Voel je vrij bro, open relatie toch? Vrijheid, plezier, geluk, share the love enzo.quote:
Top!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister 6e date gehad, ze is nu net naar huis. Ze heeft inmiddels ook m'n pa ontmoet aangezien ze naar de oefenruimte kwam waar ik oefen met m'n vaders band.
Tussen neus en (schaam)lippen door erover gehad dat we wel exclusief daten. Niet dat ik (of zij) überhaupt types zijn om meerdere mensen te daten, maar ze kwam er opeens mee.
Open relatie huh, ik wist wel dat er grondig wat mis zatquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voel je vrij bro, open relatie toch? Vrijheid, plezier, geluk, share the love enzo.![]()
#Weissgeeftjevleugels #tijnbrein #1luv #deark #bierpissendeunicorns #oommeisje
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een anderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
OT: Top weekend voor een date, maar we blijven nog geduldig een week wachten.
Nee dit weekend is voor de leukert; ideale date-uitloopmogelijkheden tot 96 uur.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een ander![]()
hmm ik zal eens letten op afwijkende whatsapp-responspatronen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze je een week laat wachten heeft ze gew een ander![]()
Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd een berichtje stuur. Soms simpelweg geen zin in, of dat ik later denk: het was een leuk gesprek, maar er zit niet meer in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:44 schreef clumsy_clown het volgende:
"Mag ik je nummer?"
-Nah, lijkt me wat vroeg
*leuk gesprek*
"Mag ik nu wel je nummer?"
"Ok"
Niets meer van gehoord. Gaat het dan puur om het nummers verzamelen ofzo? Ik bedoel, ik heb nog niet eens de kans gehad om tegen te vallen
.
Zeg dan ook je woonplaats, hij vraagt wat!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vanmorgen op Tinder dit (het eerste wat hij zei meteen ook he)
-Waar woon je
ik: Ook goeiemorgen.
-Woonplaats?
Ik: Jeetje wat ben je beleeft!
Nu zegt ie niks meer
En een faker geloof ik. Want op mijn vraag hoe zijn vakantie in Amerika was (vanwege zijn mooie amerikaanse deurknoppen) reageert hij niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
[..]
hmm ik zal eens letten op afwijkende whatsapp-responspatronen.
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet altijd een berichtje stuur. Soms simpelweg geen zin in, of dat ik later denk: het was een leuk gesprek, maar er zit niet meer in.
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..![]()
.
Negen van de tien keer krijg ik ook geen nummer, maar soms dan geef ik zelfs mijn nummer (als een echte manhoer![]()
) en dan gebeurd er ook niets.. Zal wel hetzelfde zijn als bovenstaand
Fair enough, het is en blijft een eigen keuze, gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Maar de kroeg is toch de realiteit en niet whatsappquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Een foto geeft idd een realistischer beeld dan vlees en bloedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Soms niet nee. Moet wel zeggen dat dat meestal het geval is als de vrouw haar nummer geeft zonder dat ik het vraag. En heb ook weleens gehad dat ze er in de kroeg een stuk beter uitzag dan de volgende morgen op whatsapp.
Nouja en facebook dan he, beetje research doe ik dan welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een foto geeft idd een realistischer beeld dan vlees en bloed.
Zou nog uitkomst zijn, agendafunctie op die datingsites ofzo. Dat je dan gewoon datum plus tijdstip aan iemand kunt voorstellen.quote:
Een volledige integratie met google agendaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou nog uitkomst zijn, agendafunctie op die datingsites ofzo. Dat je dan gewoon datum plus tijdstip aan iemand kunt voorstellen.
Precies!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Een volledige integratie met google agenda
Negen van de tien keer? Whut? Ik heb het echt nog - nooit - meegemaakt dat ik geen nummer kreeg op het moment dat ik er naar hintte. Of andersom, dat ik het mijne gaf en er niks meer van hoorde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet hè, je vraagt om een nummer, maar je doet er niets mee..![]()
.
Negen van de tien keer krijg ik ook geen nummer, maar soms dan geef ik zelfs mijn nummer (als een echte manhoer![]()
) en dan gebeurd er ook niets.. Zal wel hetzelfde zijn als bovenstaand
Daar heb ik zo'n hekel aan he. Begin ik met een vraag adhv een foto of een bio, krijg ik 'ook hallo'.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vanmorgen op Tinder dit (het eerste wat hij zei meteen ook he)
-Waar woon je
ik: Ook goeiemorgen.
-Woonplaats?
Ik: Jeetje wat ben je beleeft!
Nu zegt ie niks meer
En een faker geloof ik. Want op mijn vraag hoe zijn vakantie in Amerika was (vanwege zijn mooie amerikaanse deurknoppen) reageert hij niet eens
Haha, nee, niet na twee minuten.. Het is voor mij al lang geleden dat ik überhaupt naar een nummer gevraagd heb.. Schijnbaar vroeg ik het op het verkeerde moment..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negen van de tien keer? Whut? Ik heb het echt nog - nooit - meegemaakt dat ik geen nummer kreeg op het moment dat ik er naar hintte. Of andersom, dat ik het mijne gaf en er niks meer van hoorde.
Vraag je dat binnen twee minuten al of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |