Veel plezier dan maar!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Klopt yats. En laat geduldigheid nou net iets zijn wat ik totaal niet ben.
Leuk leuk! Is wel je langste dategeschiedenis tot nu toe of niet? Mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zondag 7e date geplandWel lekker weer zo'n lang weekend, samen uitslapen
Nee, ik heb 2 jaar geleden een relatie van 4 maanden er aan overgehoudenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk leuk! Is wel je langste dategeschiedenis tot nu toe of niet? Mooi
Of het nou zes of zeven is, dat is hoe dan ook een "goed bezig" waard!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was de 6e(toch? begin ook de tel kwijt te raken, ff teruglezen
)
Nicequote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of het nou zes of zeven is, dat is hoe dan ook een "goed bezig" waard!
Laat ik toevallig vrijdag ook date zes op de planning hebben staan
Dit weekend ook weer een date, of misschien al een stapje verder dan date.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of het nou zes of zeven is, dat is hoe dan ook een "goed bezig" waard!
Laat ik toevallig vrijdag ook date zes op de planning hebben staan
heb je al gekust?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit weekend ook weer een date, of misschien al een stapje verder dan date.![]()
Goed bezig capstan
Jaquote:
Ja, en het is nog steeds leuk/gezellig en we gaan elkaar zeker vaker zienquote:
Zoenen/knuffelen, dus wel meer dan alleen een kus bij begroetenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Cue_ het volgende:
Maar zoenen jullie nu de hele tijd? Of bij binnenkomst/weggaan?
Nee dat nog nietquote:
Dat lijkt mij ook een betere volgorde.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we eerst eens beginnen met voorspel he.. beetje voelen enzo
For fuck's sake, Tijn, waarom voer je 'r niet gewoon eens dronken?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een betere volgorde.
Omdat GHB of chloroform veel makkelijker is natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
For fuck's sake, Tijn, waarom voer je 'r niet gewoon eens dronken?
GHB is te bitter. Dat valt bij de eerste slok al op. Ik zou het gewoon bij een paar flessen wijn houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat GHB of chloroform veel makkelijker is natuurlijk.
Goed dat ik dat weetquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
GHB is te bitter. Dat valt bij de eerste slok al op. Ik zou het gewoon bij een paar flessen wijn houden.
Aldus de drogeerexpertquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
GHB is te bitter. Dat valt bij de eerste slok al op. Ik zou het gewoon bij een paar flessen wijn houden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verhalen zijn zo mooi als mensen het zelf weten te maken. Niks bijzondersquote:Op maandag 2 juni 2014 22:53 schreef Phyxcius het volgende:
Wat een positieve verhalen allemaal![]()
Zou het met het mooie weer te maken hebben?
Zoveel fantastische verhalen die egostrelend zijn, zijn er toch niet gepost?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verhalen zijn zo mooi als mensen het zelf weten te maken. Niks bijzonders
Interwebz he, en vooral als er iemands ego op het spel staat worden verhalen nogal snel aangedikt.
Daarom kan ik tijnbrein daarin wel waarderen, hij is te autistisch om het romantischer/mooier/beter te laten klinken. (No offense)
Eerlijker date-verslag kan je niet krijgen hier.
Niks mis met een beurt toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohdeargod, date van volgende week (first date met hem, en mijn eerste internetdating-date) heeft het over blijven slapen. ABORT ABORT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |