Echt, en jij zeurt dat andere mensen je uitschelden?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig rustig, dat zijn ro-ald zijn woorden
doe er wat aan ggmmquote:
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet naar welk mailadres je je opstel kan sturen waarom je vind dat inso's ban onterecht is.
[..]
Zal ik je een knuffel komen geven?
Omdat jij hem uit de tent lokte, scheinheilig kutventje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig rustig, dat zijn ro-ald zijn woorden
Klopt. Maar ik zet de ban niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij geeft aanzet toe![]()
Doe eens niet zo schijnheilig joh
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, en jij zeurt dat andere mensen je uitschelden?
Niet iedereen denkt dat je 1.80 bent hier hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.
ziek hequote:
Niet dat ik zou willen werken met jou.quote:
Dus ik mag je niet knuffelen? :Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, denk je dat ik nog een baby ben ofzo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat jij mij een debiel noemde kankermongooltje
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer loopt nog steeds vrij rond, kom op man.
Tja, hij was nou eenmaal een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat ik zou willen werken met jou.
Tis dat je Don ook al heb weggepest he kan jij trots zijn op jezelf
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Dat vind ik dan wel weer lief van je zal als sig plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.
maar dat is mijn mening.
Hij doet een doodsverwensing (krijgen mensen normaal een ban voor) en scheld mij vervolgens uit voor kankermongool.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij verdient eerder een ban dan ro-ald.
maar dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |