quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vanaf nu normaal doen? Zou je iedereen blij mee maken.
24:41quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?quote:
Ah, netjes. Ga binnenkort ook eens voor een snelle tijd op de 5, die loop ik niet meer sinds ik weer op een redelijk niveautje ben.quote:
Oke ja dat wel eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat het ook beetje terecht is.
Die staat als verrassing op doel tegen Spanjequote:
Ik meer dan een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al een halfjaar geen ban gehad. ben trots.
Het liefst elke minuutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?
Ik moest de auto naar de garage brengen. Was voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens hard liep. Wilde de 5 km even killen. Kwam met 6 thuis en had de volgende dag spierpijn niet normaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, netjes. Ga binnenkort ook eens voor een snelle tijd op de 5, die loop ik niet meer sinds ik weer op een redelijk niveautje ben.
Gewoon benieuwd naar wat notewaardig is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het liefst elke minuut
ik heb er zelfs een scriptje voor geschreven
zal ik je hem dm'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |