Oh dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk!
Goed bezig!
Wat gaan jullie doen?
Werkt dat systeem nog met invites?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe. Ik mag die nieuwe paiq-opzet wel. Meer fotobewonderaars en oneliners dan voorheen. Plus dat dit veel beter werkt dan 50 foto's met weet ik veel wat je er allemaal niet op aantreft weg te klikken. Hadden ze veel eerder moeten doen.
Dat is al jaren niet meer, tenzij ik je verkeerd begrijp.quote:
Jij krijgt dus ook geen credits meer door uitnodigingen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer, tenzij ik je verkeerd begrijp.
Door andere mensen uit te nodigen? Ja, dat wel meen ik. Begreep ik je toch verkeerd net. Wil je een link?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij krijgt dus ook geen credits meer door uitnodigingen?
zie DMquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door andere mensen uit te nodigen? Ja, dat wel meen ik. Begreep ik je toch verkeerd net. Wil je een link?
Done.quote:
Aaah wat schattigquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
Echt tof!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Inmiddels al gepiept, foutje van mijn kant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Boevenbende trouwens bij Paiq. Nog geen credits gezien. Daar hang ik de hoer niet voor uit.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht eerst tot mijn grote schrik dat Paiq besloten had me aan kerels te matchen, blijkt het de hand van God te zijn.
Weet je het zeker? Ik hoor goede verhalen de ronde gaan hier.quote:
Probeer jij het maar bij H_Jquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik hoor goede verhalen de ronde gaan hier.
Dat zou Weiss niet leuk vinden gok ikquote:
Alles wat ik erop gooi word geliked. So I guess you could say things are getting pretty serious.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |