat ik zei? Volgens mij zijn we het eens? :)
(Ze hád daar Waylon gewoon zijn eigen nummers kunnen laten zingen, dat gaat hij ook zeker alsnog doen volgens zijn contract, en ze hád dan op zich voor Jake kunnen kiezen om het nummer het The Common Linnets mee te zingen. Had niemand zijn/haar contract gebroken :P

quote:
Voor beide is het een contractuele verplichting trouwens, ilse kan op haar kop gaan staan maar op tuckerville moet ze waylon accepteren naast haar.
Wát een geweldige sfeer zal dat opleveren he? :o

Ze zullen elkaar niet in de haren vliegen, maar dat het geen goede acteurs zijn blijkt al weken, je voelt al een tijd dat er iets is. Hoop dat ze het nog een beetje goed praten voor Tuckerville, anders heeft dat een awkward sfeertje straks :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 20:17:41 #189
163650 Greys
pi_140717581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:22 schreef Unites het volgende:
Oke, hun carrière in het buitenland kunnen ze op hun buikschrijven denk ik :)
Waarom? Ik meen me te herinneren dat ze in Amerika (ik zag wat tweets van Amerikaanse radiostations langs komen ook heel erg op ze zaten te wachten). Is dat al van de baan dan? Jake is terug, maar dat kan ook betekenen dat Ilse na Tuckerville - en dat is al snel - naar Amerika vertrekt om samen met Jake de Amerikaanse radiostations langs te gaan.

Ik denk niet dat ze dat laten schieten eerlijk gezegd....
En dat is misschien ook waarom ze nu ineens zó veel haast heeft om die nieuwe nummers te schrijven. Want die nummers van Waylon moeten misschien worden vervangen, als ze daar concerten gaan geven? Of is ze nú alweer al die nieuwe nummers uit de grond aan het stampen voor een nieuw TCL album? Dat zou wel erg rap zijn ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:28:10 #190
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140718178
Als er echt serieuze interesse was (voor TCL zonder Waylon) in de VS, dan zou ze daar echt wel naartoe zijn gegaan hoor, ff tussendoor. Je moet het ijzer smeden als het heet is, want het koelt ook weer razendsnel af.

Ze wil het inderdaad al jaren. Ook verhuizen is geen probleem.

quote:
Succes in de VS
Hoewel Ilse al jaren droomt van succes in de Verenigde Staten, zet ze er niet alles voor op het spel. "Als het mislukt, wil ik nog wel in hetzelfde huis kunnen blijven wonen en dezelfde dingen kunnen blijven doen."
Toch sluit de blondine niet uit dat ze ooit verkast naar bijvoorbeeld Los Angeles. "Maar het moet wel reëel zijn. Ik ga geen geld verspillen door daarheen te verhuizen terwijl ik hele dagen op de bank tv lig te kijken."

Schuldig
Vergoossen volgt zijn vriendin naar de Verenigde Staten. In het begin van hun relatie voelde DeLange zich soms schuldig, omdat 'het altijd over mij ging'. "Het is echter steeds duidelijker geworden hoe belangrijk hij is voor mijn carrière", zegt de zangeres over haar geliefde.
"Bart heeft een uitstekende mensenkennis en een feilloos zakelijk instinct. De groei die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, is mede dankzij hem. Daarom zeg ik altijd: we hebben samen één carrière."
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)og-niet-trouwen.html
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:33:13 #191
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140718495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Greys het volgende:

Wát een geweldige sfeer zal dat opleveren he? :o

Ze zullen elkaar niet in de haren vliegen, maar dat het geen goede acteurs zijn blijkt al weken, je voelt al een tijd dat er iets is. Hoop dat ze het nog een beetje goed praten voor Tuckerville, anders heeft dat een awkward sfeertje straks :D
Ik weet niet hoor, maar ik denk dat Waylon daar best stralend op het podium zal staan. Misschien dat hij dan niet naar Ilse gaat staan lachen en knipogen, maar wel naar het publiek. Voor hem natuurlijk toch ook weer een kans om nog eens te laten zien hoe het is als hij er wel bij is. ;) En sowieso zegt 'ie dat hij optreden het leukste vindt wat er is, dus zolang er publiek bij is zal hij zich wel vermaken, denk ik.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 20:33:17 #192
163650 Greys
pi_140718502
Maar ze had toch best veel contractuele dingetjes (lees: gewoon eigen optredens) de afgelopen weken? Dus misschien kon ze niet eerder naar Amerika ;)

Maar dat eerder slimmer was geweest ben ik met je eens. Ik zou het alleen nog niet helemáál uitvlakken.

Hadden we deze al hier? Ik vind hem echt leuk _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 20:34:46 #193
163650 Greys
pi_140718600
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik denk dat Waylon daar best stralend op het podium zal staan. Misschien dat hij dan niet naar Ilse gaat staan lachen en knipogen, maar wel naar het publiek. Voor hem natuurlijk toch ook weer een kans om nog eens te laten zien hoe het is als hij er wel bij is. ;) En sowieso zegt 'ie dat hij optreden het leukste vindt wat er is, dus zolang er publiek bij is zal hij zich wel vermaken, denk ik.
Ja HIJ wel idd, geloof ik ook wel :D
Die heeft ook een flinke boost gekregen van dat Heren van Amstel ding laatst (of wat was het ook alweer? Helden nog iets, ik moet meer water drinken, ik vergeet alles :') ) waar iedereen zo tof tegen hem deed.

Ik bedoelde het idd meer vanuit haar gezien, ik denk dat zij er best tegenop ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:39:30 #194
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140718930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Greys het volgende:

Hadden we deze al hier? Ik vind hem echt leuk _O-

Tof! :D _O_
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:52:16 #195
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140719759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef Greys het volgende:

Die heeft ook een flinke boost gekregen van dat Heren van Amstel ding laatst (of wat was het ook alweer? Helden nog iets, ik moet meer water drinken, ik vergeet alles :') ) waar iedereen zo tof tegen hem deed.

Sowieso lijkt de sympathie van 'Hilversum' ook veel meer naar Waylon uit te gaan. Door zijn verklaring, maar ik denk eigenlijk dat hij wat dat betreft ook al een voorsprong had. Best een graag geziene gast in diverse programma's, volgens mij. DWDD, RTL-LN, enzovoort. Aardige gozer die nooit te beroerd is om in je programma te komen (zelfs als hij geen cd te promoten heeft) en met z'n gitaar aan tafel even een mooi liedje te zingen. En zo nodig vertelt hij er nog een goed verhaal bij ook. Daar win je vrienden mee, natuurlijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 20:56:54 #196
163650 Greys
pi_140720064
Als ik er van te voren geld op had moeten zetten, had ik 100% gegokt dat alle sympathie naar Ilse uit zou gaan. Het lieve blonde hypere meisje tegenover de gast met het drugsverleden. Maar het lijkt inderdaad voornamelijk andersom uit te pakken. Wat een beetje nette 'verklaring' achteraf al niet kan doen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:04:21 #197
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140720644
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef Greys het volgende:
Het lieve blonde hypere meisje tegenover de gast met het drugsverleden. Maar het lijkt inderdaad voornamelijk andersom uit te pakken.
Btw, ik heb :') Shownieuws :') van afgelopen vrijdag nog zitten terugkijken (wat deze 'gate' al niet met een mens doet ;( )en daarin sprong nota bene Evert Santegoeds nog voor hem in de bres. Nee, hij zit echt niet aan de drugs, volgens Evert. Nou, dat zal dan idd wel kloppen, nietwaar? Anders had hij er allang een sappig verhaal van gemaakt. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:18:30 #198
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_140728430
quote:
Waylon Music
7 min. ·

Hello everybody,

Het is alweer een aantal dagen geleden dus leek het me slim om iets van me te laten horen voordat ze weer kamervragen gaan stellen;) Allereerst hartelijk dank voor al jullie lieve, mooie en eerlijke berichtjes op mijn Facebook/Twitter enz.

Ontzettend mooi om te lezen hoe begaan jullie zijn met de muziek van ”The Common Linnets” en hoe het jullie raakt.

Ondanks alle positieve reacties ben ik wel geschrokken van een hoop reacties naar Ilse toe. Het is nooit mijn bedoeling geweest om deze storm los te maken. Ik wilde eerlijk naar jullie zijn voor wat betreft mijn keuzes en ook geen verwarring laten ontstaan over het verschijnen van Ilse met iemand anders in het buitenland.

Nogmaals dat is haar goed recht en ook mijn keuze om het niet te doen.

Ilse verdiend het zeker niet om zo te worden neergehaald, laten we daar dan ook nu mee stoppen.
Tenslotte hebben we samen bijgedragen aan dit succes en ook al gaat Ilse dit vanaf nu met iemand anders doen, dan zal ik altijd een onderdeel blijven van de basis van waaruit dit is ontstaan. Dus kan mijn trots en daarmee de trots naar het toekomstige succes van TCL altijd oprecht zijn. Wij hebben een prachtig eerbetoon achtergelaten naar al onze helden en ik weet zeker dat ze van bovenaf glunderend toekijken.

We gaan beiden door met het maken van mooie dingen, dat zijn we aan jullie verplicht.

Good luck and love!
Waylon
https://www.facebook.com/waylonmusic?fref=nf
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 23:48:31 #199
163650 Greys
pi_140729785
Klinkt alsof Ilse er een paar krokodillentranen uit heeft geperst :D :')

Maar wederom: veel kudo's voor Waylon voor zijn manier van hiermee omgaan en hoe stijlvol en zonder moddergooien hij dit doet. Ik zou het hem niet nadoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:50:18 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_140729878
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:48 schreef Greys het volgende:

Ik zou het hem niet nadoen.
Dat is z'n tiepmiep, zelf zit hij schuimend aan de drugs :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 23:51:29 #201
163650 Greys
pi_140729931
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:50 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is z'n tiepmiep, zelf zit hij schuimend aan de drugs :Y
Oh ja, dat vergeet ik steeds :{
Hangt lallend in de kroonluchter nu natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:54:43 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_140730063
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef Greys het volgende:

Oh ja, dat vergeet ik steeds :{
Hangt lallend in de kroonluchter nu natuurlijk.
Maar even eerlijk, ik heb geen twitter of facebook.
Is hij actief op sociale media of blijft het bij dit soort persberichten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juni 2014 @ 23:58:22 #203
163650 Greys
pi_140730240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:54 schreef APK het volgende:

[..]

Maar even eerlijk, ik heb geen twitter of facebook.
Is hij actief op sociale media of blijft het bij dit soort persberichten?
Vooral tijdens de weken in Kopenhagen postte hij wel twintig keer per dag zijn eigen telefoonfilmpjes en telefoonfoto's van achter de schermen. Ook tijdens het signeren enzo toen ze weer terug waren en van aankomst Schiphol.
Op twitter geeft hij soms ook antwoorden aan mensen waarvan je eigenlijk wel kunt zien dat het hem gewoon zelf is, aan de persoonlijke manier van schrijven. Denk wel dat hij het gewoon is, hoor.
(Ilse ook, trouwens).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140730274
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
Klinkt alsof Ilse er een paar krokodillentranen uit heeft geperst :D :')

Maar wederom: veel kudo's voor Waylon voor zijn manier van hiermee omgaan en hoe stijlvol en zonder moddergooien hij dit doet. Ik zou het hem niet nadoen.
Ik neem toch aan dat Ilse en hij ondertussen wel eens gepraat hebben hierover? Waylon klinkt nu erg 'poeslief'. Tja hij denkt misschien aan Tuckerville, en hoopt zo een beetje de sfeer op te krikken.. Daarnaast, het is een klein wereldje, de muziekwereld.. Ilse en hij zullen elkaar vast en zeker de komende jaren nog wel op wat festivals tegenkomen, dus om het bonje te laten...
pi_140730312
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:50 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is z'n tiepmiep, zelf zit hij schuimend aan de drugs :Y
Ehm... :@ als het de tiepmiep was geweest, had er " Ilse verdient....etc" gestaan...naïef als ik ben ga ik er dus vanuit dat het niet een vertegenwoordiger is geweest :@

En verder...ik ben erg benieuwd hoe er over een jaar op al deze toestanden teruggekeken wordt..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 00:00:39 #206
163650 Greys
pi_140730364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat Ilse en hij ondertussen wel eens gepraat hebben hierover? Waylon klinkt nu erg 'poeslief'. Tja hij denkt misschien aan Tuckerville, en hoopt zo een beetje de sfeer op te krikken.. Daarnaast, het is een klein wereldje, de muziekwereld.. Ilse en hij zullen elkaar vast en zeker de komende jaren nog wel op wat festivals tegenkomen, dus om het bonje te laten...
Ik zou dat niet zomaar aan durven nemen dat hij en Ilse hier ondertussen wel over gepraat hebben. Echt geen idee, ze negeert hem nog steeds straal in haar eigen berichten, dus weet niet of ze inmiddels gereageerd heeft op 'zijn laatste schrijven' :+

Maar dat hij zo hoopt de sfeer op te krikken denk ik ook wel ja. Het zou haar alleen sieren als dat óók van haar kant zou komen, want voorlopig hoor ik hem op tv alleen maar aardige dingen over haar zeggen en heeft hij nu twee keer veren in haar reet gestoken in FB berichten, maar zwijgt zij nog steeds in alle toonaarden :) Als zij nou ook gewoon eens iets aardigs schrijft...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:03:18 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_140730486
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Vooral tijdens de weken in Kopenhagen postte hij wel twintig keer per dag zijn eigen telefoonfilmpjes en telefoonfoto's van achter de schermen. Ook tijdens het signeren enzo toen ze weer terug waren en van aankomst Schiphol.
Op twitter geeft hij soms ook antwoorden aan mensen waarvan je eigenlijk wel kunt zien dat het hem gewoon zelf is, aan de persoonlijke manier van schrijven. Denk wel dat hij het gewoon is, hoor.
(Ilse ook, trouwens).
Maar sindsdien post hij dus nauwelijks meer, alleen nog maar persberichtachtige dingen?
Vind het niet echt rocksterachtig :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_140730497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou dat niet zomaar aan durven nemen dat hij en Ilse hier ondertussen wel over gepraat hebben. Echt geen idee, ze negeert hem nog steeds straal in haar eigen berichten, dus weet niet of ze inmiddels gereageerd heeft op 'zijn laatste schrijven' :+

Maar dat hij zo hoopt de sfeer op te krikken denk ik ook wel ja. Het zou haar alleen sieren als dat óók van haar kant zou komen, want voorlopig hoor ik hem op tv alleen maar aardige dingen over haar zeggen en heeft hij nu twee keer veren in haar reet gestoken in FB berichten, maar zwijgt zij nog steeds in alle toonaarden :) Als zij nou ook gewoon eens iets aardigs schrijft...
Haha tja Ilse het ijskonijn (sorry Waylon maar ik heb toch mijn mening wel een béétje over haar klaar :P ) zou ook wel eens nog steeds niks gezegd kunnen hebben... *zucht*
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:04:16 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_140730527
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:59 schreef Eowyn5 het volgende:

Ehm... :@ als het de tiepmiep was geweest, had er " Ilse verdient....etc" gestaan...naïef als ik ben ga ik er dus vanuit dat het niet een vertegenwoordiger is geweest :@
Dat was wel lelijk ja :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 00:06:20 #210
163650 Greys
pi_140730613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Haha tja Ilse het ijskonijn (sorry Waylon maar ik heb toch mijn mening wel een béétje over haar klaar :P ) zou ook wel eens nog steeds niks gezegd kunnen hebben... *zucht*
Ik vind het ook echt te kinderachtig voor woorden :')
Wat een stampvoetende kutkleuter, zij. Sorry :D Zet goddomme je trots eens opzij en geef die gast één vriendelijk woord van dank na zijn mede-deelname aan het ESF waaraan je je succes nu te danken hebt. Heeft ze nog niet één keer gezegd.
Andersom doet hij niet anders, zo ongeveer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140730881
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt te kinderachtig voor woorden :')
Wat een stampvoetende kutkleuter, zij. Sorry :D Zet goddomme je trots eens opzij en geef die gast één vriendelijk woord van dank na zijn mede-deelname aan het ESF waaraan je je succes nu te danken hebt. Heeft ze nog niet één keer gezegd.
Andersom doet hij niet anders, zo ongeveer.
Ben het helemaal met je eens. Zij zal wel boos zijn dat hij niet achter haar aan huppelde ofzo, en dat hij het in de media heeft gegooid.. Maar daar heeft ze toch echt ook zelf aan meegewerkt. Maar inderdaad, ze heeft volgensmij nog geen een keer iets gezegd dat ze dankbaar was dat Waylon mee heeft gedaan. Sterker nog, ze kwam meer op mij over alsof ze het maar een blok aan d'r been vond :') Nou goed, ik ga slapen :Z :W
  PR en moderator donderdag 5 juni 2014 @ 01:24:02 #212
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140732728
Maar wacht even, want nou snap ik dus nog steeds niet waaróm The Common Linnets nou verdergaan zonder Waylon :?

In elk geval houdt mijn 'fanschap' daar wel op, dan :') Domme zet imo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 01:33:20 #213
163650 Greys
pi_140732886
Voor zover zijn uitlatingen bij RTL Late Night waar waren (en dat zal, anders hadden Ilse en/of JB ofzo daar vast inmiddels al láng op gereageerd?) wilde hij wel door, maar 'zijn er daar wel twee voor nodig'. Zij wilde óók wel door, maar niet als ze hem daarvoor er meer creatief bij moest betrekken en meer waardering moest geven. Want die twee dingen wilde hij als voorwaarde qua doorgaan, creatieve gelijkwaardigheid en waardering. Kreeg 'ie niet, dus koos hij er voor om geen tweede viool te blijven spelen.
Volgens mij komt het daar op neer. En tot Ilse het tegendeel beweert houd ik het daar maar op, zit niets anders op :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 5 juni 2014 @ 01:41:28 #214
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140733002
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef Greys het volgende:
Voor zover zijn uitlatingen bij RTL Late Night waar waren (en dat zal, anders hadden Ilse en/of JB ofzo daar vast inmiddels al láng op gereageerd?) wilde hij wel door, maar 'zijn er daar wel twee voor nodig'. Zij wilde óók wel door, maar niet als ze hem daarvoor er meer creatief bij moest betrekken en meer waardering moest geven. Want die twee dingen wilde hij als voorwaarde qua doorgaan, creatieve gelijkwaardigheid en waardering. Kreeg 'ie niet, dus koos hij er voor om geen tweede viool te blijven spelen.
Volgens mij komt het daar op neer. En tot Ilse het tegendeel beweert houd ik het daar maar op, zit niets anders op :+
Nou, vind het maar vaag, hoor. Ook echt denken dat TCL nog succesvol zullen zijn zo :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_140734518
Die jake is nu ook weg. Ben wel benieuwd wie nu straks met Ilse staat te zingen.
12 juni is ze bij Hotel M.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 5 juni 2014 @ 08:27:29 #216
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140735088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Greys het volgende:

Ik zou dat niet zomaar aan durven nemen dat hij en Ilse hier ondertussen wel over gepraat hebben. Echt geen idee, ze negeert hem nog steeds straal in haar eigen berichten, dus weet niet of ze inmiddels gereageerd heeft op 'zijn laatste schrijven' :+

Ik denk zelf eigenlijk dat Ilse er behoorlijk doorheen zit op dit moment, mede door alle kritiek. Dat zal Waylon ook wel gehoord hebben, van haarzelf of - waarschijnlijker - via anderen. Het is een klein wereldje, idd. Ik denk dat hij niet het gevoel wil hebben dat dat zijn schuld is, dus daarom dit berichtje.

Tja, ontzettend netjes weer natuurlijk (ondanks de spelfout :+). Door hemzelf geschreven, maar daar was ik eigenlijk bij die vorige n.a.v. #waariswaylon ook al van overtuigd. (In dit interview staat trouwens ook nog iets over zijn onbevangenheid m.b.t. social media: http://www.fabiantakx.nl/files/2011/11/BM2011_4_000IntWaylon.pdf)
Hij laat zichzelf door dit hele gebeuren heen zien als een soort toonbeeld van fatsoen, lievigheid, echtheid en oprechtheid. Zíjn reputatie is alleen maar gestegen. Dat hij muzikaal was en mooi kon zingen wisten de meesten wel, maar veel mensen (waaronder ikzelf) hebben nu de ongefundeerde vooroordelen die ze hadden over hem ook overboord gegooid. Hij heeft er een hoop fans bijgekregen, denk ik.

En Ilse? Tja, haar reputatie is wel beschadigd. Het 'vrolijke buurmeisje' spelen werkt niet meer en blijkbaar heeft ze geen idee hoe het dan wel moet. En het tragische (en ironische) is natuurlijk dat Waylon daar niks aan kan veranderen, al schrijft hij nog honderd van dit soort lieve berichtjes.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140735516
Denk eigenlijk dat dit hele gedoe ook weinig afdoet aan dat imago/reputatie bij het gros van Nederland.

Daarvoor heeft ze dat imago al te lang (en zorgvuldig) opgebouwd en denk niet dat dit daar veel aan verandert. Misschien op dit moment nog wel, maar waarschijnlijk is iedereen in september (of wanneer Ilse weer te zien is in The Voice bijvoorbeeld, geen idee wanneer dat is) alweer vergeten wat er ook alweer aan de hand was bij dat Songfestival, hoe heftig dit hele gedoe ook is/was.

(Gelukkig zijn we op FOK dan gewoon bij topic 193 8-) )
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:17:14 #218
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_140735842
Mijn mening is dat Waylon gewoon veel en veel meer klasse in zijn ene wenkbrauw heeft dan Ilse in haar hele giebelkont. Het verschil in openheid is werkelijk opmerkelijk. Ik ben Ilse fan af en Waylon fan op.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_140736273
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef Greys het volgende:
Voor zover zijn uitlatingen bij RTL Late Night waar waren (en dat zal, anders hadden Ilse en/of JB ofzo daar vast inmiddels al láng op gereageerd?) wilde hij wel door, maar 'zijn er daar wel twee voor nodig'. Zij wilde óók wel door, maar niet als ze hem daarvoor er meer creatief bij moest betrekken en meer waardering moest geven. Want die twee dingen wilde hij als voorwaarde qua doorgaan, creatieve gelijkwaardigheid en waardering. Kreeg 'ie niet, dus koos hij er voor om geen tweede viool te blijven spelen.
Volgens mij komt het daar op neer. En tot Ilse het tegendeel beweert houd ik het daar maar op, zit niets anders op :+
Ik ben nog steeds Team Waylon. Maar ook al bracht hij het netjes, hij zette Ilse wel te kakken dat hij nooit een antwoord op zijn laatste schrijven heeft gekregen. Had hij ook best privé kunnen houden, als je het echt netjes wilt doen. Maar goed, op een gegeven moment moet je ook wat als iedereen vraagt waar je bent.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:59:59 #220
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140736829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:17 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn mening is dat Waylon gewoon veel en veel meer klasse in zijn ene wenkbrauw heeft dan Ilse in haar hele giebelkont.


Ik dacht dat er ook één was met 'De Wenkbrauw', maar die kan ik niet meer vinden, dus dan deze maar.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140738624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Fout? Wat precies klopte er niet aan wat ik zei? Volgens mij zijn we het eens? :)
(Ze hád daar Waylon gewoon zijn eigen nummers kunnen laten zingen, dat gaat hij ook zeker alsnog doen volgens zijn contract, en ze hád dan op zich voor Jake kunnen kiezen om het nummer het The Common Linnets mee te zingen. Had niemand zijn/haar contract gebroken :P
Dat mag dus niet, ze moeten de commont linnets doen in de orginele opstelling, daarvoor is juist het contract afgesloten, waylon wilde zekerheid dat hij op tukkerville niet vervangen zou worden door een andere pipo(of jake, ilse had immers bedongen dat ze in wisselende samenstelling mocht optreden), dus wat ilse ook doet of zegt maar optreden als de commont linnets op tcukerville met jake is onmogelijk, ze komt voor tuckerville niet onder waylon uit.

Of ze wel of niet eigen nummers daarna mogen doen is afhankelijk van de organisatie.
quote:
Wát een geweldige sfeer zal dat opleveren he? :o

Ze zullen elkaar niet in de haren vliegen, maar dat het geen goede acteurs zijn blijkt al weken, je voelt al een tijd dat er iets is. Hoop dat ze het nog een beetje goed praten voor Tuckerville, anders heeft dat een awkward sfeertje straks :D
Het zal niet geweldig zijn, het is een verplichte samenwerking.

[ Bericht 0% gewijzigd door icloud op 05-06-2014 11:28:04 ]
pi_140738787
quote:
Wat een nette verklaring _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140738865
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat een nette verklaring _O_
Door dit geneuzel met Ilse stijgt zijn populariteit alleen maar. En er wordt over hem gesproken. Win-win. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 12:23:30 #224
163650 Greys
pi_140741060
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds Team Waylon. Maar ook al bracht hij het netjes, hij zette Ilse wel te kakken dat hij nooit een antwoord op zijn laatste schrijven heeft gekregen. Had hij ook best privé kunnen houden, als je het echt netjes wilt doen. Maar goed, op een gegeven moment moet je ook wat als iedereen vraagt waar je bent.
Hij móest wel idd denk ik. Hij was trending op twitter met dat #waariswaylon en de drugsgrappen waren niet van de lucht. Hij kwam hier toch al als 'minste' uit qua zakelijke deal en royalties, om zijn eigen naam nog een beetje (terecht, in dit geval, waarschijnlijk) te zuiveren van alle mysterie móest hij wel iets zeggen. En hij bleef keurig over haar, dat hij zei dat zij niet meer reageerde op zijn laatste schrijven kwam omdat er door Humberto (ook terecht :D ) doorgezaagd werd over waarom ze er niet gewoon uit konden komen, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 12:24:23 #225
163650 Greys
pi_140741084
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:59 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat er ook één was met 'De Wenkbrauw', maar die kan ik niet meer vinden, dus dan deze maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:26:48 #226
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140741168
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa! :9 O+ _O_ *; ;)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:34:38 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140741435
Goed PR-bureau heeft Waylon. Hij weet zich perfect neer te zetten als de betrouwbare, integere zanger met een rauw randje (drugsverleden) die zijn vrienden/partners niet laat zakken en kiest voor authenticiteit.
Zijn verklaringen komen ook steeds net op het juiste moment, net voor dat je verwacht dat Ilse met een verklaring komt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 13:05:34 #228
163650 Greys
pi_140742476
Waylon heeft kuikens. Die ene kijkt wel stoer idd B-)

waylonline twitterde op donderdag 05-06-2014 om 13:02:49 We hebben kuikens... Dit is volgens mij het haantje!! #badmotherfucker http://t.co/xBiv8zJFhz reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:13:40 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140742783
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Goed PR-bureau heeft Waylon. Hij weet zich perfect neer te zetten als de betrouwbare, integere zanger met een rauw randje (drugsverleden) die zijn vrienden/partners niet laat zakken en kiest voor authenticiteit.
Zijn verklaringen komen ook steeds net op het juiste moment, net voor dat je verwacht dat Ilse met een verklaring komt.
Gewiekst ook hoe ze die authentieke DT-fout er in verzonnen! Ze worden steeds gehaaider, die PR-bureaus die de kop op steken bij allerlei artisten. Wel vreemd dat Waylon zich er wel eentje, maar Ilse er zich geen kan permitteren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 13:17:27 #230
163650 Greys
pi_140742929
waylonline twitterde op zondag 01-06-2014 om 13:20:33 Je imago ben je zelf! “@Gussem1: @waylonline Ik sta op het punt mee te doen aan een talentenshow, maar weet niet of dit imago-wijs slim is." reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:24:18 #231
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140743171
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gewiekst ook hoe ze die authentieke DT-fout er in verzonnen! Ze worden steeds gehaaider, die PR-bureaus die de kop op steken bij allerlei artisten. Wel vreemd dat Waylon zich er wel eentje, maar Ilse er zich geen kan permitteren.
:D Inderdaad.
En dan die kuikens er nog bij.... kosten noch moeite worden gespaard! 8-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:47:27 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140743982
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gewiekst ook hoe ze die authentieke DT-fout er in verzonnen! Ze worden steeds gehaaider, die PR-bureaus die de kop op steken bij allerlei artisten. Wel vreemd dat Waylon zich er wel eentje, maar Ilse er zich geen kan permitteren.
Het verbaast mij eerder dat Ilse zich schijnbaar niet laat ondersteunen op dit gebied.
Jullie doen net of het een schande is om met een PR-bureau samen te werken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:54:06 #233
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140744264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het verbaast mij eerder dat Ilse zich schijnbaar niet laat ondersteunen op dit gebied.
Jullie doen net of het een schande is om met een PR-bureau samen te werken.
Neuh, geen schande, maar we - of iig IK - geloof totaal niet dat deze berichten van Waylon van een PR-bureau (of zijn manager) afkomstig zijn. De manager adviseert hem wel, denk ik, maar hij schrijft het zelf.
Ilse heeft natuurlijk ook een manager en die zal haar waarschijnlijk ook wel adviseren. Maar dat doet 'ie óf niet goed óf ze luistert er niet naar. Ik vermoed het laatste, trouwens.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 13:54:14 #234
163650 Greys
pi_140744270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het verbaast mij eerder dat Ilse zich schijnbaar niet laat ondersteunen op dit gebied.
Jullie doen net of het een schande is om met een PR-bureau samen te werken.
Ik denk stiekem niet dat Waylon een PR-bureau heeft, dat is het meer :P
Vooral als je kijkt dat hij alle filmpjes en posts op FB en twitter toch wel overduidelijk zelf er op zet, gezien hetgeen hij er steeds bij schreef etc. Zijn manager heb je ook amper/niet gehoord, behalve dat ze 'hem had geadviseerd toch maar even iets te zeggen' na al die stilte.
Hij kan dit volgens mij prima zelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140744389
Ik denk, of gok, dat Ilse misschien ook beter stilte kan houden, hier komt zo'n discussie uit als ze gaat praten. De discussie wordt groter en het maakt het nog erger want dan moet ze vertellen dat ze het alleen wilde doen en waarom het niet (meer) met Waylon kon. BAM. En dan barst de bom :')
Ik denk dat ze er ook het beste aan doet om stil te blijven, dit krijg je niet rechtgetrokken :D
Wachten tot het overwaait.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 13:59:30 #236
163650 Greys
pi_140744429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk, of gok, dat Ilse misschien ook beter stilte kan houden, hier komt zo'n discussie uit als ze gaat praten. De discussie wordt groter en het maakt het nog erger want dan moet ze vertellen dat ze het alleen wilde doen en waarom het niet (meer) met Waylon kon. BAM. En dan barst de bom :')
Ik denk dat ze er ook het beste aan doet om stil te blijven, dit krijg je niet rechtgetrokken :D
Wachten tot het overwaait.
Behalve als ze gewoon een heel goed punt zou hebben, dan zou ze gewoon kunnen praten. Grote blauwe ogen opzetten, de nette waarheid zeggen (als die netjes zou ZIJN :P ) en klaar. Maar ik denk dat ze zelf idd ook denkt dat ze dit niet meer fatsoenlijk recht kan breien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:00:50 #237
123170 alors
zlata1234
pi_140744488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Behalve als ze gewoon een heel goed punt zou hebben, dan zou ze gewoon kunnen praten. Grote blauwe ogen opzetten, de nette waarheid zeggen (als die netjes zou ZIJN :P ) en klaar. Maar ik denk dat ze zelf idd ook denkt dat ze dit niet meer fatsoenlijk recht kan breien :D
I could say I'm sorry, but I don't wanna lie...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_140744558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Behalve als ze gewoon een heel goed punt zou hebben, dan zou ze gewoon kunnen praten. Grote blauwe ogen opzetten, de nette waarheid zeggen (als die netjes zou ZIJN :P ) en klaar. Maar ik denk dat ze zelf idd ook denkt dat ze dit niet meer fatsoenlijk recht kan breien :D
Als ze met de billen bloot zou gaan en zou bevestigen wat Waylon al gezegd heeft (indien dit ook de waarheid voor haar is), dan zou dat wellicht wel punten scoren.
Maar dan nog heb je mensen die blijven piepen dat ze te dominant is en dat Waylon ruimte heeft verdiend.
Beter dit. Dan blijft het vaag en krijgen we het nooit voor 200% bevestigd :D Dús kan Waylon ook gelogen hebben, etc, etc. :+

Ik denk ook niet dat Waylon met een PR-bureau bezig is. Die is toch te rock & roll en gooit gewoon zelf op gevoel wat dingen uit zijn mouw. :)
Maar wie weet is hij, net als met zang, wel heel professioneel en helpen ze hem hierbij.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 14:07:14 #239
163650 Greys
pi_140744672
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef alors het volgende:

[..]

I could say I'm sorry, but I don't wanna lie...
_O- Ja. Nou. Inderdaad :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:07:23 #240
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140744677
Als Waylon gelogen zou hebben, dan zou er wel degelijk een reactie van Ilse en co. gekomen zijn. Ik denk dat iedereen dat wel op z'n klompen aanvoelt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 14:08:02 #241
163650 Greys
pi_140744695
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef Jane het volgende:
Als Waylon gelogen zou hebben, dan zou er wel degelijk een reactie van Ilse gekomen zijn. Ik denk dat iedereen dat wel op z'n klompen aanvoelt.
En indien niet van Ilse zelf, dan zeker wel van haar manager, of die JB Meijers oid die daar toch een flinke vinger in de pap heeft. Denk ik ook :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:08:08 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140744699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het verbaast mij eerder dat Ilse zich schijnbaar niet laat ondersteunen op dit gebied.
Jullie doen net of het een schande is om met een PR-bureau samen te werken.
Ik heb er, ook vanuit mijn beroep, niet veel mee op nee.
Maar weet ook dat het redelijk gemeengoed is.

Ik heb dan zelfs nog een hogere pet van die nonsens op dan jij, vermoed ik, want ik kan me niet voorstellen dat Waylons kuikens uit een dergelijke koker komen. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 14:08:59 #243
163650 Greys
pi_140744719
Nee, ik denk niet dat een PR-bureau zijn kuikens badmotherfuckers zou noemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:13:41 #244
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140744870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:08 schreef Greys het volgende:

[..]

En indien niet van Ilse zelf, dan zeker wel van haar manager, of die JB Meijers oid die daar toch een flinke vinger in de pap heeft. Denk ik ook :)
JB Meijers die éigenlijk een beetje de plek van Waylon bij TCL heeft ingenomen (en dus niet Sjeek). Tenminste, dat is het gevoel dat ik kreeg toen ik Calm Before The Storm zat te kijken. Hij noemde Waylon ook totaal niet. Het ging alleen nog maar over hoe hij en Ilse samenwerkten, terwijl het in de eerste anderhalf uur van de docu nog ging over Ilse, Waylon en Daniel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 05-06-2014 14:19:16 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:43:43 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140745858
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:08 schreef Greys het volgende:
Nee, ik denk niet dat een PR-bureau zijn kuikens badmotherfuckers zou noemen.
Een goed pr-bureau blijft dicht bij zijn klant. >:O Ik zie een markt :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 14:49:43 #247
163650 Greys
pi_140746084
Dat zinnetje in dat Telegraafartikel. "De zanger lijkt duidelijk iets geleerd te hebben van #waariswaylon " :')

Wel een badass foto bij dat stuk. Inclusief wenkbrauw. 14.gif

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140750899
cover door José James
http://giel.vara.nl/media/316281
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 17:46:34 #249
163650 Greys
pi_140752210
Mediacourant twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:52:09 Dennie Christian wil naar Eurovisie Songfestival - http://t.co/2tUpQwrKJn reageer retweet
Joepie! Dennie Christian! Hoeba hap! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 05-06-2014 17:54:01 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 17:48:12 #250
163650 Greys
pi_140752250
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:02 schreef hole1988 het volgende:
cover door José James
http://giel.vara.nl/media/316281
Oef :X :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140752405
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:46 schreef Greys het volgende:
Mediacourant twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:52:09 Dennie Christian wil naar Eurovisie Songfestival - http://t.co/2tUpQwrKJn reageer retweet
Joepie! Dennie Christian! Hoeba hap! *O*
:') !!

Dikke schlagerzanger met laatste Top 10-hit in de jaren '70 wil naar het ESF zou een meer realistische titel zijn...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 17:54:26 #252
163650 Greys
pi_140752421
HoebaHoebaHoebaNEE!

Wie zet de petitie op!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140752610
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:46 schreef Greys het volgende:
Mediacourant twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:52:09 Dennie Christian wil naar Eurovisie Songfestival - http://t.co/2tUpQwrKJn reageer retweet
Joepie! Dennie Christian! Hoeba hap! *O*
Als hij niet voor Nederland gaat vind ik het prima
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2014 @ 18:01:36 #254
43556 miss_dynastie
pi_140752629
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:54 schreef Greys het volgende:
HoebaHoebaHoebaNEE!

Wie zet de petitie op!?
Nee? Ik ben voor! Namens België of Duitsland, bedoel ik dan 8-)
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:09:25 #255
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140752830
Dennie Christian. :X

Zat trouwens nog te denken... Als ik Ilses PR-persoon zou zijn, zou ik adviseren om ook een berichtje op haar FB te zetten waarin ze vraagt om dan ook te kappen met de kutreacties richting Waylon (want die zijn er ook natuurlijk, hoewel minder). To return the favour, zeg maar. Zou best positief overkomen, denk ik. Maar ja...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 18:27:30 #256
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_140753317
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:46 schreef Greys het volgende:
Mediacourant twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:52:09 Dennie Christian wil naar Eurovisie Songfestival - http://t.co/2tUpQwrKJn reageer retweet
Joepie! Dennie Christian! Hoeba hap! *O*
;( :') :') :') :') :') :')

Waar halen zulke figuren toch het idee vandaan, dat iemand van de TROS dat aan hem gaan voorstellen. Nee. Gewoon nee.

:')

Edit: de arrogantie, omdat ze verdorie 20miljoen jaar geleden eens een hitje gehad hebben. :N :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 18:31:57 #257
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_140753450
Weetje wat een puick plan is! The common linnets maar dan 30 jaar ouder, doen we nog een duet. Met Corry Konings als blond zangeresje, en pleuren we die Dennie christian een hoed op z'n kop. Eens kijken of tie ook 'n wenkbrauw kan doen. *rilling* Instant win zeg ik je!!1! :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:38:14 #258
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140755710
Tuckerville is live via Radio 2 te volgen.
quote:
Volg rechtstreeks Tuckerville via de radio.
donderdag, 05 juni 2014 18:56
Op zaterdag 21 juni is het Tuckerville Festival, met Ilse DeLange en Waylon als hoofdact in Enschede in de Grolsch Veste. Naast The Common Linnets als hoofdact, zijn er optredens van De Dijk, Daniël Lohues en Tim Knol als special guests. Radio 2 doet rechtstreeks verslag van het evenement en polst de sfeer bij concertgangers. Luisteraars horen live tracks van het concert en interviews met de artiesten.

Radio 2 ;
De optredende artiesten nemen luisteraars mee in een muzikale Mid West sfeer. Op het Americana festijn zingen de muzikanten muziek die is afgeleid van de originele country, folk en blues in een modern jasje, aangevuld met hun eigen repertoire. Radio 2 brengt de bezoekers op 21 juni van 16.00 tot 18.00 uur op het gezellige voorplein in de stemming voor Tuckerville. Het radiostation blikt vooruit op het concert en Radio 2 talenten treden op. Van 18.00 tot 24.00 uur hoor je op Radio 2 een live verslag van de avond, met ieder uur tracks van het concert, sfeerimpressies, interviews met artiesten en Tuckerville bezoekers.
http://www.desterrenparad(...)erville-via-de-radio
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140755922
Mooi bericht van Waylon. Maar ook jammer dat nu weer wordt bevestigd dat ze na Tuckerville niet samen verder gaan :'( voor de 1000e keer, het had zo mooi kunnen zijn.

Dat gehaat op Ilse heb ik niet heel goed begrepen. Dat zij bepaalde acties heeft moeten nemen onder druk die vervolgens ten koste gaan van de samenwerking en het succes met Waylon maken haar echt niet meteen een bitch of een ijskoningin :') . Nu plaatst Waylon een bericht en dus moet Ilse ook een bericht schrijven waarin ze Waylon onder andere bedankt? Waarom? Om bijv. te laten zien aan haar fans en anderen dat ze toch niet zo'n bitch is als sommigen denken. :? Ze moet alleen iets schrijven als ze daar zelf achter staat en niet omdat er een groep mensen, of haar eigens fans of de media daar om vragen. Ik ben ervan overtuigd dat zij en Waylon nog steeds goed met elkaar op kunnen schieten en het samen ook leuk kunnen hebben (de media wil ook graag uitvergroten he). Dat gaan we tijdens Tuckerville nog wel terug zien. En ik geloof ook absoluut dat ze Waylon zal bedanken, misschien tijdens Tuckerville en anders in een persoonlijk gesprek. Dat vind ik persoonlijk belangrijker. Zolang het maar oprecht is en daar geloof ik Ilse wel in. En ik denk dat iemand als Waylon dat meer kan waarderen ipv een berichtje te plaatsen en hoppa klaar. Ilse verliest misschien wat fans, maar ze (ja, en ook Waylon) heeft er dankzij het ESF ook vele fans bijgekregen.
~The present is all there is~
pi_140755948
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:38 schreef Jane het volgende:
Tuckerville is live via Radio 2 te volgen.

[..]

http://www.desterrenparad(...)erville-via-de-radio
Oh tof *O*
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 19:56:33 #261
375570 crew  Cyan9
pi_140756377
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef grazz het volgende:
Mooi bericht van Waylon. Maar ook jammer dat nu weer wordt bevestigd dat ze na Tuckerville niet samen verder gaan :'( voor de 1000e keer, het had zo mooi kunnen zijn.

Dat gehaat op Ilse heb ik niet heel goed begrepen. Dat zij bepaalde acties heeft moeten nemen onder druk die vervolgens ten koste gaan van de samenwerking en het succes met Waylon maken haar echt niet meteen een bitch of een ijskoningin :') . Nu plaatst Waylon een bericht en dus moet Ilse ook een bericht schrijven waarin ze Waylon onder andere bedankt? Waarom? Om bijv. te laten zien aan haar fans en anderen dat ze toch niet zo'n bitch is als sommigen denken. :? Ze moet alleen iets schrijven als ze daar zelf achter staat en niet omdat er een groep mensen, of haar eigens fans of de media daar om vragen. Ik ben ervan overtuigd dat zij en Waylon nog steeds goed met elkaar op kunnen schieten en het samen ook leuk kunnen hebben (de media wil ook graag uitvergroten he). Dat gaan we tijdens Tuckerville nog wel terug zien. En ik geloof ook absoluut dat ze Waylon zal bedanken, misschien tijdens Tuckerville en anders in een persoonlijk gesprek. Dat vind ik persoonlijk belangrijker. Zolang het maar oprecht is en daar geloof ik Ilse wel in. En ik denk dat iemand als Waylon dat meer kan waarderen ipv een berichtje te plaatsen en hoppa klaar. Ilse verliest misschien wat fans, maar ze (ja, en ook Waylon) heeft er dankzij het ESF ook vele fans bijgekregen.
Eens. Het wordt nu veel te veel uitvergroot.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2014 @ 20:45:38 #262
368283 ato
pi_140758342
OOk eens met je Grazz..

Ik hoor Calm after the storm best wel vaak en wat is het een mooie plaat.
Ik ben er best wel trots op hoor..
Life can be a bitch, so like it..
pi_140760871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:45 schreef ato het volgende:
OOk eens met je Grazz..

Ik hoor Calm after the storm best wel vaak en wat is het een mooie plaat.
Ik ben er best wel trots op hoor..
Vandaag 2 x op het werk gehoord (sky radio :D ) wel tof als het voorbij komt. Heb dan de neiging om de volume omhoog te gooien, maar weet niet of collega's dat kunnen waarderen :{w

Trouwens, in Oostenrijk is CATS voorbij RLAP gegaan en staan nu op nummer 2 in de officiele charts. Album gaat va 8 naar 6.

In IJsland is CATS het meest gedraaide lied op de radio http://www.tonlist.is/Music/Chartlist/267
~The present is all there is~
pi_140761768
In Oostenrijk doen ze het echt heel goed. Ohnee, ,ze' in de meervoudsvorm bestaat niet meer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 22:08:39 #265
163650 Greys
pi_140761869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee? Ik ben voor! Namens België of Duitsland, bedoel ik dan 8-)
Maar hij wil dat de TROS hem vraagt.
DOE IETS!!!! VOOR HET TE LAAT IS!!! :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140762698
wie houdt dit account bij? Ilse?
https://twitter.com/CommonLinnets
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 22:32:01 #267
163650 Greys
pi_140762909
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef grazz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat zij en Waylon nog steeds goed met elkaar op kunnen schieten en het samen ook leuk kunnen hebben (de media wil ook graag uitvergroten he).
Eens met de rest van je post, behalve met dit stukje hierboven ;)

Misschien dat ze inmíddels gepraat hebben en het wéér goed met elkaar kunnen vinden (al betwijfel ik dat, gezien haar recente 'ziek' zijn), maar je merkte aan het RTLLN gesprek van Waylon - en o.a. aan het feit dat ze elkaar niet eens áánkeken (!!) toen bleek dat ze naar de finale gingen, laat staan knuffelden o.i.d. - dat er van 'nog steeds' geen sprake is. Het is ernstig bekoeld (geweest).

Ik denk dat je het nu iets te rooskleurig ziet, als ze nog steeds goed met elkaar op kunnen schieten had ze ook wel gewoon gereageerd op zijn schrijven, hadden ze elkaar om de hals gevallen toen bleek dat ze de finale hadden gehaald, had ze hem heus wel één keer genoemd op twitter/FB etc. Denk ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 juni 2014 @ 22:32:59 #268
163650 Greys
pi_140762950
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef grazz het volgende:
Maar ook jammer dat nu weer wordt bevestigd dat ze na Tuckerville niet samen verder gaan :'( voor de 1000e keer, het had zo mooi kunnen zijn.
Oh en dit ja. Had heel graag nog veel meer van hen samen gehoord en gezien. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:33:42 #269
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140765849
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef grazz het volgende:
Nu plaatst Waylon een bericht en dus moet Ilse ook een bericht schrijven waarin ze Waylon onder andere bedankt?
Ik weet niet of dit een reactie op mij was, maar zo ja, ik zei niet dat ze dat moet doen hè? Ik zei alleen dat ik het zou aanraden als ik haar PR-adviseur was geweest. :P Omdat we het over PR-figuren gehad hadden enzo. ;)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 11:35:12 #271
163650 Greys
pi_140774745
"Eurovision Rockstar" :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140775018
Deze poster is nou exact wat ik laatst een keer schreef:

quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij oogt gewoon internationaal. Straalt sex uit en heeft ongeveer alle zelfvertrouwen die zij mist.

Van Ilse kan je dit soort dingen (poster dus) amper maken.

Leuke poster van Waylon!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 11:53:45 #273
163650 Greys
pi_140775274
Wel een beetje raar filmpje dat er bij hoort :D


(Behalve die beginfoto van dat filmpje :9 )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 11:59:31 #274
163650 Greys
pi_140775424
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:12:15 #275
300082 roos85
JUICHEN!
pi_140775771
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:53 schreef Greys het volgende:
Wel een beetje raar filmpje dat er bij hoort :D


(Behalve die beginfoto van dat filmpje :9 )
Dat filmpje :') :D

Maar damn wat is Waylon toch sexy :9~
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:24:34 #276
194695 franklop
Fran knock
pi_140776065
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:24:45 #277
194695 franklop
Fran knock
pi_140776068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:12 schreef roos85 het volgende:

[..]
Maar damn wat is Waylon toch sexy :9~
Ahum
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 12:30:26 #278
163650 Greys
pi_140776189
quote:
Die stond hierboven idd al, ik moest heel hard lachen :D
(Maar dit is handiger zo met youtube :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:31:24 #279
194695 franklop
Fran knock
pi_140776210
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Die stond hierboven idd al, ik moest heel hard lachen :D
(Maar dit is handiger zo met youtube :P )
Ah zag dat niet (wss doordat niet het youtube clipje gelijk te zien was)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 12:32:40 #280
163650 Greys
pi_140776238
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:31 schreef franklop het volgende:

[..]

Ah zag dat niet (wss doordat niet het youtube clipje gelijk te zien was)
Geeft niet, dit is handiger om op FB te zetten, dus dank :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:33:07 #281
300082 roos85
JUICHEN!
pi_140776252
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 12:51:11 #282
163650 Greys
pi_140776672
Ik moet zo hard lachen om dat geleuter tussendoor in die parodie, wat meer aan het eind _O-
Dat lachje van 'Waylon' en dat jengelende Alllllllmuhlowwwwwwse gezeur van 'Ilse' :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:10:20 #283
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140777143
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:24 schreef franklop het volgende:

[..]

Ahum
What's wrong? Mag de waarheid niet meer gezegd worden? 8-) :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juni 2014 @ 13:18:33 #284
163650 Greys
pi_140777389
Jake is toch terug? Benieuwd met wie ze dit optreden gaat doen dan:

Edwin_Meijster twitterde op woensdag 04-06-2014 om 22:01:17 THE COMMON LINNETS NEWSFLASH: @CommonLinnets spelen op 12 juni bij @HotelMtv (TV Uitzending op België Één) reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:28:03 #285
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140777714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:18 schreef Greys het volgende:
Jake is toch terug? Benieuwd met wie ze dit optreden gaat doen dan:

Edwin_Meijster twitterde op woensdag 04-06-2014 om 22:01:17 THE COMMON LINNETS NEWSFLASH: @CommonLinnets spelen op 12 juni bij @HotelMtv (TV Uitzending op België Één) reageer retweet
Met een hologram van Waylon, denk ik. B-)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140778252
Als je http://esctracker.com/ er weer eens bijpakt is het toch eeuwig zonde dat we in het jaar van CATS een vrouw met een baard en een politiek statement erbij hadden. Overduidelijk het beste liedje van het songfestival en toch 2e worden ;(

Over 2 weken staan we nog steeds in veel landen genoteerd en is de rest waarschijnlijk nog verder teruggevallen...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_140781560
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:31 schreef franklop het volgende:

[..]

Ah zag dat niet (wss doordat niet het youtube clipje gelijk te zien was)
Deze is veel handiger inderdaad ^O^ Ik hoorde het op de radio dus zocht het op de site v/h programma. En zag daar niet op een handigere manier staan :)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 16:33:33 #288
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140783181
Begrijp ik goed dat Ilse het nu met Blof doet? Die hebben elkaar dan wel gevonden, wmb. :{w

Ja, ik ben zo'n :r Blof :r-hater.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140783842
Op de nieuwe plaat van blof staat idd een liedje samen met Ilse... maar da's al van voor het esf...
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:01:28 #290
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140783889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef Jee2701 het volgende:
Op de nieuwe plaat van blof staat idd een liedje samen met Ilse... maar da's al van voor het esf...
Begrijp ik nu ook, ja. Maar ik heb ze beide nooit zo gevolgd, dus ik kom er nu pas achter. Sorry.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140786084
songfestivalNL twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 13:14:17 Waar ze in de meeste landen in dalende lijn zitten stijgen @CommonLinnets in Oostenrijk van 5 naar 2 en in Duitsland van 21 naar 20 #promo reageer retweet
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140786138
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:33 schreef Jane het volgende:

Ja, ik ben zo'n :r Blof :r-hater.
+1
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_140787473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens met de rest van je post, behalve met dit stukje hierboven ;)

Misschien dat ze inmíddels gepraat hebben en het wéér goed met elkaar kunnen vinden (al betwijfel ik dat, gezien haar recente 'ziek' zijn), maar je merkte aan het RTLLN gesprek van Waylon - en o.a. aan het feit dat ze elkaar niet eens áánkeken (!!) toen bleek dat ze naar de finale gingen, laat staan knuffelden o.i.d. - dat er van 'nog steeds' geen sprake is. Het is ernstig bekoeld (geweest).

Ik denk dat je het nu iets te rooskleurig ziet, als ze nog steeds goed met elkaar op kunnen schieten had ze ook wel gewoon gereageerd op zijn schrijven, hadden ze elkaar om de hals gevallen toen bleek dat ze de finale hadden gehaald, had ze hem heus wel één keer genoemd op twitter/FB etc. Denk ik :)
Niet echt opgelet dat ze elkaar niet aankeken, maar misschien deden ze dat niet bewust? Toen alle finalisten op het podium moesten komen en een fotomoment hadden zag ik wel dat Waylon een arm om Ilse deed geloof ik (foto hieronder). Tijdens de finale heb ik wat momenten gezien waarop ze elkaar aankeken wanneer ze 12p kregen. Kan het ook niet zo zijn dat Waylons liefje verschrikkelijk jaloers is, en dat Waylon bewust wat afstand bewaard van Ilse? Ilse en Waylon zouden mooie kids krijgen :@ :')







~The present is all there is~
pi_140787845
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit een reactie op mij was, maar zo ja, ik zei niet dat ze dat moet doen hè? Ik zei alleen dat ik het zou aanraden als ik haar PR-adviseur was geweest. :P Omdat we het over PR-figuren gehad hadden enzo. ;)
Nee, ik zag meerdere reacties en misschien waren die wel van jou :@ Heb niet begrepen dat het vanuit de gedachten van een PR-adviseur zou komen. Een PR-adviseur kijkt er denk ik vanuit een ander perspectief naar, professioneler. Maar zet een groep PR-adviseurs bij elkaar en ook dan zouden er verschillende adviezen ontstaan. Ik reageerde meer vanuit mijn eigen gevoel, omdat ik het eh vervelend vond voor Ilse dat ze van die k*t reacties kreeg, maar dat hoort ook bij het artiest zijn i guess.
~The present is all there is~
pi_140787918
quote:
Oke hier kan ik dan wel weer om lachen
~The present is all there is~
pi_140787928
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
"Eurovision Rockstar" :D

[ afbeelding ]
Ja dat gaat ie volgend jaar bewijzen :P
~The present is all there is~
pi_140788016
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:45 schreef Knipoogje het volgende:
Als je http://esctracker.com/ er weer eens bijpakt is het toch eeuwig zonde dat we in het jaar van CATS een vrouw met een baard en een politiek statement erbij hadden. Overduidelijk het beste liedje van het songfestival en toch 2e worden ;(

Over 2 weken staan we nog steeds in veel landen genoteerd en is de rest waarschijnlijk nog verder teruggevallen...
Ja i feel the pain bro ;( en in ESCTracker wordt alleen iTunes geteld, terwijl ze in een aantal officiele charts blijkbaar ook erg goed scoren. Als je die meetelt stelt de rest niks meer voor :6
~The present is all there is~
pi_140788041
sorry voor m'n gespam (?) :D :X *O*
~The present is all there is~
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:04:15 #299
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140788197
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef grazz het volgende:

Kan het ook niet zo zijn dat Waylons liefje verschrikkelijk jaloers is, en dat Waylon bewust wat afstand bewaard van Ilse? Ilse en Waylon zouden mooie kids krijgen :@ :')

:D

Sorry, ik lach jou niet uit, maar ik vind dit wel hilarisch! :D Ik ken z'n vriendin uiteraard totaal niet, maar als ze inderdaad zo jaloers zou zijn, krijgt ze nog een zwaar leven aan de arm van Waylon, vrees ik. :+ Ik bedoel niet eens dat hij dingen verkeerd zou doen (ik ken hem natuurlijk ook niet persoonlijk), maar genoeg vrouwen/meisjes die zich constant aan zijn voeten werpen.

Maareh... alle gekheid op een stokje... ik denk niet dat dat het is, hoor. Ik vrees dat Greys wel gelijk heeft. Geen slaande ruzie misschien, maar wel een ernstig bekoelde relatie, ook toen al. Of iig een houding van 'Oké, dit doen we nog even, maar hierna hoef ik gelukkig niet meer met je samen te werken'. En toen werden ze 2e en dat maakte dat Waylon dacht "laat ik toch nog een keer een hand uitsteken naar Ilse". Maar ik denk dat Ilse op dat moment plan B al in werking had laten treden en een vliegticket voor Jake geregeld had. Misschien dat ze daarom ook niet op zijn 'schrijven' gereageerd heeft? Durfde misschien niet te zeggen dat hij al ingewisseld was?

-edit- Leuke foto's trouwens :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140788521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze poster is nou exact wat ik laatst een keer schreef:

[..]

Van Ilse kan je dit soort dingen (poster dus) amper maken.

Leuke poster van Waylon!
Wat een vrouwennijd. :')

'Waylon oogt internationaal'...sowieso al een vage term. Waarom in hemelsnaam zou je van Ilse zo'n poster amper kunnen maken? Sowieso is 80% visagie en fotograaf en acteren kan ze ook wel zoals we weten (dus een stoere of [insert wat je wil hebben] blik lukt dan ook wel).

Voorlopig hebben beiden geen internationale carrière, dus dat internationaal ogen helpt niet veel.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:45:30 #301
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_140789389
Wat mij betreft sluiten we de boel en is dit het einde van de reeks topics.. Waylon is een loser, laten we het daar maar op houden.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')