pharkus en shmoopiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wie de andere admins zijn dan
Die Opa.Bakkebaard toch ofzo?
Oh sorry dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt als ik het over Yvonne hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dus zal Yvonne het wel geweest zijn.
Nu vergeet je pharkus en snakeyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wie de andere admins zijn dan
Die Opa.Bakkebaard toch ofzo?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
system32 verwijderen is de oudste grap in de geschiedenis van het internet als je daar intrapt ben je gewoon dom
Nee, een foto in mijn beursquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt als ik het over Yvonne heb
Heb je een poster van d`r boven je bed ofzo?
DIt niet hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt als ik het over Yvonne heb
Heb je een poster van d`r boven je bed ofzo?
Jij had het nog zo gedaan ook als Inso serieus vroeg je dat te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Is wel zo, hij heeft ook mn computerprobleem opgelost
Nog niet gestopt? Wel geminderd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
inso is mijn rookmaatje, daarom vind ik zijn ban onterecht
Wat, nee. Deze wist ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had het nog zo gedaan ook als Inso serieus vroeg je dat te doen
zeg dat ff tegen een mod dan in dmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef Crack_ het volgende:
Is wel zo, hij heeft ook mn computerprobleem opgelost
IK LOOG, DIT KUN JE NIET MAKEN.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, bans worden dus niet besproken. Banlengte's dus ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |