Welke geniale openingszin heb je nou gebruikt dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn mannen op het internet vertrouwender dan vrouwen, om één of andere duistere reden. Of ze hebben het gevoel minder te verliezen te hebben ofzo. Bij dat programma zijn het ook meestal mannen die hals over kop verliefd worden op een foto.
Eigenlijk zijn mannen ook maar naïeve dingen op zoek naar wat liefde.
Net zoals puppies die het tapijt onderplassen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn mannen op het internet vertrouwender dan vrouwen, om één of andere duistere reden. Of ze hebben het gevoel minder te verliezen te hebben ofzo. Bij dat programma zijn het ook meestal mannen die hals over kop verliefd worden op een foto.
Oh, ingehaakt op één van de dingen die bij "message me if..." stond en gezegd dat hij erg leuk klonk. Zoiets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Welke geniale openingszin heb je nou gebruikt dan?
Is dat niet omdat er meer wanhopige mannen zijn die elk stukje aandacht maar vastklampen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar issie weer, de go-to-profieltekstquote:I'm not the Smartest, Prettiest, Richest or Best Looking man on earth and there's a lot wrong with me.
When I had to help a friend move last week. Everyone was still sitting at the table, discussing the most structured way to tackle a move.
While they were doing that, I was already running up and down the stairs carrying stuff.... Stuff I had put in boxes (of course, without noting down what was in them).
Wat. De. Fak. Die tekstquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oe, leuke quickmatch, even profiel checken".
[..]
Daar issie weer, de go-to-profieltekst. Oh well, hij heeft in ieder geval nog de moeite genomen 'm te vertalen naar het Engels. Woord voor woord
.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar issie weer, de go-to-profieltekst. Oh well, hij heeft in ieder geval nog de moeite genomen 'm te vertalen naar het Engels. Woord voor woord
.
Godverdommequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Oe zal ik? Ben wel in een irritante bui.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Daar ga je wel wat over zeggen toch?
Ja, want een dickpic sturen is ''perpetuating rape culture''quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
http://happyplace.someeca(...)k-pic-to-his-mother/
Dickpick stuurder gespotquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, want een dickpic sturen is ''perpetuating rape culture''
Dat was dus mijn puntquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef habitue het volgende:
Maar dat je je als vrouw dan sexually herrassed voelt is wel een tikje drama queenerig
Ik sta al klaar voor de spiegel. Ja? Nee? Ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf niet te grappen in de trant van 'in m'n DM graag' omdat je het zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |