SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kerftminister op 26-05-2014 23:22:38 ]Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Dat zijn er meer dan dat ik heb.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef ranja het volgende:
zo, heb ik toch ineens 9 van de 36... 25%! Wat mainstream van mij
Niets op aan te merken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
Nou taalpuristen, leef je maar uit op die TT
Heb ik zoveel fouten gemaakt?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
Nou taalpuristen, leef je maar uit op die TT
Werden laatst goed afgekraakt hier volgens mij, maar als we er opstaan kunnen die in plaats van Kid A nog als laatste aanpassing.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Moody het volgende:
Waar is The Smiths gebleven?
Kan me nog een discussie herinneren waarin de top-2000 te schande werd gezet omdat er maar 1 nummer van The Smith in stond.
Ik dacht dat er streepjes verkeerd stonden en dat inauguratie verkeerd gespeld was, maar het valt meequote:
Het topic mag ook:quote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ik zoveel fouten gemaakt?
Oja het is de topic.
Nee hoor. Mag allebei.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oja het is de topic.
Sneaky plug hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Norrage het volgende:
Of is het stiekem de titel van het nieuwe album van Lucky Fonz III ?
Jaaaaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oja het is de topic. O doe ik het toch goed, die 97% op mn taaltoets was niet voor niks.
[..]
Werden laatst goed afgekraakt hier volgens mij, maar als we er opstaan kunnen die in plaats van Kid A nog als laatste aanpassing.
Ik ben wel voor. Radiohead is natuurlijk de beste band in die lijst maar als je zo'n beperkte selectie hebt hoeven er niet meerdere albums in.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
Werden laatst goed afgekraakt hier volgens mij, maar als we er opstaan kunnen die in plaats van Kid A nog als laatste aanpassing.
Dan heb ik 10 van de 36quote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
Staan blijkbaar 10 vrouwen in de lijstquote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan heb ik 10 van de 36wel erg veel hoor...
Onder voorbehoud that is.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Kerftminister het volgende:
Nou dit is hem. Iedereen tevreden houden kunnen we nooit, dus is dit de definitieve lijst:
[ afbeelding ]
Is ook wel een oude liefde van mij, volgens mij eerste band (met The Killers) die ik veel ben gaan luisteren. Maar niet echt indie.quote:
Morgen maken we een nieuwe.quote:
Mijn post dat we dit for once and for all konden beslissen is wel gebookmarked he, houd daar rekening mee.quote:
Ik ken er 24. Op naar de rest.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Kerftminister het volgende:
Nou dit is hem. Iedereen tevreden houden kunnen we nooit, dus is dit de definitieve lijst:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het geen indie. Daarom mag ik het toch nog wel een leuk liedje vinden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ook wel een oude liefde van mij, volgens mij eerste band (met The Killers) die ik veel ben gaan luisteren. Maar niet echt indie.
serieus.. in dit gezelschap en dan 10 van de 36 een vrouw? neuh... dacht eerder aan 2 en 1 van die 2 hoort niet bij de 10quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staan blijkbaar 10 vrouwen in de lijst
Eens. Doe daarvoor The Haxan Cloak (Do2) en Decemberists (voor mijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Onder voorbehoud that is.
Beatles en Beach Boys mogen er nog uit. Dat zijn golden oldies, geen indie klassiekers.
Haxan Cloak is er net uit manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Doe daarvoor The Haxan Cloak (Do2) en Decemberists (voor mij).
Als we gaan schipperen over de definitie van "indie" kan de hele lijst er uit, en het zijn gewoon de grootvaders van alles wat we nu luisteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Beatles en Beach Boys mogen er nog uit. Dat zijn golden oldies, geen indie klassiekers.
Ben ik het mee oneens, komen regelmatig voorbij en zijn inspiratievormen geweest voor vele bands.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel hoor.quote:
Meen je datquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blur kan er wel uit matigste britpopband die ik gehoord heb.
Dinosaur Jr. Mag ervoor in de plaats komen
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blur kan er wel uit matigste britpopband die ik gehoord heb.
Dinosaur Jr. Mag ervoor in de plaats komen
Zei het toch. Over activiteit mogen we nu niet klagen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef Tchock het volgende:
We lokken wel allemaal mensen die hier nog nooit een voet binnen gezet hebben.
dinosaur is wel erg matige britpop inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meen je datIk heb het eerder andersom.
Als het vrouwen zijn krijgen we ze wel weer weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vond die grap de eerste driehonderdtweeënveertig keer dat 'ie gemaakt werd leuker, eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het vrouwen zijn krijgen we ze wel weer weg.
In twee topics zijn er bijna 20 lurkers erbij gekomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik. Die is beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Moody het volgende:
Ik zit alleen nog met Spinvis.
Wie stemt er voor Pergola van Johan?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef ranja het volgende:
[..]
dinosaur is wel erg matige britpop inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |