Oh nee geen last van gehad. Ja een fokker een keer. Ik was jong en naïef en zulks en praatte best veel met 'm mee. Vond het ook hilarisch dat hij begon met sekstalk, inclusief dat hij zich as we spoke aan het aftrekken was met condoom om, dus lulde ook daar gewoon mee. Dat kreeg nog wel een soort van staartje, maar liep gelukkig met een sisser afquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De weirdo's heb ik gelukkig niet ontmoet maar ik bedoel wel echt categorie 'WTF!'
mannen met stalktrekjes en zo
Tja, eh, lullig...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee geen last van gehad. Ja een fokker een keer. Ik was jong en naïef en zulks en praatte best veel met 'm mee. Vond het ook hilarisch dat hij begon met sekstalk, inclusief dat hij zich as we spoke aan het aftrekken was met condoom om, dus lulde ook daar gewoon mee. Dat kreeg nog wel een soort van staartje, maar liep gelukkig met een sisser af.
Met een condoom om? Wat omslachtig en zinloosquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee geen last van gehad. Ja een fokker een keer. Ik was jong en naïef en zulks en praatte best veel met 'm mee. Vond het ook hilarisch dat hij begon met sekstalk, inclusief dat hij zich as we spoke aan het aftrekken was met condoom om, dus lulde ook daar gewoon mee. Dat kreeg nog wel een soort van staartje, maar liep gelukkig met een sisser af.
Namen willen wequote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En duur, want het was me toch een rukkertje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een condoom om? Wat omslachtig en zinloos
Namenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En duur, want het was me toch een rukkertje.
Ik vind dat altijd een tikje sneu, zo'n compulsief masturberend kereltje. Zal ook vast wel een medische term voor zijn. In bepaalde forumonderdelen hier hengel je ze er zo uit trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Are you a naugthy girl?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oh meneer 'Woonplaats' van gisteren was terug!
'ben je stout?'
Of ik vanavond langs wou komen (blijkbaar woon ik dichtbij genoeg)
Volgens hem vallen veel vrouwen voor deze charmante aanpak
Ach, weet je wel waar je toe bent aan hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
'ben je stout?'
Niet gedaan zeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
'ben je stout?'
er is initiatief nemen en woorden blaffenquote:Op zondag 1 juni 2014 09:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet gedaan zeker?![]()
Aan assertiviteit geen gebrek, meeste vrouwen vinden dat schijnbaar wel aantrekkelijk als de man initiatief neemt.. (op welk vlak, dat laat ik even in het midden![]()
)
Welk blaffen bedoel je? Ken er meerdere namelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is initiatief nemen en woorden blaffen
Tering, het heeft al een derde deel!quote:Op zondag 1 juni 2014 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Zijn jullie al zo diep gezonken als de TS van Topicreeks: eenzaam/ongewild single ?
Je bent er wel allergisch voor hequote:Op zondag 1 juni 2014 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, het ging toevallig over pick-up, maar het programma gaat ergens anders over.
Was dit nou dezelfde als vorige keer of een nieuwe?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:45 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Was weer gezellig maar of dit echt wat gaat worden weet ik nog niet. Nog maar even een paar daagjes over nadenken.
Neeeeee, een slotjequote:Op zondag 1 juni 2014 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tering, het heeft al een derde deel!
Dezelfdequote:Op zondag 1 juni 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was dit nou dezelfde als vorige keer of een nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |