Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.quote:
LMI is het lievelingetje tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
ook wel opmerkelijk dat hiervoor al een ban wordt gegeven
LMI's gedrag is nog meer banwaardiger. maar neuh, dat vergeten we even.
Dat is nou net niet wat er wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.
Wel meer mensen op FOK! denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
ook wel opmerkelijk dat hiervoor al een ban wordt gegeven
LMI's gedrag is nog meer banwaardiger. maar neuh, dat vergeten we even.
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat je niet zo moet zeuren. Dat je niet zo'n probleem overal van moet maken...
Ik beslis daar toch niet over?quote:
Fix jij even crewrechten dan? want wij kunnen niet achter de schermen en dus ook niet zien wie of wie niet die ban heeft gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.
Duh, wíj missen Inso.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.
Nou hij gloeit wel bij sommige mensen dus. Licht is wel van toepassing jaquote:
Gaat wel lekker ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey alles goed hoe gaat het met je bedrijf?
ik kwam ook in een heuze biatlon terechtquote:
Het is dat ik geen pm's openbaar mag maken. Maar ik kan je wel vertellen dat Inso het zwaar overdreven vindt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.
Je weet naar welk mailadres je je opstel kan sturen waarom je vind dat inso's ban onterecht is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fix jij even crewrechten dan? want wij kunnen niet achter de schermen en dus ook niet zien wie of wie niet die ban heeft gezet
Zal ik je een knuffel komen geven?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duh, wíj missen Inso.
Serieus, ik ga helemaal kapot hier.
Dit is banwaardig.quote:
Niet voor Kanoquote:
Echt, en jij zeurt dat andere mensen je uitschelden?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig rustig, dat zijn ro-ald zijn woorden
doe er wat aan ggmmquote:
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet naar welk mailadres je je opstel kan sturen waarom je vind dat inso's ban onterecht is.
[..]
Zal ik je een knuffel komen geven?
Omdat jij hem uit de tent lokte, scheinheilig kutventje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig rustig, dat zijn ro-ald zijn woorden
Klopt. Maar ik zet de ban niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij geeft aanzet toe![]()
Doe eens niet zo schijnheilig joh
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, en jij zeurt dat andere mensen je uitschelden?
Niet iedereen denkt dat je 1.80 bent hier hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.
ziek hequote:
Niet dat ik zou willen werken met jou.quote:
Dus ik mag je niet knuffelen? :Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat jij mij een debiel noemde kankermongooltje
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.
Tja, hij was nou eenmaal een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik zou willen werken met jou.
Tis dat je Don ook al heb weggepest he kan jij trots zijn op jezelf
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Dat vind ik dan wel weer lief van je zal als sig plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.
maar dat is mijn mening.
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dat is mijn mening.
Iedereen is het wel eens dat LMI een ban verdient van minstens een maand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dat is mijn mening.
*scheldtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.
Kom op man
Dude, flikker op. Jij doet niets anders als alles verzieken hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.
Kom op man
Nu zeker niet meer nee.quote:
hvj xxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer lief van je zal als sig plaatsen.
jij bent al langere tijd gruwelijk irritant en bent gewoon een schijnheilig ventje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom op man
uhuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is het wel eens dat LMI een ban verdient van minstens een maand.
Kusje, mag ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude, flikker op. Jij doet niets anders als alles verzieken hier.
Nee inderdaad.quote:
Als jij nou ook even je mond met zeep spoelt.quote:
Ro-ald begon lolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ieder ander wordt flink aangepakt maar LMI mag andere mensen voor kankermongool uitschelden.
I will survivequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, hij was nou eenmaal een Feyenoorder.
Ja? En? Het is net als Fok-it die commentaaar geeft. Denk je echt dat ik dan nog wat ga doen eraan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.
Heb je een handicap waardoor je een speciale behandeling krijgt of zo?quote:
Let nou eens op johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij nou ook even je mond met zeep spoelt.
Dat klopt. En blijkbaar was het banwaardig. Zo gaat het met alle bans.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
ik zeg dat jij bij de FA's je verhaaltje doet en dat die er zich over gaan buigen.
Hij gaf geen doodsverwensing, daar hebben we al uitgebreid via DM over gesproken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom op man
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
kano heeft te veel bier op
zoals altijd
ga slapen ofzo en laat ons met rust
Lekker, lekkerquote:
Ik zie ro-ald ook nog posten toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ieder ander wordt flink aangepakt maar LMI mag andere mensen voor kankermongool uitschelden.
Gast, ik wordt altijd zwaar gestraft om niks, vervolgens wenst iemand mij de dood toe (altijd ban) en alsof het nog niet goed is wordt er nog kankermongool toegevoegd. Meneer krijgt een gele kaartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ja maar hij begon hoor"
Klein kind
Do normal man, do normalquote:
Nee, jij. Met dabiel.quote:
lelelelequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Heee, laat mij mod worden. Ik ben echt goede mod, super rechtvaardig alles. En heb pas 4 notes in mijn 5 jarige fok!-carrière
Dit is de 15de keer dat ik hier wat over lees.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
He, het is hier geen fok.co.uk he?quote:
Dabiel staat gelijk aan kankermongool jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, jij. Met dabiel.
Je bent inderdaad nogal schijnheilig.
Als daar nooit iets over dooregeven word kan ik er ook weinig aan doen. Dit gaat een herhaling van gisteravond worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is niet alleen nu.
LMI doet al langere tijd gewoon kut
wel een goede reden om te SOGgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat een gezelligheid op de Dinsdagavond
*pakt bak chips erbij*
Goede modactie Krek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Crack_ het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL TYFUS KUT KANKERMONGOLEN!!
Ja, had het in de winter goed laten versloffen (ook aangekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Ik begin over 3 weken weer met lopen![]()
![]()
![]()
Maar zie er wel tegenop dat ik alles weer opnieuw moet doen![]()
Jij bent gewoon schijnheilig kut ventje met je irritante kut gedrag. Zeggen dat je mij niet voor debiel heb uitgescholden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ik wordt altijd zwaar gestraft om niks, vervolgens wenst iemand mij de dood toe (altijd ban) en alsof het nog niet goed is wordt er nog kankermongool toegevoegd. Meneer krijgt een gele kaart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |