Ze had de voorgaande jaren ook geen enorm Europees/Wereldpodium als het ESF natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Als we twintig jaar geleden zouden leven, zouden er heel wat meer Hitkrantposters van Waylon boven meisjesbedden geplakt worden dan dat Ilse ergens zou hangen.
En zij weet misschien in haar achterhoofd (hoop ik toch!!) écht wel dat het jaar al die jaren niet lukte. Daar waar ze om zat te huilen bij RTL Late Night. En nu ineens wel. Dat is écht niet zonder reden
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze had de voorgaande jaren ook geen enorm Europees/Wereldpodium als het ESF natuurlijk
Zonder ESF is het al de vraag of dit liedje überhaupt had kunnen scoren in Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar
Maar om het nummer zelf werd eerder geen stuiver gegeven, laten we eerlijk zijn. Niet in Nederland, maar óók niet bij de buitenlandse fans op forums en bij de bookmakers. Het was pas ná de echte camerabeelden van de juryrepetitie, waar ineens bleek hoe goed zij het SAMEN deden, dat het magisch werd en omhoog knalde.
Elke journalist schreef over de duidelijke ervaring en zelfverzekerdheid van béiden, over de chemie tussen hen twee. En daardoor werd het groot. Dus wel degelijk met heel aandeel van hem.
Ja, dat allemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Als we twintig jaar geleden zouden leven, zouden er heel wat meer Hitkrantposters van Waylon boven meisjesbedden geplakt worden dan dat Ilse ergens zou hangen.
En zij weet misschien in haar achterhoofd (hoop ik toch!!) écht wel dat het haar al die jaren niet lukte. Daar waar ze om zat te huilen bij RTL Late Night. En nu ineens wel. Dat is écht niet zonder reden
twitter:SanneWallis twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:29:11Way Lonely. Of was die al gemaakt? #seth reageer retweet
Ja naast dat is zij toch gewoon die boerin. Inclusief horten en stoten en gegiechel.quote:
Over 20 jaar herinnert iedereen zich nog de hoedquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja naast dat is zij toch gewoon die boerin. Inclusief horten en stoten en gegiechel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat ze er echt mooi uit zag tijdens de halve finale en finale.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja naast dat is zij toch gewoon die boerin. Inclusief horten en stoten en gegiechel.
Hij oogt gewoon internationaal. Straalt sex uit en heeft ongeveer alle zelfvertrouwen die zij mist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat ze er echt mooi uit zag tijdens de halve finale en finale.
Maar hij heeft wel meer internationale uitstraling idd. Ondanks dat zij zo leuk huppelig girlie is en dat ge-mooiiiiii-man best grappig is voor een keertje, hij is meer een 'ster'. Misschien juist wel door dat 'vage'.
Bij zo'n duo heeft toch vaak 1 van de 2 al dan niet bewust de leiding. Bij Paula en Ovi speelt Ovi ook de 2e viool. Hier was het meer andersom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat ze er echt mooi uit zag tijdens de halve finale en finale.
Maar hij heeft wel meer internationale uitstraling idd. Ondanks dat zij zo leuk huppelig girlie is en dat ge-mooiiiiii-man best grappig is voor een keertje, hij is meer een 'ster'. Misschien juist wel door dat 'vage'.
Welke stijl is dat album eigenlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Dat hij maar het beste nummer van zijn nieuwe album mag bewaren voor ESF volgend jaar.
Maar dat laatste, zou ze dat echt doen, zodra mensen dat doorhebben staat ze toch enorm voor joker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
Oh nee, dat zal dat ene nummer wel zijn, het beste. Die ene die al is uitgebracht.
En damn, wat is die goed. Ik luisterde nooit naar zijn muziek, maar sinds deze ben ik fan. Deze komt toch ook van dat aankomende album?
Ik zie aan het aantal views trouwens dat nog verdomd weinig buitenlandse TCL fans hem solo weten te vinden. Dus het niet linken op TCL site heeft wel gewerkt
Pak de FB pagina van TCL er maar bij en scroll hem maar eens af.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat laatste, zou ze dat echt doen, zodra mensen dat doorhebben staat ze toch enorm voor joker?
Hm-hm.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef Peter het volgende:
Die Waylon, lekker cashen van een album en Ilse al het werk laten uitvoeren voor de promotie... Slapend binnenlopen. Slim gespeeld!
Waylon was geen schrijver van Het Nummer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat weglaten van linkjes voor 100% door haar bepaald is. Dan zou ik wel boekje opendoen als ik hem wasAl haalt dat niks uit voor je carrière, laat staan voor hem met zoveel bagage uit zijn verleden.
Hmm, ik weet niet of ik dat om die reden dan wel of niet kan begrijpen. Ik snap er geen kut van op wat voor vage manier ze dat FB profiel gebruikt. Of misschien ook welquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon was geen schrijver van Het Nummer.
Dus linkte(n) ze hem niet, denk ik. Die jongens die ze wel linkte, schreven wel mee.
Dat hij het zong werd voor het gemak maar vergeten
Maar het is toch op zijn minst bijzonder vreemd dat ze álles retweet zo ongeveer dat er over haar/hen gaat, echt alles, en op FB ook alles zet en jubelt, maar niet één van zijn supertoffe foonfilmpjes van Kopenhagen en de Schiphol aankomst heeft geshared op hun officiële account?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat weglaten van linkjes voor 100% door haar bepaald is. Dan zou ik wel boekje opendoen als ik hem wasAl haalt dat niks uit voor je carrière, laat staan voor hem met zoveel bagage uit zijn verleden.
Ik zou zó graag willen vragen of hij er zelf ook niet voor gekozen heeft. Allé aandacht op zijn nieuwe album?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch op zijn minst bijzonder vreemd dat ze álles retweet zo ongeveer dat er over haar/hen gaat, echt alles, en op FB ook alles zet en jubelt, maar niet één van zijn supertoffe foonfilmpjes van Kopenhagen en de Schiphol aankomst heeft geshared op hun officiële account?![]()
Niks! Nada! Terwijl dat nou net superleuke content is voor op je pagina.
Nee, want hij plaatste die filmpjes wel gewoon zelf op zijn FBquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zó graag willen vragen of hij er zelf ook niet voor gekozen heeft. Allé aandacht op zijn nieuwe album?
Ik had nooit wat met hem. En ook niet met haarquote:
Ach, we pruttelen hier nog een beetje na over the break up.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Peter het volgende:
[..]
yepaangezien ze los van elkaar opereren..
Dan lijkt er idd geen andere mogelijkheid te zijn. Wat gek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want hij plaatste die filmpjes wel gewoon zelf op zijn FB![]()
Het was bij hem The Common Linnets voor en na. Alles.
Dat is dan toch superonlogisch?
Zo'n tour langs buitenlandse radio en tv zou ook never een jaar duren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nooit wat met hem. En ook niet met haarSamen deden ze het zo leuk.
![]()
Jammer dat ze geen glazen bol hadden. Al zie ik Waylon sowieso niet een jaar lang touren..
Dat jaar (of zelfs meer) ervoor vrij maken, maakt Waylon er zelf van toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n tour langs buitenlandse radio en tv zou ook never een jaar duren.
Als je dat goed plant ben je met een maand hooguit weer thuis. Kan je ook nog sightseeing doen tussendoor.
Ja het is vast freakish van me, maar het houdt me al weken bezigquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Haha, een analyse van wel of niet gelinkt of gementioned op een FB-account, ik vind het geniaal
Oh ja ik las hier mensen schrijven over een hele toekomst of iets dergelijks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n tour langs buitenlandse radio en tv zou ook never een jaar duren.
Als je dat goed plant ben je met een maand hooguit weer thuis. Kan je ook nog sightseeing doen tussendoor.
Hij schreef geloof ik (zal zo even terug lezen) dat Ilse verwachtte dat hij er meer tijd in zou steken. Als ze daar een jaar van wilde maken lijkt me dat redelijk onzinnig? Wat moet je een jaar lang bij radio/tv stations als je België, Duitsland en Wenen al in een week gedaan had?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat jaar (of zelfs meer) ervoor vrij maken, maakt Waylon er zelf van toch?
Ilse denkt dat dit succes jaren gaat duren misschien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schreef geloof ik (zal zo even terug lezen) dat Ilse verwachtte dat hij er meer tijd in zou steken. Als ze daar een jaar van wilde maken lijkt me dat redelijk onzinnig? Wat moet je een jaar lang bij radio/tv stations als je België, Duitsland en Wenen al in een week gedaan had?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schreef geloof ik (zal zo even terug lezen) dat Ilse verwachtte dat hij er meer tijd in zou steken. Als ze daar een jaar van wilde maken lijkt me dat redelijk onzinnig? Wat moet je een jaar lang bij radio/tv stations als je België, Duitsland en Wenen al in een week gedaan had?
Dat is de tekst, beetje onduidelijk van wie dat precies komt als ik het zo teruglees ja.quote:Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:59:48Are you sad that the #eurovision runners-up The Common Linnets have split? http://t.co/Smeja3yazI via @wiwibloggs reageer retweet
'Grappig'... deze meneer is Editor Official Eurovision Song Contest en zegt dat hij dat gevoel al een beetje had, of lees ik dat niet goed? Kennelijk voelden meer mensen al aan dat het niet goed zat.twitter:vjvicman twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:02:34@wiwibloggs @waylonline @JacinthaD1 I somewhat got this feeling. Pity, met them as duo and now it feels confusing. But best of luck to both! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |