Tja dat jij het ziet als een oordeel is misschien meer jouw probleem?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.
De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.
De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?
Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.
Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
Een All-out pullen. Die wist toch ook binnen een week dat hij zou gaan samenwonen met die dame die ook een kind had? Wel toevallig though. Dat het altijd de dames met kinderen zijn met wie het bijzonder snel en goed klikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.
De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.
De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?
Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.
Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
Zij: eh...sorry? En hoe zie je dat voor je met je baby hier naast je?
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaan
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? "quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
Ik word hier altijd zo neergezet door jou als manslutquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 mannen die het heel normaal vinden om gepijpt te worden op een 1e date en dat nu even willen melden.
Behalve habitue dan.
"Eh. Euh. Ok."quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijn
in dit land ook echtquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
. Maarja, er wonen een boel mafkezen in dit land.
Stel het bij je volgende date voor en post hier het resultaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? "
Nou, ik heb ook eens een date meegemaakt waarbij ze out of the blue iets soortgelijks voorsteldequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.
Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar () en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. (
)
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?![]()
![]()
Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.
Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.
Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar () en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. (
)
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?![]()
![]()
Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.
Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
Ik denk dat alle mannen hier daar geen ervaring mee hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meevielquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef eefje801 het volgende:
Ach ik had gister tussen mijn oude berichten opeens één waarvan ik dacht: lijkt wel zo'n catfish gebeuren. Beetje te mooie foto, professioneel zwemmer etc. etc. en veel te jong. Of gewoon weer een cougarzoeker. Dus ik stuur zes maanden na dato dat ik niet zo vaak meer lees daar en of hij zich nog steeds verveelt. (altijd leuk als dat de reden is om een berichtje te sturen)
Binnen tien minuten een berichtje terug met "hoi" en wat mijn Skypenaam is.
Ofwel catfish, ofwel van de categorie die Silenus aanboorde. En dat is echt een steeds groter groeiende groep op datingsites hoor, zowel als man of als vrouw heb je al 10 strepen voor op dat soort lui.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Dat awkward moment op het eind van de eerste date. Waarbij je niet weet of je je nu vol op zijn pik moet storten of moet wachten tot hij de eerste move maakt en je hoofd naar beneden duwt![]()
Wait wut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent
Bij mij is het een combi van: "Oeh, eindelijk eens een leuke vent met leuke foto en profiel" en dan de realisatie: "meh, zal wel catfish zijn" en dan toch even testen wat er als reactie op mijn late reactie komt. Zo nieuwsgierig ben ik dan weer wel. Maar nu klink ik zelf als één van die types hier die proefondervindelijk hebben vastgesteld hoe datingsites werken en niet meer als een wulpse beschikbare dame dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meevielLijkt me als je een beetje met iemand kletst dat je door het meeste toch wel heenprikt?
Oke too good to be true is meestal inderdaad niet waar maar is het zo een grote groep dan?
[..]
[..]
Wait wut?Het kan aan mij liggen maar meestal zeg je toch op een openbare plaats vaarwel?
![]()
Welke geniale openingszin heb je nou gebruikt dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn mannen op het internet vertrouwender dan vrouwen, om één of andere duistere reden. Of ze hebben het gevoel minder te verliezen te hebben ofzo. Bij dat programma zijn het ook meestal mannen die hals over kop verliefd worden op een foto.
Eigenlijk zijn mannen ook maar naïeve dingen op zoek naar wat liefde.
Net zoals puppies die het tapijt onderplassen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn mannen op het internet vertrouwender dan vrouwen, om één of andere duistere reden. Of ze hebben het gevoel minder te verliezen te hebben ofzo. Bij dat programma zijn het ook meestal mannen die hals over kop verliefd worden op een foto.
Oh, ingehaakt op één van de dingen die bij "message me if..." stond en gezegd dat hij erg leuk klonk. Zoiets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Welke geniale openingszin heb je nou gebruikt dan?
Is dat niet omdat er meer wanhopige mannen zijn die elk stukje aandacht maar vastklampen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar issie weer, de go-to-profieltekstquote:I'm not the Smartest, Prettiest, Richest or Best Looking man on earth and there's a lot wrong with me.
When I had to help a friend move last week. Everyone was still sitting at the table, discussing the most structured way to tackle a move.
While they were doing that, I was already running up and down the stairs carrying stuff.... Stuff I had put in boxes (of course, without noting down what was in them).
Wat. De. Fak. Die tekstquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oe, leuke quickmatch, even profiel checken".
[..]
Daar issie weer, de go-to-profieltekst. Oh well, hij heeft in ieder geval nog de moeite genomen 'm te vertalen naar het Engels. Woord voor woord
.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar issie weer, de go-to-profieltekst. Oh well, hij heeft in ieder geval nog de moeite genomen 'm te vertalen naar het Engels. Woord voor woord
.
Godverdommequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Oe zal ik? Ben wel in een irritante bui.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Daar ga je wel wat over zeggen toch?
Ja, want een dickpic sturen is ''perpetuating rape culture''quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
http://happyplace.someeca(...)k-pic-to-his-mother/
Dickpick stuurder gespotquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, want een dickpic sturen is ''perpetuating rape culture''
Dat was dus mijn puntquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef habitue het volgende:
Maar dat je je als vrouw dan sexually herrassed voelt is wel een tikje drama queenerig
Ik sta al klaar voor de spiegel. Ja? Nee? Ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf niet te grappen in de trant van 'in m'n DM graag' omdat je het zou doen.
Dan zou ik de foto even laten voor wat het is. Relaxede penissen zien eruit als treurige naaktklakken.quote:
Mijne lijkt meer op een pantoffeldiertje, die kan je ook niet met het blote oog zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik de foto even laten voor wat het is. Relaxede penissen zien eruit als treurige naaktklakken.
Het gaat hier om een Fokker hequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik de foto even laten voor wat het is. Relaxede penissen zien eruit als treurige naaktklakken.
Zou best eens kunnen ja, heb meerdere vrienden die normaal echt wel nadenken in catfish-profielen zien trappen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan het ook nog wel snappen. Van dates met wie het qua chemie verder niet klikte heb ik net zulke lullige verhalen gehoord over hun ervaringen als andersom vrouwen meemaken. Als je dan na een paar dates al the hots voor iemand hebt..dat kan gewoon hé? Dan is het best wel naar hoe sommige mensen dan iets afkappen. Of je dat nou vind kunnen of niet, het zelf meemaken is niet leuk. Je krijgt er dan wel weer eelt van op je ziel maar of je dat nou moet willen..quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is dat niet omdat er meer wanhopige mannen zijn die elk stukje aandacht maar vastklampen?
Wacht maar tot dat je de "grappen" leest van SC en El_Thijs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een lachwekkend topic dit... Letterlijk.
Dat hoort er gewoon bij Weiss, die ene vriend die altijd dezelfde grappen maakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je de "grappen" leest van SC en El_Thijs.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon bij Weiss, die ene vriend die altijd dezelfde grappen maakt.
De reacties daarop zijn ook lachwekkend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je de "grappen" leest van SC en El_Thijs.
Ja dat is wel iets waar wij uitspraken over kunnen doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Vanavond mijn eerste Drentse Tinder-date gehad. Is het in Drenthe normaal om een behaarde flamoes te hebben?
We zien er hier allemaal uit als veenlijken. Zwaar behaard. Zou het niet doen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Vanavond mijn eerste Drentse Tinder-date gehad. Is het in Drenthe normaal om een behaarde flamoes te hebben?
was dat de blonde met vwo of die brunette met vwo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Volgens mij niet. Of die ene Drentse die ik ooit gedate heb moet toevallig net de uitzondering zijn geweest. Het zijn voor zover ik weet de jaren 70 niet meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Hoe behaard is behaard?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Ja want wij houden hier tuurlijk excel-sheets bij over zulke details.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Hoorde ik iets over Excel en data mining?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want wij houden hier tuurlijk excel-sheets bij over zulke details.
Oh wacht...
Ik vind het eigenlijk een stuk gênanter dat schijnbaar volwassen mensen nog woorden gelijk 'flamoes' bezigenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Zit het nog steeds tussen je tanden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Oh dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk!
Goed bezig!
Wat gaan jullie doen?
Werkt dat systeem nog met invites?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe. Ik mag die nieuwe paiq-opzet wel. Meer fotobewonderaars en oneliners dan voorheen. Plus dat dit veel beter werkt dan 50 foto's met weet ik veel wat je er allemaal niet op aantreft weg te klikken. Hadden ze veel eerder moeten doen.
Dat is al jaren niet meer, tenzij ik je verkeerd begrijp.quote:
Jij krijgt dus ook geen credits meer door uitnodigingen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer, tenzij ik je verkeerd begrijp.
Door andere mensen uit te nodigen? Ja, dat wel meen ik. Begreep ik je toch verkeerd net. Wil je een link?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij krijgt dus ook geen credits meer door uitnodigingen?
zie DMquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door andere mensen uit te nodigen? Ja, dat wel meen ik. Begreep ik je toch verkeerd net. Wil je een link?
Done.quote:
Aaah wat schattigquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
Echt tof!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Inmiddels al gepiept, foutje van mijn kant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Boevenbende trouwens bij Paiq. Nog geen credits gezien. Daar hang ik de hoer niet voor uit.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht eerst tot mijn grote schrik dat Paiq besloten had me aan kerels te matchen, blijkt het de hand van God te zijn.
Weet je het zeker? Ik hoor goede verhalen de ronde gaan hier.quote:
Probeer jij het maar bij H_Jquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik hoor goede verhalen de ronde gaan hier.
Dat zou Weiss niet leuk vinden gok ikquote:
Alles wat ik erop gooi word geliked. So I guess you could say things are getting pretty serious.quote:
Voel je vrij bro, open relatie toch? Vrijheid, plezier, geluk, share the love enzo.quote:
Top!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Open relatie huh, ik wist wel dat er grondig wat mis zatquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voel je vrij bro, open relatie toch? Vrijheid, plezier, geluk, share the love enzo.![]()
#Weissgeeftjevleugels #tijnbrein #1luv #deark #bierpissendeunicorns #oommeisje
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een anderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
OT: Top weekend voor een date, maar we blijven nog geduldig een week wachten.
Nee dit weekend is voor de leukert; ideale date-uitloopmogelijkheden tot 96 uur.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een ander![]()
hmm ik zal eens letten op afwijkende whatsapp-responspatronen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een ander![]()
Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd een berichtje stuur. Soms simpelweg geen zin in, of dat ik later denk: het was een leuk gesprek, maar er zit niet meer in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
"Mag ik je nummer?"
-Nah, lijkt me wat vroeg
*leuk gesprek*
"Mag ik nu wel je nummer?"
"Ok"
Niets meer van gehoord. Gaat het dan puur om het nummers verzamelen ofzo? Ik bedoel, ik heb nog niet eens de kans gehad om tegen te vallen
.
Zeg dan ook je woonplaats, hij vraagt wat!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vanmorgen op Tinder dit (het eerste wat hij zei meteen ook he)
-Waar woon je
ik: Ook goeiemorgen.
-Woonplaats?
Ik: Jeetje wat ben je beleeft!
Nu zegt ie niks meer
En een faker geloof ik. Want op mijn vraag hoe zijn vakantie in Amerika was (vanwege zijn mooie amerikaanse deurknoppen) reageert hij niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
[..]
hmm ik zal eens letten op afwijkende whatsapp-responspatronen.
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd een berichtje stuur. Soms simpelweg geen zin in, of dat ik later denk: het was een leuk gesprek, maar er zit niet meer in.
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..![]()
.
Negen van de tien keer krijg ik ook geen nummer, maar soms dan geef ik zelfs mijn nummer (als een echte manhoer![]()
) en dan gebeurd er ook niets.. Zal wel hetzelfde zijn als bovenstaand
Fair enough, het is en blijft een eigen keuze, gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Maar de kroeg is toch de realiteit en niet whatsappquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Een foto geeft idd een realistischer beeld dan vlees en bloedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Nouja en facebook dan he, beetje research doe ik dan welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een foto geeft idd een realistischer beeld dan vlees en bloed.
Zou nog uitkomst zijn, agendafunctie op die datingsites ofzo. Dat je dan gewoon datum plus tijdstip aan iemand kunt voorstellen.quote:
Een volledige integratie met google agendaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou nog uitkomst zijn, agendafunctie op die datingsites ofzo. Dat je dan gewoon datum plus tijdstip aan iemand kunt voorstellen.
Precies!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Een volledige integratie met google agenda
Negen van de tien keer? Whut? Ik heb het echt nog - nooit - meegemaakt dat ik geen nummer kreeg op het moment dat ik er naar hintte. Of andersom, dat ik het mijne gaf en er niks meer van hoorde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..![]()
.
Negen van de tien keer krijg ik ook geen nummer, maar soms dan geef ik zelfs mijn nummer (als een echte manhoer![]()
) en dan gebeurd er ook niets.. Zal wel hetzelfde zijn als bovenstaand
Daar heb ik zo'n hekel aan he. Begin ik met een vraag adhv een foto of een bio, krijg ik 'ook hallo'.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vanmorgen op Tinder dit (het eerste wat hij zei meteen ook he)
-Waar woon je
ik: Ook goeiemorgen.
-Woonplaats?
Ik: Jeetje wat ben je beleeft!
Nu zegt ie niks meer
En een faker geloof ik. Want op mijn vraag hoe zijn vakantie in Amerika was (vanwege zijn mooie amerikaanse deurknoppen) reageert hij niet eens
Haha, nee, niet na twee minuten.. Het is voor mij al lang geleden dat ik überhaupt naar een nummer gevraagd heb.. Schijnbaar vroeg ik het op het verkeerde moment..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negen van de tien keer? Whut? Ik heb het echt nog - nooit - meegemaakt dat ik geen nummer kreeg op het moment dat ik er naar hintte. Of andersom, dat ik het mijne gaf en er niks meer van hoorde.
Vraag je dat binnen twee minuten al of wat?
Enfin. Later zijn er alsnog nummers uitgewisseld.quote:Ik ga me zo eens aankleden. Leuk met je te lullen, maar het is alweer veel te laat.
dat heeft m'n voorkeur... Maar loopt ook vaak fout
aankleden?
Ja, ik zat in bad. Nu nog steeds in badjas. Ik moet eens een broek aanhijsen.
Foto!
Ik heb je WA niet. Sorry.
Haha
trek dan je broek maar aan
of is de reactie... Oh wacht, hier
.., beter? ;-)
Nu vul je dingen in voor me. Mij boeit dat verder echt helemaal niks.
I'm off. Spreek je!
Das lekker dan...
tjiauw!
Dat dingen aanvoelen. Heb ik dus totaal niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, maar meestal voel je toch wel aan de toon van het gesprek of je het gaat krijgen of niet?
Je klinkt als een klootzak. Ik zou er ook intrappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is een gesprek wat ik gisteren had op Paiq. En het interesseert me vaak ook amper of ik er een nummer van af kan troggelen of niet. Teruglezend vind ik mezelf best als een botte knoest overkomen. Maar het werkt wel kennelijk.
[..]
Enfin. Later zijn er alsnog nummers uitgewisseld.
I know.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je klinkt als een klootzak. Ik zou er ook intrappen.
Nee, dat voel ik totaal niet.. Net zoals Weissmanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, maar meestal voel je toch wel aan de toon van het gesprek of je het gaat krijgen of niet?
Gelukkig compenseert mijn bankrekening een hoop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nee, dat voel ik totaal niet.. Net zoals Weissman![]()
![]()
![]()
Tof man!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Rickario het volgende:
Mijn date is nu toch morgen ipv vandaag. Ze wil voor me koken dus dat gaat vast leuk worden.
Eetsequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Rickario het volgende:
Mijn date is nu toch morgen ipv vandaag. Ze wil voor me koken dus dat gaat vast leuk worden.
Yep. Nieuwe opzet van dat fotospelletje, ik hou er wel van. Jij tegenover drie mongolen die natuurlijk allemaal weggeklikt worden indien je eigen foto's een beetje okay zijn. Profiteer ervan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:27 schreef habitue het volgende:
Wtf is er met paiq aan de hand. Krijg ineens een vracht fotobewonderaars en wat oneliners in 1 dag.
Maar je moet het juist niet van matches hebben bij paiq.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik krijg bij paiq alleen maar matches die nooit online zijn.., wellicht mijn voorkeuren maar eens op de schop gooien, zou het helpen?
Zonder foto ga ik ook niet meer op date, vroeger wel gedaan, nu niet meer. Ik sta er ook op met mijn prettige én vrolijke snuit, dus de dame in kwestie ook maar
Haha, nee, ik zie het niet als mijn redder in noodquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar je moet het juist niet van matches hebben bij paiq.
Alsof hun intelligente match-systeem jouw redding in nood is...
Zelf regelen, via paiq, dus.
Hihi, jij bent zeau boefjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Druk al geregeld op de "speeddate" knop en het fototoernooi is ook erg prettig![]()
Kerels op internet zijn eng, dus ik begrijp wel dat vrouwen wat terughoudend zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, als je niet voldoet aan het plaatje van het afwachtende meisje die na 4 dagen chatten nog altijd terughoudend is met nummers geven enzo raken mannen verward. Ben ik nou de enige die gewoon zsm afspreekt om te kijken of het wat is ja of nee, na een leuk gesprek?
Dat vind ik serieus wel hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels op internet zijn eng, dus ik begrijp wel dat vrouwen wat terughoudend zijn
Ik zit ff te denken, maar de paar mensen waar ik daadwerkelijk het gesprek mee aan ben gegaan en vervolgens heb ontmoet vielen me altijd heel erg mee. Heb een keer in het verre verleden gehad dat het gi-gan-tisch tegenviel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus wel hoor
Ik ben al best wat weirdo's tegen gekomen. Gelukkig bleven ze in het internet
De weirdo's heb ik gelukkig niet ontmoet maar ik bedoel wel echt categorie 'WTF!'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken, maar de paar mensen waar ik daadwerkelijk het gesprek mee aan ben gegaan en vervolgens heb ontmoet vielen me altijd heel erg mee. Heb een keer in het verre verleden gehad dat het gi-gan-tisch tegenviel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Zaterdag een date met de speeddate overigens, ben benieuwd.
Oh nee geen last van gehad. Ja een fokker een keer. Ik was jong en naïef en zulks en praatte best veel met 'm mee. Vond het ook hilarisch dat hij begon met sekstalk, inclusief dat hij zich as we spoke aan het aftrekken was met condoom om, dus lulde ook daar gewoon mee. Dat kreeg nog wel een soort van staartje, maar liep gelukkig met een sisser afquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De weirdo's heb ik gelukkig niet ontmoet maar ik bedoel wel echt categorie 'WTF!'
mannen met stalktrekjes en zo
Tja, eh, lullig...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee geen last van gehad. Ja een fokker een keer. Ik was jong en naïef en zulks en praatte best veel met 'm mee. Vond het ook hilarisch dat hij begon met sekstalk, inclusief dat hij zich as we spoke aan het aftrekken was met condoom om, dus lulde ook daar gewoon mee. Dat kreeg nog wel een soort van staartje, maar liep gelukkig met een sisser af.
Met een condoom om? Wat omslachtig en zinloosquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee geen last van gehad. Ja een fokker een keer. Ik was jong en naïef en zulks en praatte best veel met 'm mee. Vond het ook hilarisch dat hij begon met sekstalk, inclusief dat hij zich as we spoke aan het aftrekken was met condoom om, dus lulde ook daar gewoon mee. Dat kreeg nog wel een soort van staartje, maar liep gelukkig met een sisser af.
Namen willen wequote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En duur, want het was me toch een rukkertje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een condoom om? Wat omslachtig en zinloos
Namenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En duur, want het was me toch een rukkertje.
Ik vind dat altijd een tikje sneu, zo'n compulsief masturberend kereltje. Zal ook vast wel een medische term voor zijn. In bepaalde forumonderdelen hier hengel je ze er zo uit trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Are you a naugthy girl?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oh meneer 'Woonplaats' van gisteren was terug!
'ben je stout?'
Of ik vanavond langs wou komen (blijkbaar woon ik dichtbij genoeg)
Volgens hem vallen veel vrouwen voor deze charmante aanpak
Ach, weet je wel waar je toe bent aan hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
'ben je stout?'
Niet gedaan zeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
'ben je stout?'
er is initiatief nemen en woorden blaffenquote:Op zondag 1 juni 2014 09:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet gedaan zeker?![]()
Aan assertiviteit geen gebrek, meeste vrouwen vinden dat schijnbaar wel aantrekkelijk als de man initiatief neemt.. (op welk vlak, dat laat ik even in het midden![]()
)
Welk blaffen bedoel je? Ken er meerdere namelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is initiatief nemen en woorden blaffen
Tering, het heeft al een derde deel!quote:Op zondag 1 juni 2014 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Zijn jullie al zo diep gezonken als de TS van Topicreeks: eenzaam/ongewild single ?
Je bent er wel allergisch voor hequote:Op zondag 1 juni 2014 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, het ging toevallig over pick-up, maar het programma gaat ergens anders over.
Was dit nou dezelfde als vorige keer of een nieuwe?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:45 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Was weer gezellig maar of dit echt wat gaat worden weet ik nog niet. Nog maar even een paar daagjes over nadenken.
Neeeeee, een slotjequote:Op zondag 1 juni 2014 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tering, het heeft al een derde deel!
Dezelfdequote:Op zondag 1 juni 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was dit nou dezelfde als vorige keer of een nieuwe?
AH okequote:
hoeveel dates is het dan nu al?quote:
Man man manquote:Op zondag 1 juni 2014 17:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
AH okeik raak een beetje de tel kwijt bij jou namelijk
Dit was de 2equote:
Het is inderdaad prima (leed)vermaak. Al wil er nog wel eens een leuk persoon tussen zitten als je goed zoektquote:Op zondag 1 juni 2014 19:06 schreef eefje801 het volgende:
Eigenlijk best leuk dat badoo, vermaak me kostelijkAlleen daar is het niet voor bedoeld
Oh zeker, heb er wel een goede ervaring mee hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 19:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Het is inderdaad prima (leed)vermaak. Al wil er nog wel eens een leuk persoon tussen zitten als je goed zoekt
Erger dan hier nog? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh zeker, heb er wel een goede ervaring mee hoorMaar als het érgens barst van de mensen die niet tussen regels door kunnen lezen is het daar wel
Mooie is dat je dan supergoed kunt schiften.
Misschien is het fok-dag op Badoo? Of ik trek gewoon mannen aan die niet kunnen lezen, dat kan ookquote:
Ooit eens een weekje opgestaan. Wat een petjesvolk was me dat daar. Beetje het afvoerputje der datingsites.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:31 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Wat je hier ziet is niks vergeleken met badoo
Ik kom anders regelmatig mensen tegen die ik ook wel eens op andere sites heb getroffen. Had trouwens net wel zo iemand als van dat topic "ongewild single" of hoe het ook heet. Ik zei "Dag X" omdat hij zijn naam vertelde. Dacht meteen dat ik hem afwees terwijl ik daarna nog een zin typte als antwoord op een eerdere vraagquote:Op zondag 1 juni 2014 19:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ooit eens een weekje opgestaan. Wat een petjesvolk was me dat daar. Beetje het afvoerputje der datingsites.
Hahaha! Je zou denken dat die petjes wat te strak zitten en de bloedtoevoer naar de hersenen afknellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kom anders regelmatig mensen tegen die ik ook wel eens op andere sites heb getroffen. Had trouwens net wel zo iemand als van dat topic "ongewild single" of hoe het ook heet. Ik zei "Dag X" omdat hij zijn naam vertelde. Dacht meteen dat ik hem afwees terwijl ik daarna nog een zin typte als antwoord op een eerdere vraag
Om maar niet te beginnen over al de dames met een mooie gouden ketting met hun eigen naamquote:Op zondag 1 juni 2014 19:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ooit eens een weekje opgestaan. Wat een petjesvolk was me dat daar. Beetje het afvoerputje der datingsites.
Beter dan een tatoeage met de naam van haar dochterquote:Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over al de dames met een mooie gouden ketting met hun eigen naam
Live the life you love and love the life you live. Nog zo'n klassieker. En dan hardnekkig life en live door elkaar halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan een tatoeage met de naam van haar dochterOf dingen als 'Live Love Laugh' en Stay Strong'.
Op welke sites zit je inmiddels allemaal al?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n vertrouwen in de mensheid is niet bepaald gegroeid, sinds ik op die sites zit. Godverdomme, wat zit er veel poep bij.
Die en Paiq.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Op welke sites zit je inmiddels allemaal al?
Ik dach OKCupid en tinder gelezen te hebben>
Paiq vind ik zelf niet ideaal. Ik loop mn matches daar altijd mis. Al komt dat vooral omdat ik er bijna nooit opzitquote:
Klopt. Daarbij loopt zij nogal hard van stapel. Dus maar even goed nadenken over hoe ik dit verder wil gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je komt nog niet echt laaiend enthousiast over
Zo zag ik laatst op Tinder:quote:Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over al de dames met een mooie gouden ketting met hun eigen naam
quote:"Sometimes you neet to get out off the box. Does it goes right, laugh about it. Does it goes wrong, laugh harder!Im here for fun, no date! "
Meh, ik had net weer een toernooi waar eigenlijk niets leuks bij zat maar je dan toch hoog eindigende winnaars hebt die een bericht krijgen dat je ze leuk vind.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Paiq vind ik zelf niet ideaal. Ik loop mn matches daar altijd mis. Al komt dat vooral omdat ik er bijna nooit opzitHet nieuwe foto toernooi is overigens wel tof gedaan.
Hard van stapel als in?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij loopt zij nogal hard van stapel. Dus maar even goed nadenken over hoe ik dit verder wil gaan doen.
[..]
Zo zag ik laatst op Tinder:
[..]
Waarom doen die mensen dit zichzelf aanquote:
Soms zit er nou eenmaal niets bij. Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, ik had net weer een toernooi waar eigenlijk niets leuks bij zat maar je dan toch hoog eindigende winnaars hebt die een bericht krijgen dat je ze leuk vind.
Kijk mij arrogant klinken.
Al beginnen over dingen die we zouden kunnen doen over een aantal weken. Overdreven veel complimentjes. Ik doe het liever wat kalm aan. Dus dan wordt het al snel wat ongemakkelijkquote:
Inderdaad. Geen probleem als je Engels niet zo sterk is. Maar doe dan niet alsof je Engels gemakkelijker vindt. Wat is er mis met het gebruiken van Nederlands?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Waarom doen die mensen dit zichzelf aan
Wacht, die mensen krijgen automatisch een bericht?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, ik had net weer een toernooi waar eigenlijk niets leuks bij zat maar je dan toch hoog eindigende winnaars hebt die een bericht krijgen dat je ze leuk vind.
Kijk mij arrogant klinken.
Kun je zeggen toch? Dat het je te snel gaat. En een compliment (mits gemeend) is toch leuk?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef Rickario het volgende:
[..]
Al beginnen over dingen die we zouden kunnen doen over een aantal weken. Overdreven veel complimentjes. Ik doe het liever wat kalm aan. Dus dan wordt het al snel wat ongemakkelijk
[..]
Inderdaad. Geen probleem als je Engels niet zo sterk is. Maar doe dan niet alsof je Engels gemakkelijker vindt. Wat is er mis met het gebruiken van Nederlands?
Wie weet heb je heel veel mannen de dag van hun leven gegevenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht, die mensen krijgen automatisch een bericht?
Ik heb me echt suf gefototournooid vandaagZe zullen wel denken
Nou ja, ik krijg bericht in de trant van 'die en die heeft je hoog beoordeeld in het fototoernooi' dus ik ging er van uit dat dat automatisch ging. Niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht, die mensen krijgen automatisch een bericht?
Ik heb me echt suf gefototournooid vandaagZe zullen wel denken
Gedaan. Maar ik heb niet het idee dat het helemaal aan komt. Ook al zegt ze van wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je zeggen toch? Dat het je te snel gaat. En een compliment (mits gemeend) is toch leuk?
Sinds wanneer zit Van Gaal op Tinderquote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij loopt zij nogal hard van stapel. Dus maar even goed nadenken over hoe ik dit verder wil gaan doen.
[..]
Zo zag ik laatst op Tinder:
[..]
Ik zou er bijna een foto voor uploaden!quote:Op zondag 1 juni 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg bericht in de trant van 'die en die heeft je hoog beoordeeld in het fototoernooi' dus ik ging er van uit dat dat automatisch ging. Niet?
Dan is het goed toch? Gaat erom wat je zelf voor haar voelt uiteindelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:05 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gedaan. Maar ik heb niet het idee dat het helemaal aan komt. Ook al zegt ze van wel.
Maar je hebt toch wel foto's online staan al op Paiq? Met jouw figuurtje moet dat toch een hoop oneliners opleverenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een foto voor uploaden!
Wat leuk
Nee. Te dramatisch als ik toevallig mijn schoonbroer of zo tegen komquote:Op zondag 1 juni 2014 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel foto's online staan al op Paiq? Met jouw figuurtje moet dat toch een hoop oneliners opleveren.
Ja ok, die angst ben ik een beetje aan het onderdrukken, ook op Tinderquote:Op zondag 1 juni 2014 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee. Te dramatisch als ik toevallig mijn schoonbroer of zo tegen kom
Ja maar jij hebt niet al een heel brave relatiequote:Op zondag 1 juni 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ok, die angst ben ik een beetje aan het onderdrukken, ook op Tinder.
Oh ja ok, dat is dan wel weer waarquote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt niet al een heel brave relatie(toch?)
Als ik single was zou ik het echt niet erg vinden om bekenden tegen te komen
Heb je dan foto's waarop je onherkenbaar bent? of gewoon helemaal geen foto's?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee. Te dramatisch als ik toevallig mijn schoonbroer of zo tegen kom
Er is dus ook iets mis met jou?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt niet al een heel brave relatie(toch?)
Als ik single was zou ik het echt niet erg vinden om bekenden tegen te komen
Please don'tquote:Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ja ok, dat is dan wel weer waar. Zullen we de open-relatie-discussie weer starten?
.
gewoon geen fotoquote:Op zondag 1 juni 2014 20:22 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Heb je dan foto's waarop je onherkenbaar bent? of gewoon helemaal geen foto's?
Uiteraard. Anders kwam ik fok ook niet binnen natuurlijkquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef, gezien het onderwerp.
Knappen mensen daar niet op af ?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon geen foto
[..]
Uiteraard. Anders kwam ik fok ook niet binnen natuurlijk
Vast wel.quote:
Tisjeboi. Jewaitzelluf.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vroeg me al af waar je bleef, gezien het onderwerp.
Ik denk dat er veel op afknappen. Ik ben zelf in ieder geval wel zo oppervlakkigquote:Op zondag 1 juni 2014 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vast wel.
Er heeft nog nooit iemand zegt 'oh je hebt geen foto? Doei'
En het is niet dat ik geen foto wil laten zien hoor. Ik ga hem gewoon niet daar op zetten zodat hij bijvoorbeeld in zo'n fototournooi komt
Dan heb ik er nog geen zin in. Veel te ingewikkeldquote:Op zondag 1 juni 2014 20:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel op afknappen. Ik ben zelf in ieder geval wel zo oppervlakkig![]()
Maar op Paiq kun je een foto uploaden in de categorie 'anders' dan komt die foto niet tevoorschijn in een fototoernooi.
Ik kreeg er eens een verontwaardigde chick die boos was dat ik haar een 3 had gegeven. Was echt priceless dat gesprek.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Het is inderdaad prima (leed)vermaak. Al wil er nog wel eens een leuk persoon tussen zitten als je goed zoekt
En 3 staat toch gewoon voor "matige foto"quote:Op zondag 1 juni 2014 21:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik kreeg er eens een verontwaardigde chick die boos was dat ik haar een 3 had gegeven. Was echt priceless dat gesprek.
Volgens hun wel jaquote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En 3 staat toch gewoon voor "matige foto"
Daar wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Kan je tegenwoordig zien wat iemand je voor cijfer geeft?
Dat hoeft niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Volgens hun wel jaKomt ook omdat je foto's moet beoordelen van hetzelfde geslacht
Idd, van die vrouwen met ontbloot bovenlijf op de fotoquote:Op zondag 1 juni 2014 21:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meerTenminste, ben nog geen vrouw tegengekomen. Maar ik geef ook een laag cijfer aan foute foto's; foto's met ontbloot bovenlijf enzo
Daarom, zolang wij het niet mogen mogen jullie het ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, van die vrouwen met ontbloot bovenlijf op de fotoaufsauzen!
Preciesquote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom, zolang wij het niet mogen mogen jullie het ook niet.
HOE KUN JE ALS MAN NIET OM TIETEN GEVEN?!quote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Bovendien ben ik een billenman, dus het interesseert me geen reet (jaja, geniaal) hoe je tieten eruitzien
Daarom trek ik altijd een bikinitopje aan op mijn profielfoto'squote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom, zolang wij het niet mogen mogen jullie het ook niet.
Ik ben zo gay als je ze krijgen kan, daaromquote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HOE KUN JE ALS MAN NIET OM TIETEN GEVEN?!
En Jezus zeide: Vader, vergeef het hun; want zij weten niet, wat zij doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
HOE KUN JE ALS MAN NIET OM TIETEN GEVEN?!
Man, zelfs ik kan hitsig worden van een goed stel boobies.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben zo gay als je ze krijgen kan, daarom
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Bovendien ben ik een billenman, dus het interesseert me geen reet (jaja, geniaal) hoe je tieten eruitzien
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, zelfs ik kan hitsig worden van een goed stel boobies.
Tieten.
Waarom kiezen?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ik kan er ook wel opgewonden van raken hoor
maar als ik mag kiezen kijk ik liever naar een goede kont dan naar een stel borsten
Is nog nooit voorgekomen gelukkigquote:
Dude wtf.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Geen thee?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:57 schreef eefje801 het volgende:
aww eenje van mijn exdate.
Badoo is inderdaad een beetje een afvoerputje maar er zijn uitzonderingen gelukkig. Tot nu toe twee leuke gesprekken lopen, morgen misschien koffie drinken met de ene.
Of théééé SilentChaos, nu goed? Rooibosquote:Op maandag 2 juni 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen thee?
Is er nog thee? Er is nog sateeeeeeeeeee.....
Zondag 7e date geplandquote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of théééé SilentChaos, nu goed? Rooibos
Maarre, vertel? Hoe is het met jouw date?
Afgelopen woensdag was de 6equote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef habitue het volgende:
7e date? Tel je een date met overnachting als 2 dates ofzo?
O dan zal het wel kloppen. Mn tijdsbesef is geloof ik ook btje fucked upquote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was de 6e(toch? begin ook de tel kwijt te raken, ff teruglezen
)
Ik moest giechelen. Verdomme.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een vroegtijdige zaadlozing ja
www.1opde5.nl
Dat had ik ook!quote:
Extra extra.. dingen hebben niet altijd extra's nodig om leuk te zijn.quote:
"wachten wordt beloond" zie ik als een extra koekjequote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef habitue het volgende:
Extra extra.. dingen hebben niet altijd extra's nodig om leuk te zijn.
Puur tijdsverloop is genoeg toch? Was dit niet die date waar je al een tijdje op wachtte?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Extra extra.. dingen hebben niet altijd extra's nodig om leuk te zijn.
Likken als Lassie grappen mogen wel?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:52 schreef MissGump het volgende:
ik heb een hond-uitlaat-date
En sla de doggiestyle comments maar even overdank u!
miss zei ie daarom ook t 'lange wachten wordt beloond'quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Puur tijdsverloop is genoeg toch? Was dit niet die date waar je al een tijdje op wachtte?
Had ook een eerdere date geweest kunnen zijn die bepaalde beloftes gedaan heeft maar nog niet nagekomen is?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
miss zei ie daarom ook t 'lange wachten wordt beloond'
Heel Scherpquote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Was dit niet die date waar je al een tijdje op wachtte?
Klopt yats. En laat geduldigheid nou net iets zijn wat ik totaal niet hebquote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Puur tijdsverloop is genoeg toch? Was dit niet die date waar je al een tijdje op wachtte?
Veel plezier dan maar!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Klopt yats. En laat geduldigheid nou net iets zijn wat ik totaal niet ben.
Leuk leuk! Is wel je langste dategeschiedenis tot nu toe of niet? Mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zondag 7e date geplandWel lekker weer zo'n lang weekend, samen uitslapen
Nee, ik heb 2 jaar geleden een relatie van 4 maanden er aan overgehoudenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk leuk! Is wel je langste dategeschiedenis tot nu toe of niet? Mooi
Of het nou zes of zeven is, dat is hoe dan ook een "goed bezig" waard!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was de 6e(toch? begin ook de tel kwijt te raken, ff teruglezen
)
Nicequote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of het nou zes of zeven is, dat is hoe dan ook een "goed bezig" waard!
Laat ik toevallig vrijdag ook date zes op de planning hebben staan
Dit weekend ook weer een date, of misschien al een stapje verder dan date.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of het nou zes of zeven is, dat is hoe dan ook een "goed bezig" waard!
Laat ik toevallig vrijdag ook date zes op de planning hebben staan
heb je al gekust?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit weekend ook weer een date, of misschien al een stapje verder dan date.![]()
Goed bezig capstan
Jaquote:
Ja, en het is nog steeds leuk/gezellig en we gaan elkaar zeker vaker zienquote:
Zoenen/knuffelen, dus wel meer dan alleen een kus bij begroetenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Cue_ het volgende:
Maar zoenen jullie nu de hele tijd? Of bij binnenkomst/weggaan?
Nee dat nog nietquote:
Dat lijkt mij ook een betere volgorde.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we eerst eens beginnen met voorspel he.. beetje voelen enzo
For fuck's sake, Tijn, waarom voer je 'r niet gewoon eens dronken?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een betere volgorde.
Omdat GHB of chloroform veel makkelijker is natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
For fuck's sake, Tijn, waarom voer je 'r niet gewoon eens dronken?
GHB is te bitter. Dat valt bij de eerste slok al op. Ik zou het gewoon bij een paar flessen wijn houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat GHB of chloroform veel makkelijker is natuurlijk.
Goed dat ik dat weetquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
GHB is te bitter. Dat valt bij de eerste slok al op. Ik zou het gewoon bij een paar flessen wijn houden.
Aldus de drogeerexpertquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
GHB is te bitter. Dat valt bij de eerste slok al op. Ik zou het gewoon bij een paar flessen wijn houden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verhalen zijn zo mooi als mensen het zelf weten te maken. Niks bijzondersquote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef Phyxcius het volgende:
Wat een positieve verhalen allemaal![]()
Zou het met het mooie weer te maken hebben?
Zoveel fantastische verhalen die egostrelend zijn, zijn er toch niet gepost?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verhalen zijn zo mooi als mensen het zelf weten te maken. Niks bijzonders
Interwebz he, en vooral als er iemands ego op het spel staat worden verhalen nogal snel aangedikt.
Daarom kan ik tijnbrein daarin wel waarderen, hij is te autistisch om het romantischer/mooier/beter te laten klinken. (No offense)
Eerlijker date-verslag kan je niet krijgen hier.
Niks mis met een beurt toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohdeargod, date van volgende week (first date met hem, en mijn eerste internetdating-date) heeft het over blijven slapen. ABORT ABORT.
ligt aan de reden waarom ie t erin gooit. Als t is om afstand dat ie jou de optie biedt, dan geen probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohdeargod, date van volgende week (first date met hem, en mijn eerste internetdating-date) heeft het over blijven slapen. ABORT ABORT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |