Jij loopt altijd op alles en iedereen te kankerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, ik wordt altijd zwaar gestraft om niks, vervolgens wenst iemand mij de dood toe (altijd ban) en alsof het nog niet goed is wordt er nog kankermongool toegevoegd. Meneer krijgt een gele kaart![]()
Met die plaat die jij voor je kop hebt kan je een beste bunker maken denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dabiel staat gelijk aan kankermongool ja
Lekker.quote:
Mijn hartje, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, altijd al eens willen doen en ik denk dat dat net het juiste moment was.
Zag je mij ergens schelden? Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij loopt altijd op alles en iedereen te kankeren
denkt dat je beter bent dan alles en iedereen, vind je het gek dat mensen een hekel aan je krijgen?
Als je antwoord nee is moet je echt eens met iemand gaan praten want dan heb je niet helemaal door hoe de wereld werkt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde de u ser Kaneelstokje
Nog nieuwe woorden geleerd op je Spaanse cursus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 15de keer dat ik hier wat over lees.
Wat een spannend leven moeten veel mensen hier hebben.
valt wel mee allemaalquote:
Ohja, kut. Alweer vergetenquote:
Same. Nouja, in de winter liep ik nog gewoon maar toen stage en toen laten versloffen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, had het in de winter goed laten versloffen (ook aangekomen. Zit nu weer op het gewenste niveau. Maar na 10km heb ik vaak teveel last, dus die loop ik niet zoveel nog. Doe nu vaak 8 met 3 of 4 sprintjes van ~100meter op het einde.
Dit weer is wel echt ideaal moet ik zeggen.
Ik ben al een half jaar gestopt met die cursus, dus nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nieuwe woorden geleerd op je Spaanse cursus?
GGMM is familie van Franco?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nieuwe woorden geleerd op je Spaanse cursus?
Nice! Nieuwe telefoontjes altijd leuk, ontdek op de mijne na 2 maanden ook nog steeds nieuwe dingenquote:
Maar ik ben niet dikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt wel mee allemaal
aangekomen =/= dik
jij drinkt regelmatig een biertje, betekent niet dat je een alcoholist bent
of naja..
Warming-up doe ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, kut. Alweer vergeten
[..]
Same. Nouja, in de winter liep ik nog gewoon maar toen stage en toen laten versloffen.
Mja, moet je ook mee oppassen. Ik kreeg last van mn kuiten toen ik meer dan 5km ging lopen, maar ik loop dan ook supah hard.
En ik loop altijd 800 m zachtjes op 't einde, joggen echt. Slentelen bijna.. En warming up ook natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice! Nieuwe telefoontjes altijd leuk, ontdek op de mijne na 2 maanden ook nog steeds nieuwe dingen
quote:
Dit soort opmerkingen zijn niet veel beter hoor internetridderquote:
Alsof jij het erg vindt als mensen dingen in je gat stoppenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
KANO ZIE JE DIT?!
Serieus. Zo gaat het iedere keer.
Daley Blindquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vindt als mensen dingen in je gat stoppen
Is niet gelijk aan schelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen zijn niet veel beter hoor internetridder
Ja, dat is voor mij mn warming up. Ik doe gewoon 6 minuten/2 km sloom en van mn fysiotherapeut moet ik ook beetje strekken en alles..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Warming-up doe ik niet.Gewoon rustig aan beginnen.
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij mn warming up. Ik doe gewoon 6 minuten/2 km sloom en van mn fysiotherapeut moet ik ook beetje strekken en alles..
Maar daarna begint het echte werk pas en omdat ik zo'n horloge heb met GPS moet ik ook wel.
Was vorige zaterdag jarig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk cadeautje voor je verjaardag Typisch!
Je loopt te provoceren dan moet je niet verwachten dat mensen je aardig en lief vindenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vanaf nu normaal doen? Zou je iedereen blij mee maken.
Oke, ik stop. Hallo, ik ben LETMEINquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je loopt te provoceren dan moet je niet verwachten dat mensen je aardig en lief vinden
of je stopt of je moet de consequenties aanvaarden
24:30 is mijn snelste tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vanaf nu normaal doen? Zou je iedereen blij mee maken.
24:41quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?quote:
Ah, netjes. Ga binnenkort ook eens voor een snelle tijd op de 5, die loop ik niet meer sinds ik weer op een redelijk niveautje ben.quote:
Oke ja dat wel eigenlijk hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat het ook beetje terecht is.
Die staat als verrassing op doel tegen Spanjequote:
Ik meer dan een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al een halfjaar geen ban gehad. ben trots.
Het liefst elke minuutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?
Ik moest de auto naar de garage brengen. Was voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens hard liep. Wilde de 5 km even killen. Kwam met 6 thuis en had de volgende dag spierpijn niet normaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, netjes. Ga binnenkort ook eens voor een snelle tijd op de 5, die loop ik niet meer sinds ik weer op een redelijk niveautje ben.
Gewoon benieuwd naar wat notewaardig is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo gefocust op notes? Checken jullie elk uur hoeveel je er hebt?
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het liefst elke minuut
ik heb er zelfs een scriptje voor geschreven
zal ik je hem dm'en?
Kun je je nog herinneren wat je vanmiddag deed?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb lekker getraind in de sportschool. En net wat bier gedronken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
want anderen gebruiken het best vaak maar krijgen er geen ban voor en ik altijd wel
quote:
oh, ik ontelbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik meer dan een jaarSowieso maar één keer een ban gehad
jaquote:
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staat als verrassing op doel tegen Spanje
Ik weet geeneens wat jouw verboden woord is. Maar als jij er een ban voor wilt zou ik het vooral doen. Maar kom dan niet daarna zeuren als je er wel een ban om gekregen hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
kano wat gebeurt er als ik nu mijn verboden woord zeg
want anderen gebruiken het best vaak maar krijgen er geen ban voor en ik altijd wel
Hoeveel heb ik er?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.
wauw ben wel echte badboy zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik zie ze boven je post staan. Jij hebt er 30.
Was grapje toch die notes waren sowieso wel terecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, net was je nog van mening van niet. Stiekem ben ik je grote voorbeeld he?
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren wat je vanmiddag deed?
ik doelde op het woord mongoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat jouw verboden woord is. Maar als jij er een ban voor wilt zou ik het vooral doen. Maar kom dan niet daarna zeuren als je er wel een ban om gekregen hebt.
Oh, iets als een waarschuwings dm komt ook in je notes. Weet je waar notes voor bedoeld zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd naar wat notewaardig is, eigenlijk.
Wie is Rene?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Wat Rene hier doet is mij dan weer een raadsel
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Rene Froger.quote:
Hetzelfde wat iedereen in een sc doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |