abonnement Unibet Coolblue
pi_140483233
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik het juist interpreteer en misschien te snel een conclusie trek, maar het komt op mij over alsof hij zijn albumrelease niet nog langer wil uitstellen en gemaakte afspraken niet wil verzetten, terwijl ik denk...ik snap dat het geld verdienen is, maar dat komt wel goed joh als je nu met Ilse mee gaat. Maarja we weten ook niet welke eisen beide op tafel gegooid hebben. Denk wel dat Ilse iemand is die haar strategie moeilijk kan en wil bijstellen. Hoop alleen niet dat Waylon daardoor 'opgeeft' ofzo, zo van 'Nouja, dan niet Ilse'. Ik weet ook niet hoe er samen over gesproken is natuurlijk, Het is maar weer (een beetje) aannames doen.

Die gelijkwaardigheid was ver te zoeken tijdens interviews. Gaf mij soms een ongemakkelijk gevoel. Als Waylon onder andere daar op doelt, dan snap ik dat heel goed, maar dat moet Ilse toch ook wel begrijpen. Ik vind het nog steeds geen slimme zet. Kijk naar de twitter reacties, zelfs buitenlandse fans (o.a. Spaanse fans) vinden het jammer.
Hij zegt er ook bij dat een gezamenlijke tour voor hem veel meer consequenties heeft dan die van Ilse, misschien heeft dat ook geresulteerd in een "zwaarder" eisenpakket van zijn kant. Maar goed, dat blijft dus speculeren omdat hij vrij algemeen blijft in die zin in het statement (wat ook wel weer netjes is trouwens).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 20:54:20 #127
163650 Greys
pi_140483241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat dat Waylon de term "creatieve gelijkwaardigheid" gebruikt in zijn verhaal. Die term is zo algemeen en vaag, dat levert FOK gewoon nog 17 extra topics in dit forum op :D
Ja :D

Eigenlijk had hij moeten schrijven 'Ik wilde dat die trut mij ook gewoon linkte in al die mediaberichten en niet steeds als eerste haar snavel open trekt tijdens interviews. Oh en die Jake vind ik ook maar een slap aftreksel van mezelf!', maar dat vond hij een beetje té, denk ik. ( _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:55:48 #128
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_140483333
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik het juist interpreteer en misschien te snel een conclusie trek, maar het komt op mij over alsof hij zijn albumrelease niet nog langer wil uitstellen en gemaakte afspraken niet wil verzetten, terwijl ik denk...ik snap dat het geld verdienen is, maar dat komt wel goed joh als je nu met Ilse mee gaat. Maarja we weten ook niet welke eisen beide op tafel gegooid hebben. Denk wel dat Ilse iemand is die haar strategie moeilijk kan en wil bijstellen. Hoop alleen niet dat Waylon daardoor 'opgeeft' ofzo, zo van 'Nouja, dan niet Ilse'. Ik weet ook niet hoe er samen over gesproken is natuurlijk, Het is maar weer (een beetje) aannames doen.

Die gelijkwaardigheid was ver te zoeken tijdens interviews. Gaf mij soms een ongemakkelijk gevoel. Als Waylon onder andere daar op doelt, dan snap ik dat heel goed, maar dat moet Ilse toch ook wel begrijpen. Ik vind het nog steeds geen slimme zet. Kijk naar de twitter reacties, zelfs buitenlandse fans (o.a. Spaanse fans) vinden het jammer.
Precies we weten zijn eisen niet. Daarom kan ik geen team kiezen.
pi_140483372
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Is ook enorm duur, volgens mij

De kaartverkoop en bijbehorende promotie is begonnen vlak voordat ze bij DWDD zaten voor de bekendmaking van het nummer. Dat was achteraf gezien niet het allerbeste moment.. ( :D ). Na het ESF is dat omgeslagen en dat zal vast wel resulteren in een uitverkocht huis (al dan niet met "weggegeven" kaarten)
Valt best mee de goedkoopste plaatsen kosten 39,95 en je bent VIP voor 89,95
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 20:57:12 #130
163650 Greys
pi_140483403
Oh godallemachtig _O-

KvdBtv twitterde op woensdag 28-05-2014 om 19:20:05 Oud-deelneemster van het Eurovisiesongfestival Marga Bult vanavond over #waariswaylon? http://t.co/H8Wuir83Qp #kvdb reageer retweet
Marga, ik vind je een topwijf, maar doe dit nou maar niet :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140483456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef indaha het volgende:

[..]

Valt best mee de goedkoopste plaatsen kosten 39,95 en je bent VIP voor 89,95
Oh oké, dan heb ik waarschijnlijk die laatste prijzen gezien en het woordje "VIP" gemist :P
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:58:12 #132
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140483459
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Als in "Calm after the storm' bedoel je?
Ik denk het écht niet nee. Want hij heeft niet meegeschreven aan dat nummer :X
Maar artiesten mogen niet alleen nummers zingen die ze zelf geschreven hebben, he? Er zijn talloze artiesten die dan sowieso al gelijk kunnen ophouden. :D
Ik denk niet dat hij als 'The Common Linnets' mag optreden, nee. Die naam zal wel aan Ilse voorbehouden zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140483479
Ook Team Waylon :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_140483541
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef grazz het volgende:
Dat Waylon voor zijn album wil gaan kan ik begrijpen, maar....:

[..]

Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Hoe vervelend voor Waylon misschien, hij heeft er vast veel tijd in gestoken en veel geduld moeten opbrengen, maar of je het album in september of een paar maanden later released moet toch niet veel uitmaken?


Dat zou dan een tweede keer van uitstel zijn. Zou ik in zijn plaats ook absoluut niet doen :N , zeker als TCL het Ilse-dingetje blijft...

Beetje een nare smaak nu dat het leuke succes zo (af)loopt. Ik had niet gedacht dat ze nog iets lang samen zouden doen, maar had ook niet in de gaten dat het echt Ilse haar ding met inwisselbare figuren zou zijn. Tja. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_140483587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh godallemachtig _O-

KvdBtv twitterde op woensdag 28-05-2014 om 19:20:05 Oud-deelneemster van het Eurovisiesongfestival Marga Bult vanavond over #waariswaylon? http://t.co/H8Wuir83Qp #kvdb reageer retweet
Marga, ik vind je een topwijf, maar doe dit nou maar niet :')
Marga is iets te vaak 'beschikbaar' voor dit soort programma's :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140483711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Die buitenlandse tour houdt ook geen (grote) concerten in volgens mij he, voornamelijk promotour. Dat houdt dus in veel radio- en tv-optredens bij buitenlandse stations. Daar krijg je negen van de tien keer ook geen ruimte om veel nummers te gaan spelen (en dus evt. meerdere albums van meerdere artiesten tegelijk te promoten).
Dan is het nog logischer dat je een meer gelijkwaardiger rol wil. Je gaat geen album promoten als je weet dat je makkelijk ingewisseld kan worden en niet kan meedelen in de eventuele (financiële) vruchten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_140484172
Ik weet niet of het al geplaatst was, hier is de link naar het ZDF-optreden;

http://www.zdf.de/ZDFmedi(...)ts-im-moma-Caf%C3%A9
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140484370
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:14:52 #139
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140484437
Ik zat ook nog eens te denken over wat ik gisteren zei, dat ik me niet kan voorstellen dat Ilse zelf niet doorheeft dat het met Sjakie heel anders (stukken minder!) overkomt dan met Waylon. En dat ik dacht dat ze dus zelf ook veel liever naast Waylon zou staan.
Vandaag dacht ik, misschien is dat wel heel naief gedacht van me. Misschien wil ze wel juist veel liever naast iemand met mindere uitstraling staan, zodat de aandacht (alleen) naar haar uitgaat.

Is het van haar kant ook deels angst dat Waylon met z'n blikken, lach en algehele stage presence (naast z'n stem natuurlijk) gewoon teveel de aandacht naar zich toe zou trekken? Of eigenlijk gewoon de angst dat het straks Waylon zou zijn die in het buitenland door zou breken i.p.v. zij? :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 21:14:58 #140
163650 Greys
pi_140484442
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:58 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar artiesten mogen niet alleen nummers zingen die ze zelf geschreven hebben, he? Er zijn talloze artiesten die dan sowieso al gelijk kunnen ophouden. :D
Nee maar nog tíjdens de promotie van het betreffende album gelden er andere regels ben ik bang hoor ;) Ilse gaat het never ever goed vinden als hij nu zelf overal op zou gaan treden met dit nummer. Straks doen ze allebei een solo-buitenlandse-tour om dit nummer te promoten. Zou gek zijn :P

De schrijvers/makers moeten toestemming geven aan een artiest om het te mogen coveren (niet aan een amateur die het op YouTube doet, maar wel in dit geval). Dat gaan ze hem denk ik niet geven, het zou me (positief) verbazen.

quote:
Ik denk niet dat hij als 'The Common Linnets' mag optreden, nee. Die naam zal wel aan Ilse voorbehouden zijn.
Dát durf ik wel met 200% stelligheid te zeggen idd! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 21:17:00 #141
163650 Greys
pi_140484529
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Jane het volgende:
Ik zat ook nog eens te denken over wat ik gisteren zei, dat ik me niet kan voorstellen dat Ilse zelf niet doorheeft dat het met Sjakie heel anders (stukken minder!) overkomt dan met Waylon. En dat ik dacht dat ze dus zelf ook veel liever naast Waylon zou staan.
Vandaag dacht ik, misschien is dat wel heel naief gedacht van me. Misschien wil ze wel juist veel liever naast iemand met mindere uitstraling staan, zodat de aandacht (alleen) naar haar uitgaat.

Is het van haar kant ook deels angst dat Waylon met z'n blikken, lach en algehele stage presence (naast z'n stem natuurlijk) gewoon teveel de aandacht naar zich toe zou trekken? Of eigenlijk gewoon de angst dat het straks Waylon zou zijn die in het buitenland door zou breken i.p.v. zij? :{
Ik zou er niet van opkijken.
Riep paar weken geleden al als 'grapje' dat ze bang was dat hij haar shine zou stealen _O-

Denk niet dat het zo zeer angst is van haar, dat dat zou gebeuren, maar gewoon zeker willen stellen dát het niet gebeurt, omdat het haar platform is.

(En dan ga ik wéér voor de 93e keer zeiken over die linkjes op FB en twitter, sorry, maar dat was een heel duidelijk teken ook al in die richting :) Ze wilde denk ik niet dat de aandacht en berichten van fans naar zijn FBsite zou verplaatsen, dat moet bij haar en TCL blijven).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140484575
Ilse lijkt me de ware bitch in het verhaal 8-) .
pi_140484587
Haha, hier is Dzjeek nog slechter _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 21:18:16 #144
163650 Greys
pi_140484591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ilse lijkt me de ware bitch in het verhaal 8-) .
Of de briljante zakenvrouw :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140484604
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Jane het volgende:
Ik zat ook nog eens te denken over wat ik gisteren zei, dat ik me niet kan voorstellen dat Ilse zelf niet doorheeft dat het met Sjakie heel anders (stukken minder!) overkomt dan met Waylon. En dat ik dacht dat ze dus zelf ook veel liever naast Waylon zou staan.
Vandaag dacht ik, misschien is dat wel heel naief gedacht van me. Misschien wil ze wel juist veel liever naast iemand met mindere uitstraling staan, zodat de aandacht (alleen) naar haar uitgaat.

Is het van haar kant ook deels angst dat Waylon met z'n blikken, lach en algehele stage presence (naast z'n stem natuurlijk) gewoon teveel de aandacht naar zich toe zou trekken? Of eigenlijk gewoon de angst dat het straks Waylon zou zijn die in het buitenland door zou breken i.p.v. zij? :{
Zou best kunnen. :Y Als je het mij vraagt is hij veel meer 'een ster' voor het buitenland. Zij blijft een huppelige boerin. Naast hem heeft ze concurrentie, anders niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_140484643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Of de briljante zakenvrouw :+
Een bitch kan ook een zakenvrouw zijn :7 .
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:19:39 #147
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140484652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:18 schreef marcodej het volgende:
Haha, hier is Dzjeek nog slechter _O-
Ik vind het hele optreden vrij slecht eigenlijk. Ilse kijkt ook erg ongemakkelijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 21:20:47 #148
163650 Greys
pi_140484710
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

een huppelige boerin
_O-

Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Als we twintig jaar geleden zouden leven, zouden er heel wat meer Hitkrantposters van Waylon boven meisjesbedden geplakt worden dan dat Ilse ergens zou hangen.

En zij weet misschien in haar achterhoofd (hoop ik toch!!) écht wel dat het haar al die jaren niet lukte. Daar waar ze om zat te huilen bij RTL Late Night. En nu ineens wel. Dat is écht niet zonder reden :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140484716
Maar ja, Ilse lijkt me ook slim genoeg om dat aan te zien komen toch? Mocht het ESF een groot succes worden, zou de interesse meer naar Waylon gaan dan naar haar, denk niet dat dat het is eigenlijk..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 21:21:21 #150
163650 Greys
pi_140484735
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Marcoss het volgende:
Maar ja, Ilse lijkt me ook slim genoeg om dat aan te zien komen toch? Mocht het ESF een groot succes worden, zou de interesse meer naar Waylon gaan dan naar haar, denk niet dat dat het is eigenlijk..
Ik denk juist dat dat het precíes is :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')