SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
was al bekendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de reden die hij zelf opgeeft echt de reden is zijn jullie trieste moderators.
Ja, zal jou nu eens pakkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut Krek
Eerst huilen dat ik niet reageer om vervolgens mijn berichtjes te lezen en ze te negeren
Snow ook al?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef supersof het volgende:
en snow ook al ban door je eigen gedrag kano
zielig
echt hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
Geef die man gewoon coulance joh kano echt waar gaat dit over
doe er wat aan typischquote:
jaquote:
Ik neem aan dat hij weet dat het niet de bedoeling is dat je dat soort info rondstuurt naar jan en alleman?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de reden die hij zelf opgeeft echt de reden is zijn jullie trieste moderators.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben sof.
En jij bent een gekke mod die denkt dat ie alles snapt in deze sc
maar er niet eens een grapje tussenuit kan pikken
Echt, leer hoe FOK! werkt. Ik zet geen bans. Ik zie iets wat banbaar is, geef dat aan bij de FA's en die ondernemen actie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
Geef die man gewoon coulance joh kano echt waar gaat dit over
Ohja, want het is mijn schuld allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef supersof het volgende:
en snow ook al ban door je eigen gedrag kano
zielig
Omdat ik het weghaalde ja, anders had hij het er laten staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, gast. Dat 'grapje' stond er serieus maar 3 seconden. Daarbij was dat grapje naar mij bedoeld en ik kon er wel om lachen.. dus waarom de neuk ban geven?!
Had je in deze dan ook niet echt hoeven doen imo. Als het nou in DIG is waar een 40 jarige huismoeder vraagt wat te doen om Word te installeren...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, leer hoe FOK! werkt. Ik zet geen bans. Ik zie iets wat banbaar is, geef dat aan bij de FA's en die ondernemen actie.
Aha, ja.. Ik wil geen vergelijkingen maken maar beetje slap excuus. We hebben de duiters ook niet vergeven voor het simpelweg doorspelen van informatie hé.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, leer hoe FOK! werkt. Ik zet geen bans. Ik zie iets wat banbaar is, geef dat aan bij de FA's en die ondernemen actie.
Die grap is zou oud als FOK! man gebruik je sherlock eens en zoek op "system32 verwijderen".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij weet dat het niet de bedoeling is dat je dat soort info rondstuurt naar jan en alleman?
Nogmaals, grapje of niet, het is zijn verantwoordelijk wat hij post. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand het advies blind volgt. Maar ook hier geld hetzelfde als hieronder staat.
[..]
Dat denk ik niet.
En grapjes zijn ook banbaar. Had hij maar na moeten denken. En dat is verder wel wat er over gezegd hoeft te worden. Als je er meer over kwijt wilt kan dat in een mail naar forum at fok.nl of in het GC FB topic.
ja, en dan was er níks gebeurt en had ik kunnen zeggen "haha inso, jij grappige jongen maar helaas"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik het weghaalde ja, anders had hij het er laten staan.
Maar hij doet het wel want Kano is een moraalriddertje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je in deze dan ook niet echt hoeven doen imo. Als het nou in DIG is waar een 40 jarige huismoeder vraagt wat te doen om Word te installeren...
En wat is daar de grap van dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zit in je Windows map. Best essentieel maar tegenwoordig bijna onmogelijk om te verwijderen.
jij kwam hier nazi spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ohja, want het is mijn schuld allemaal
Naja als het nou bij iemand is die altijd loopt te kloten, dat is bij inso niet echt het gevoel. Zeker niet hier iig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij doet het wel want Kano is een moraalriddertje.
geen ideequote:
niet het gevoel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja als het nou bij iemand is die altijd loopt te kloten, dat is bij inso niet echt het gevoel. Zeker niet hier iig.
Maar goed, verder niet mijn terrein dus ik laat het hier bij.
Dat je het verneukt als je dat zou verwijderen.quote:
Oh hahaquote:
Wat heeft Yvonne er mee te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yvonne laat ook maar weer eens zien hoe lachwekkend ze is
admins delen de bans uit toch?quote:
Typ kan jij achter de schermen ff een balletje opgooien denk dat Yvonne dit echt niet banwaardig zal vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je in deze dan ook niet echt hoeven doen imo. Als het nou in DIG is waar een 40 jarige huismoeder vraagt wat te doen om Word te installeren...
Yvonne steunde Kano vorige keer ook onvoorwaardelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha
Ja dus? Hebben de mods toch niks mee te maken?
En het is inderdaad niet eens in DIG maar in een SC![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Typ kan jij achter de schermen ff een balletje opgooien denk dat Yvonne dit echt niet banwaardig zal vinden.
Jij weet ook dat Inso juist altijd iedereen helpt.
Yvonne is er niet eens atm geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha
Ja dus? Hebben de mods toch niks mee te maken?
En het is inderdaad niet eens in DIG maar in een SC![]()
Geen idee wie de andere admins zijn danquote:
Ja, dus zal Yvonne het wel geweest zijn.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
system32 verwijderen is de oudste grap in de geschiedenis van het internet als je daar intrapt ben je gewoon dom
Kan alleen mijn mening geven en dat doe ik ook, maar is dus verder niet mijn topic/forum dus zal weinig uithalen. Heb geen superFOK!powers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Typ kan jij achter de schermen ff een balletje opgooien denk dat Yvonne dit echt niet banwaardig zal vinden.
Jij weet ook dat Inso juist altijd iedereen helpt.
pharkus en shmoopiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wie de andere admins zijn dan
Die Opa.Bakkebaard toch ofzo?
Oh sorry dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt als ik het over Yvonne hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dus zal Yvonne het wel geweest zijn.
Nu vergeet je pharkus en snakeyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wie de andere admins zijn dan
Die Opa.Bakkebaard toch ofzo?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
system32 verwijderen is de oudste grap in de geschiedenis van het internet als je daar intrapt ben je gewoon dom
Nee, een foto in mijn beursquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt als ik het over Yvonne heb
Heb je een poster van d`r boven je bed ofzo?
DIt niet hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt als ik het over Yvonne heb
Heb je een poster van d`r boven je bed ofzo?
Jij had het nog zo gedaan ook als Inso serieus vroeg je dat te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Is wel zo, hij heeft ook mn computerprobleem opgelost
Nog niet gestopt? Wel geminderd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
inso is mijn rookmaatje, daarom vind ik zijn ban onterecht
Wat, nee. Deze wist ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had het nog zo gedaan ook als Inso serieus vroeg je dat te doen
zeg dat ff tegen een mod dan in dmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Is wel zo, hij heeft ook mn computerprobleem opgelost
IK LOOG, DIT KUN JE NIET MAKEN.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, bans worden dus niet besproken. Banlengte's dus ook niet.
Je hebt niet goed de topics doorgelezen gisteren en vandaag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
Penislengtes wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
HAHA, DAG CRACK. VEEL PLEZIER MET JE BANquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK LOOG, DIT KUN JE NIET MAKEN.
IK LOOG, IK HAD HET OVER IETS ANDERS WANT HET IS GEEN WEEK1!!!!
Zal ik nog wel eens doen dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Ro-ald het volgende:
Haha & ik krijg geen ban omdat i
[..]
Je hebt niet goed de topics doorgelezen gisteren en vandaag.
30 cm+ toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Oud kutgrapje en daarbij KUN je je system32 niet eens verwijderen als terwijl gewoon windows draait.
Wat, hoezo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HAHA, DAG CRACK. VEEL PLEZIER MET JE BAN
Nee 22. Micropenis.quote:
En wat is je punt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Oud kutgrapje en daarbij KUN je je system32 niet eens verwijderen als terwijl gewoon windows draait.
Dat het overdreven is.quote:
dat je niet zo moet zeuren. Dat je niet zo'n probleem overal van moet makenquote:
Do tell my lovequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
in anders nieuws
ik heb een PR gelopen vandaag in de stromende regen
heb nu wel al last van mijn kuitjes
dus dat
Kijk uit kritiek wordt niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat je niet zo moet zeuren. Dat je niet zo'n probleem overal van moet maken...
public relations?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
in anders nieuws
ik heb een PR gelopen vandaag in de stromende regen
heb nu wel al last van mijn kuitjes
dus dat
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.quote:
LMI is het lievelingetje tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
ook wel opmerkelijk dat hiervoor al een ban wordt gegeven
LMI's gedrag is nog meer banwaardiger. maar neuh, dat vergeten we even.
Dat is nou net niet wat er wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.
Wel meer mensen op FOK! denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
ook wel opmerkelijk dat hiervoor al een ban wordt gegeven
LMI's gedrag is nog meer banwaardiger. maar neuh, dat vergeten we even.
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat je niet zo moet zeuren. Dat je niet zo'n probleem overal van moet maken...
Ik beslis daar toch niet over?quote:
Fix jij even crewrechten dan? want wij kunnen niet achter de schermen en dus ook niet zien wie of wie niet die ban heeft gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.
Duh, wíj missen Inso.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.
Nou hij gloeit wel bij sommige mensen dus. Licht is wel van toepassing jaquote:
Gaat wel lekker ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey alles goed hoe gaat het met je bedrijf?
ik kwam ook in een heuze biatlon terechtquote:
Het is dat ik geen pm's openbaar mag maken. Maar ik kan je wel vertellen dat Inso het zwaar overdreven vindt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.
Je weet naar welk mailadres je je opstel kan sturen waarom je vind dat inso's ban onterecht is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fix jij even crewrechten dan? want wij kunnen niet achter de schermen en dus ook niet zien wie of wie niet die ban heeft gezet
Zal ik je een knuffel komen geven?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duh, wíj missen Inso.
Serieus, ik ga helemaal kapot hier.
Dit is banwaardig.quote:
Niet voor Kanoquote:
Echt, en jij zeurt dat andere mensen je uitschelden?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig rustig, dat zijn ro-ald zijn woorden
doe er wat aan ggmmquote:
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet naar welk mailadres je je opstel kan sturen waarom je vind dat inso's ban onterecht is.
[..]
Zal ik je een knuffel komen geven?
Omdat jij hem uit de tent lokte, scheinheilig kutventje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig rustig, dat zijn ro-ald zijn woorden
Klopt. Maar ik zet de ban niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij geeft aanzet toe![]()
Doe eens niet zo schijnheilig joh
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, en jij zeurt dat andere mensen je uitschelden?
Niet iedereen denkt dat je 1.80 bent hier hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.
ziek hequote:
Niet dat ik zou willen werken met jou.quote:
Dus ik mag je niet knuffelen? :Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat jij mij een debiel noemde kankermongooltje
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.
Tja, hij was nou eenmaal een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik zou willen werken met jou.
Tis dat je Don ook al heb weggepest he kan jij trots zijn op jezelf
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Dat vind ik dan wel weer lief van je zal als sig plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.
maar dat is mijn mening.
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dat is mijn mening.
Iedereen is het wel eens dat LMI een ban verdient van minstens een maand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dat is mijn mening.
*scheldtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.
Kom op man
Dude, flikker op. Jij doet niets anders als alles verzieken hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.
Kom op man
Nu zeker niet meer nee.quote:
hvj xxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer lief van je zal als sig plaatsen.
jij bent al langere tijd gruwelijk irritant en bent gewoon een schijnheilig ventje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom op man
uhuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is het wel eens dat LMI een ban verdient van minstens een maand.
Kusje, mag ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude, flikker op. Jij doet niets anders als alles verzieken hier.
Nee inderdaad.quote:
Als jij nou ook even je mond met zeep spoelt.quote:
Ro-ald begon lolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ieder ander wordt flink aangepakt maar LMI mag andere mensen voor kankermongool uitschelden.
I will survivequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, hij was nou eenmaal een Feyenoorder.
Ja? En? Het is net als Fok-it die commentaaar geeft. Denk je echt dat ik dan nog wat ga doen eraan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.
Heb je een handicap waardoor je een speciale behandeling krijgt of zo?quote:
Let nou eens op johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij nou ook even je mond met zeep spoelt.
Dat klopt. En blijkbaar was het banwaardig. Zo gaat het met alle bans.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
ik zeg dat jij bij de FA's je verhaaltje doet en dat die er zich over gaan buigen.
Hij gaf geen doodsverwensing, daar hebben we al uitgebreid via DM over gesproken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom op man
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
kano heeft te veel bier op
zoals altijd
ga slapen ofzo en laat ons met rust
Lekker, lekkerquote:
Ik zie ro-ald ook nog posten toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ieder ander wordt flink aangepakt maar LMI mag andere mensen voor kankermongool uitschelden.
Gast, ik wordt altijd zwaar gestraft om niks, vervolgens wenst iemand mij de dood toe (altijd ban) en alsof het nog niet goed is wordt er nog kankermongool toegevoegd. Meneer krijgt een gele kaartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ja maar hij begon hoor"
Klein kind
Do normal man, do normalquote:
Nee, jij. Met dabiel.quote:
lelelelequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Heee, laat mij mod worden. Ik ben echt goede mod, super rechtvaardig alles. En heb pas 4 notes in mijn 5 jarige fok!-carrière
Dit is de 15de keer dat ik hier wat over lees.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
He, het is hier geen fok.co.uk he?quote:
Dabiel staat gelijk aan kankermongool jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, jij. Met dabiel.
Je bent inderdaad nogal schijnheilig.
Als daar nooit iets over dooregeven word kan ik er ook weinig aan doen. Dit gaat een herhaling van gisteravond worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is niet alleen nu.
LMI doet al langere tijd gewoon kut
wel een goede reden om te SOGgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat een gezelligheid op de Dinsdagavond
*pakt bak chips erbij*
Goede modactie Krek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Crack_ het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL TYFUS KUT KANKERMONGOLEN!!
Ja, had het in de winter goed laten versloffen (ook aangekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Ik begin over 3 weken weer met lopen![]()
![]()
![]()
Maar zie er wel tegenop dat ik alles weer opnieuw moet doen![]()
Jij bent gewoon schijnheilig kut ventje met je irritante kut gedrag. Zeggen dat je mij niet voor debiel heb uitgescholden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ik wordt altijd zwaar gestraft om niks, vervolgens wenst iemand mij de dood toe (altijd ban) en alsof het nog niet goed is wordt er nog kankermongool toegevoegd. Meneer krijgt een gele kaart![]()
Jij loopt altijd op alles en iedereen te kankerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ik wordt altijd zwaar gestraft om niks, vervolgens wenst iemand mij de dood toe (altijd ban) en alsof het nog niet goed is wordt er nog kankermongool toegevoegd. Meneer krijgt een gele kaart![]()
Met die plaat die jij voor je kop hebt kan je een beste bunker maken denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dabiel staat gelijk aan kankermongool ja
Lekker.quote:
Mijn hartje, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, altijd al eens willen doen en ik denk dat dat net het juiste moment was.
Zag je mij ergens schelden? Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij loopt altijd op alles en iedereen te kankeren
denkt dat je beter bent dan alles en iedereen, vind je het gek dat mensen een hekel aan je krijgen?
Als je antwoord nee is moet je echt eens met iemand gaan praten want dan heb je niet helemaal door hoe de wereld werkt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde de u ser Kaneelstokje
Nog nieuwe woorden geleerd op je Spaanse cursus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 15de keer dat ik hier wat over lees.
Wat een spannend leven moeten veel mensen hier hebben.
valt wel mee allemaalquote:
Ohja, kut. Alweer vergetenquote:
Same. Nouja, in de winter liep ik nog gewoon maar toen stage en toen laten versloffen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, had het in de winter goed laten versloffen (ook aangekomen. Zit nu weer op het gewenste niveau. Maar na 10km heb ik vaak teveel last, dus die loop ik niet zoveel nog. Doe nu vaak 8 met 3 of 4 sprintjes van ~100meter op het einde.
Dit weer is wel echt ideaal moet ik zeggen.
Ik ben al een half jaar gestopt met die cursus, dus nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nieuwe woorden geleerd op je Spaanse cursus?
GGMM is familie van Franco?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nieuwe woorden geleerd op je Spaanse cursus?
Nice! Nieuwe telefoontjes altijd leuk, ontdek op de mijne na 2 maanden ook nog steeds nieuwe dingenquote:
Maar ik ben niet dikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt wel mee allemaal
aangekomen =/= dik
jij drinkt regelmatig een biertje, betekent niet dat je een alcoholist bent
of naja..
Warming-up doe ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, kut. Alweer vergeten
[..]
Same. Nouja, in de winter liep ik nog gewoon maar toen stage en toen laten versloffen.
Mja, moet je ook mee oppassen. Ik kreeg last van mn kuiten toen ik meer dan 5km ging lopen, maar ik loop dan ook supah hard.
En ik loop altijd 800 m zachtjes op 't einde, joggen echt. Slentelen bijna.. En warming up ook natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice! Nieuwe telefoontjes altijd leuk, ontdek op de mijne na 2 maanden ook nog steeds nieuwe dingen
quote:
Dit soort opmerkingen zijn niet veel beter hoor internetridderquote:
Alsof jij het erg vindt als mensen dingen in je gat stoppenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
KANO ZIE JE DIT?!
Serieus. Zo gaat het iedere keer.
Daley Blindquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vindt als mensen dingen in je gat stoppen
Is niet gelijk aan schelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen zijn niet veel beter hoor internetridder
Ja, dat is voor mij mn warming up. Ik doe gewoon 6 minuten/2 km sloom en van mn fysiotherapeut moet ik ook beetje strekken en alles..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Warming-up doe ik niet.Gewoon rustig aan beginnen.
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij mn warming up. Ik doe gewoon 6 minuten/2 km sloom en van mn fysiotherapeut moet ik ook beetje strekken en alles..
Maar daarna begint het echte werk pas en omdat ik zo'n horloge heb met GPS moet ik ook wel.
Was vorige zaterdag jarig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk cadeautje voor je verjaardag Typisch!
Je loopt te provoceren dan moet je niet verwachten dat mensen je aardig en lief vindenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vanaf nu normaal doen? Zou je iedereen blij mee maken.
Oke, ik stop. Hallo, ik ben LETMEINquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je loopt te provoceren dan moet je niet verwachten dat mensen je aardig en lief vinden
of je stopt of je moet de consequenties aanvaarden
24:30 is mijn snelste tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vanaf nu normaal doen? Zou je iedereen blij mee maken.
24:41quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?quote:
Ah, netjes. Ga binnenkort ook eens voor een snelle tijd op de 5, die loop ik niet meer sinds ik weer op een redelijk niveautje ben.quote:
Oke ja dat wel eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat het ook beetje terecht is.
Die staat als verrassing op doel tegen Spanjequote:
Ik meer dan een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al een halfjaar geen ban gehad. ben trots.
Het liefst elke minuutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?
Ik moest de auto naar de garage brengen. Was voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens hard liep. Wilde de 5 km even killen. Kwam met 6 thuis en had de volgende dag spierpijn niet normaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, netjes. Ga binnenkort ook eens voor een snelle tijd op de 5, die loop ik niet meer sinds ik weer op een redelijk niveautje ben.
Gewoon benieuwd naar wat notewaardig is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het liefst elke minuut
ik heb er zelfs een scriptje voor geschreven
zal ik je hem dm'en?
Kun je je nog herinneren wat je vanmiddag deed?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb lekker getraind in de sportschool. En net wat bier gedronken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
want anderen gebruiken het best vaak maar krijgen er geen ban voor en ik altijd wel
quote:
oh, ik ontelbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik meer dan een jaarSowieso maar één keer een ban gehad
jaquote:
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staat als verrassing op doel tegen Spanje
Ik weet geeneens wat jouw verboden woord is. Maar als jij er een ban voor wilt zou ik het vooral doen. Maar kom dan niet daarna zeuren als je er wel een ban om gekregen hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
kano wat gebeurt er als ik nu mijn verboden woord zeg
want anderen gebruiken het best vaak maar krijgen er geen ban voor en ik altijd wel
Hoeveel heb ik er?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.
wauw ben wel echte badboy zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.
Was grapje toch die notes waren sowieso wel terecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, net was je nog van mening van niet. Stiekem ben ik je grote voorbeeld he?
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren wat je vanmiddag deed?
ik doelde op het woord mongoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat jouw verboden woord is. Maar als jij er een ban voor wilt zou ik het vooral doen. Maar kom dan niet daarna zeuren als je er wel een ban om gekregen hebt.
Oh, iets als een waarschuwings dm komt ook in je notes. Weet je waar notes voor bedoeld zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd naar wat notewaardig is, eigenlijk.
Wie is Rene?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Wat Rene hier doet is mij dan weer een raadsel
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Rene Froger.quote:
Hetzelfde wat iedereen in een sc doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik wel, was mijn wachtwoord kwijt en dacht dat iemand mijn account had gehackedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |