Kun je je nog herinneren wat je vanmiddag deed?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb lekker getraind in de sportschool. En net wat bier gedronken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
want anderen gebruiken het best vaak maar krijgen er geen ban voor en ik altijd wel
quote:
oh, ik ontelbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik meer dan een jaarSowieso maar één keer een ban gehad
jaquote:
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staat als verrassing op doel tegen Spanje
Ik weet geeneens wat jouw verboden woord is. Maar als jij er een ban voor wilt zou ik het vooral doen. Maar kom dan niet daarna zeuren als je er wel een ban om gekregen hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
kano wat gebeurt er als ik nu mijn verboden woord zeg
want anderen gebruiken het best vaak maar krijgen er geen ban voor en ik altijd wel
Hoeveel heb ik er?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.
wauw ben wel echte badboy zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.
Was grapje toch die notes waren sowieso wel terecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, net was je nog van mening van niet. Stiekem ben ik je grote voorbeeld he?
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren wat je vanmiddag deed?
ik doelde op het woord mongoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat jouw verboden woord is. Maar als jij er een ban voor wilt zou ik het vooral doen. Maar kom dan niet daarna zeuren als je er wel een ban om gekregen hebt.
Oh, iets als een waarschuwings dm komt ook in je notes. Weet je waar notes voor bedoeld zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd naar wat notewaardig is, eigenlijk.
Wie is Rene?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Wat Rene hier doet is mij dan weer een raadsel
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Rene Froger.quote:
Hetzelfde wat iedereen in een sc doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |