Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.quote:
LMI is het lievelingetje tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
ook wel opmerkelijk dat hiervoor al een ban wordt gegeven
LMI's gedrag is nog meer banwaardiger. maar neuh, dat vergeten we even.
Dat is nou net niet wat er wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.
Wel meer mensen op FOK! denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
ook wel opmerkelijk dat hiervoor al een ban wordt gegeven
LMI's gedrag is nog meer banwaardiger. maar neuh, dat vergeten we even.
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat je niet zo moet zeuren. Dat je niet zo'n probleem overal van moet maken...
Ik beslis daar toch niet over?quote:
Fix jij even crewrechten dan? want wij kunnen niet achter de schermen en dus ook niet zien wie of wie niet die ban heeft gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meld dat degene die de ban gezet heeft, mij niet.
Duh, wíj missen Inso.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.
Nou hij gloeit wel bij sommige mensen dus. Licht is wel van toepassing jaquote:
Gaat wel lekker ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey alles goed hoe gaat het met je bedrijf?
ik kwam ook in een heuze biatlon terechtquote:
Het is dat ik geen pm's openbaar mag maken. Maar ik kan je wel vertellen dat Inso het zwaar overdreven vindt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het grappigste is nog wel dat ik van inso geen pm oid ontvangen hebt dat hij het overdreven vind terwijl hier iedereen moord en brand schreeuwt en met hooivorken en fakkels naar mijn huis onderweg is.
Je weet naar welk mailadres je je opstel kan sturen waarom je vind dat inso's ban onterecht is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fix jij even crewrechten dan? want wij kunnen niet achter de schermen en dus ook niet zien wie of wie niet die ban heeft gezet
Zal ik je een knuffel komen geven?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duh, wíj missen Inso.
Serieus, ik ga helemaal kapot hier.
Dit is banwaardig.quote:
Niet voor Kanoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |