Voel je vrij bro, open relatie toch? Vrijheid, plezier, geluk, share the love enzo.quote:
Top!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
Open relatie huh, ik wist wel dat er grondig wat mis zatquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voel je vrij bro, open relatie toch? Vrijheid, plezier, geluk, share the love enzo.![]()
#Weissgeeftjevleugels #tijnbrein #1luv #deark #bierpissendeunicorns #oommeisje
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een anderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
OT: Top weekend voor een date, maar we blijven nog geduldig een week wachten.
Nee dit weekend is voor de leukert; ideale date-uitloopmogelijkheden tot 96 uur.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een ander![]()
hmm ik zal eens letten op afwijkende whatsapp-responspatronen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een ander![]()
Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd een berichtje stuur. Soms simpelweg geen zin in, of dat ik later denk: het was een leuk gesprek, maar er zit niet meer in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
"Mag ik je nummer?"
-Nah, lijkt me wat vroeg
*leuk gesprek*
"Mag ik nu wel je nummer?"
"Ok"
Niets meer van gehoord. Gaat het dan puur om het nummers verzamelen ofzo? Ik bedoel, ik heb nog niet eens de kans gehad om tegen te vallen
.
Zeg dan ook je woonplaats, hij vraagt wat!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vanmorgen op Tinder dit (het eerste wat hij zei meteen ook he)
-Waar woon je
ik: Ook goeiemorgen.
-Woonplaats?
Ik: Jeetje wat ben je beleeft!
Nu zegt ie niks meer
En een faker geloof ik. Want op mijn vraag hoe zijn vakantie in Amerika was (vanwege zijn mooie amerikaanse deurknoppen) reageert hij niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
[..]
hmm ik zal eens letten op afwijkende whatsapp-responspatronen.
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd een berichtje stuur. Soms simpelweg geen zin in, of dat ik later denk: het was een leuk gesprek, maar er zit niet meer in.
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..![]()
.
Negen van de tien keer krijg ik ook geen nummer, maar soms dan geef ik zelfs mijn nummer (als een echte manhoer![]()
) en dan gebeurd er ook niets.. Zal wel hetzelfde zijn als bovenstaand
Fair enough, het is en blijft een eigen keuze, gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Maar de kroeg is toch de realiteit en niet whatsappquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Een foto geeft idd een realistischer beeld dan vlees en bloedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Nouja en facebook dan he, beetje research doe ik dan welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een foto geeft idd een realistischer beeld dan vlees en bloed.
Zou nog uitkomst zijn, agendafunctie op die datingsites ofzo. Dat je dan gewoon datum plus tijdstip aan iemand kunt voorstellen.quote:
Een volledige integratie met google agendaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou nog uitkomst zijn, agendafunctie op die datingsites ofzo. Dat je dan gewoon datum plus tijdstip aan iemand kunt voorstellen.
Precies!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Een volledige integratie met google agenda
Negen van de tien keer? Whut? Ik heb het echt nog - nooit - meegemaakt dat ik geen nummer kreeg op het moment dat ik er naar hintte. Of andersom, dat ik het mijne gaf en er niks meer van hoorde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..![]()
.
Negen van de tien keer krijg ik ook geen nummer, maar soms dan geef ik zelfs mijn nummer (als een echte manhoer![]()
) en dan gebeurd er ook niets.. Zal wel hetzelfde zijn als bovenstaand
Daar heb ik zo'n hekel aan he. Begin ik met een vraag adhv een foto of een bio, krijg ik 'ook hallo'.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vanmorgen op Tinder dit (het eerste wat hij zei meteen ook he)
-Waar woon je
ik: Ook goeiemorgen.
-Woonplaats?
Ik: Jeetje wat ben je beleeft!
Nu zegt ie niks meer
En een faker geloof ik. Want op mijn vraag hoe zijn vakantie in Amerika was (vanwege zijn mooie amerikaanse deurknoppen) reageert hij niet eens
Haha, nee, niet na twee minuten.. Het is voor mij al lang geleden dat ik überhaupt naar een nummer gevraagd heb.. Schijnbaar vroeg ik het op het verkeerde moment..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negen van de tien keer? Whut? Ik heb het echt nog - nooit - meegemaakt dat ik geen nummer kreeg op het moment dat ik er naar hintte. Of andersom, dat ik het mijne gaf en er niks meer van hoorde.
Vraag je dat binnen twee minuten al of wat?
Enfin. Later zijn er alsnog nummers uitgewisseld.quote:Ik ga me zo eens aankleden. Leuk met je te lullen, maar het is alweer veel te laat.
dat heeft m'n voorkeur... Maar loopt ook vaak fout
aankleden?
Ja, ik zat in bad. Nu nog steeds in badjas. Ik moet eens een broek aanhijsen.
Foto!
Ik heb je WA niet. Sorry.
Haha
trek dan je broek maar aan
of is de reactie... Oh wacht, hier
.., beter? ;-)
Nu vul je dingen in voor me. Mij boeit dat verder echt helemaal niks.
I'm off. Spreek je!
Das lekker dan...
tjiauw!
Dat dingen aanvoelen. Heb ik dus totaal niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, maar meestal voel je toch wel aan de toon van het gesprek of je het gaat krijgen of niet?
Je klinkt als een klootzak. Ik zou er ook intrappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is een gesprek wat ik gisteren had op Paiq. En het interesseert me vaak ook amper of ik er een nummer van af kan troggelen of niet. Teruglezend vind ik mezelf best als een botte knoest overkomen. Maar het werkt wel kennelijk.
[..]
Enfin. Later zijn er alsnog nummers uitgewisseld.
I know.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je klinkt als een klootzak. Ik zou er ook intrappen.
Nee, dat voel ik totaal niet.. Net zoals Weissmanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, maar meestal voel je toch wel aan de toon van het gesprek of je het gaat krijgen of niet?
Gelukkig compenseert mijn bankrekening een hoop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nee, dat voel ik totaal niet.. Net zoals Weissman![]()
![]()
![]()
Tof man!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
Have funquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Rickario het volgende:
Mijn date is nu toch morgen ipv vandaag. Ze wil voor me koken dus dat gaat vast leuk worden.
Eetsequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Rickario het volgende:
Mijn date is nu toch morgen ipv vandaag. Ze wil voor me koken dus dat gaat vast leuk worden.
Yep. Nieuwe opzet van dat fotospelletje, ik hou er wel van. Jij tegenover drie mongolen die natuurlijk allemaal weggeklikt worden indien je eigen foto's een beetje okay zijn. Profiteer ervan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:27 schreef habitue het volgende:
Wtf is er met paiq aan de hand. Krijg ineens een vracht fotobewonderaars en wat oneliners in 1 dag.
Maar je moet het juist niet van matches hebben bij paiq.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik krijg bij paiq alleen maar matches die nooit online zijn.., wellicht mijn voorkeuren maar eens op de schop gooien, zou het helpen?
Zonder foto ga ik ook niet meer op date, vroeger wel gedaan, nu niet meer. Ik sta er ook op met mijn prettige én vrolijke snuit, dus de dame in kwestie ook maar
Haha, nee, ik zie het niet als mijn redder in noodquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar je moet het juist niet van matches hebben bij paiq.
Alsof hun intelligente match-systeem jouw redding in nood is...
Zelf regelen, via paiq, dus.
Hihi, jij bent zeau boefjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Druk al geregeld op de "speeddate" knop en het fototoernooi is ook erg prettig![]()
Kerels op internet zijn eng, dus ik begrijp wel dat vrouwen wat terughoudend zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, als je niet voldoet aan het plaatje van het afwachtende meisje die na 4 dagen chatten nog altijd terughoudend is met nummers geven enzo raken mannen verward. Ben ik nou de enige die gewoon zsm afspreekt om te kijken of het wat is ja of nee, na een leuk gesprek?
Dat vind ik serieus wel hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels op internet zijn eng, dus ik begrijp wel dat vrouwen wat terughoudend zijn
Ik zit ff te denken, maar de paar mensen waar ik daadwerkelijk het gesprek mee aan ben gegaan en vervolgens heb ontmoet vielen me altijd heel erg mee. Heb een keer in het verre verleden gehad dat het gi-gan-tisch tegenviel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus wel hoor
Ik ben al best wat weirdo's tegen gekomen. Gelukkig bleven ze in het internet
De weirdo's heb ik gelukkig niet ontmoet maar ik bedoel wel echt categorie 'WTF!'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken, maar de paar mensen waar ik daadwerkelijk het gesprek mee aan ben gegaan en vervolgens heb ontmoet vielen me altijd heel erg mee. Heb een keer in het verre verleden gehad dat het gi-gan-tisch tegenviel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Zaterdag een date met de speeddate overigens, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |