SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
was al bekendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de reden die hij zelf opgeeft echt de reden is zijn jullie trieste moderators.
Ja, zal jou nu eens pakkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut Krek
Eerst huilen dat ik niet reageer om vervolgens mijn berichtjes te lezen en ze te negeren
Snow ook al?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef supersof het volgende:
en snow ook al ban door je eigen gedrag kano
zielig
echt hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
Geef die man gewoon coulance joh kano echt waar gaat dit over
doe er wat aan typischquote:
jaquote:
Ik neem aan dat hij weet dat het niet de bedoeling is dat je dat soort info rondstuurt naar jan en alleman?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de reden die hij zelf opgeeft echt de reden is zijn jullie trieste moderators.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben sof.
En jij bent een gekke mod die denkt dat ie alles snapt in deze sc
maar er niet eens een grapje tussenuit kan pikken
Echt, leer hoe FOK! werkt. Ik zet geen bans. Ik zie iets wat banbaar is, geef dat aan bij de FA's en die ondernemen actie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
Geef die man gewoon coulance joh kano echt waar gaat dit over
Ohja, want het is mijn schuld allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef supersof het volgende:
en snow ook al ban door je eigen gedrag kano
zielig
Omdat ik het weghaalde ja, anders had hij het er laten staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, gast. Dat 'grapje' stond er serieus maar 3 seconden. Daarbij was dat grapje naar mij bedoeld en ik kon er wel om lachen.. dus waarom de neuk ban geven?!
Had je in deze dan ook niet echt hoeven doen imo. Als het nou in DIG is waar een 40 jarige huismoeder vraagt wat te doen om Word te installeren...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, leer hoe FOK! werkt. Ik zet geen bans. Ik zie iets wat banbaar is, geef dat aan bij de FA's en die ondernemen actie.
Aha, ja.. Ik wil geen vergelijkingen maken maar beetje slap excuus. We hebben de duiters ook niet vergeven voor het simpelweg doorspelen van informatie hé.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, leer hoe FOK! werkt. Ik zet geen bans. Ik zie iets wat banbaar is, geef dat aan bij de FA's en die ondernemen actie.
Die grap is zou oud als FOK! man gebruik je sherlock eens en zoek op "system32 verwijderen".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij weet dat het niet de bedoeling is dat je dat soort info rondstuurt naar jan en alleman?
Nogmaals, grapje of niet, het is zijn verantwoordelijk wat hij post. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand het advies blind volgt. Maar ook hier geld hetzelfde als hieronder staat.
[..]
Dat denk ik niet.
En grapjes zijn ook banbaar. Had hij maar na moeten denken. En dat is verder wel wat er over gezegd hoeft te worden. Als je er meer over kwijt wilt kan dat in een mail naar forum at fok.nl of in het GC FB topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |