Tja dat jij het ziet als een oordeel is misschien meer jouw probleem?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.
De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.
De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?
Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.
Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
Een All-out pullen. Die wist toch ook binnen een week dat hij zou gaan samenwonen met die dame die ook een kind had? Wel toevallig though. Dat het altijd de dames met kinderen zijn met wie het bijzonder snel en goed klikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.
De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.
De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?
Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.
Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
Zij: eh...sorry? En hoe zie je dat voor je met je baby hier naast je?
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaan
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? "quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
Ik word hier altijd zo neergezet door jou als manslutquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 mannen die het heel normaal vinden om gepijpt te worden op een 1e date en dat nu even willen melden.
Behalve habitue dan.
"Eh. Euh. Ok."quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijn
in dit land ook echtquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
. Maarja, er wonen een boel mafkezen in dit land.
Stel het bij je volgende date voor en post hier het resultaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? "
Nou, ik heb ook eens een date meegemaakt waarbij ze out of the blue iets soortgelijks voorsteldequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.
Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar () en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. (
)
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?![]()
![]()
Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.
Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.
Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar () en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. (
)
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?![]()
![]()
Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.
Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
Ik denk dat alle mannen hier daar geen ervaring mee hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meevielquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef eefje801 het volgende:
Ach ik had gister tussen mijn oude berichten opeens één waarvan ik dacht: lijkt wel zo'n catfish gebeuren. Beetje te mooie foto, professioneel zwemmer etc. etc. en veel te jong. Of gewoon weer een cougarzoeker. Dus ik stuur zes maanden na dato dat ik niet zo vaak meer lees daar en of hij zich nog steeds verveelt. (altijd leuk als dat de reden is om een berichtje te sturen)
Binnen tien minuten een berichtje terug met "hoi" en wat mijn Skypenaam is.
Ofwel catfish, ofwel van de categorie die Silenus aanboorde. En dat is echt een steeds groter groeiende groep op datingsites hoor, zowel als man of als vrouw heb je al 10 strepen voor op dat soort lui.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Dat awkward moment op het eind van de eerste date. Waarbij je niet weet of je je nu vol op zijn pik moet storten of moet wachten tot hij de eerste move maakt en je hoofd naar beneden duwt![]()
Wait wut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent
Bij mij is het een combi van: "Oeh, eindelijk eens een leuke vent met leuke foto en profiel" en dan de realisatie: "meh, zal wel catfish zijn" en dan toch even testen wat er als reactie op mijn late reactie komt. Zo nieuwsgierig ben ik dan weer wel. Maar nu klink ik zelf als één van die types hier die proefondervindelijk hebben vastgesteld hoe datingsites werken en niet meer als een wulpse beschikbare dame dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meevielLijkt me als je een beetje met iemand kletst dat je door het meeste toch wel heenprikt?
Oke too good to be true is meestal inderdaad niet waar maar is het zo een grote groep dan?
[..]
[..]
Wait wut?Het kan aan mij liggen maar meestal zeg je toch op een openbare plaats vaarwel?
![]()
Welke geniale openingszin heb je nou gebruikt dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn mannen op het internet vertrouwender dan vrouwen, om één of andere duistere reden. Of ze hebben het gevoel minder te verliezen te hebben ofzo. Bij dat programma zijn het ook meestal mannen die hals over kop verliefd worden op een foto.
Eigenlijk zijn mannen ook maar naïeve dingen op zoek naar wat liefde.
Net zoals puppies die het tapijt onderplassen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn mannen op het internet vertrouwender dan vrouwen, om één of andere duistere reden. Of ze hebben het gevoel minder te verliezen te hebben ofzo. Bij dat programma zijn het ook meestal mannen die hals over kop verliefd worden op een foto.
Oh, ingehaakt op één van de dingen die bij "message me if..." stond en gezegd dat hij erg leuk klonk. Zoiets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Welke geniale openingszin heb je nou gebruikt dan?
Is dat niet omdat er meer wanhopige mannen zijn die elk stukje aandacht maar vastklampen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar issie weer, de go-to-profieltekstquote:I'm not the Smartest, Prettiest, Richest or Best Looking man on earth and there's a lot wrong with me.
When I had to help a friend move last week. Everyone was still sitting at the table, discussing the most structured way to tackle a move.
While they were doing that, I was already running up and down the stairs carrying stuff.... Stuff I had put in boxes (of course, without noting down what was in them).
Wat. De. Fak. Die tekstquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oe, leuke quickmatch, even profiel checken".
[..]
Daar issie weer, de go-to-profieltekst. Oh well, hij heeft in ieder geval nog de moeite genomen 'm te vertalen naar het Engels. Woord voor woord
.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar issie weer, de go-to-profieltekst. Oh well, hij heeft in ieder geval nog de moeite genomen 'm te vertalen naar het Engels. Woord voor woord
.
Godverdommequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Oe zal ik? Ben wel in een irritante bui.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Daar ga je wel wat over zeggen toch?
Ja, want een dickpic sturen is ''perpetuating rape culture''quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
http://happyplace.someeca(...)k-pic-to-his-mother/
Dickpick stuurder gespotquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, want een dickpic sturen is ''perpetuating rape culture''
Dat was dus mijn puntquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef habitue het volgende:
Maar dat je je als vrouw dan sexually herrassed voelt is wel een tikje drama queenerig
Ik sta al klaar voor de spiegel. Ja? Nee? Ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf niet te grappen in de trant van 'in m'n DM graag' omdat je het zou doen.
Dan zou ik de foto even laten voor wat het is. Relaxede penissen zien eruit als treurige naaktklakken.quote:
Mijne lijkt meer op een pantoffeldiertje, die kan je ook niet met het blote oog zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik de foto even laten voor wat het is. Relaxede penissen zien eruit als treurige naaktklakken.
Het gaat hier om een Fokker hequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik de foto even laten voor wat het is. Relaxede penissen zien eruit als treurige naaktklakken.
Zou best eens kunnen ja, heb meerdere vrienden die normaal echt wel nadenken in catfish-profielen zien trappen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan het ook nog wel snappen. Van dates met wie het qua chemie verder niet klikte heb ik net zulke lullige verhalen gehoord over hun ervaringen als andersom vrouwen meemaken. Als je dan na een paar dates al the hots voor iemand hebt..dat kan gewoon hé? Dan is het best wel naar hoe sommige mensen dan iets afkappen. Of je dat nou vind kunnen of niet, het zelf meemaken is niet leuk. Je krijgt er dan wel weer eelt van op je ziel maar of je dat nou moet willen..quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is dat niet omdat er meer wanhopige mannen zijn die elk stukje aandacht maar vastklampen?
Wacht maar tot dat je de "grappen" leest van SC en El_Thijs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een lachwekkend topic dit... Letterlijk.
Dat hoort er gewoon bij Weiss, die ene vriend die altijd dezelfde grappen maakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je de "grappen" leest van SC en El_Thijs.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon bij Weiss, die ene vriend die altijd dezelfde grappen maakt.
De reacties daarop zijn ook lachwekkend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je de "grappen" leest van SC en El_Thijs.
Ja dat is wel iets waar wij uitspraken over kunnen doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Vanavond mijn eerste Drentse Tinder-date gehad. Is het in Drenthe normaal om een behaarde flamoes te hebben?
We zien er hier allemaal uit als veenlijken. Zwaar behaard. Zou het niet doen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Vanavond mijn eerste Drentse Tinder-date gehad. Is het in Drenthe normaal om een behaarde flamoes te hebben?
was dat de blonde met vwo of die brunette met vwo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Volgens mij niet. Of die ene Drentse die ik ooit gedate heb moet toevallig net de uitzondering zijn geweest. Het zijn voor zover ik weet de jaren 70 niet meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Hoe behaard is behaard?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Ja want wij houden hier tuurlijk excel-sheets bij over zulke details.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Hoorde ik iets over Excel en data mining?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want wij houden hier tuurlijk excel-sheets bij over zulke details.
Oh wacht...
Ik vind het eigenlijk een stuk gênanter dat schijnbaar volwassen mensen nog woorden gelijk 'flamoes' bezigenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Zit het nog steeds tussen je tanden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef FrankElst het volgende:
Oh dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk!
Goed bezig!
Wat gaan jullie doen?
Werkt dat systeem nog met invites?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe. Ik mag die nieuwe paiq-opzet wel. Meer fotobewonderaars en oneliners dan voorheen. Plus dat dit veel beter werkt dan 50 foto's met weet ik veel wat je er allemaal niet op aantreft weg te klikken. Hadden ze veel eerder moeten doen.
Dat is al jaren niet meer, tenzij ik je verkeerd begrijp.quote:
Jij krijgt dus ook geen credits meer door uitnodigingen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer, tenzij ik je verkeerd begrijp.
Door andere mensen uit te nodigen? Ja, dat wel meen ik. Begreep ik je toch verkeerd net. Wil je een link?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij krijgt dus ook geen credits meer door uitnodigingen?
zie DMquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door andere mensen uit te nodigen? Ja, dat wel meen ik. Begreep ik je toch verkeerd net. Wil je een link?
Done.quote:
Aaah wat schattigquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
Echt tof!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Inmiddels al gepiept, foutje van mijn kant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Boevenbende trouwens bij Paiq. Nog geen credits gezien. Daar hang ik de hoer niet voor uit.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht eerst tot mijn grote schrik dat Paiq besloten had me aan kerels te matchen, blijkt het de hand van God te zijn.
Weet je het zeker? Ik hoor goede verhalen de ronde gaan hier.quote:
Probeer jij het maar bij H_Jquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik hoor goede verhalen de ronde gaan hier.
Dat zou Weiss niet leuk vinden gok ikquote:
Alles wat ik erop gooi word geliked. So I guess you could say things are getting pretty serious.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |